150quote:Op maandag 23 maart 2009 10:32 schreef kwakveense het volgende:
[..]
legpress doe ik altijd belachelijk zwaar... 3*15*150ik heb kleine gespierde pootjes. daarom mag ik m van mezelf ook niet meer doen.
enneh, trillende spieren is wel goed als je krachttraining doet toch? dan hebben ze gewerkt!
Ja klopt, zo'n schuifje heb ik ook. Maar we zijn gisteren (of nouja, mijn vader want ik lag met koorts te slapenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:51 schreef kwakveense het volgende:
@ muis: die van mij zet soms vanzelf het draadloze modem uit! dan moet ik even weer het knopje aan en uit doen/de functietoets aanslaan, dan doet ie t weer! (heb ook gedacht dat ie stuk was, mandenlang)
bij t knopje of op de toets staat een soort driehoekje op zn kop met een streep door t midden...
Ik heb afgelopen week 3*12*80 gedaan op de horizontal leg press (het was ook de eerste keer op dat apparaatquote:Op maandag 23 maart 2009 10:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
150Hallelujah! Dat krijg ik nog niet eens weggepressed
Ik ga aankomend weekend eerst maar eens 2 * 12 * 50 proberen om te kijken of dat werkt
Je hebt trillen en trillen.. Ik kon niet meer normaal lopen
Hihiquote:Op maandag 23 maart 2009 10:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week 3*12*80 gedaan op de horizontal leg press (het was ook de eerste keer op dat apparaat) en ik kon 3 dagen niet fatsoenlijk lopen, bukken of hurken
misschien volgende keer toch maar iets minder weerstand.
Nee, het was meer van "hmm welke weerstand zou je aankunnen? Ach, we beginnen gewoon op deze en dan zien we wel" (aldus de fitness instructrice) en ik kon het ook wel, maar naderhand bleek dat mijn benen het er niet mee eens warenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
HihiBeetje te enthousiast?
Gosh ik heb na de eerste keer op dat apparaat ook 2 dagen erge spierpijn gehad
Oh ja wacht! Dat is een all you can eat sushi toko geloof ik he?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Sushi.
Ik ga heerlijk naar Shabu Shabu op 8 april (in Rotterdam).
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, het was meer van "hmm welke weerstand zou je aankunnen? Ach, we beginnen gewoon op deze en dan zien we wel" (aldus de fitness instructrice) en ik kon het ook wel, maar naderhand bleek dat mijn benen het er niet mee eens warenmietjes.
Klopt !quote:Op maandag 23 maart 2009 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja wacht! Dat is een all you can eat sushi toko geloof ik he?
Ik zal het eens online opzoeken!
Oeh, lekkerquote:
Ja, maar dan wel minimaal 200 kcal eronder. Beste schijnt 300 kcal eronder te zijn - dan zou je zeker moeten afvallen.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hallo, nu onder de pijnstillers gaat het wel wat beter.. Maar nu heel duf.
Lijstje:
O: Twee boterhammen pindakaas
L: Boterham pindakaas
D: Aardappelroerbakschotel met broccoli, tomaat en komkommer
Mijn BMR is 1543 en mijn onderhoud is 2122. Betekent dat dat ik onder de 2122 theoretisch zou moeten afvallen?
kwak heeft typtyfus...quote:
Dat lijkt me dan weer erg veel voor anderhalf uur fietsen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:43 schreef Abbadon het volgende:
nog een grappig tooltje gevonden...berekent verbranding bij allerlei activiteiten
gisteren heb ik met anderhalf uur fietsen kennelijk iets van 700 kcal verbrand...best de moeite
http://www.performance.be/nederlands/calcburn.htm
Ik heb die van Wasa (original crisp). Die zijn erg lekker, ik eet ze nu nog steeds. Je hebt ze ook wel van Atkins, daar zitten nog minder koolhydraten in, maar die zijn extreem duur en bovendien en vooral: niet te vreten.quote:
Leuke typoquote:Op maandag 23 maart 2009 10:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet mijn beweging altijd ontzettend doceren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |