Met Nom nom gimme some rijmt het beterquote:Op maandag 23 maart 2009 16:44 schreef Viking84 het volgende:
OP volgt.
Excuses voor de stomme TT. Ik heb dat liedje ineens in m'n kopf.
Was ist los, pluskukel?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
Pffff. Ik ben wel van de FiPo, de laatste tijd
Ja, ik wil wat leukers dan Pluskukel. Maar wel een beetje intellectueelquote:
Zo gaat het liedje nietquote:Op maandag 23 maart 2009 16:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Met Nom nom gimme some rijmt het beter
Ik vind Pluskukel haske leukquote:Op maandag 23 maart 2009 16:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik wil wat leukers dan Pluskukel. Maar wel een beetje intellectueel ;') Maar niet te hoogdravend
Dan post ik hem in post 51 weerquote:Op maandag 23 maart 2009 16:47 schreef Daph_ het volgende:
We gaan deze pagina zo snel mogelijk vullen zodat dat plaatje weg is
Ja hier ook. En na al dat gesnack en gesnaai van het weekend denkt mij maag: HALLOOO *echooo* waar blijft de rest van het voedsel?!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo gaat het liedje niet.
Ik sterf vd hongerHeb ook geen tussendoortjes gehad. Alleen yoghurt met banaan vanochtend, drie broodjes tussen de middag en that's it.
*pelt een sinaasappeltjequote:Op maandag 23 maart 2009 16:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja hier ook. En na al dat gesnack en gesnaai van het weekend denkt mij maag: HALLOOO *echooo* waar blijft de rest van het voedsel?!
Garnalenkroketjes hebben ze wel en die zijn ook lekker!!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:48 schreef ColdFeet het volgende:
Grmpf. Kroketten. Weer zoiets waarin België hopeloos tekortschiet
Neeeeeequote:
Ik wel hoor, groente- en kaaskroketten.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Gelukkig eet ik als vega toch geen kroketten.
Satékroketten zijn heerlijkquote:Op maandag 23 maart 2009 16:53 schreef Syrena het volgende:
Oja, krokettentip: de kipsatékroketten van de Lidl
Ik ben een gelegenheidsvega. Eet alleen kroketten, als ik uit eten ga biefstuk en af en toe kip(filet).quote:Op maandag 23 maart 2009 16:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Die dingen bekoren mij nietquote:Op maandag 23 maart 2009 16:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik wel hoor, groente- en kaaskroketten.
En frikandellenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben een gelegenheidsvega. Eet alleen kroketten, als ik uit eten ga biefstuk en af en toe kip(filet).
Bakje yoghurt/kwark? Je hebt nog geen zuivel op, en ik vind zelf een bakje fris spul vaak wel lekker na een trainingquote:Op maandag 23 maart 2009 16:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Lijstje:
O: Twee boterhammen pindakaas
T: Boterham pindakaas
L: Pannetje pastasalade (pasta, heeel klein beetje pesto, veel kruiden, komkommer en tomaat)
D: Straks aardappelroerbakschotel (met tomaat, komkommer en broccoli)
S: Taekwondo
Nu nog iets voor tussendoor verzinnen voor vanavond...
Ik denk dat ik inderdaad voor yoghurt ga, maar dan wel met cruesliquote:Op maandag 23 maart 2009 17:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bakje yoghurt/kwark? Je hebt nog geen zuivel op, en ik vind zelf een bakje fris spul vaak wel lekker na een training.
Ik heb net een groentekroket gegetenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Lijstje:
O: Twee boterhammen pindakaas
T: Boterham pindakaas
L: Pannetje pastasalade (pasta, heeel klein beetje pesto, veel kruiden, komkommer en tomaat)
D: Straks aardappelroerbakschotel (met tomaat, komkommer en broccoli)
S: Taekwondo
Nu nog iets voor tussendoor verzinnen voor vanavond...
Op websites van uitgeverijen van kookboeken?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:11 schreef P.F het volgende:
Vik, ik wil een vacature voor een redacteur/uitgever van kookboeken/kook tijdschriften. Waar moet ik dan zoeken? Alles is non-food
Niet ziek worden hoor, 2 dagen voor vertrek!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:57 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje:
o. boterham oude kaas + boterham jam
t. heeeeeeeel veel suikervrije keeltabletjes
l. 4 chocorijstwafels + sundae caramel![]()
t. 2 augurken
d. Ik weet nog niet wat, maar iets met sambal tegen mijn zere keel. En met groenteVeel
Overmorgen ga ik naar Mallorca en daar is het een graad of 16. Iemand énig idee wat voor kleren je dan aan moet? Tshirt? Trui? Jas? Lange mouw? Bikini? Kan me er geen voorstelling van maken.
Kom zo de antwoorden lezen. Moet een kind ophalen.
Met brood, cherrytomaatjes, bleekselderij en ananasquote:Op maandag 23 maart 2009 17:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohhh, dat is toch wel zooooo lekker
Nu mot ik ook weer 's
Oeee lekker! Met Turks broodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Mmmm! Walnoten en peer zijn ook lekker in de fondue, vind ikquote:Op maandag 23 maart 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Met brood, cherrytomaatjes, bleekselderij en ananas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |