Jeetje, dat is bijna de moeite niet waard johquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, elke maandag reis ik van Groningen naar Den Haag en weer terug. Betekent de volgende twee weken dus dat ik 7 uren in de trein zit voor 6 uren stage lopen..
Wat rot, XM, vooral met die doelgroep inderdaad...
nee, want als je in en huurhuis woont had je het kaal op moeten leveren: dus vloerbedekking eruit....quote:Op maandag 23 maart 2009 18:52 schreef P.F het volgende:
Stel ik woon in een huurhuis en ik heb daar een vloer ingelegd en behangen. Ook staat er nog een koelkast. Ik verhuis en ga naar de nieuwe huurder om geld voor mijn spullen te vragen. (De woningbouwvereniging heeft ons niet met elkaar in contact kunnen brengen) Hij wil dit niet geven, sta ik dan in mijn recht om te eisen dat hij hier wel geld voor geeft? Het zijn immers mijn spullen..
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:59 schreef ColdFeet het volgende:
VMW, weet je dat het mij nooit is opgevallen dat jij vego eet?
hihi de ligthrail? waddinxveen noord en zulks? (mn ouders wonen in boskoopquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jeetje, dat is bijna de moeite niet waard joh!
Ja, baal er behoorlijk van. Voor mezelf is het alleen maar irritant, omdat ik in een stoptrein moet die stopt bij elke dikke boom, maar voor die mensen is het echt een ramp...
Nee, niet de lightrail. Gewoon de stoptrein/sprinter naar Den Haag CS. Stopt op Zoetermeer / Voorburg, etc.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hihi de ligthrail? waddinxveen noord en zulks? (mn ouders wonen in boskoop)
bah, rijdt de IC tussen Leiden en Utrect wel gewoon? ook niet zeker? Dat wordt dan via Schiphol reizen... hmpf
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:15 schreef Daph_ het volgende:
+ snelle jelle minder suiker
Jeetje...quote:Quote van wieger-ketellapper:
Voedingswaarde per 100 gram
Koolhydraten 54,4 g
- waarvan suikers 25,8 g
Das per 100 gram he.. En ja, ik ga dat eten want het helpt me de middag door tot het avondeten (zo rond half 8quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
[..]
Jeetje...
Weet je wel zeker dat je dit wilt eten?
Edit: zo te zien 50 gram.quote:
Weet ik zo niet, maar volgens mij 50 gram ofzoiets. Ik weet niet eens of ik dat ding helemaal op eet hoorquote:
Wij hadden een instructeur die de groep opdeelde in twee. De ene helft mocht alleen staan of zitten zeggen, de andere voor, achter of freeze. Moet je net die bescheten Vlamingen hebben, niemand durft iets te roepen... Freeze van anderhalve minuutquote:Op maandag 23 maart 2009 23:09 schreef cyclechick het volgende:
Ik doe meestal in 1 lange klim iets geks om de aandacht af te leiden: dan mag iedereen een onzinnige reden noemen wie er moet bijdraaien (bijv iedereen met witte schoenen)
Of twee groepen die elkaar opjutten, als de ene groep zijn hand op steekt, moet de adnere groep bijdraaien . Loeizwaar wordt het dan
Zie het als een compliment!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Wat is het hier lekker rustig geweest.![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik duim voor je Vivi!
Allemaal echt slecht, >200 kcal p/s en suikerbommen, neem niets of eet je ontbijtkoek opquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Weet ik zo niet, maar volgens mij 50 gram ofzoiets. Ik weet niet eens of ik dat ding helemaal op eet hoor
Oi, er wordt getrakteerd op koek en ik heb trekIk vraag me alleen wat uit dit lijstje de minste kCalbom is: zo'n appelkoek, kleine roze koek, een kano, een soort roze koek maar dan met chocolade op de bovenkant of een luikse wafel..
Wazzup Muissie? Nog steeds ziek?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |