Nu begin ik een beetje eenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:49 schreef loveli het volgende:
Na gelezen te hebben wat voor bikkel CF is ben ik me extra gaan schamen. Vandaag heb ik nog *niets* nuttigs gedaan, zelfs m'n eten kwam bij Iglo vandaan.
CF
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:01 schreef Syrena het volgende:
De mijne durft uberhaupt niet te kijken, want hij kan niet tegen naalden, bloed, kotsen en stuipen.
Als we House kijken heeft ie altijd het dekbed of een kussen in de aanslag om achter weg te duiken.En als je bevalt van een ander zijn kind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom kijken mn ouders geen House. Ze vinden het nergens op slaan. ER keken ze dan weer wel. En 'echte' ziekenhuisdingen, traumacentrum enzoquote:Op maandag 23 maart 2009 21:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n vriend roept tijdens de operaties en zo altijd: "Jeetje zeg, dat slaat nergens op! Dat kan echt niet." En dan zeg ik, "Ja hallo, daar gaat het toch ook helemaal niet om?" En dan snapt m'n vriend het niet meer want het was toch een ziekenhuisserie?.
Dan mag 'ie op de gang wachtenquote:Op maandag 23 maart 2009 22:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En als je bevalt van een ander zijn kind?
SSSSSSSSSSTT!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En als je bevalt van een ander zijn kind?
Ik kijk allesquote:Op maandag 23 maart 2009 22:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Daarom kijken mn ouders geen House. Ze vinden het nergens op slaan. ER keken ze dan weer wel. En 'echte' ziekenhuisdingen, traumacentrum enzo.
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:48 schreef Syrena het volgende:
Ik wil een ander ava-plaatje. Vanavond eens over nadenken.
quote:
Nooitgenoegquote:Op maandag 23 maart 2009 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
Rupsje nooitgedacht?
* motorbloempje gaat nu écht slapen
Rupsje nooitGENOEG is hetquote:Op maandag 23 maart 2009 22:15 schreef Syrena het volgende:
[..]
Cuuute!
Hoe gaat het met je Vievke? Trek je 't nog een beetje?
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Rupsje nooitGENOEG is het![]()
.
En het gaat. Ik wil er liever niet over "praten" nu, maar thnx for axing.
Ik heb mijn wederhelft met drie loodzware tassen vuile onderbroeken, van mij, naar huis gebonjourd toen GA begon (mijn wasmachine is stuk dus dat moet hij doen). En hij zat nog middenin een verhaal.
Hij vroeg of ik tegenwoordig mijn hoektanden tegelijkertijd met mijn nagels vijl.
Alleen d'r onderbroeken.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hij mag je was doen?! Dat mag de mijne niet
![]()
Oja, *breaking news* zowel Audrina als Lauren doen niet mee in een 5e seizoen van The Hills
Jeetje zeg, het is wel mijn maand!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oja, *breaking news* zowel Audrina als Lauren doen niet mee in een 5e seizoen van The Hills
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:25 schreef Vivi het volgende:
Hij vroeg of ik tegenwoordig mijn hoektanden tegelijkertijd met mijn nagels vijl.
Hoelaatquote:Op maandag 23 maart 2009 22:32 schreef Vivi het volgende:
Mijn mama was een goede leermeester, die zei altijd over d'r vriend:
Hij moet niet denken dat ie me zomaar geld kan geven, dat schept wel verplichtingen!"
Oh en morgen krijg ik de uitslag van mijn beenbolletje!
Half 2 in het AMC. Dat rijmt.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoelaat? Of is het via de post?
Ik ben in ieder geval de hele dag met de griep thuis dus ik zal me hier bevinden, for your pleasure
Ik duim uiteraard ook Viev!quote:
Behalve als McArmy langskomt bij je. Zomaar. Verdwaald ofzo.quote:Ik ben in ieder geval de hele dag met de griep thuis dus ik zal me hier bevinden, for your pleasure
Ik zal heel hard meeduimenquote:
Ohmygooodd ik denk dat ik morgen Tena Lady in doe want ik zou echt in mijn broek piesen als McArmy op de stoep stondquote:Op maandag 23 maart 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik duim uiteraard ook Viev!
Doh!
[..]
Behalve als McArmy langskomt bij je. Zomaar. Verdwaald ofzo.
Asking for directions.
Directions to The Vent.
Dan delf jij het onderspit Viev. Sorry. Maar dan gaat ze voor d'r eigen pleasure.
It's all about priorities!
Sorry. I got carried away...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |