I'm telling you, dat is zooooo lekker! Met bastognekoek-achtige koekjes i.p.v. lange vingersquote:Op maandag 23 maart 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
CF! Ik ben trots op je!!!!
En speculoostiramisu??????![]()
Hey wat toevallig, ik ook!quote:
Fijn dat je een vent hebt die precies aanvoelt wat je nodig hebtquote:Op maandag 23 maart 2009 21:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Meneer CF vond me ook zielig, dus had hij een portie speculoostiramisu voor me gehaald bij de italiaan om de hoekZo word ik nooit slank
wij hebben ook één écht heel leukequote:Op maandag 23 maart 2009 21:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
JA!
Ik sport op de hogeschool hier, dus veel van de sportinstructeurs zijn laatstejaarsstudenten. Sommigen zijn best creatief, anderen komen niet verder dan 'weerstand omhoog'. Laatst een die obviously zelf voor het eerst op de spinningfiets zatDodelijk saaie les. En hij telde steeds op verkeerde momenten
Een van de instructeurs is een echte held; iedereen gaat echt kapot in zijn lessen, inclusief hijzelf. Maar altijd superleuke programma's. Helaas heeft die geen vast uur
De instructrice van dinsdag schijnt ook super te zijn, maar dan kan ik nooit (pilates is alleen op di en do).
R.E.S.P.E.C.T.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:45 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, mag ik even een schouderklopje voor mijn doorzettingsvermogen?
Ik had mijn sporttas vergeten (normaal neem ik die mee naar werk, werk>spinning is veel sneller dan werk>huis>spinning), dus ben door weer en wind naar huis gefietst om die tas op te halen. Mijn broek was al tamelijk doorweekt en mijn haar ingestort, en iedere vezel in mijn lijf schreeuwde: OP DE BANK!! MET EEN DROGE BROEK EN EEN DEKENTJE!!!!
Maar ik heb heel heldhaftig andere schoenen aangetrokken en ben 20 minuten bergopwaarts naar die sportschool gefietstAlwaar mijn sportkleren ook lichtelijk vochtig geworden bleken in mijn tas
Zijn jullie trots?
Niets zo rot als dan na de les, moe, warm en bezweet, je zeiknatte koude spijkerbroek weer aan te moeten trekken
Klinkt leukquote:Op maandag 23 maart 2009 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij hebben ook één écht heel leuke![]()
die is volgens mij zo homo als de neten, ontzettend fanatiek en loopt alleen maar te schreeuwen over Kcals verbranden, "DIT IS JOUW TRAINING! DOE JOUW DING!!!!!! ENERGYYYYYYY"
heel fijn
Dan zijn er nog een paar die er wel mee doorkunnen: leuke muziek en wel enthousiast enzo
En ook een lading die idd af en toe mompelen dat de weerstand om hoog mag.
We hebben ook een wat 'oudere' man die hele toffe muziek draait van allemaal van die Engelse (nog) onbekende bandjes. Super tof fietsen. Ook hebben we 'videocycling', wat de een leuker maakt dan de ander.
Vorige keer leuk over de Col du nogwattes gefietst, moest je ook gaan zitten als je natte plekken op 't wegdek tegen kwam enzo
Hehe, dat vind ik altijd wel grappig, die zelfde buurtnamen in steden. Hier in Den Haag heb je ook een Albert Cuypstraat bijvoorbeeld, dat is een tochtig betonnen nieuwbouwblok. Daarentegen, als je hierzo in de Indische buurt woont, is er geen hangjongere te bekennen en woon je in een kapitaal pand met plafonds van 4 meter hoog.quote:
Oh wat grappig zeg!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij hebben ook één écht heel leuke![]()
die is volgens mij zo homo als de neten, ontzettend fanatiek en loopt alleen maar te schreeuwen over Kcals verbranden, "DIT IS JOUW TRAINING! DOE JOUW DING!!!!!! ENERGYYYYYYY"
heel fijn
Dan zijn er nog een paar die er wel mee doorkunnen: leuke muziek en wel enthousiast enzo
En ook een lading die idd af en toe mompelen dat de weerstand om hoog mag.
We hebben ook een wat 'oudere' man die hele toffe muziek draait van allemaal van die Engelse (nog) onbekende bandjes. Super tof fietsen. Ook hebben we 'videocycling', wat de een leuker maakt dan de ander.
Vorige keer leuk over de Col du nogwattes gefietst, moest je ook gaan zitten als je natte plekken op 't wegdek tegen kwam enzo
juhquote:
En zo hoort het!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn hartje is gevuld met trots voor CF..
Ik heb sinds ik thuis ben alleen nog maar op de bank gehangen om GA te kijken..
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En zo hoort het!
Met de rust van een zachte lentebloesem op de bank neergestreken zijn, om aldaar de sexyheid en pure awesomeness van de Goddelijke Acteur die Kevin McKidd heet in je op te nemen. ZIE het. VOEL het. ERVAAR het.
Maar wel achter aansluiten want Greysie en ik zijn eerst
Ik doe alsof ik tentamens leer, maar mn boek ligt dicht naast mequote:
Keek jij ook Private Practice? Ja he? Of was dat iemand anders hierquote:Op maandag 23 maart 2009 21:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
.
Tijdens die ene scène (you know what I mean) zat ik ook te gillen op de bank met een zeer verdwaasd kijkend vriendje naast me.. Maar eigenlijk vind ik DD veel sexier.
.
Ja maar ik volg het gewoon op tv zeg maar. Ik download niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Keek jij ook Private Practice? Ja he? Of was dat iemand anders hier
Hoe dan ook, ik ben niet echt voor overspel maar ik hoop dat Noah en Addison gaan seksen![]()
En McArmy > all.
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja maar ik volg het gewoon op tv zeg maar. Ik download niet.
En het is duidelijk waarom jij die series kijkt..
M'n vriend roept tijdens de operaties en zo altijd: "Jeetje zeg, dat slaat nergens op! Dat kan echt niet." En dan zeg ik, "Ja hallo, daar gaat het toch ook helemaal niet om?" En dan snapt m'n vriend het niet meer want het was toch een ziekenhuisserie?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
ik lijk wel een beetje een testosteronmonster zo ja!
Nee maar 't is ook weer zo hypocriet om te zeggen dat je GA/PP kijkt vanwege de diepgaande psychologische structuren he
Waarbij roept ie het dan zoal?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n vriend roept tijdens de operaties en zo altijd: "Jeetje zeg, dat slaat nergens op! Dat kan echt niet." En dan zeg ik, "Ja hallo, daar gaat het toch ook helemaal niet om?" En dan snapt m'n vriend het niet meer want het was toch een ziekenhuisserie?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Nu begin ik een beetje eenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:49 schreef loveli het volgende:
Na gelezen te hebben wat voor bikkel CF is ben ik me extra gaan schamen. Vandaag heb ik nog *niets* nuttigs gedaan, zelfs m'n eten kwam bij Iglo vandaan.
CF
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:01 schreef Syrena het volgende:
De mijne durft uberhaupt niet te kijken, want hij kan niet tegen naalden, bloed, kotsen en stuipen.
Als we House kijken heeft ie altijd het dekbed of een kussen in de aanslag om achter weg te duiken.En als je bevalt van een ander zijn kind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom kijken mn ouders geen House. Ze vinden het nergens op slaan. ER keken ze dan weer wel. En 'echte' ziekenhuisdingen, traumacentrum enzoquote:Op maandag 23 maart 2009 21:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n vriend roept tijdens de operaties en zo altijd: "Jeetje zeg, dat slaat nergens op! Dat kan echt niet." En dan zeg ik, "Ja hallo, daar gaat het toch ook helemaal niet om?" En dan snapt m'n vriend het niet meer want het was toch een ziekenhuisserie?.
Dan mag 'ie op de gang wachtenquote:Op maandag 23 maart 2009 22:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En als je bevalt van een ander zijn kind?
SSSSSSSSSSTT!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En als je bevalt van een ander zijn kind?
Ik kijk allesquote:Op maandag 23 maart 2009 22:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Daarom kijken mn ouders geen House. Ze vinden het nergens op slaan. ER keken ze dan weer wel. En 'echte' ziekenhuisdingen, traumacentrum enzo.
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:48 schreef Syrena het volgende:
Ik wil een ander ava-plaatje. Vanavond eens over nadenken.
quote:
Nooitgenoegquote:Op maandag 23 maart 2009 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
Rupsje nooitgedacht?
* motorbloempje gaat nu écht slapen
Rupsje nooitGENOEG is hetquote:Op maandag 23 maart 2009 22:15 schreef Syrena het volgende:
[..]
Cuuute!
Hoe gaat het met je Vievke? Trek je 't nog een beetje?
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Rupsje nooitGENOEG is het![]()
.
En het gaat. Ik wil er liever niet over "praten" nu, maar thnx for axing.
Ik heb mijn wederhelft met drie loodzware tassen vuile onderbroeken, van mij, naar huis gebonjourd toen GA begon (mijn wasmachine is stuk dus dat moet hij doen). En hij zat nog middenin een verhaal.
Hij vroeg of ik tegenwoordig mijn hoektanden tegelijkertijd met mijn nagels vijl.
Alleen d'r onderbroeken.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hij mag je was doen?! Dat mag de mijne niet
![]()
Oja, *breaking news* zowel Audrina als Lauren doen niet mee in een 5e seizoen van The Hills
Jeetje zeg, het is wel mijn maand!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oja, *breaking news* zowel Audrina als Lauren doen niet mee in een 5e seizoen van The Hills
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:25 schreef Vivi het volgende:
Hij vroeg of ik tegenwoordig mijn hoektanden tegelijkertijd met mijn nagels vijl.
Hoelaatquote:Op maandag 23 maart 2009 22:32 schreef Vivi het volgende:
Mijn mama was een goede leermeester, die zei altijd over d'r vriend:
Hij moet niet denken dat ie me zomaar geld kan geven, dat schept wel verplichtingen!"
Oh en morgen krijg ik de uitslag van mijn beenbolletje!
Half 2 in het AMC. Dat rijmt.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoelaat? Of is het via de post?
Ik ben in ieder geval de hele dag met de griep thuis dus ik zal me hier bevinden, for your pleasure
Ik duim uiteraard ook Viev!quote:
Behalve als McArmy langskomt bij je. Zomaar. Verdwaald ofzo.quote:Ik ben in ieder geval de hele dag met de griep thuis dus ik zal me hier bevinden, for your pleasure
Ik zal heel hard meeduimenquote:
Ohmygooodd ik denk dat ik morgen Tena Lady in doe want ik zou echt in mijn broek piesen als McArmy op de stoep stondquote:Op maandag 23 maart 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik duim uiteraard ook Viev!
Doh!
[..]
Behalve als McArmy langskomt bij je. Zomaar. Verdwaald ofzo.
Asking for directions.
Directions to The Vent.
Dan delf jij het onderspit Viev. Sorry. Maar dan gaat ze voor d'r eigen pleasure.
It's all about priorities!
Sorry. I got carried away...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |