in een heel mooi huis. Maar je moet wel oppassen voor losse muren en muntjes die vallen....quote:Op maandag 23 maart 2009 20:35 schreef kaasplankje het volgende:
nee, dan ga ik via de N11Leintjeuh woont vlakbij Leiden
Ben er ook zéér blij meequote:Op maandag 23 maart 2009 20:39 schreef Tinkepink het volgende:
Coole motor moblo! En je kijkt zo blij.![]()
Ik vlieg woensdag. En vanaf zaterdag regent het op MallorcaNouja, heb ik nog twee dagen zon
Stoer! Even kijken of ik dan ook kanquote:Op maandag 23 maart 2009 20:40 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga samen met een vriendinnetje Dam tot Damloop by night 2009 lopen
Ohja klopt!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij kwam uit het zuiden toch? Dan krijg je eerst de RAI (da's mijn afslag) en daarna die van de VU/Buitenveldert
Hoe bedoel je last met ademhalen? Astma-achtig?
Vrij fanatiek, zelfs. Was voor de afwisseling best een okaye instructeur. Voor een nieuwequote:Op maandag 23 maart 2009 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
heb je er ook nog gesport? Of ben je er alleen heengefietst?
nou, vooruit, dan ben ik zeer trots op jequote:Op maandag 23 maart 2009 20:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vrij fanatiek, zelfs. Was voor de afwisseling best een okaye instructeur. Voor een nieuwe
JA!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:45 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, mag ik even een schouderklopje voor mijn doorzettingsvermogen?
Ik had mijn sporttas vergeten (normaal neem ik die mee naar werk, werk>spinning is veel sneller dan werk>huis>spinning), dus ben door weer en wind naar huis gefietst om die tas op te halen. Mijn broek was al tamelijk doorweekt en mijn haar ingestort, en iedere vezel in mijn lijf schreeuwde: OP DE BANK!! MET EEN DROGE BROEK EN EEN DEKENTJE!!!!
Maar ik heb heel heldhaftig andere schoenen aangetrokken en ben 20 minuten bergopwaarts naar die sportschool gefietstAlwaar mijn sportkleren ook lichtelijk vochtig geworden bleken in mijn tas
Zijn jullie trots?
Niets zo rot als dan na de les, moe, warm en bezweet, je zeiknatte koude spijkerbroek weer aan te moeten trekken
Aanvulling: 105 = Bos en Lommer.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:31 schreef conleche het volgende:
[..]
106=Overtoom/Osdorp 111= bij het Amstelpark en Duivendrecht en de filmstudio's. Verdomd, ik weet dat gewoon.
107=Sloten
JA!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, vooruit, dan ben ik zeer trots op je![]()
hebben jullie ook zo'n variatie aan instructeurs?![]()
de ene geweeeeeldig, de ander ronduit saai![]()
Ikke S114quote:Op maandag 23 maart 2009 20:31 schreef conleche het volgende:
[..]
106=Overtoom/Osdorp 111= bij het Amstelpark en Duivendrecht en de filmstudio's. Verdomd, ik weet dat gewoon.
107=Sloten
Meneer CF vond me ook zielig, dus had hij een portie speculoostiramisu voor me gehaald bij de italiaan om de hoekquote:
Villamediaquote:Op maandag 23 maart 2009 17:11 schreef P.F het volgende:
Vik, ik wil een vacature voor een redacteur/uitgever van kookboeken/kook tijdschriften. Waar moet ik dan zoeken? Alles is non-food
Ik had ook al visioenenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
CF! Ik ben trots op je!!!!
En speculoostiramisu??????![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |