Die luikse wafels zaten in plasticjes dus die heb ik lekker laten liggenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:33 schreef kwakveense het volgende:
[..]
neem dan geen halve luikse wafel of appelkoek, die zijn het ergste. de roze koek is denk ik eht minst erg.
Ok, gelukkigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is niet erg hoor! Toen postte je hier nog niet mee. En ik ben er al klaar meegelukkig.
appelkoeken zijn echt de duivel! seriues! volgende keer niet doen hoor, zonde!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die luikse wafels zaten in plasticjes dus die heb ik lekker laten liggenIk heb ongeveer een derde op van een appelkoek, men wat zijn die dingen zoet
Heb de rest ingepakt in een servetje, kan een van mijn collega's die opeten
Kloon bustedquote:
Menquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:39 schreef kwakveense het volgende:
[..]
appelkoeken zijn echt de duivel! seriues! volgende keer niet doen hoor, zonde!
appelkoek en luikse wafel zijn beiden iets van 400 kcal...
roze koek is ongeveer 200 dacht ik...
Ja preciesquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:40 schreef Greys het volgende:
Muis, beterschap! Dan moet je van ellende maar even wat McArmy afleveringen kijken denk ik!
Zit niets anders op!
misschien ligt t aan t merk, maar die standaard koeken bij de ah to go in plastic zijn 400...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Men! Ik had het opgezocht en daar stond 200 kCal per koek
Het was een kleine hoor, maar men wat zoet.. De volgende keer neem ik wel iets anders, gelukkig wordt er niet vaak op zulke koeken getrakteerd
Stroopwafels zaten er helaas niet tussen, dat was wel lekker geweest bij de theequote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:46 schreef kwakveense het volgende:
[..]
misschien ligt t aan t merk, maar die standaard koeken bij de ah to go in plastic zijn 400...
een gevulde koek is meestal iets van 240 ofzo, een stroopwafel ongeveer 100 dacht ik...
ohja, maar de kern is natuurlijk dat tallemaal puur suiekr en vet en niks nuttigs s dus dat we de kcals eigenlijk niet eens moeten tellen en het gehele bestaan van het product moeten negeren![]()
Hmm, L is ongeveer half 2, na het zwemmen, en taart om een uur of drie, denk ik. Misschien wel een idee om die amandelen te bewaren tot vanavond. Alleen vraag ik me af of ik er dan nog zin in heb, en zo niet, dan zit ik wat laag in de kcals vandaagquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zit er erg veel tijd tussen L en T?
Anders zou ik een (of beide) van de T's laten vallen en heel erg genieten van de taart.
En misschien de amandelen na de pilates nog nemen.
Hahaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:53 schreef Laureline het volgende:
Je zit er echt bij alsof je pas van tafel mocht als je al die broden op de achtergrond op had!
Je hebt het natuurlijk pas opgezocht, nádat je het in je waffeltje had gepropt, is het niet??quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Men! Ik had het opgezocht en daar stond 200 kCal per koek
Het was een kleine hoor, maar men wat zoet.. De volgende keer neem ik wel iets anders, gelukkig wordt er niet vaak op zulke koeken getrakteerd
Brood van de Tesco? Op vakantie?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:51 schreef Muis006 het volgende:
Trouwens, ik wilde deze foto nog even posten om te laten zien dat op een gezonde manier aankomen ook belangrijk is. Aanschouw Muis op haar dieptepunt!
[ afbeelding ]
Oh en ik heb geen anorexiaik ben heel erg afgevallen toen ik in het ziekenhuis lag.
Ja kweetniet, ik ben nooit zo goed in het inschatten van de ernst van dat soort dingenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt het natuurlijk pas opgezocht, nádat je het in je waffeltje had gepropt, is het niet??![]()
Muizekeuteltje: moet jij niet even naar de dokter, meisje? Klinkt als niet al te best, vooral dat met die longen!!
Adelante: You're back!!
En dit is dan per maand ofzo? Of per week?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:50 schreef Adelante het volgende:
Goedemorgen, even het FEB overzichtje top 10 LIF (ofwel slank) posters
<knip>
Die foto is in Manchester genomenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Brood van de Tesco? Op vakantie?
Maar je ziet er niet goed uit daar. Niet per se de dunne armen oid, maar vooral in je gezicht
Ik had het opgezocht voor ik een hap nam! In vergelijking met mijn gebakje van gisteren is zo'n koek volgens mij nog beschaafd qua kCalquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt het natuurlijk pas opgezocht, nádat je het in je waffeltje had gepropt, is het niet??![]()
Muizekeuteltje: moet jij niet even naar de dokter, meisje? Klinkt als niet al te best, vooral dat met die longen!!
Adelante: You're back!!
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
En dit is dan per maand ofzo? Of per week?
Viking weer bovenaan
Jamaar onze Greysaard heeft niet als doelstelling slechts 10 posts per dag te makenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was niet al te hard, want wie staat er tweedst??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |