Als je het overleeft ben je wel een Veteraan jaquote:
Heb jij bij die open dag in Leidschendam ook dle paniekberichten over ontploffende snelschakelaars in VIRM aan de wand zien hangen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je het overleeft ben je wel een Veteraan ja
Nee, ik heb alles wat rook naar Virm gemeden alsof ik er bulten van kreeg met haren erop.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heb jij bij die open dag in Leidschendam ook dle paniekberichten over ontploffende snelschakelaars in VIRM aan de wand zien hangen?
Plan Uquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:38 schreef Dichterbijer het volgende:
Zozo, topic 151 alweer
Was is/was trein 151 bij de NS voor trein?
Dit ging over ontploffend VIRM, toch zeker de moeite waard!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik heb alles wat rook naar Virm gemeden alsof ik er bulten van kreeg met haren erop.
150quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hier alweer deel 148 in deze succesvolle reeks.
Oranje banken in de VIRMquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:31 schreef Ireyon het volgende:
ICM-stoelen in de nieuwste VIRM zou wat mij betreft de perfecte trein maken
Hier kan ik me wel in vinden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:00 schreef dennistd het volgende:
Qua zitcomfort ga ik voor ICMm, wat interieur betreft ICM en voor het uitzicht de bovenverdieping van VIRM
Koplopers met de doorloopkopquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:15 schreef zwahiel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was pas pure perfectie!
In Denemarken, België, Israël en Verenigd Koninkrijk kun je nog steeds via de doorloopkop van het ene naar het andere treinstel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:15 schreef zwahiel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was pas pure perfectie!
Jammer dat je nu naar Japan moet om een dergelijk tafereel me te mogen maken
Tijd voor een Poll in de OP lijkt me.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heeft iemand de goeie OP ?
Alsjeblieft niet. Dit is een belediging voor reizigers die voor hun trips afhankelijk zijn van de IRM.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je het overleeft ben je wel een Veteraan ja
Lulloquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:21 schreef James1988 het volgende:
Bij deze:
Poll: Je moet kiezen! Koploper of VIRM?Koploper VIRM
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Check. Ik woon al mijn hele leven naast het spoor en heb zelfs nog een paar keer in de keuken van de treindienstleiding in Tilburg mogen kijkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:06 schreef Ofyles2 het volgende:
@Sj0rSz: welkom. Je bent al de tweede Sport-Admin die ook van treinen houdt?
Dacht je dat ik OOIT iets anders trof op Ut - Ed? Nou danquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Dit is een belediging voor reizigers die voor hun trips afhankelijk zijn van de IRM.
Aan de andere kant, dan kunnen er wel meer van die klapkutjosti's af eigenlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:39 schreef Duvel het volgende:
Poll: Permban voor James voor verneuken pollJa, natuurlijk. Nah, ok dan.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Mja, maar dan wordt het wel erg leeg hier.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de andere kant, dan kunnen er wel meer van die klapkutjosti's af eigenlijk
En om precies diezelfde reden laten we al dat klote kut hoere stink virm ook gewoon rondrijdenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mja, maar dan wordt het wel erg leeg hier.
Andersom: dat is omdat het anders te vol wordt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En om precies diezelfde reden laten we al dat klote kut hoere stink virm ook gewoon rondrijden
Wat is dit voor verneukeratieve poll? Lijkt net Noord-Korea waar stemmers een brief met de naam van hun kiesman moeten inleveren.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:39 schreef Duvel het volgende:
Poll: Permban voor James voor verneuken pollJa, natuurlijk. Nah, ok dan.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nou, ik heb mijn vleugje Interrail ook weer achter de rug voor vandaagquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:11 schreef Duvel het volgende:
Gelukkig kan ik heen en terug met ICM reizen!
Ik was even ervoor in Breda en heb gelukkig besloten via Dordrecht en Geldermalsen terug te reizen ipv Tilburg en Den Boschquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:38 schreef James1988 het volgende:
Wisselstoring tussen 's-Hertogenbosch en Tilburg. FC Vingerverf mag weer los!
Leuk, ik dacht ff dat je een laatste slagje met ICK had gedaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ik heb mijn vleugje Interrail ook weer achter de rug voor vandaag
Zit daar geen ICRm meer tussen danquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dacht je dat ik OOIT iets anders trof op Ut - Ed? Nou dan
Vroeger zag je nog weleens wat rijden ja, maar ik heb t nog niet getroffenquote:
Sinds de Arnhemmer niet meer doorrijdt naar Den Haag is het allemaal VIRM. En aangezien Ah - Hdr dat ook is, ben je zuur op die route.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroeger zag je nog weleens wat rijden ja, maar ik heb t nog niet getroffen
Waarom werd de IC Gvc-Ah ingekort tot Ut? NS gaat dezelfde kant op als de SNCF waar de TGV zich concentreert op Parijs.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroeger zag je nog weleens wat rijden ja, maar ik heb t nog niet getroffen
Die verbinding bestond in het dienstregelingjaar 2008 wel degelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Gvc - Ah?![]()
Het enige wat op Ah - Ut rijdt zijn dingen die uit Nm komen en naar Shl of Hdr gaan. En een ICEetje af en toe.
Hoop veranderd ja. Zonde. Hoewel het opnieuw aan elkaar knutselen van de 3600 en de 3700 wel een goeie zet was wmbquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die verbinding bestond in het dienstregelingjaar 2008 wel degelijk.
Ah-Shl heb ik anders nog wel eens in een ICRm gereden. (ja, in 2009)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sinds de Arnhemmer niet meer doorrijdt naar Den Haag is het allemaal VIRM. En aangezien Ah - Hdr dat ook is, ben je zuur op die route.
Dat was altijd al zo. Korter ook trouwens.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
mja, omreizen via Utrecht is ondertussen sneller geworden dan de rechtstreekse trein tussen Zwolle en Roosendaal nemen![]()
Moest vandaag even in Breda zijn namelijk
Hoezo dat? Ik bedoel, als je zonder pech op de bestemming aankomt is het toch eigenlijk al beter dan de RailHopper, die ze eerst wilden nemen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:57 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wat een pauerzooi is die SLT zegals dit de treinentoekomst is zie ik het somber in zeg. De meest kutte trein die hier in dit halal-land rondrijdt
Vergeet niet dat dit al minimaal de derde poging is om Mat'64 op te volgen, en dat er nog altijd door het hele land overal mat'64 rijdt, terwijl de beoogde opvolgers al lang dood of minimaal stervende zijn. De SLT heeft wel een traditie te breken inmiddels.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:01 schreef Igen het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik bedoel, als je zonder pech op de bestemming aankomt is het toch eigenlijk al beter dan de RailHopper, die ze eerst wilden nemen.
quote:
Derde?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dit al minimaal de derde poging is om Mat'64 op te volgen, en dat er nog altijd door het hele land overal mat'64 rijdt, terwijl de beoogde opvolgers al lang dood of minimaal stervende zijn. De SLT heeft wel een traditie te breken inmiddels.
Nadenken. Net of die aspergeneuker ooit buiten Venlo komtquote:
Nooit geweten dat NS dat ding ook overwoogquote:
Zijn van Connexxion.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Nooit geweten dat NS dat ding ook overwoog.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:18 schreef Zug-Chef het volgende:Zo kwam ik vandaag toch nog thuis met een plaatje, na een lange dag werken in een saai kantoor op het nog veel saaiere industrieterrein van Joure Ede.
Ja, maar Fles heeft het over opvolging van mat '64. Dus dan denk ik aan NSR.quote:
Dat heb ik ook nooit beweerdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Nooit geweten dat NS dat ding ook overwoog.
Kijk, daar gaat het misquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar Fles heeft het over opvolging van mat '64. Dus dan denk ik aan NSR.
Jajaja, ik ga wel weer terug naar mn aspergeveldquote:
is die ook al stervende dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja zeg, sla de E-GTW dan maar even over he
Wel halal asperges mag ik hopen voor je?? Andersquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Jajaja, ik ga wel weer terug naar mn aspergeveld.
En de tig jaren daar voor. Is ingekort i.v.m. komende werkzaamheden aan station Utrecht: geen perroncapaciteit voor doorgaande treinen o.i.d. Achtergrond in Locov correspondentie te vinden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die verbinding bestond in het dienstregelingjaar 2008 wel degelijk.
Ik heb in 1992-1996 geregeld gebruik gemaakt van de directe IC van Arnhem Velperpoort naar Utrecht Centraal (en door naar Den Haag Centraal). Was meestal Mat'54quote:
DrFlash, niet zo politiek correct.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel halal asperges mag ik hopen voor je?? Anders
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel halal asperges mag ik hopen voor je?? Anders
Ahh, matjes!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb in 1992-1996 geregeld gebruik gemaakt van de directe IC van Arnhem Velperpoort naar Utrecht Centraal (en door naar Den Haag Centraal). Was meestal Mat'54
Ben je wel wat laat meequote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Voorlopig niet. Ik moet er eerst nog mee reizen.
Ik wou net zeggen: 'k zou opschieten als ik hem wasquote:
Als er genoeg koplopers ingezet worden winnen de koplopers het. Maar als ik in Utrecht sta en ik zie twee drietjes ICM aankomen richting het noorden, terwijl het perron vol staat weer nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:21 schreef James1988 het volgende:
Bij deze:
Poll: Je moet kiezen! Koploper of VIRM?Koploper VIRM
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja, lach maar! Maar ondertussen is de V-IRM stiekem mooi wel een echt Noord-Koreaans ontwerp! Kijk zelf maar:quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:43 schreef NikkelCobalt het volgende:
James1988 met zijn smerige poll. Zoals Ofyles2 al opmerkte:
[ afbeelding ]
Oh, my words!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:43 schreef NikkelCobalt het volgende:
James1988 met zijn smerige poll. Zoals Ofyles2 al opmerkte:
[ afbeelding ]
Ze hebben geen smaak. Er staat geen railhummer op het plaatjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, lach maar! Maar ondertussen is de V-IRM stiekem mooi wel een echt Noord-Koreaans ontwerp! Kijk zelf maar:
[ afbeelding ]
Echte Noord-Koreaanse postzegels. Geen grapje.
Ik weet niet of het fotosoep is, maar de Noord-Koreanen moeten altijd bijlenen van andere landen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, lach maar! Maar ondertussen is de V-IRM stiekem mooi wel een echt Noord-Koreaans ontwerp! Kijk zelf maar:
[ afbeelding ]
Echte Noord-Koreaanse postzegels. Geen grapje.
Aah toen het station nog mooi was.quote:
Nee, het is geen fotosoep. Het komt uit een reisverslag van Wenen - Pjongjang per trein.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het fotosoep is, maar de Noord-Koreanen moeten altijd bijlenen van andere landen.
Hee dat is dan weer wel tofquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, lach maar! Maar ondertussen is de V-IRM stiekem mooi wel een echt Noord-Koreaans ontwerp! Kijk zelf maar:
[ afbeelding ]
Echte Noord-Koreaanse postzegels. Geen grapje.
"At present DPRK is producing many efficient electric and diesel locomotives which meet the country's nature and terrain as well as the requirements of economic development."quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, lach maar! Maar ondertussen is de V-IRM stiekem mooi wel een echt Noord-Koreaans ontwerp! Kijk zelf maar:
[ afbeelding ]
Echte Noord-Koreaanse postzegels. Geen grapje.
Zeg, doe eens niet zo neerbuigend naar De Grote Leider!quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
"At present DPRK is producing many efficient electric and diesel locomotives which meet the country's nature and terrain as well as the requirements of economic development."
Tuurlijk!
Maar wel lollig!
Plateauzolen FTW!quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:18 schreef Fixers het volgende:
[..]
Zeg, doe eens niet zo neerbuigend naar De Grote Leider!
Ze willen laten zien dat ze hun fantastische producten exporteren naar o.a. Duitsland, Italië en Nederland.quote:Ik vraag me af, proberen ze (de partijbonzen) met die plaatjes op postzegels het volk wijs te maken dat er in noord korea wordt gewerkt aan blauwgele dubbeldeks treinen die aldaar de spoorvloot gaan versterken. Of willen ze zich vergelijken met welvarende westerse naties die óók moderne treinen hebben?
Mij ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:54 schreef James1988 het volgende:
VIRM in Noord-Korea, lijkt me wel geinig.
Wij blij, DPRK blij, en als "gift" nog aftrekbaar van de belasting ook. 2009 wordt een mooi jaar.quote:
Ja en wat wil jij dan ervoor terug...quote:
Hogere capaciteit èn comfortabeler dan VIRM:quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:07 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ja en wat wil jij dan ervoor terug...
Noem eens materieel wat voldoende mensen kan vervoeren en ook nog eens comfortabel zit.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hogere capaciteit èn comfortabeler dan VIRM:
[ afbeelding ]
Bij het door mij voorgestelde vervoermiddel heb je als reiziger tenminste nog enige invloed op de klimaatregeling.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:23 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]niveau op Fok moet ik ook niet al te hoog inschatten
Maar ik mis mijn leeslampje, goederenlift en natuurlijk niet te vergeten de bagagerekkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bij het door mij voorgestelde vervoermiddel heb je als reiziger tenminste nog enige invloed op de klimaatregeling.
goederenlift is vrij overbodig in gelijkvloerse vervoermiddelenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:45 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Maar ik mis mijn leeslampje, goederenlift en natuurlijk niet te vergeten de bagagerekken
Ik mis bovenal mijn zitplaats, mijn uitzicht en de afwezigheid van tocht.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:45 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Maar ik mis mijn leeslampje, goederenlift en natuurlijk niet te vergeten de bagagerekken
Leeslampjes zitten niet in Virm, en die goederenlift heb jij niks mee te doenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:45 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Maar ik mis mijn leeslampje, goederenlift en natuurlijk niet te vergeten de bagagerekken
1e klas, nieuwste generatie, zeer zeker wel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leeslampjes zitten niet in Virm, en die goederenlift heb jij niks mee te doen
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:22 schreef Duvel het volgende:
Als alles afgestemd was op spoorhobbyisten reden we nog met Mat '46, groene Hondekoppen en groen T/V. En een incidentele stoomtrein voor de bejaarde hobbyist die zich dat nog kan herinneren.
Een aparte goederenwagon zou wel handig zijnquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar zonder gekheid: Hoe zouden de spoorwegen in het algemeen eruit zien als alles geoptimaliseerd was voor spoorhobbyisten?
Altijd glimmend gewassen treinstellen, duidelijk leesbare materieelnummers, dagtrajectkaarten, goeie spotplekken overal, betaalbare catering, goederen op een totaal losstaand netwerk apart van reizigers, wat denken jullie?![]()
Behalve dat dat allemaal niet erg realistisch is natuurlijk he, maar dat geeft even niet
Dan zou je wel je koffer eens fatsoenlijk kwijtkunnen als je onderweg naar Schiphol bent....quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:25 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Een aparte goederenwagon zou wel handig zijn, bij een VIRM gewoon een onderverdieping leeghalen en dan stellingen erin plaatsen
Alleen het in- en uitstappen zou dan dubbel zo lang durenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan zou je wel je koffer eens fatsoenlijk kwijtkunnen als je onderweg naar Schiphol bent....
Mja. Je snapt het niet. Gisteren in de avond ook weer zo'n halve volksverhuizingquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan zou je wel je koffer eens fatsoenlijk kwijtkunnen als je onderweg naar Schiphol bent....
Hij hoopte waarschijnlijk op een ICK(-BD), maar er kwam een VIRM voorrijden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:05 schreef dennistd het volgende:
Het lukt wel in een ICK-BD denk ik zo, VIRM wordt wat lastig idd...
- Plan U en DM´90 op de diesellijnenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar zonder gekheid: Hoe zouden de spoorwegen in het algemeen eruit zien als alles geoptimaliseerd was voor spoorhobbyisten?
Volgens mij stonden die koffers rond 17.30 nog op perron 1/2 bij de trap... ik schok al van die grote berg en probeerde mij dat voor te stellen dat het een trein in ging.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja. Je snapt het niet. Gisteren in de avond ook weer zo'n halve volksverhuizing.
Een meneer "met licht getinte huidskleur" die meende om in de trein van 17:02 uur van Eindhoven richting Venlo te kunnen gaan met maar liefst 8! grote reiskoffers.
nou inderdaad. Het moeten dramatische tijden zijn voor de verhuisbranchequote:Op woensdag 18 maart 2009 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja. Je snapt het niet. Gisteren in de avond ook weer zo'n halve volksverhuizing.
Een meneer "met licht getinte huidskleur" die meende om in de trein van 17:02 uur van Eindhoven richting Venlo te kunnen gaan met maar liefst 8! grote reiskoffers.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:16 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Volgens mij stonden die koffers rond 17.30 nog op perron 1/2 bij de trap... ik schok al van die grote berg en probeerde mij dat voor te stellen dat het een trein in ging.
Goed voorbeeld van een spuuglelijke vormgeving en tegelijkertijd commercieel succes.quote:
aha vandaar je voorstel voor een "bagageruim"...quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja. Je snapt het niet. Gisteren in de avond ook weer zo'n halve volksverhuizing.
Een meneer "met licht getinte huidskleur" die meende om in de trein van 17:02 uur van Eindhoven richting Venlo te kunnen gaan met maar liefst 8! grote reiskoffers.
Ik heb het niet zo zeer over de vormgeving, maar iedere trein die zo comfortabel kan zijn op het hoogstaande Belgische spoornetwerk krijgt mijn stem.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van een spuuglelijke vormgeving en tegelijkertijd commercieel succes.
*PLINGquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:49 schreef Guard het volgende:
[..]
aha vandaar je voorstel voor een "bagageruim"...
Kunnen we dan in die bak ook een fietsenstalling inrichten voor de vouwfietsen?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
*PLING
"Dames en Heren met fietsen: U wordt verzocht als eerste laatste uit te stappen en niemand in de weg te staan, zodat u de doorstroming niet belemmert."
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
*PLING
"Dames en Heren met fietsen: U wordt verzocht als eerste uit te stappen, zodat u de doorstroming niet belemmert. en daarna verder te gaan fietsen"
En daar hoort dus niet het uitvouwen van je vouwfiets op de treeplank bij, Koeiquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:25 schreef Peterselieman het volgende:
*PLING
"Vlot in- en uitstappen bevordert de doorstroming en vermindert de kans op vertragingen."
Al zullen veel mensen dit als een smoes zien om te denken dat instappen VOORDAT de uitstappers klaar zijn, beter isquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:25 schreef Peterselieman het volgende:
*PLING
"Vlot in- en uitstappen bevordert de doorstroming en vermindert de kans op vertragingen."
Slimme mensen bij Arrivaquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:26 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb de teksten niet verzonnen. Ze worden in de treinen van Arriva echt omgeroepen
Je vergeet het algehele verbod op vouwfietsen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:14 schreef Socios het volgende:
[..]
- Plan U en DM´90 op de diesellijnen
- Geen OV-chipkaart
- Geen digitale koersrollen
- Oude stationsborden
- Geen afgebroken stationsgebouwen
- Meer internationale treinen
- Minder eenheidsworst, meer getrokken materieel
- Geen opgedoekte spoorlijnen
- Originele lichtbakken
- Geen regionale vervoerders
- Meer restauratiewagens
- Doorloopkoppen
- Etc. etc.
Klopt en er is over nagedacht, het strijklicht werkt erg mooi en goed in de praktijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:15 schreef MPG het volgende:
[..]
1e klas, nieuwste generatie, zeer zeker wel.
En een verbod op alles aan baggage wat niet in of op een bagagerek kan liggenquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Je vergeet het algehele verbod op vouwfietsen.
Slaaptreinen, een heleboel!quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar zonder gekheid: Hoe zouden de spoorwegen in het algemeen eruit zien als alles geoptimaliseerd was voor spoorhobbyisten?
Altijd glimmend gewassen treinstellen, duidelijk leesbare materieelnummers, dagtrajectkaarten, goeie spotplekken overal, betaalbare catering, goederen op een totaal losstaand netwerk apart van reizigers, wat denken jullie?![]()
Behalve dat dat allemaal niet erg realistisch is natuurlijk he, maar dat geeft even niet
Er is ook nog eentje die net na vertrek omgeroepen wordt. Namelijk dat je geen jassen en tassen op de stoelen mag plaatsen als je hiermee een zitplaats bezet houdt, zodat er iemand moet staan.quote:
Dat hebben ze in Groningen een keer gedaan met een rode loper waar je over uit moest stappen en de instappers achter hekjes laten wachtenquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:15 schreef Dichterbijer het volgende:
*PLING
"Laat uitstappers voorgaan!"
Daar kan ik mij aan ergeren als instappers willen instappen terwijl de uitstappers nog bezig zijn
Dat zijn meestal degenen met die sleepkoffersquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en een nekschot voor mensen die onder of bovenaan een roltrap stil gaan staan
Ik stamp ze gewoon op hun potenquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:15 schreef Dichterbijer het volgende:
*PLING
"Laat uitstappers voorgaan!"
Daar kan ik mij aan ergeren als instappers willen instappen terwijl de uitstappers nog bezig zijn
Tackelen, bij voorkeur van achter....quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:22 schreef bork het volgende:
Wat doe we met mensen die voor dat de trein er is, min-of-meer gefixeerd staan op hun plaats, dan plotseling in 1x en masse mee gaan lopen in de rijrichting van de trein wanneer deze aankomt??
Passagiers gewoon afschaffen. Het spoor is voor spoorhobbyistenquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:19 schreef Peterselieman het volgende:
Allemaal onder het mom van de passagiers fatsoensnormen bijbrengen
blockenquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:22 schreef bork het volgende:
Wat doe we met mensen die voor dat de trein er is, min-of-meer gefixeerd staan op hun plaats, dan plotseling in 1x en masse mee gaan lopen in de rijrichting van de trein wanneer deze aankomt??
Voor zover ik kan zien is het niet Kerkrade Centrumquote:
Ik heb alleen maar naar de filenaam gekekenquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:37 schreef dennistd het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien is het niet Kerkrade Centrum
Die heeft wel 2 sporen, maar alleen een eilandperron. Ook staan daar geen twee stootblokken aangezien de ZLSM dan niet meer aan het perron kan komen.
Daar zat ik ook al aan te denken... en schuinkijkend naar Google Maps kan dat best wel eens kloppen: http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=53.170109,5.424612&spn=0.0022,0.004828&t=h&z=18quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:39 schreef dennistd het volgende:
Ik denk dat het Harlingen is, en de stootblokken staan aan de kant van Harlingen Haven dat sinds 9 maart gesloten is.
Was ook mijn eerste gok iddquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:39 schreef dennistd het volgende:
Ik denk dat het Harlingen is, en de stootblokken staan aan de kant van Harlingen Haven dat sinds 9 maart gesloten is.
Ik had al zo'n vermoeden, maar zeker wist ik t niet...quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:42 schreef dennistd het volgende:
Is de 1606 niet één van de 1600-locs die overgenomen zijn door ACTS?
Zo'n gek plan is dat niet. Vroegâh heb ik vaak genoeg de dubbeldeks fietsrijtuigen gezien tussen Utrecht en A'dam. De belgen hebben in de serie M6 dubbeldekkers ook een uitvoering waar de onderverdieping alleen maar klapstoelen langs de zijwand heeft. Ideaal voor bagage, zulks zouden ze rondom schiphol en op internationaal ook goed inzetten. Serieus de complete volksverhuizingen die ik soms altijd in de Benelux tegenkom.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:25 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Een aparte goederenwagon zou wel handig zijn, bij een VIRM gewoon een onderverdieping leeghalen en dan stellingen erin plaatsen
Ik heb er serieus mee lopen experimenteren op Microsoft Excel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar zonder gekheid: Hoe zouden de spoorwegen in het algemeen eruit zien als alles geoptimaliseerd was voor spoorhobbyisten?
Altijd glimmend gewassen treinstellen, duidelijk leesbare materieelnummers, dagtrajectkaarten, goeie spotplekken overal, betaalbare catering, goederen op een totaal losstaand netwerk apart van reizigers, wat denken jullie?![]()
Behalve dat dat allemaal niet erg realistisch is natuurlijk he, maar dat geeft even niet
Nee, hij is toen voor het laatst gewassen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:49 schreef Socios het volgende:
Loc is van mei 1981.
ja, die was hetquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:16 schreef Ofyles2 het volgende:
De SLT zeker, inmiddels ook 'gewaardeerd' door de harde kern.![]()
En zo dringend was mijn verzoek niet, ik miste je alleen.
Ondertussen rijdt er een Thalys 'new look', misschien brengt hij je zondag.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:17 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Nee, hij is toen voor het laatst gewassen.
Je wilt een tweede Pyongyang?quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Passagiers gewoon afschaffen. Het spoor is voor spoorhobbyisten
Tss, wel blijven opletten!quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden, maar zeker wist ik t niet...
opleTTTen bedoel je zekerquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tss, wel blijven opletten!
[ afbeelding ]
Ofy2quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:13 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
ik kreeg een vriendelijk doch dringend verzoek in m'n fobo om me hier weer eens te melden![]()
Oh ja, daarom had ik de andere van de twee moeten kiezen.quote:
quote:
Of óp de (linkerhelft van de) roltrap stil blijven staan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en een nekschot voor mensen die onder of bovenaan een roltrap stil gaan staan
Ja, díé vooralquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Of óp de (linkerhelft van de) roltrap stil blijven staan.
Dat doe ik ook sinds ik me op zo'n vakkundige manier gepositioneerd had dat ik bij een ICK-stammetje bij de laatste deur uit zou komen.. en er een VIRM-4 aan kwam rijdenquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:22 schreef bork het volgende:
Wat doe we met mensen die voor dat de trein er is, min-of-meer gefixeerd staan op hun plaats, dan plotseling in 1x en masse mee gaan lopen in de rijrichting van de trein wanneer deze aankomt??
*PLINGquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er is ook nog eentje die net na vertrek omgeroepen wordt. Namelijk dat je geen jassen en tassen op de stoelen mag plaatsen als je hiermee een zitplaats bezet houdt, zodat er iemand moet staan.
En dat wordt ook rustig in een bomvolle trein, waar alle zitplaatsen al bezet zijn, omgeroepen
Spuit 11.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:15 schreef Wadloper het volgende:
*PLING
'Dames en Heren met fietsen, u wordt verzocht om als eerste uit te stappen, zodat uw fiets de doorgang niet blokkeert'
En jij bleef er natuurlijk gewoon op staan en om hulp roepen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
in Utrecht kapte een roltrap er vanmiddag gewoon ff mee
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En jij bleef er natuurlijk gewoon op staan en om hulp roepen?
Kut die halalgrap wilde ik zelf makenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zie het hem zo doen: "Help het is een complot! Eerst die halalbroodjes en nu dit weer! We gaan terug naar 1400!"
Details? Ik reis iedere dag vanaf Bd maar ik let eigenlijk nooit op dat kutstation.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:12 schreef JDude het volgende:
In Breda ligt een enorme bak beton te wachten op nieuwe roltrappen.
quote:
Dat gaat nog wel een paar jaar duren ook trouwensquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
ik vind eigenlijk dat alleen de reizigers die in Arnhem opstappen mogen klagen over de afwezigheid van roltrappen![]()
de enige die er was, is al weken stuk. en daar maakte ik ook nog geen eens niet gebruik van, want ik moet elke dag mn fiets drie verdiepingen opsjouwen naar de stalling, met de trap
De werkzaamheden heb ik tussendoor wel een beetje kunnen volgen, vanaf de Speelhuislaan en door te springen om over de wanden heen te kunnen kijken. Ook de verstevigingen tussen de sporen heb ik gezien... ben wel benieuwd hoe 't station gaat worden, hopelijk krijgt 't echt een volledige vernieuwing want wat er nu staat is waardeloos.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:59 schreef JDude het volgende:
[..]
![]()
De toekomstige stationstunnel is al bijna helemaal uitgegraven. Vanuit de trein zie je dat inderdaad amper of niet, vanwege de hoge houten wanden er omheen.
De planning is dat het in 2012 af is, of zo. Dus: idd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel een paar jaar duren ook trouwens
Mooier dan nu zal het vast wel wordenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:05 schreef James1988 het volgende:
De renders die op verschillende plekken aangeplakt zijn, vind ik echter niet mooi...
Truequote:Op woensdag 18 maart 2009 21:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Mooier dan nu zal het vast wel worden.
De planning. Juist.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
De planning is dat het in 2012 af is, of zo. Dus: idd.
Het stationsgebouw? Niet dat ik weet. Maar ook de sporen moeten nog worden vernieuwd voor zover ik weet, het is meer dan alleen een nieuw gebouw.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De planning. Juist.
Hebben ze al iemand die het wil bouwen voor het beschikbare geld?
Geruststellende gedachte, welquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het stationsgebouw? Niet dat ik weet. Maar ook de sporen moeten nog worden vernieuwd voor zover ik weet, het is meer dan alleen een nieuw gebouw.
Dus:quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het stationsgebouw? Niet dat ik weet. Maar ook de sporen moeten nog worden vernieuwd voor zover ik weet, het is meer dan alleen een nieuw gebouw.
Dat is een monument toch?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat gebouwtje uitgang Sonsbeeckzijde gaat er ook aan geloof ik he?
Nee, dus het wordt al maar laterquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De planning. Juist.
Hebben ze al iemand die het wil bouwen voor het beschikbare geld?
quote:
bronquote:Koepeltje bij Station Arnhem verdwijnt nog dit jaar
De Gelderlander - 20 jan 2009
Het koepelgebouwtje aan de Sonsbeekzijde van Station Arnhem moet de tweede helft van dit jaar verdwijnen. Een nieuwe bestemming voor het gebouw is er nog niet. Een onderzoeksbureau studeert daar op.
Het gebouw van architect H.G.J. Schelling is te klein voor het nieuwe station. De Arnhemse gemeenteraad wil dat het elders in de stad een plaats krijgt, bij wijze van herinnering aan het oude station.
Het kan me niet snel genoeg gaan daarzo.. Die kutmuziek van de bouwvakkers, daar wordt je nou niet bepaald vrolijk van 's ochtends rond een uur of 7quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:59 schreef JDude het volgende:
[..]
![]()
De toekomstige stationstunnel is al bijna helemaal uitgegraven. Vanuit de trein zie je dat inderdaad amper of niet, vanwege de hoge houten wanden er omheen.
Zeker zonde ja. Ligt toch wel wat geschiedenisquote:
Hadden ze geen stretcher in dat gebouwtje?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker zonde ja. Ligt toch wel wat geschiedenisDat was waar ik de strijd uiteindelijk definitief moest staken op die beruchte 18e januari 2007, toen voor het eerst sinds 1990 het treinverkeer in heel Nederland stilgelegd werd. Ik ben nog nooit zo dicht bij een stretcher in een sporthal geweest
(en ja, eigenlijk had ik ook dat toch weleens willen meemaken
)
Nee, maar mn ouders wonen bij Klp. Was een bijzondere avond. Er werd geïnventariseerd wie afgevoerd kon worden en wie opgevangen moest worden. Er werden ook treinstellen opgesteld om in te schuilen gewoon, zo veel mogelijk onder de overkapping. Dat werd ook omgeroepen. Staat ergens nog een filmpje van online.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hadden ze geen stretcher in dat gebouwtje?
ik was ook in Arnhem toen!! op het station ook nog. was inderdaad een bijzondere avondquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker zonde ja. Ligt toch wel wat geschiedenisDat was waar ik de strijd uiteindelijk definitief moest staken op die beruchte 18e januari 2007, toen voor het eerst sinds 1990 het treinverkeer in heel Nederland stilgelegd werd. Ik ben nog nooit zo dicht bij een stretcher in een sporthal geweest
(en ja, eigenlijk had ik ook dat toch weleens willen meemaken
)
Ja, ik weet het nog... Ik was net op tijd uit Geldermalsen in Utrecht (na mijn trein viel er een boom op de bovenleiding), en met een van de laatste treinen kwam ik nog in Rotterdam. Waar de metro's gewoon reden. Mijn enige, en grote, fout was nog even een collega met de auto naar Maassluis te brengen. Ik was in no-time daar, over de terugweg deed ik geloof ik een uur of vier à vijf.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Arnhem Sonsbeeckzijde, 18 januari 2007![]()
[ afbeelding ]
Dat mag niet geloof ik. Dus zal wel opzending zijn geweest.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:15 schreef Lemjur het volgende:
Vandaag: 2x acts 1600 (dubbeltractie?) met wel vijf hele kalkwagons op Sloterdijk
Het wassen schiet er weer bij in de laatste tijd.quote:En een smerige 1800 met het opschrift 'Ook verkrijgbaar in de kleur geel.'
Aldus Nico Spilt: http://www.nicospilt.com/dubbeltractie.htmquote:De 1600/1800 heeft dezelfde eigenschappen als de 1700, maar hier is in multiple geschakeld rijden niet toegestaan. De chopperinstallatie heeft een drietal verschillende frequenties. Indien een van de locs in een andere frequentie stuurt, dan bestaat een groot risico dat het netto resultaat van de retourstroom in de buurt van de 75 Hz komt. Aangezien de hele beveiliging hierop werkt en storingen niet uit te sluiten zijn, is het in multiple rijden van twee 1600/1800en niet toegelaten. Bij de 1700 is gekozen voor een chopperinstallatie met een vaste frequentie van 300 Hz.
midden of eind volgende week is het laatste berichtquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:19 schreef Lemjur het volgende:
Is het btw al bekend wanneer de eerstev250
in onsch landt aankomt?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:19 schreef dennistd het volgende:
Een 1600 mag niet in dubbeltractie:
[..]
Aldus Nico Spilt: http://www.nicospilt.com/dubbeltractie.htm
Opstaande panto's tellen wil ook weleens helpenquote:
Sloopmeet op de Watergraafsmeerquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:20 schreef dennistd het volgende:
[..]
midden of eind volgende week is het laatste bericht
Zeker als zo'n ding met een flinke vaart door het station schiet, heb niet zo'n snel reactievermogen Flesquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opstaande panto's tellen wil ook weleens helpen
Dat stukje benadert de werkelijkheid best aardig.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:19 schreef dennistd het volgende:
Een 1600 mag niet in dubbeltractie:
[..]
Aldus Nico Spilt: http://www.nicospilt.com/dubbeltractie.htm
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Arnhem Sonsbeeckzijde, 18 januari 2007![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
Toen waaide het toch een klein beetje?
Check. Toen bewogen de ruiten van het gebouw waar ik in eindhoven zat zo'n 10 cm op en neer in de kozijnenquote:
De laatstvorige keer was op 25 januari 1990, ook door een zware storm. Ik heb toen o.a. een kwartier lang onder mijn fiets in de waterkant van een sloot gelegen omdat dat de enige beschutting was die ik kon vinden. Later hoorde ik dat het treinverkeer toen stilgelegd was.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:43 schreef von_Preussen het volgende:
@Fles, even een vraag, in je fillmpje staat dat voor het eerst in 20 jaar het treinverkeer in NL werd stilgelegd. Wat was er dan 20 jaar geleden voor gebeurtenis (ik was toen erg klein), dat het treinverkeer werd stilgelegd?
quote:En hoe was dat tijdens de kernramp in Tsjernobyl, werden toen de treinen extra vaak gewassen?
En er was een domme fries die er wat over moest zeggenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En er was een dikke kop in beeld
Ik kan me alleen nog herinneren dat ze een gigantisch hoeveelheid spinazie hebben doorgedraaid.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:43 schreef von_Preussen het volgende:
En hoe was dat tijdens de kernramp in Tsjernobyl, werden toen de treinen extra vaak gewassen?
met zo weinig beeld zo veel zeggen, deze video vat voor mij de hele dag samen...quote:
Ik vond dat niet om te lachen, ja!quote:
Whehe, leer PI's lezen. Whehehehehe!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het ging niet om jouw post hoor
Waarom doe je zoiets vraag ik me dan af?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het ging niet om jouw post hoor
Dat vraag ik mezelf ook wel eens afquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom doe je zoiets vraag ik me dan af?
Ja, logisch. En wat komen daar dan voor antwoorden op?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat vraag ik mezelf ook wel eens af
Kon je niet met de bus?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
met zo weinig beeld zo veel zeggen, deze video vat voor mij de hele dag samen...![]()
Thuisgekomen door een stapvoets rijdende randstadrail
Geenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, logisch. En wat komen daar dan voor antwoorden op?
Kan ik alleen maar toejuichen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Of óp de (linkerhelft van de) roltrap stil blijven staan.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:23 schreef Charango het volgende:
Fototijd!
[ afbeelding ]
Klassiek interieur van ICM, een uitstervende soort.
Trein naar Rotterdam CS van 19:49,foto genomen te Almelo.
Zo goed als lege bak (enige aanwezige ligt halverwege rechts te slapen, alleen kruin is zichtbaar.)
PM voor Hi-Res
Onder andere, maar Fles is nu bezig met de voorkant van bepaalde station, en om op ieder station te kijken of er een voorkantbordje is, te concluderen dat het niet zo is, om vervolgens steeds een half uur op te lopen schiet ook niet opquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:59 schreef Charango het volgende:
@ D_D
Bedoel je zoiets:
[ afbeelding ]
of nog zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn nog steeds de meeste 2e klas bakken volgens deze layout. Fatsoenlijke stoelen en riante beenruimte.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:23 schreef Charango het volgende:
Fototijd!
[ afbeelding ]
Klassiek interieur van ICM, een uitstervende soort.
Trein naar Rotterdam CS van 19:49,foto genomen te Almelo.
Zo goed als lege bak (enige aanwezige ligt halverwege rechts te slapen, alleen kruin is zichtbaar.)
PM voor Hi-Res
Ja maargoed, daar staat ook niet alles opquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
We hadden Stationsweb.nl al natuurlijk
Mooi ik weet nog goed toen ik voor het eerst mocht plaatsnemen in een dergelijk interieur, de glazen afscheiding tussen roken en niet roken vond ik fantastisch!quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:23 schreef Charango het volgende:
Fototijd!
[ afbeelding ]
Klassiek interieur van ICM, een uitstervende soort.
Trein naar Rotterdam CS van 19:49,foto genomen te Almelo.
Zo goed als lege bak (enige aanwezige ligt halverwege rechts te slapen, alleen kruin is zichtbaar.)
PM voor Hi-Res
En dan zoom je uit en krijg je de overview kaart, zie je opeens op die plek allemaal wadjes staanquote:
Ik ben er ook verliefd opquote:Op donderdag 19 maart 2009 01:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die banken
De achterhaalde edoch warme kleuren en het niet felle licht.
Beenruimte
Echt, wat ben ik blij dat er tussen Groningen en de Randstad voornamelijk Koplopers rijden.
5 april mag ik weer en dan heb ik nog twee Kruidvatkaartjes die ik ga benutten.
Sssssst, eigenlijk zijn de GTW's ook maar gepimpte Wadjes, dat kan je ook alleen van de bovenkant zien.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:27 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
En dan zoom je uit en krijg je de overview kaart, zie je opeens op die plek allemaal wadjes staan
quote:
Coolquote:
Jup hier ookquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:59 schreef dennistd het volgende:
Vandaag trouwens ook mijn studenten-OV-chipkaart binnengekregen (postcode 7582). Die zou uiterlijk 19 juni komen, valt nog mee dus...
ik heb ongeveer drie jaar geleden, toen ik in het tweede jaar van de kunstacademie zat, ook twee pasfoto's ingeleverd bij het ophalen van mn OV. inmiddels ben ik al geen student meer. zal m dus wel niet meer krijgenquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:59 schreef dennistd het volgende:
Vandaag trouwens ook mijn studenten-OV-chipkaart binnengekregen (postcode 7582). Die zou uiterlijk 19 juni komen, valt nog mee dus...
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:48 schreef Dichterbijer het volgende:
Een kapot stukje s`hertogenbosch
[ afbeelding ]
Sorry Fles
Huilen om een stukje stationsbord.quote:
Welnee manquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Huilen om een stukje stationsbord.![]()
Je kunt beter janken als je je aansluiting op 5 seconden exact mist.
Mijn terugkerende thema is toevalligerwijs tijd, als iets niet gepland gaat zoals ik het wil word ik gevaarlijk chago.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee manDan pak je gewoon een biertje in de zon. Weet je wel hoe Belangrijk zo'n bordje is?
goed zichtbaar vanaf het perron?quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:14 schreef James1988 het volgende:
Zou het kunnen dat er wat Mat '46 bij NedTrain in Tilburg staat?
Edit: volgens Somda staat de 273 sinds 15/03 te Tbwpr, Tilburg hoofdwerkplaats. Klopt dus
Klopt, ding staat naast de werkplaats en is niet zichtbaar vanaf het perron.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:24 schreef James1988 het volgende:
Ik denk 't niet. Ik zag 'm toen ik uit de richting 's-Hertogenbosch het station kwam binnenrijden. Er staan nog wat locs van EuCargoRail ofzo voor, dus je ziet alleen de kop ervan.
quote:
Ja. Beschadigd geraakt bij een botsing bij het spoorwegmuseum eind december.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:28 schreef James1988 het volgende:
Wat doet dat ding daar dan? Issie stuk?
echt zonde! koploper is qua reiscomfort één van mijn favorieten, zo niet dé favoriete. ook sentiment uit mijn Deventertijd speelt mee, maar deze trein is ook erg fijn. Gelukkig niet zo'n kil en koud interieur als de VIRM, maar mooie warme kleuren.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:23 schreef Charango het volgende:
Fototijd!
[ afbeelding ]
Klassiek interieur van ICM, een uitstervende soort.
Trein naar Rotterdam CS van 19:49,foto genomen te Almelo.
Zo goed als lege bak (enige aanwezige ligt halverwege rechts te slapen, alleen kruin is zichtbaar.)
PM voor Hi-Res
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |