Dat hebben ze in Groningen een keer gedaan met een rode loper waar je over uit moest stappen en de instappers achter hekjes laten wachtenquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:15 schreef Dichterbijer het volgende:
*PLING
"Laat uitstappers voorgaan!"
Daar kan ik mij aan ergeren als instappers willen instappen terwijl de uitstappers nog bezig zijn
Dat zijn meestal degenen met die sleepkoffersquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en een nekschot voor mensen die onder of bovenaan een roltrap stil gaan staan
Ik stamp ze gewoon op hun potenquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:15 schreef Dichterbijer het volgende:
*PLING
"Laat uitstappers voorgaan!"
Daar kan ik mij aan ergeren als instappers willen instappen terwijl de uitstappers nog bezig zijn
Tackelen, bij voorkeur van achter....quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:22 schreef bork het volgende:
Wat doe we met mensen die voor dat de trein er is, min-of-meer gefixeerd staan op hun plaats, dan plotseling in 1x en masse mee gaan lopen in de rijrichting van de trein wanneer deze aankomt??
Passagiers gewoon afschaffen. Het spoor is voor spoorhobbyistenquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:19 schreef Peterselieman het volgende:
Allemaal onder het mom van de passagiers fatsoensnormen bijbrengen
blockenquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:22 schreef bork het volgende:
Wat doe we met mensen die voor dat de trein er is, min-of-meer gefixeerd staan op hun plaats, dan plotseling in 1x en masse mee gaan lopen in de rijrichting van de trein wanneer deze aankomt??
Voor zover ik kan zien is het niet Kerkrade Centrumquote:
Ik heb alleen maar naar de filenaam gekekenquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:37 schreef dennistd het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien is het niet Kerkrade Centrum
Die heeft wel 2 sporen, maar alleen een eilandperron. Ook staan daar geen twee stootblokken aangezien de ZLSM dan niet meer aan het perron kan komen.
Daar zat ik ook al aan te denken... en schuinkijkend naar Google Maps kan dat best wel eens kloppen: http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=53.170109,5.424612&spn=0.0022,0.004828&t=h&z=18quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:39 schreef dennistd het volgende:
Ik denk dat het Harlingen is, en de stootblokken staan aan de kant van Harlingen Haven dat sinds 9 maart gesloten is.
Was ook mijn eerste gok iddquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:39 schreef dennistd het volgende:
Ik denk dat het Harlingen is, en de stootblokken staan aan de kant van Harlingen Haven dat sinds 9 maart gesloten is.
Ik had al zo'n vermoeden, maar zeker wist ik t niet...quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:42 schreef dennistd het volgende:
Is de 1606 niet één van de 1600-locs die overgenomen zijn door ACTS?
Zo'n gek plan is dat niet. Vroegâh heb ik vaak genoeg de dubbeldeks fietsrijtuigen gezien tussen Utrecht en A'dam. De belgen hebben in de serie M6 dubbeldekkers ook een uitvoering waar de onderverdieping alleen maar klapstoelen langs de zijwand heeft. Ideaal voor bagage, zulks zouden ze rondom schiphol en op internationaal ook goed inzetten. Serieus de complete volksverhuizingen die ik soms altijd in de Benelux tegenkom.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:25 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Een aparte goederenwagon zou wel handig zijn, bij een VIRM gewoon een onderverdieping leeghalen en dan stellingen erin plaatsen
Ik heb er serieus mee lopen experimenteren op Microsoft Excel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar zonder gekheid: Hoe zouden de spoorwegen in het algemeen eruit zien als alles geoptimaliseerd was voor spoorhobbyisten?
Altijd glimmend gewassen treinstellen, duidelijk leesbare materieelnummers, dagtrajectkaarten, goeie spotplekken overal, betaalbare catering, goederen op een totaal losstaand netwerk apart van reizigers, wat denken jullie?![]()
Behalve dat dat allemaal niet erg realistisch is natuurlijk he, maar dat geeft even niet
Nee, hij is toen voor het laatst gewassen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:49 schreef Socios het volgende:
Loc is van mei 1981.
ja, die was hetquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:16 schreef Ofyles2 het volgende:
De SLT zeker, inmiddels ook 'gewaardeerd' door de harde kern.![]()
En zo dringend was mijn verzoek niet, ik miste je alleen.
Ondertussen rijdt er een Thalys 'new look', misschien brengt hij je zondag.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:17 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Nee, hij is toen voor het laatst gewassen.
Je wilt een tweede Pyongyang?quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Passagiers gewoon afschaffen. Het spoor is voor spoorhobbyisten
Tss, wel blijven opletten!quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden, maar zeker wist ik t niet...
opleTTTen bedoel je zekerquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tss, wel blijven opletten!
[ afbeelding ]
Ofy2quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:13 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
ik kreeg een vriendelijk doch dringend verzoek in m'n fobo om me hier weer eens te melden![]()
Oh ja, daarom had ik de andere van de twee moeten kiezen.quote:
quote:
Of óp de (linkerhelft van de) roltrap stil blijven staan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en een nekschot voor mensen die onder of bovenaan een roltrap stil gaan staan
Ja, díé vooralquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Of óp de (linkerhelft van de) roltrap stil blijven staan.
Dat doe ik ook sinds ik me op zo'n vakkundige manier gepositioneerd had dat ik bij een ICK-stammetje bij de laatste deur uit zou komen.. en er een VIRM-4 aan kwam rijdenquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:22 schreef bork het volgende:
*PLINGquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er is ook nog eentje die net na vertrek omgeroepen wordt. Namelijk dat je geen jassen en tassen op de stoelen mag plaatsen als je hiermee een zitplaats bezet houdt, zodat er iemand moet staan.
En dat wordt ook rustig in een bomvolle trein, waar alle zitplaatsen al bezet zijn, omgeroepen
Spuit 11.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:15 schreef Wadloper het volgende:
*PLING
'Dames en Heren met fietsen, u wordt verzocht om als eerste uit te stappen, zodat uw fiets de doorgang niet blokkeert'
En jij bleef er natuurlijk gewoon op staan en om hulp roepen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
in Utrecht kapte een roltrap er vanmiddag gewoon ff mee
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En jij bleef er natuurlijk gewoon op staan en om hulp roepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |