quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als het vanavond net zo hard afkoelt als gisteren avond zou ik dat niet doen
Tentamen maken of balkon zittenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als het vanavond net zo hard afkoelt als gisteren avond zou ik dat niet doen
Nog ff en je wordt gewoon vanzelf bruinquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:31 schreef Fha het volgende:
[..]jawel
als ik maar vol blijf houden dan word het heus snel zomer
Dat roep ik ook al wekenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:31 schreef Fha het volgende:
[..]jawel
als ik maar vol blijf houden dan word het heus snel zomer
Balkon zittenquote:
Zou je denken joh?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog ff en je wordt gewoon vanzelf bruin![]()
Ze willen jou graag behoeden voor zelfverminkingquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:36 schreef Fha het volgende:
Ja hoorIk heb 20 april een afspraak om smiddags tattoo's te laten zetten. Zie ik nu het tentamen rooster.. beide tentamens zijn op 20 april
WAAROM?! er is gewoon twee weken de tijd voor die stomme tentamens en ze moeten beiden perse op 20 april
Dat is hun zaak nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze willen jou graag behoeden voor zelfverminking.
Ben je lekker meequote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:36 schreef Fha het volgende:
Ja hoorIk heb 20 april een afspraak om smiddags tattoo's te laten zetten. Zie ik nu het tentamen rooster.. beide tentamens zijn op 20 april
WAAROM?! er is gewoon twee weken de tijd voor die stomme tentamens en ze moeten beiden perse op 20 april
Mja want het is inderdaad in de tentamen wekenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben je lekker meeJe zei laatst toch al dat het zou kunnen dat een tentamen precies samen zou vallen met je tattoo?
Lekker welquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja want het is inderdaad in de tentamen wekenMaar ze hebben er twee weken voor uitgetrokken, dus ik hoopte dat het op een van de andere 10 dagen zou zijn, of dat er maar 1 op die dag zou vallen want die zou ik dan gewoon bij de herkansing maken.
Maar twee tentamens missen vind ik niet handig dus nu mag ik opnieuw een afspraak gaan makenmoet ik vast weer drie maanden wachten *moppermopper*
Gewoon tattoo afblazen. Scheelt ook nog in de financiënquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja want het is inderdaad in de tentamen wekenMaar ze hebben er twee weken voor uitgetrokken, dus ik hoopte dat het op een van de andere 10 dagen zou zijn, of dat er maar 1 op die dag zou vallen want die zou ik dan gewoon bij de herkansing maken.
Maar twee tentamens missen vind ik niet handig dus nu mag ik opnieuw een afspraak gaan makenmoet ik vast weer drie maanden wachten *moppermopper*
De initalen van mijn oudersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ik ga nog wel even door dus geniet maar lekkerquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:47 schreef Fha het volgende:
[..]
De initalen van mijn oudersDaarom is het nog kutter eigenlijk want 20 april paste mooi in bij de symboliek
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:
Beetje jammer ja, vooral door de symboliek van die datumquote:
Marcquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga nog wel even door dus geniet maar lekker
Teken ik hem de 20e wel met benzine stift op mn poot ofzoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Beetje jammer ja, vooral door de symboliek van die datum
Zal ik ook nog even mopperen op het tentamen van vanavond wat op een tijd is dat ik altijd mijn energie-weg-lek uurtje heb?quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Teken ik hem de 20e wel met benzine stift op mn poot ofzo
Hahaha ja dat mag hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar wil ik dan wel een fotoreportage van zien.
Oeh!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Zal ik ook nog even mopperen op het tentamen van vanavond wat op een tijd is dat ik altijd mijn energie-weg-lek uurtje heb?
Nouquote:
Das wel een gare tijd ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Nouhet tentamen is dus van 9 tot kwart voor 10. Ik ben echt het gaarst van 9 tot 10 en daarna ga ik weer een beetje leven. Dus dat vind ik ook maar ronduit achterlijk
![]()
![]()
![]()
![]()
zo?![]()
![]()
Nou nog iets om te mopperen heh! Je mag alleen nog maar flesjes waar geen sticker op zit op tafel hebben want anders maak je reclamequote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel een gare tijd ja.
Koffie, cola oid erbij dan maar.
Bezopenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou nog iets om te mopperen heh! Je mag alleen nog maar flesjes waar geen sticker op zit op tafel hebben want anders maak je reclameofzo. /care
Als je maar niet het merk laat zien mag dat misschien nog welquote:
Ik zou het etiket overstickeren met een samenvatting van de lesstofquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Als je maar niet het merk laat zien mag dat misschien nog weleen soort amerikaans papierzak idee
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou het etiket overstickeren met een samenvatting van de lesstof.
Succes en tot laterquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:30 schreef Fha het volgende:
Maar ik ga er vandoor, nog even wat eten met klasgenoten in de stad, dan nog even leren en dan proberen wakker te blijven boven het tentamen![]()
Daag![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:04 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis... was heerlijk op de fiets door het duin.
Dan heb je nog evenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:58 schreef Fha het volgende:
aan het wachten tot tentamen begint.. nog twee uur
![]()
Mjah als het goed is zijn klasgenoten zo klaar met het andere tentamen dus dan heb ik weer wat nuttigs te doenquote:
Haha, succes dan maarquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah als het goed is zijn klasgenoten zo klaar met het andere tentamen dus dan heb ik weer wat nuttigs te doenIk ga maar alvast thee halen voor ons allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |