Hoop veranderd ja. Zonde. Hoewel het opnieuw aan elkaar knutselen van de 3600 en de 3700 wel een goeie zet was wmbquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die verbinding bestond in het dienstregelingjaar 2008 wel degelijk.
Ah-Shl heb ik anders nog wel eens in een ICRm gereden. (ja, in 2009)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sinds de Arnhemmer niet meer doorrijdt naar Den Haag is het allemaal VIRM. En aangezien Ah - Hdr dat ook is, ben je zuur op die route.
Dat was altijd al zo. Korter ook trouwens.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
mja, omreizen via Utrecht is ondertussen sneller geworden dan de rechtstreekse trein tussen Zwolle en Roosendaal nemen![]()
Moest vandaag even in Breda zijn namelijk
Hoezo dat? Ik bedoel, als je zonder pech op de bestemming aankomt is het toch eigenlijk al beter dan de RailHopper, die ze eerst wilden nemen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:57 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wat een pauerzooi is die SLT zegals dit de treinentoekomst is zie ik het somber in zeg. De meest kutte trein die hier in dit halal-land rondrijdt
Vergeet niet dat dit al minimaal de derde poging is om Mat'64 op te volgen, en dat er nog altijd door het hele land overal mat'64 rijdt, terwijl de beoogde opvolgers al lang dood of minimaal stervende zijn. De SLT heeft wel een traditie te breken inmiddels.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:01 schreef Igen het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik bedoel, als je zonder pech op de bestemming aankomt is het toch eigenlijk al beter dan de RailHopper, die ze eerst wilden nemen.
quote:
Derde?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dit al minimaal de derde poging is om Mat'64 op te volgen, en dat er nog altijd door het hele land overal mat'64 rijdt, terwijl de beoogde opvolgers al lang dood of minimaal stervende zijn. De SLT heeft wel een traditie te breken inmiddels.
Nadenken. Net of die aspergeneuker ooit buiten Venlo komtquote:
Nooit geweten dat NS dat ding ook overwoogquote:
Zijn van Connexxion.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Nooit geweten dat NS dat ding ook overwoog.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:18 schreef Zug-Chef het volgende:Zo kwam ik vandaag toch nog thuis met een plaatje, na een lange dag werken in een saai kantoor op het nog veel saaiere industrieterrein van Joure Ede.
Ja, maar Fles heeft het over opvolging van mat '64. Dus dan denk ik aan NSR.quote:
Dat heb ik ook nooit beweerdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Nooit geweten dat NS dat ding ook overwoog.
Kijk, daar gaat het misquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar Fles heeft het over opvolging van mat '64. Dus dan denk ik aan NSR.
Jajaja, ik ga wel weer terug naar mn aspergeveldquote:
is die ook al stervende dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja zeg, sla de E-GTW dan maar even over he
Wel halal asperges mag ik hopen voor je?? Andersquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Jajaja, ik ga wel weer terug naar mn aspergeveld.
En de tig jaren daar voor. Is ingekort i.v.m. komende werkzaamheden aan station Utrecht: geen perroncapaciteit voor doorgaande treinen o.i.d. Achtergrond in Locov correspondentie te vinden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die verbinding bestond in het dienstregelingjaar 2008 wel degelijk.
Ik heb in 1992-1996 geregeld gebruik gemaakt van de directe IC van Arnhem Velperpoort naar Utrecht Centraal (en door naar Den Haag Centraal). Was meestal Mat'54quote:
DrFlash, niet zo politiek correct.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel halal asperges mag ik hopen voor je?? Anders
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel halal asperges mag ik hopen voor je?? Anders
Ahh, matjes!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb in 1992-1996 geregeld gebruik gemaakt van de directe IC van Arnhem Velperpoort naar Utrecht Centraal (en door naar Den Haag Centraal). Was meestal Mat'54
Ben je wel wat laat meequote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Voorlopig niet. Ik moet er eerst nog mee reizen.
Ik wou net zeggen: 'k zou opschieten als ik hem wasquote:
Als er genoeg koplopers ingezet worden winnen de koplopers het. Maar als ik in Utrecht sta en ik zie twee drietjes ICM aankomen richting het noorden, terwijl het perron vol staat weer nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:21 schreef James1988 het volgende:
Bij deze:
Poll: Je moet kiezen! Koploper of VIRM?Koploper VIRM
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja, lach maar! Maar ondertussen is de V-IRM stiekem mooi wel een echt Noord-Koreaans ontwerp! Kijk zelf maar:quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:43 schreef NikkelCobalt het volgende:
James1988 met zijn smerige poll. Zoals Ofyles2 al opmerkte:
[ afbeelding ]
Oh, my words!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:43 schreef NikkelCobalt het volgende:
James1988 met zijn smerige poll. Zoals Ofyles2 al opmerkte:
[ afbeelding ]
Ze hebben geen smaak. Er staat geen railhummer op het plaatjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, lach maar! Maar ondertussen is de V-IRM stiekem mooi wel een echt Noord-Koreaans ontwerp! Kijk zelf maar:
[ afbeelding ]
Echte Noord-Koreaanse postzegels. Geen grapje.
Ik weet niet of het fotosoep is, maar de Noord-Koreanen moeten altijd bijlenen van andere landen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, lach maar! Maar ondertussen is de V-IRM stiekem mooi wel een echt Noord-Koreaans ontwerp! Kijk zelf maar:
[ afbeelding ]
Echte Noord-Koreaanse postzegels. Geen grapje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |