Whehe, leer PI's lezen. Whehehehehe!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het ging niet om jouw post hoor
Waarom doe je zoiets vraag ik me dan af?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het ging niet om jouw post hoor
Dat vraag ik mezelf ook wel eens afquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom doe je zoiets vraag ik me dan af?
Ja, logisch. En wat komen daar dan voor antwoorden op?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat vraag ik mezelf ook wel eens af
Kon je niet met de bus?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
met zo weinig beeld zo veel zeggen, deze video vat voor mij de hele dag samen...![]()
Thuisgekomen door een stapvoets rijdende randstadrail
Geenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, logisch. En wat komen daar dan voor antwoorden op?
Kan ik alleen maar toejuichen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Of óp de (linkerhelft van de) roltrap stil blijven staan.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:23 schreef Charango het volgende:
Fototijd!
[ afbeelding ]
Klassiek interieur van ICM, een uitstervende soort.
Trein naar Rotterdam CS van 19:49,foto genomen te Almelo.
Zo goed als lege bak (enige aanwezige ligt halverwege rechts te slapen, alleen kruin is zichtbaar.)
PM voor Hi-Res
Onder andere, maar Fles is nu bezig met de voorkant van bepaalde station, en om op ieder station te kijken of er een voorkantbordje is, te concluderen dat het niet zo is, om vervolgens steeds een half uur op te lopen schiet ook niet opquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:59 schreef Charango het volgende:
@ D_D
Bedoel je zoiets:
[ afbeelding ]
of nog zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn nog steeds de meeste 2e klas bakken volgens deze layout. Fatsoenlijke stoelen en riante beenruimte.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:23 schreef Charango het volgende:
Fototijd!
[ afbeelding ]
Zo goed als lege bak (enige aanwezige ligt halverwege rechts te slapen, alleen kruin is zichtbaar.)
PM voor Hi-Res
Ja maargoed, daar staat ook niet alles opquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
We hadden Stationsweb.nl al natuurlijk
Mooi ik weet nog goed toen ik voor het eerst mocht plaatsnemen in een dergelijk interieur, de glazen afscheiding tussen roken en niet roken vond ik fantastisch!quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:23 schreef Charango het volgende:
Fototijd!
[ afbeelding ]
PM voor Hi-Res
En dan zoom je uit en krijg je de overview kaart, zie je opeens op die plek allemaal wadjes staanquote:
Ik ben er ook verliefd opquote:Op donderdag 19 maart 2009 01:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die banken
De achterhaalde edoch warme kleuren en het niet felle licht.
Beenruimte
Echt, wat ben ik blij dat er tussen Groningen en de Randstad voornamelijk Koplopers rijden.
5 april mag ik weer en dan heb ik nog twee Kruidvatkaartjes die ik ga benutten.
Sssssst, eigenlijk zijn de GTW's ook maar gepimpte Wadjes, dat kan je ook alleen van de bovenkant zien.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:27 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
En dan zoom je uit en krijg je de overview kaart, zie je opeens op die plek allemaal wadjes staan
quote:
Coolquote:
Jup hier ookquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:59 schreef dennistd het volgende:
Vandaag trouwens ook mijn studenten-OV-chipkaart binnengekregen (postcode 7582). Die zou uiterlijk 19 juni komen, valt nog mee dus...
ik heb ongeveer drie jaar geleden, toen ik in het tweede jaar van de kunstacademie zat, ook twee pasfoto's ingeleverd bij het ophalen van mn OV. inmiddels ben ik al geen student meer. zal m dus wel niet meer krijgenquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:59 schreef dennistd het volgende:
Vandaag trouwens ook mijn studenten-OV-chipkaart binnengekregen (postcode 7582). Die zou uiterlijk 19 juni komen, valt nog mee dus...
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:48 schreef Dichterbijer het volgende:
Een kapot stukje s`hertogenbosch
[ afbeelding ]
Sorry Fles
Huilen om een stukje stationsbord.quote:
Welnee manquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Huilen om een stukje stationsbord.![]()
Je kunt beter janken als je je aansluiting op 5 seconden exact mist.
Mijn terugkerende thema is toevalligerwijs tijd, als iets niet gepland gaat zoals ik het wil word ik gevaarlijk chago.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee manDan pak je gewoon een biertje in de zon. Weet je wel hoe Belangrijk zo'n bordje is?
goed zichtbaar vanaf het perron?quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:14 schreef James1988 het volgende:
Zou het kunnen dat er wat Mat '46 bij NedTrain in Tilburg staat?
Edit: volgens Somda staat de 273 sinds 15/03 te Tbwpr, Tilburg hoofdwerkplaats. Klopt dus
Klopt, ding staat naast de werkplaats en is niet zichtbaar vanaf het perron.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:24 schreef James1988 het volgende:
Ik denk 't niet. Ik zag 'm toen ik uit de richting 's-Hertogenbosch het station kwam binnenrijden. Er staan nog wat locs van EuCargoRail ofzo voor, dus je ziet alleen de kop ervan.
quote:
Ja. Beschadigd geraakt bij een botsing bij het spoorwegmuseum eind december.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:28 schreef James1988 het volgende:
Wat doet dat ding daar dan? Issie stuk?
echt zonde! koploper is qua reiscomfort één van mijn favorieten, zo niet dé favoriete. ook sentiment uit mijn Deventertijd speelt mee, maar deze trein is ook erg fijn. Gelukkig niet zo'n kil en koud interieur als de VIRM, maar mooie warme kleuren.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:23 schreef Charango het volgende:
Fototijd!
[ afbeelding ]
PM voor Hi-Res
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |