Ja goed he!!! Mijn buik begint al zichtbaar strakker te worden en ik heb zowaar al een gave streep als ik mn kippenarmen aanspanquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
Muis, wat ben je fanatiek!
En ik zie morgen weer een eierkoek!
Tevens tvp!
> Wáár zijn je veg´s & fruits?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:45 schreef Muis006 het volgende:
En meteen de planning voor morgen
O: cornflakes met melk
L: 2 bruine boterhammen met pindakaas
T: eierkoek
D: chili con carne
Ik neem een glas sinaasappelsap bij mijn L, en in de chili con carne zit ui en 3 kleuren paprika!quote:
Soort van. Tijdens het proces waarbij vet gehard wordt, ontstaan vetten met bepaalde bindingen. Dat kunnen cis- en transbindingen zijn. Ze hebben dezelfde chemische formule, maar zijn het spiegelbeeld van elkaars moleculen. Cis-bindingen zijn ok, trans-bindingen niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:03 schreef cyclechick het volgende:
Is transvet hetzelfde als gehard vet?
Geen ervaring sorry, maar ik heb met mijn D cup een Fila sportBH en die doet het ook perfect!quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:26 schreef SiTuSavais het volgende:
Heeft iemand van jullie slechte ervaringen met sportbh's van de hunkemöller? Scheelt toch weer 10 euro tov de goedkoopste shockabsorberHeb maar een bescheiden B-cupje, dus ik dacht dat het wel kon
Ok, ik ga morgen ook wel even langs de Perry danquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geen ervaring sorry, maar ik heb met mijn D cup een Fila sportBH en die doet het ook perfect!
Oh, ik heb de mijne bij Livera gehaaldquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:31 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ok, ik ga morgen ook wel even langs de Perry danDaar word ik vast helemaal hebberig van, dus dat heb ik zo lang mogelijk uitgesteld
Maar mijn tenen zijn nu letterlijk blauw (charming!), dus sportsokken moet ik sowieso maar eens gaan halen.
Ohja, die heb je ook nogquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh, ik heb de mijne bij Livera gehaaldof ze ze bij Perry hebben weet ik niet.
Maar goed, ik ga slapen!
Trusten
Als je op en neer springt en er vrijwel niets beweegt, is 'ie goed. Ik zou geen tientje besparen op m'n borsten. Schade aan je borsten door bouncen is niet op te lossen met trainen, alleen te voorkomen met een goede sportbeha.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:26 schreef SiTuSavais het volgende:
Heeft iemand van jullie slechte ervaringen met sportbh's van de hunkemöller? Scheelt toch weer 10 euro tov de goedkoopste shockabsorberHeb maar een bescheiden B-cupje, dus ik dacht dat het wel kon
Ik haal ze altijd gewoon bij de Hema (bescheiden C-cupje): goedkoop en prima.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:26 schreef SiTuSavais het volgende:
In een spannend kleurtje?quote:
Je kan ze ook bij een hardloopwinkel passen en dan op ebay kopenquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:26 schreef SiTuSavais het volgende:
Mooi lijstje hoor!quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:44 schreef kwakveense het volgende:
morgen:
o-volkoren cruesli
t-volk. kipboterham
l- volk. kipoterhammen + zoete puntpaprika
t- volk. kipboterham
d- iets van een tartaartje, met uitjes, en groente
t- appel
t- misschien 1 glaasje droge witte, maar ws. een cola light
Net lijstje! Heb je een zakenlunch vandaag?quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:59 schreef Tinkepink het volgende:
Planning voor vandaag
o. weetabix met melk
t. yoghurt met frambozen
t. peer
l. griekse salade + 1 of twee duitse broodjes + beleg + 1 glas sekt
t. knorr vie + kiwi
t. eventueel snack a jack
d. brood met soep
Ja.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:51 schreef Chicolate het volgende:
Oh en nieuws van het afvalfront: ik sport als een idioot, eet supergezond tot een uur of 22, en dan ga ik alsnog aan de paaseitjes. Dus 2 kg aangekomen in 2 dagen?Mijn god, dat is echt niet allemaal spier. Lijstje van vandaag:
O: Havermout met kaneel
T: geen idee nog
L: Kwark met handje muesli
T: geen idee
D: Spinazie met gekookte aardappelen en megavissticks
S: Uurtje zwemmen
T: weer geen idee
Probleem is duidelijk: dat zit hem in de T's.
Ik heb vandaag een etentje met mijn collega's. En die weetabix is echt lekker hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Net lijstje! Heb je een zakenlunch vandaag?
Ik vind het altijd knap dat jij die weetabix wegkrijgt.![]()
Het ligt hier in de kast, maar ik vind het zo vies.
Wat is Knorr Vie?
Ik heb een vreselijke hekel aan die vissticks, maar mn vader kooktquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ja.![]()
Waarom plan je die niet in? Er zijn genoeg verschillende T's te vinden in dit topic, er zit toch wel iets voor jou bij? En dan is het veel makkelijker om die eitjes te weerstaan.
Waarom vissticks ipv een fatsoenlijk stukje vis eigenlijk?
Ik heb er 2 geprobeerd, dus da's niet echt wennen. Misschien nog maar eens proberen als mijn brinta of muesli op is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:57 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb vandaag een etentje met mijn collega's.[quote]
Gezellig.
[quote]En die weetabix is echt lekker hoorJe moet er alleen even aan wennen.
Oh, dat.quote:Knorr Vie is eh... vreemd. Maar ik heb voor ¤ 1,50 12 flesjes gekocht, en die moeten op. Het is een soort groente/fruitpuree met water in een flesje. Het schijnt gezond te zijn, maar ik twijfel.
Smoothies FTW!quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb een vreselijke hekel aan die vissticks, maar mn vader kookt. En ze zeiden dat er misschien ook ei zou zijn, dus dan heb ik liever een (zacht)gekookt eitje.
T plan ik niet in vandaag, omdat ik me er op een of andere manier nooit aan hou? Dan plan ik een appel in, loop ik naar beneden om die appel te pakken, en staat dat ding me zo tegen dat ik toch iets anders neem ... En misscihen ga ik nog naar de supermarkt om bevroren blauwe bessen te halen en daar wat mee maken.
Daar kwam ik gister achter jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:06 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Smoothies FTW!
AH heeft een heel assortiment bevroren fruit tegenwoordig.
Huh? Waar heb ik dat gezegd dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:07 schreef Viking84 het volgende:
@ SiTuSavais: Intersport heeft die shockabsorbers iig wel! Daar heb ik de mijne vandaan.
@ Muis: ga je vanavond alweer sporten? Je moet je lichaam wel de tijd nemen om te herstellen hè?
Verder geen nieuws. Ik ga misschien zondag weer naar Milk. In Utrecht ofzoOmdat het kan
(gratis reizen met boekenweekgeschenk).
O, ik dacht dat het lijstje dat je postte het lijstje voor vandaag wasquote:
Smoothies!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:06 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Smoothies FTW!
AH heeft een heel assortiment bevroren fruit tegenwoordig.
Ja het tweede lijstjequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het lijstje dat je postte het lijstje voor vandaag was.
Ik krijg trek van deze postquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:27 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Smoothies!!
van mij mag het weer zomer worden! Ik heb vorig jaar een hele puike blender, met allerlei interessante knopjes en standen, gekocht en die moet weer goed gebruikt gaan worden!
bevroren fruit, aardbeitjes, bananen, kiwi's, yoghurt, jus d'orange...whatever! alles in de blender!
Jaa!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:27 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Smoothies!!
van mij mag het weer zomer worden! Ik heb vorig jaar een hele puike blender, met allerlei interessante knopjes en standen, gekocht en die moet weer goed gebruikt gaan worden!
bevroren fruit, aardbeitjes, bananen, kiwi's, yoghurt, jus d'orange...whatever! alles in de blender!
Zou ik niet doen als ik jou wasquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:27 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Smoothies!!
[quote]
Zaterdag is de max temperatuur 15 graden!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jaa!
Gisteren was het hier in Utrecht zowaar een beetje zonnig. Het gaat de goede kant op!
Dan nog, je kunt nu alweer buiten lopen en denken "hee, het is helemaal niet zo koud meer".quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zaterdag is de max temperatuur 15 graden!. Al heb je daar nog weinig aan zolang de zon niet schijnt
Maar het gaat de goede kant op!
.
Nou uhm ... ik doe er kaneel en zoetstof inquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind havermout altijd wel intrigerend, want heb het nooit gegeten XD
Is het gezond / zoetig / lekker?
lekker en gezond...ideaal!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg trek van deze post
Misschien vanmiddag dan toch ook maar een blender kopen...
En ik had jou nog zullen PM-en gister he?![]()
niet te bijdehand, he? of je gaat ook in de blender!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zou ik niet doen als ik jou was.
Merci! *bookmarkheid*quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou uhm ... ik doe er kaneel en zoetstof in. Het is heel stevig (als je het goed maakt tenminste, dus door laten koken/warmen in de magnetron) en vreselijk heet. Doe er heel lang over om het op te eten. En denk dat je er vooral van moet houden. Hoe ik het maak:
Melk in bakje, zooi havermout erbij (gewoon op gevoel). Bakje in magnetron, 2 min instellen ... doorroeren, weer 2 min ... ondertussen paar keer even stopzetten, anders komt het over de rand heen, en bakje wat ronddraaien ... en dan kijken of het al stevig is. Als het een stevige pap is geworden: zoetstof en kaneel erover, doorscheppen en eten. En vooral proberen je mond niet te branden
Die onderste moet je met magere vetvrije houdbare melk doen, net slagroomquote:Op donderdag 12 maart 2009 07:34 schreef kaasplankje het volgende:
Mogguh! Senseo?alleen als er echt niets anders is..
[ afbeelding ]
Marimba
[ afbeelding ]
Frabosk
Mijn setje
Ja, limegroen!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik haal ze altijd gewoon bij de Hema (bescheiden C-cupje): goedkoop en prima.
[..]
In een spannend kleurtje?
Ik bedoelde het niet zo wijsneuzerig als er staatquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:49 schreef Abbadon het volgende:
[..]
niet te bijdehand, he? of je gaat ook in de blender!
Dat dacht ik ook jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Kiwi's worden toch bitter als je per ongeluk de pitjes kapotmaakt?
Waar blijven de foto's?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:58 schreef P.F het volgende:
Ja, limegroen!!
Heeft wel gepost in STA, dus zal wel ok zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:20 schreef vamperotica het volgende:
Is TJ dinges ondertussen al boven water?
Die was toch kwijt gister en tram boem in Rotterdam enzo
Is dat niet wat veel te weinig? Zeker als je bloed gaat geven?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:16 schreef SiTuSavais het volgende:
Lijstje vandaag:
O: magere yoghurt met magnetronappel![]()
L: brinta I guess, volgens mij geen brood of crackers meer in huis
T: appel of sinaasappel
D: tomatensoep. Misschien met een stukje brood.
T: nog iets te eten bij de bloedbank, broodje ofzo.
Mja, ik weet het eigenlijk niet. Ik heb mijn ontbijt pas op sinds 11u en rond een uur of 6 ga ik naar de bloedbank. Ik wilde niet meteen iets snels (en waarschijnlijk ongezonds) ertussen proppen, dus vandaar soep. Zou een extra kom yoghurt helpen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Waar blijven de foto's?![]()
[..]
Heeft wel gepost in STA, dus zal wel ok zijn.![]()
[..]
Is dat niet wat veel te weinig? Zeker als je bloed gaat geven?
Wat is er dan?quote:
Oquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:48 schreef Muis006 het volgende:
Dan mag EenGebandBotervlootje weer posten!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:55 schreef Muis006 het volgende:
Paar suggesties:
Turkoois
Taupe
Mauve
Bordeaux
Antraciet
Die eerste is zoo vet. Hoe ze over het podium loopt te spacenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:53 schreef Muis006 het volgende:
Maar deze kan ik ook wel waarderen
of deze!
Hoe is het met die 'illegalen' afgelopen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:21 schreef P.F het volgende:
O: vers geperste jus de orange (door mijn buurman) die mij uit bed belde met mijn deurbel (hangt op de gang) + brinta, magere melk + ahorn siroop
Ik werd weer laat wakker
Ebay heeft goedkope nieuwe shock absorbers: best of both world (want goedkoop en kwaliteit)quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:20 schreef SiTuSavais het volgende:
En eigenlijk moet ik ook niet besparen op mijn borsten, nee. Maar met een beetje pech heb ik nieuwe schoenen nodig, dus ik wilde niet alles meteen duur doen![]()
2x kaas?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:45 schreef RaymanNL het volgende:
Potdomme. Er is alleen maar witbrood in huisNaja, dan maar Witbrood met kaas, kipfilet, een kleinbeetje franse mosterd en uiteraard kaas
Heerlijk
Drie plakjesquote:
Ik ga lekker gestaag naar benedenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Drie plakjes![]()
![]()
Hoe gaat het met je dieet Douwe![]()
Maandag ben ik stout geweest, want toen had ik een beurs van m'n werk en daar was een warm en koud lopend buffet. Het was keilekker en ik heb geen frietjes gehad
Bijnaquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:51 schreef neen het volgende:
[..]
Ik ga lekker gestaag naar benedenmaar weeg volgens mij nog wel meer dan jij.... ik neem aan dat jij al onder de 80 zit?
Dat is dus de reden geweest dat ik zondag weinig verschil zag op de weegschaal in vergelijking met de week daarvoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:54 schreef neen het volgende:
Dan moet je zaterdag niet teveel drinken in de buitenwacht!
Normaalgesproken zou ik er nu allang iets van chocolade in gepropt hebben, dus ik ben heel erg trotsquote:
Het fruit dat ik in smoothies gooi is nu niet vers te krijgen. Of is vers een stuk duurder (blauwe bessen).quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:51 schreef Tinkepink het volgende:
Mag ik even iets in de groep gooien? Waarom zijn jullie toch allemaal zo dol op die smoothies? Gewoon een handje fruit eten vult toch veel meer? En dan heb je nog vaker eetmomentjes ook. Ik vind het altijd zo jammer om al dat fruit en yoghurt te verwerken in 1 glas: zoveel calorien en zo snel op. Of zie ik iets over het hoofd?
Nou het wordt misschien een beetje onoverzichtelijk als je om het uur een 'tot nu toe' lijstje gaat posten.quote:
Is ook een goede oplossing. Ik sleep toch al ladingen met tupperware bakjes mee naar mijn werk, dus eentje extra kan geen kwaad.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik eet diepvriesframbozen gewoon zo. 's Morgens gooi ik ze in een bakje en twee uur later zijn ze perfect op temperatuur en niet papperig.
inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:01 schreef Muis006 het volgende:
Dus te weinig lijstjes posten is te offtopic.
Te veel lijstjes posten is onoverzichtelijk.
Te veel offtopic gelul is onoverzichtelijk
Te weinig offtopic gelul is te ontopic.
Het is officieel: ik snap het niet meer.
En dan ook nog de rotzooi die het geeft:quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:51 schreef Tinkepink het volgende:
Mag ik even iets in de groep gooien? Waarom zijn jullie toch allemaal zo dol op die smoothies? Gewoon een handje fruit eten vult toch veel meer? En dan heb je nog vaker eetmomentjes ook. Ik vind het altijd zo jammer om al dat fruit en yoghurt te verwerken in 1 glas: zoveel calorien en zo snel op. Of zie ik iets over het hoofd?
Ik post ook pas weer wanneer ik iets gegeten hebquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:05 schreef Chicolate het volgende:
Ik zal geen lijstje meer posten tot ik weer wat eet. Bij het avondeten ofzo.
Muis, gek kind.
Nu ben ik heel benieuwd naar jouw lijstje!quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:01 schreef Liejannuh het volgende:
Is ook een goede oplossing. Ik sleep toch al ladingen met tupperware bakjes mee naar mijn werk, dus
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:05 schreef Chicolate het volgende:
Ik zal geen lijstje meer posten tot ik weer wat eet. Bij het avondeten ofzo.
Muis, gek kind.
Dat is nog best een goed idee trouwensquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik eet diepvriesframbozen gewoon zo. 's Morgens gooi ik ze in een bakje en twee uur later zijn ze perfect op temperatuur en niet papperig.
* Viking84 geeft linkje naar deze post aan moblo op MSNquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:07 schreef Tinkepink het volgende:
Ik weet het! We geven Vik gewoon een eigen forum![]()
![]()
(nee hoor, blijf maar lekker hier. En haal je moblo ook weer terug? Want ik mis haar en kots nog steeds van hetgeen er over haar gezegd is)
kwart voor 7 (thuis): brinta met een beetje kaneel en een koffiequote:Op donderdag 12 maart 2009 14:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Nu ben ik heel benieuwd naar jouw lijstje!
quote:
Ik maak ze altijd met alleen fruit of hooguit een klein beetje magere melk of yoghurt, dan valt het aantal kcal wel mee. Als je appels of sinaasappels gebruikt heb je al snel volume zonder voor een hoop geld aan fruit te gebruiken, en als je er een banaan in doet heb je ook volume en wordt het redelijk stevig, dan heb je toch een aardig vullend tussendoortje.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:51 schreef Tinkepink het volgende:
Bananenmelk maak ik ook af en toe trouwens. Vooral als het fruit weer eens bijna van de fruitschaal is weggerot. Ik neem dan mager melk, koud, en klop dat zo luchtig mogelijk met de staafmixer. Dat is wel lekker ja.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik maak ze altijd met alleen fruit of hooguit een klein beetje magere melk of yoghurt, dan valt het aantal kcal wel mee. Als je appels of sinaasappels gebruikt heb je al snel volume zonder voor een hoop geld aan fruit te gebruiken, en als je er een banaan in doet heb je ook volume en wordt het redelijk stevig, dan heb je toch een aardig vullend tussendoortje.
Je hebt gelijk hoor!quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:27 schreef Greys het volgende:
En ik zie het nut niet in van nu weer gaan zeuren over tevéél lijstjes.
Want dan wordt het écht een kwestie van het is ook nooit goed.
Leven en laten leven jongens, hoe moeilijk kan het zijn?
Je hebt niet toevallig de lader van je mp3-speler of iets USB-igs ergens inzitten? Of de CD in het laatje?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:32 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga maar huiswerk maken, het lijkt alsof mijn PC de eerste is met "de hardeschijf wordt totaal niet gevonden en is vermoedelijk stuk, maar tooltjes kunnen geen bad sectors vinden"
Heeft je broertje hetzelfde systeem dat dat zomaar kan dan?quote:En dan vanavond mijn broertje lief aankijken, of ik zijn HDD even mag lenen en in mijn PC proppen.
Dank, alles is weer in perspectief nu.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:40 schreef loveli het volgende:
Mijn dieptepunt van de dag: ben op bezoek geweest bij een kennis die een beroerte heeft gehad en nu in een revalidatiecentrum zit. Het bezoek zelf was niet het dieptepunt (morgen ga ik weer en dan lopen we een stukje buiten), maar wel dat de bewoners die slecht ter been zijn verplicht een luier aanmoeten. Met hulp zelf naar de WC gaan mag niet, omdat daar de middelen niet voor zijn.
Dus eet gezond, wandel elke dag een stukje buiten en geniet van elke dag dat je niet verplicht bent om een luier te dragen.
Hoppestein?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet iemand misschien welke klassieke dichter zijn epen begint met 'my lust'?.
Beetje offtopic, dus onder spoilersquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je hebt niet toevallig de lader van je mp3-speler of iets USB-igs ergens inzitten? Of de CD in het laatje?
[..]
Heeft je broertje hetzelfde systeem dat dat zomaar kan dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: nvm, hij doet het weer ofzo? HDD eruit gesloopt, weer in gezet en klaar?![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Chicolate op 12-03-2009 16:01:10 ]Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Hmm, dat zou wel sense maken! Waarom heb ik een half uur zitten googlen zonder dat tegen te komen en vind jij het zomaar?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hoppestein?
Edit: Ovidius, danwel Vondel als vertaler?
Omdat ik ze zalig vind. En ik vind ze best goed vullen; als ik een smoothie neem bij mijn ontbijt, zit ik langer vol (of ik hoef minder te eten). Buiten dat gebruik ik eigenlijk te weinig zuivel, en zo'n smoothie is een goede manier om het aan te vullenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:51 schreef Tinkepink het volgende:
Tja, dat plaatst de dingen wel weer in perspectief.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:40 schreef loveli het volgende:
Mijn dieptepunt van de dag: ben op bezoek geweest bij een kennis die een beroerte heeft gehad en nu in een revalidatiecentrum zit. Het bezoek zelf was niet het dieptepunt (morgen ga ik weer en dan lopen we een stukje buiten), maar wel dat de bewoners die slecht ter been zijn verplicht een luier aanmoeten. Met hulp zelf naar de WC gaan mag niet, omdat daar de middelen niet voor zijn.
Dus eet gezond, wandel elke dag een stukje buiten en geniet van elke dag dat je niet verplicht bent om een luier te dragen.
Mijn lijstje tot nu toe: havermoutpap (gewoon gekookte melk en havermout) en een flink stuk gekookte kip.
Wat wou je gaan bakken?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:11 schreef P.F het volgende:
Ik heb een verschrikkelijk lijstje want ik wou gaan bakken maar mijn aansteker doet het niet dus het feest gaat nog even niet door
Dus heb je niets gegeten of heb je je juist uitgeleefd op al het andere eten?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:11 schreef P.F het volgende:
Ik heb een verschrikkelijk lijstje want ik wou gaan bakken maar mijn aansteker doet het niet dus het feest gaat nog even niet door
Zo word je nooit een sterke, gezonde PFquote:
Je kon ook niet even naar de winkel om iets anders te halen?quote:
Oh gatver, van dat werk waar maar geen einde aan komt en toch af moet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
Bweuh, ik ben het zoooo zat... Moet morgen een verslag inleveren en ben al de hele dag bezig met sufkutterige grafieken opmaken
/egopost
Dus die mensen denken dat ze voor een persoonlijk sollicitatiegesprek komen en komen dan terecht in een groepsbijeenkomst? Dat vind ik ook niet zo netjes.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:35 schreef Tinkepink het volgende:
Zo erg hierHet bedrijf waar ik voor werk heeft nieuw personeel nodig. En in plaats van alle sollicitanten apart uit te nodigen, heeft de directeur besloten er een groepsbijeenkomst van te maken. Alleen, de sollicitanten zijn daar vooraf niet over ingelicht. Twee sollicitanten zijn al weggelopen, de rest is waarschijnlijk te wanhopig of te verlegen om het zelfde te doen. Zó genant dit!
Sorry, ik heb niets gegeten als lunch. Of is dat even erg??quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zo word je nooit een sterke, gezonde PF. Ga eens bijvoederen met nootjes ofzo?
Waarom doet 'ie dat dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:35 schreef Tinkepink het volgende:
Zo erg hierHet bedrijf waar ik voor werk heeft nieuw personeel nodig. En in plaats van alle sollicitanten apart uit te nodigen, heeft de directeur besloten er een groepsbijeenkomst van te maken. Alleen, de sollicitanten zijn daar vooraf niet over ingelicht. Twee sollicitanten zijn al weggelopen, de rest is waarschijnlijk te wanhopig of te verlegen om het zelfde te doen. Zó genant dit!
Exact hetzelfde dacht ik ook. En waarom hij dat doet? Misplaatste arrogantie? Tijdgebrek? Naieviteit? Domheid? Ik weet het niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dus die mensen denken dat ze voor een persoonlijk sollicitatiegesprek komen en komen dan terecht in een groepsbijeenkomst? Dat vind ik ook niet zo netjes.
Misschien zijn die twee die weggelopen zijn nog wel de beste kandidaten, die durven tenminste...
Ik zou blijven zitten, maar 1 ding zeker weten: nooit dat ik hier ga werken als ze me zo behandelenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:35 schreef Tinkepink het volgende:
Aan elkaar voorstellen? Ze hoeven toch geen indruk op elkaar te maken?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:47 schreef Tinkepink het volgende:
En daar gaan er weer tweeUit pure schaamte heb ik net een halve verpakking toffifee opgegeten.
Het wordt nog erger: nu moeten ze zich ook nog aan elkaar gaan voorstellen en vertellen wat ze allemaal hebben gedaan en waarom ze de baan willen hebben
Het is dat ik hier freelance werk, anders zou ik denk ik direct mijn ontslag indienen
![]()
In de nieuwe versies van adobe kun je de tekst opslaan als tekstbestand of de tekst gewoon selecteren, kopieren en in Word plakken. Doe ik regelmatig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Aan elkaar voorstellen? Ze hoeven toch geen indruk op elkaar te maken?
Da's net als zo'n hospiteeravond (soort sollicitatie voor een studentenkamer) waar je tegelijk met alle medekandidaten uitgenodigd wordt en dan maar gezellig met die mensen moet doen terwijl je ze daarna nooit meer zult zien. Wie het luidruchtigst aanwezig is krijgt de kamer. Bah, wat vond ik dat vreselijk.
Even iets anders: kent één van jullie toevallig een programma waarmee je in pdf'jes kunt schrijven of highlighten? Of een manier om een pdf in Word te zetten? Ik moet een stuk van 70 pagina's lezen en ik vind het eigenlijk nogal zonde om het uit te printen. Vriendje heeft zo'n laptop met touchscreen die je om kunt klappen zodat je alleen het scherm hebt dus daar kan ik hem wel op lezen, maar ik hou er nogal van om erin te kliederen...
Eerst dat me te binnen schiet: LaTeX. Maar ik weet niet precies of/hoe dat werkt, daar heb ik nog niet mee leren werken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's net als zo'n hospiteeravond (soort sollicitatie voor een studentenkamer) waar je tegelijk met alle medekandidaten uitgenodigd wordt en dan maar gezellig met die mensen moet doen terwijl je ze daarna nooit meer zult zien. Wie het luidruchtigst aanwezig is krijgt de kamer. Bah, wat vond ik dat vreselijk.
Even iets anders: kent één van jullie toevallig een programma waarmee je in pdf'jes kunt schrijven of highlighten? Of een manier om een pdf in Word te zetten? Ik moet een stuk van 70 pagina's lezen en ik vind het eigenlijk nogal zonde om het uit te printen. Vriendje heeft zo'n laptop met touchscreen die je om kunt klappen zodat je alleen het scherm hebt dus daar kan ik hem wel op lezen, maar ik hou er nogal van om erin te kliederen...
Hier grijs vestje en turquoise shirtje... moet lukken!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:54 schreef kwakveense het volgende:
misscien kun je er een goedlopende tv-serie over schrijven. oh wacht, die bestond al...
ik heb een nieuwe telefoone n abbonnement besteld. scheelt me als t goed is ongeveer 15-20 euro n de maand met wat ik nu betaal. jeuj!
ok, k ben er vandoor, vanavond mini rles proberen te herkennen bij de repetitie(ik heb een grijs jurkje aan mini, en ik zal je geen mini noemen)
mail me de PDF even dan kan ik er waarschijnlijk wel een word document van maken..quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
ik gebruik foxit reader om te highlighten en aantekeningen in pdf te maken!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Moet je daarvoor betalen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik gebruik foxit reader om te highlighten en aantekeningen in pdf te maken!
Is niet veel gezonder dan gewone suikerstroopquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:42 schreef Mini_rulez het volgende:
Ahornsiroop, wat een goed idee!Kun je dat gewoon in de supermarkt kopen?
Lief dat je het aanbiedt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:00 schreef progje het volgende:
[..]
mail me de PDF even dan kan ik er waarschijnlijk wel een word document van maken..
(met adobe acrobat professional)
Nee, maar wel lekkerder.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is niet veel gezonder dan gewone suikerstroop
Zo. 6 van de 10, nu
En ook niet veel gezonder dan paasschuimpjesquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is niet veel gezonder dan gewone suikerstroop
Zo. 6 van de 10, nu
Waarschijnlijk ook nog veel ongezonder dan zelfgemaakte... God straft onmiddellijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:14 schreef Viking84 het volgende:
Beh, microwave pannenkoeken zijn vies.
175 calorieën per pannenkoekquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook nog veel ongezonder dan zelfgemaakte... God straft onmiddellijk.
Ik dacht dat je zelf meergranenpannenkoeken zou gaan bakken. Maar dat doet je dus niet, jij kiest voor de ranzige variant.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:14 schreef Viking84 het volgende:
Beh, microwave pannenkoeken zijn vies.
Oh netjes, waar was dat?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:17 schreef SiTuSavais het volgende:
Nou dames, ik heb (gedeeltelijk) geluisterd en heb nu een shockabsorberEn Chico, ik heb nog even overwogen om hem online te kopen, maar hij was afgeprijsd naar 30 euro, dus dat leek me niet nodig
Maar bedankt voor de tip!
Ze hadden bijna overal alleen maar sportbh's voor C-cups of groter, trouwens. Behalve bij de hunkemöller dus, maar dat ding deed verder niks extra's t.o.v. een normale bh.
Ze is nu aan een kant voor een groot deel verlamd en ze had al reuma. Het liefst wil ze weer naar haar eigen huis met tuin en kat, we hopen dat het haar lukt. Nu is er nog te weinig over te zeggen, maar ze gaat nog steeds vooruit.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tja, dat plaatst de dingen wel weer in perspectief.
Komt je kennis er wel weer bovenop?
Ja, dat zou ook, maar Mark had nog pannenkoeken liggen en dus bespaarde dat mij weer een tochtje naar de winkelquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:30 schreef neen het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zelf meergranenpannenkoeken zou gaan bakken. Maar dat doet je dus niet, jij kiest voor de ranzige variant.
Ah maar dat zullen zeker niet de D+, level 4 modellen zijn? Want dat is het enige dat voor mij geschikt isquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:05 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Intersport, ze hadden iets van 3 modelletjes voor 30-35 euro
Ik doe niet aan van te voren plannen, maar zal ook geen lijstjes meer postenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Je hoeft niet sorry te zeggen voor een lijstje hoor uniekhoorn!
Het ging net alleen over het posten van "tot nu toe-lijstjes" midden op de dag. 's Ochtends een heel daglijstje als planning voor jezelf of 's avonds om verantwoording af te leggen lijkt me nuttig, maar tenzij er tussendoor heel veel verandert moet dat toch voldoende zijn?
Dat is het toch ook niet? Jongens, ik dacht dat we er al over uit waren dat we ons niet druk gingen maken om elkaars lijstjes? En dat dit soort reacties dus ook niet nodig zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik doe niet aan van te voren plannen, maar zal ook geen lijstjes meer posten
Wist niet dat het zo vervelend was, sorry
Zoals ik het lees zijn die 'tot nu toe' lijstjes vervelend, nou dan doe ik het toch niet meerquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is het toch ook niet? Jongens, ik dacht dat we er al over uit waren dat we ons niet druk gingen maken om elkaars lijstjes? En dat dit soort reacties dus ook niet nodig zijn.
Ligt het aan mij of heeft alles waar paas voor staat heel veel kcal?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:41 schreef Muis006 het volgende:
Lijstje compleettttt
O: 2 eierkoeken
L: 2 bruin brood met paté
T: paasschuimpjes (350 kcal)
D: chili con carne met wat tortilla chips
Half zakje (100 gram)quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of heeft alles waar paas voor staat heel veel kcal?
Of had je er veel van op?
Op mijn werk heb ik wel weer toegeven aan een speculaasje
Jij eet nu niets meer tot je gaat slapen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:41 schreef Muis006 het volgende:
Lijstje compleettttt
O: 2 eierkoeken
L: 2 bruin brood met paté
T: paasschuimpjes (350 kcal)
D: chili con carne met wat tortilla chips
Niet eerder posten hequote:Op donderdag 12 maart 2009 18:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jij eet nu niets meer tot je gaat slapen?Hoe hou je dat vol zeg. Ik post mijn lijstje denk ik vanavond pas, want ik eet vast nog wel iets in de tussentijd
, als ik kan bedenken wát.
Nope, helemaal niks meer! En dat houd ik makkelijk volquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jij eet nu niets meer tot je gaat slapen?Hoe hou je dat vol zeg. Ik post mijn lijstje denk ik vanavond pas, want ik eet vast nog wel iets in de tussentijd
, als ik kan bedenken wát.
Oef, ik zou het niet kunnen denk ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nope, helemaal niks meer! En dat houd ik makkelijk volik denk dat ik, gezien de mate waarin mijn maag nu vol zit, morgen tegen het middaguur pas weer honger krijg.
Neemt niet weg dat ik morgen gewoon ontbijt
Ik kom op tijd binnen .quote:
Jeeej het lokken is geluktquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik kom op tijd binnen .![]()
Over nom gesproken: ik heb mijn groentenomelet opMèn. Heuleboel prei en ui en champignons en daar over 3 eieren en de uiteindelijke omelet gedeeld met Maarten's mams. Het ding pleurde half uit mekaar omdat de ei/groente verhouding niet helemaal eerlijk was
niet eens veel kcal (volgens de verpakking 170 maar denk dat het wel iets meer kan wezen), dat op twee sneetjes geroosterd brood en daarna nog een los sneetje brood ik was vol!
Mission accomplished.
Nom!
It was a jedi-mindtrick I tell ya!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jeeej het lokken is gelukt. Lekker dagje gehad verder?
Ik weet het nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah maar dat zullen zeker niet de D+, level 4 modellen zijn? Want dat is het enige dat voor mij geschikt is.
En ik twijfel over zwemmen. Voel me nog steeds niet echt lekker (beetje misselijk/beroerd) en weet niet of het dan een goed idee is om te gaan zwemmen ...
Dankjequote:Op donderdag 12 maart 2009 20:02 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ik weet het nietIk was aan het twijfelen tussen twee modellen, eentje van level 4 en een van level 3. Die van level 4 ging geloof ik van A - D en die van 3 van B tot E. Maar ik weet het dus niet zeker.
Nog gaan zwemmen?
Lekkerquote:
Herman 'ik heb overal blauwe plekken van jou' van Veen...? Zijn stem irriteert me mateloosquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Wat was dat voor uitgestorven toestand hier vanavond?
Zijn stem irriteert je?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Herman 'ik heb overal blauwe plekken van jou' van Veen...? Zijn stem irriteert me mateloos
Ik heb een te strakke spijkerbroek gekochtTenminste, denk ik?
Te donker ofzo, weet niet...sinds Hilversum 3, vind ik hem niet leukquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn stem irriteert je?
Dat is iets dat ik me gewoon niet kan vóórstellen!
Die stem is hemels, ik hang aan zijn lippen, al leest hij het telefoonboek voor
Ik probeer een deadline te halenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Wat was dat voor uitgestorven toestand hier vanavond?
Succes en niet meer F5énquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:42 schreef conleche het volgende:
Yo bitches!! I'm back!!!
*of mag je dat niet zeggen. Nu onzeker is over alles....![]()
Erger jij je niet mateloos aan zijn vibrato aan het eind van elke zin?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
Ik was vanavond naarHerman van Veen
*zucht*
*stil*
*mooi*
Mensen, we hebben een nieuw codewoordquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:20 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen!
T sneeuwt niet! en maandag wordt het 7 graden!
En vandaag de hele dag met het vriendje studeren!
Wat je zegt! Ik ben kuis-versleten. Een beetje teveel deadlines en daardoor een beetje te weinig slaapuren per vierkante weekquote:
Checkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:22 schreef Viking84 het volgende:
Mensen, we hebben een nieuw codewoord.
tis nog niet eens 9 uur 's morgens man!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:20 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen!
T sneeuwt niet! en maandag wordt het 7 graden!
En vandaag de hele dag met het vriendje studeren!
Nog voor mijn verjaardag, met een groepje vrienden bowlen en daarna gourmettenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:34 schreef Chicolate het volgende:
WB Co![]()
Lange dag op de uni vandaag, eens kijken of dat gaat lukken zonder volledig in paniek te raken.
@Miss S: Feestje?
En om 9 uur 's morgens hebben mensen geen seks?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
tis nog niet eens 9 uur 's morgens man!
Maar, ik denk dat het vrij veel echt studeren wordt vandaag, vriendje heeft zondag deadline voor phd-proposal en er moet nog veeel aan gebeuren (lees: het hele proposal moet nog gewschreven worden...)
nee, voor 9 uur hebben mensen geen seks! veel te vroeg!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En om 9 uur 's morgens hebben mensen geen seks?.
Succes met schrijven.
En ochtendseks dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee, voor 9 uur hebben mensen geen seks! veel te vroeg!
Zo, richting uni. de Marrocaanse ambassadeur in Parijs komt speciaal naar Zweden gevlogen (hoop dat ie er al is) om ons een college te geven..
hm, ik dacht dat level 4 zo ongeveer vanaf D ging juist...bij mijn behaajen winkel wel in elk geval...quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:02 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ik weet het nietIk was aan het twijfelen tussen twee modellen, eentje van level 4 en een van level 3. Die van level 4 ging geloof ik van A - D en die van 3 van B tot E. Maar ik weet het dus niet zeker.
Nog gaan zwemmen?
Ik ga zo aan mijn derde bakje soep beginnen. Had soep als avondeten, net soep gehad bij de bloedbank en nu heb ik nog honger.
volgens mij werkt aftrek zo dat je het alleen terug kunt krijgen als je eigenlijk geld moest betalen... als je al geld terug kreeg krijg je volgens mij niks extra's terug. balen, want ik hoopte op aftrtek van mn tandartsrekeingenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:11 schreef AKnynke het volgende:
whoei, krijg ongeveer 1000 euro van de belasting terug!
Nog even kijken hoe het met studiekosten/aftrek gaat: namelijk geen recht op stufi meer, maar leen wel bij de ib-groep.
sterkte (mondhygienistes vind ik echt de minions of satan on earth) en veel plezier bij de kapper en je feestje!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:18 schreef Miss_S het volgende:
WB Co
En goedemorgen iedereen, heb zometeen mijn eerste afspraak bij de mondhygienist
Daarna werken, kapper en mijn feestje
Ik las vibratorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Erger jij je niet mateloos aan zijn vibrato aan het eind van elke zin?
Troost je: ik las ook vibratorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik las vibratorWat mij heel logisch leek
En 70C of 70B?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah maar dat zullen zeker niet de D+, level 4 modellen zijn? Want dat is het enige dat voor mij geschikt is.
En ik twijfel over zwemmen. Voel me nog steeds niet echt lekker (beetje misselijk/beroerd) en weet niet of het dan een goed idee is om te gaan zwemmen ...
48.5 ?? Dat is wel erg weinig ! Klopt dat wel voor je lengte enzo?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:07 schreef Phaidra het volgende:
Oh en toen ik zondag in de sauna was, heb ik me bij binnenkomst en bij weggaan naakt gewogen. Bij binnenkomst 48,5bij weggaan 51
![]()
En ik dacht nog wel dat je door het vele zweten zou afvallen. Weer een illusie armer.
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:09 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
48.5 ?? Dat is wel erg weinig ! Klopt dat wel voor je lengte enzo?
?? Ben je heel veel afgevallen sinds de meet???quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:07 schreef Phaidra het volgende:
Oh en toen ik zondag in de sauna was, heb ik me bij binnenkomst en bij weggaan naakt gewogen. Bij binnenkomst 48,5bij weggaan 51
![]()
En ik dacht nog wel dat je door het vele zweten zou afvallen. Weer een illusie armer.
Phaidra was niet @ de meet hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:11 schreef P.F het volgende:
[..]
?? Ben je heel veel afgevallen sinds de meet???
Ik ben 1.53 "lang". Maak je maar geen zorgen, hoor! Ik heb altijd 48 gewogen zonder daar iets voor te doen, maar sinds ik samenwoon en bezig ben met afstuderen, was dat opeens opgelopen tot 53. En dat is met mijn lengte echt een groot verschil, helaas!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:09 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
48.5 ?? Dat is wel erg weinig ! Klopt dat wel voor je lengte enzo?
het is na 9 uur, dus dan mag dat...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik las vibratorWat mij heel logisch leek
Phaidra postte hier toen nog niet eens.quote:
Oh, okquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:12 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ben 1.53 "lang". Maak je maar geen zorgen, hoor! Ik heb altijd 48 gewogen zonder daar iets voor te doen, maar sinds ik samenwoon en bezig ben met afstuderen, was dat opeens opgelopen tot 53. En dat is met mijn lengte echt een groot verschil, helaas!
Ik kan het me voorstellen dat 50 kg voor iemand met een gemiddelde lengte echt heel weinig lijkt! En ik ben nu idd een tijdje stabiel rond de 51, is toch al een verbetering. 48 hoeft van mij niet zo nodig meer, maar ik zou wel graag onder de 50 blijven. Toen ik 48 woog had ik namelijk ook weinig spiermassa, dus liever wat meer spier en dan rond de 49-50 uitkomen. Hopelijk heb ik over een maandje weer volop tijd om te sporten!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Oh, ok. Onder de 50 klinkt altijd meteen zo licht, maar in jouw geval is het dan idd gewoon een gezond gewicht. Maar als je nu 51 bent, gaat het toch alweer de goede kant op!
Oooo dus van jou is dat schattige knorretjes kaartje maar ik heb je nooit gezienquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:15 schreef Phaidra het volgende:
En idd PF, ik heb nog nooit iemand van hier gemeet... ik denk dat je iemand anders in je hoofd hebt!
En jij ziet causaal verband? Gnaggnagnagna, watch your back today, honey!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:41 schreef kaasplankje het volgende:
en ´t is vrijdag de 13e!En Co is back!
Ik ga me trouwens niet meer wegen, want ik ben spieren aan het kweken dus dan zal het toch wel omhoog gaan. Meten is weten!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:29 schreef P.F het volgende:
48 kg bij Phaidra is hetzelfde als
62,7 kg kilo bij P.F (wat ik bijna weeg) & muis
57,9 kg bij Conleche & Maria
70,1 kg bij BJ
Dus valt reuze mee
Soms voel ik me ook wel wat bezwaard om hier mee te posten, ook al weet ik dat dat niet nodig is. Iedereen heeft een eigen streef en die van mij is toevallig zo laag omdat ik absurd klein ben... Ik heb dan ook veel bewondering voor iedereen die hier zoveel is afgevallen!! En hoera voor je strakkere taille!!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:21 schreef ColdFeet het volgende:
Phaidra, jeetje, 48 kilo klinkt zo vreselijk weinigZeker als ik het vergelijk met mijn eigen streef, ergens bovenin de 60
Het goede nieuws: ik merk dat mijn buikspieren stevig worden van al dat gesport; mijn taille voelt niet meer zacht & flubberig aan
Vannacht 5 uur geslapen, whoei, en nu nog even een deadline halen
Ja, dat klopt! Ik vond het zelf ook zo'n leuk kaartjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Oooo dus van jou is dat schattige knorretjes kaartje maar ik heb je nooit gezien
(Ik ben slecht in namen en in gezichtenSorry)
Nee.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Erger jij je niet mateloos aan zijn vibrato aan het eind van elke zin?
Oh, maar het gaat er toch gewoon om dat jij er zelf iets af wilt krijgen - hier posten bevordert de motivatie gewoon (in mijn geval althans).quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Soms voel ik me ook wel wat bezwaard om hier mee te posten, ook al weet ik dat dat niet nodig is. Iedereen heeft een eigen streef en die van mij is toevallig zo laag omdat ik absurd klein ben... Ik heb dan ook veel bewondering voor iedereen die hier zoveel is afgevallen!! En hoera voor je strakkere taille!!
Ik ook, maar dan buikpijn ipv rugpijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, seks..
Ik ben verdomme wéér aan het kwakkelen, met keel-, hoofd- en rugpijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |