O, ik dacht dat het lijstje dat je postte het lijstje voor vandaag wasquote:
Smoothies!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:06 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Smoothies FTW!
AH heeft een heel assortiment bevroren fruit tegenwoordig.
Ja het tweede lijstjequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het lijstje dat je postte het lijstje voor vandaag was.
Ik krijg trek van deze postquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:27 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Smoothies!!
van mij mag het weer zomer worden! Ik heb vorig jaar een hele puike blender, met allerlei interessante knopjes en standen, gekocht en die moet weer goed gebruikt gaan worden!
bevroren fruit, aardbeitjes, bananen, kiwi's, yoghurt, jus d'orange...whatever! alles in de blender!
Jaa!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:27 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Smoothies!!
van mij mag het weer zomer worden! Ik heb vorig jaar een hele puike blender, met allerlei interessante knopjes en standen, gekocht en die moet weer goed gebruikt gaan worden!
bevroren fruit, aardbeitjes, bananen, kiwi's, yoghurt, jus d'orange...whatever! alles in de blender!
Zou ik niet doen als ik jou wasquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:27 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Smoothies!!
[quote]
Zaterdag is de max temperatuur 15 graden!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jaa!
Gisteren was het hier in Utrecht zowaar een beetje zonnig. Het gaat de goede kant op!
Dan nog, je kunt nu alweer buiten lopen en denken "hee, het is helemaal niet zo koud meer".quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zaterdag is de max temperatuur 15 graden!. Al heb je daar nog weinig aan zolang de zon niet schijnt
Maar het gaat de goede kant op!
.
Nou uhm ... ik doe er kaneel en zoetstof inquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind havermout altijd wel intrigerend, want heb het nooit gegeten XD
Is het gezond / zoetig / lekker?
lekker en gezond...ideaal!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg trek van deze post
Misschien vanmiddag dan toch ook maar een blender kopen...
En ik had jou nog zullen PM-en gister he?![]()
niet te bijdehand, he? of je gaat ook in de blender!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zou ik niet doen als ik jou was.
Merci! *bookmarkheid*quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou uhm ... ik doe er kaneel en zoetstof in. Het is heel stevig (als je het goed maakt tenminste, dus door laten koken/warmen in de magnetron) en vreselijk heet. Doe er heel lang over om het op te eten. En denk dat je er vooral van moet houden. Hoe ik het maak:
Melk in bakje, zooi havermout erbij (gewoon op gevoel). Bakje in magnetron, 2 min instellen ... doorroeren, weer 2 min ... ondertussen paar keer even stopzetten, anders komt het over de rand heen, en bakje wat ronddraaien ... en dan kijken of het al stevig is. Als het een stevige pap is geworden: zoetstof en kaneel erover, doorscheppen en eten. En vooral proberen je mond niet te branden
Die onderste moet je met magere vetvrije houdbare melk doen, net slagroomquote:Op donderdag 12 maart 2009 07:34 schreef kaasplankje het volgende:
Mogguh! Senseo?alleen als er echt niets anders is..
[ afbeelding ]
Marimba
[ afbeelding ]
Frabosk
Mijn setje
Ja, limegroen!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik haal ze altijd gewoon bij de Hema (bescheiden C-cupje): goedkoop en prima.
[..]
In een spannend kleurtje?
Ik bedoelde het niet zo wijsneuzerig als er staatquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:49 schreef Abbadon het volgende:
[..]
niet te bijdehand, he? of je gaat ook in de blender!
Dat dacht ik ook jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Kiwi's worden toch bitter als je per ongeluk de pitjes kapotmaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |