Ja goed he!!! Mijn buik begint al zichtbaar strakker te worden en ik heb zowaar al een gave streep als ik mn kippenarmen aanspanquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
Muis, wat ben je fanatiek!
En ik zie morgen weer een eierkoek!
Tevens tvp!
> Wáár zijn je veg´s & fruits?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:45 schreef Muis006 het volgende:
En meteen de planning voor morgen
O: cornflakes met melk
L: 2 bruine boterhammen met pindakaas
T: eierkoek
D: chili con carne
Ik neem een glas sinaasappelsap bij mijn L, en in de chili con carne zit ui en 3 kleuren paprika!quote:
Soort van. Tijdens het proces waarbij vet gehard wordt, ontstaan vetten met bepaalde bindingen. Dat kunnen cis- en transbindingen zijn. Ze hebben dezelfde chemische formule, maar zijn het spiegelbeeld van elkaars moleculen. Cis-bindingen zijn ok, trans-bindingen niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:03 schreef cyclechick het volgende:
Is transvet hetzelfde als gehard vet?
Geen ervaring sorry, maar ik heb met mijn D cup een Fila sportBH en die doet het ook perfect!quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:26 schreef SiTuSavais het volgende:
Heeft iemand van jullie slechte ervaringen met sportbh's van de hunkemöller? Scheelt toch weer 10 euro tov de goedkoopste shockabsorberHeb maar een bescheiden B-cupje, dus ik dacht dat het wel kon
Ok, ik ga morgen ook wel even langs de Perry danquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geen ervaring sorry, maar ik heb met mijn D cup een Fila sportBH en die doet het ook perfect!
Oh, ik heb de mijne bij Livera gehaaldquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:31 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ok, ik ga morgen ook wel even langs de Perry danDaar word ik vast helemaal hebberig van, dus dat heb ik zo lang mogelijk uitgesteld
Maar mijn tenen zijn nu letterlijk blauw (charming!), dus sportsokken moet ik sowieso maar eens gaan halen.
Ohja, die heb je ook nogquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh, ik heb de mijne bij Livera gehaaldof ze ze bij Perry hebben weet ik niet.
Maar goed, ik ga slapen!
Trusten
Als je op en neer springt en er vrijwel niets beweegt, is 'ie goed. Ik zou geen tientje besparen op m'n borsten. Schade aan je borsten door bouncen is niet op te lossen met trainen, alleen te voorkomen met een goede sportbeha.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:26 schreef SiTuSavais het volgende:
Heeft iemand van jullie slechte ervaringen met sportbh's van de hunkemöller? Scheelt toch weer 10 euro tov de goedkoopste shockabsorberHeb maar een bescheiden B-cupje, dus ik dacht dat het wel kon
Ik haal ze altijd gewoon bij de Hema (bescheiden C-cupje): goedkoop en prima.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:26 schreef SiTuSavais het volgende:
In een spannend kleurtje?quote:
Je kan ze ook bij een hardloopwinkel passen en dan op ebay kopenquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:26 schreef SiTuSavais het volgende:
Mooi lijstje hoor!quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:44 schreef kwakveense het volgende:
morgen:
o-volkoren cruesli
t-volk. kipboterham
l- volk. kipoterhammen + zoete puntpaprika
t- volk. kipboterham
d- iets van een tartaartje, met uitjes, en groente
t- appel
t- misschien 1 glaasje droge witte, maar ws. een cola light
Net lijstje! Heb je een zakenlunch vandaag?quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:59 schreef Tinkepink het volgende:
Planning voor vandaag
o. weetabix met melk
t. yoghurt met frambozen
t. peer
l. griekse salade + 1 of twee duitse broodjes + beleg + 1 glas sekt
t. knorr vie + kiwi
t. eventueel snack a jack
d. brood met soep
Ja.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:51 schreef Chicolate het volgende:
Oh en nieuws van het afvalfront: ik sport als een idioot, eet supergezond tot een uur of 22, en dan ga ik alsnog aan de paaseitjes. Dus 2 kg aangekomen in 2 dagen?Mijn god, dat is echt niet allemaal spier. Lijstje van vandaag:
O: Havermout met kaneel
T: geen idee nog
L: Kwark met handje muesli
T: geen idee
D: Spinazie met gekookte aardappelen en megavissticks
S: Uurtje zwemmen
T: weer geen idee
Probleem is duidelijk: dat zit hem in de T's.
Ik heb vandaag een etentje met mijn collega's. En die weetabix is echt lekker hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Net lijstje! Heb je een zakenlunch vandaag?
Ik vind het altijd knap dat jij die weetabix wegkrijgt.![]()
Het ligt hier in de kast, maar ik vind het zo vies.
Wat is Knorr Vie?
Ik heb een vreselijke hekel aan die vissticks, maar mn vader kooktquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ja.![]()
Waarom plan je die niet in? Er zijn genoeg verschillende T's te vinden in dit topic, er zit toch wel iets voor jou bij? En dan is het veel makkelijker om die eitjes te weerstaan.
Waarom vissticks ipv een fatsoenlijk stukje vis eigenlijk?
Ik heb er 2 geprobeerd, dus da's niet echt wennen. Misschien nog maar eens proberen als mijn brinta of muesli op is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:57 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb vandaag een etentje met mijn collega's.[quote]
Gezellig.
[quote]En die weetabix is echt lekker hoorJe moet er alleen even aan wennen.
Oh, dat.quote:Knorr Vie is eh... vreemd. Maar ik heb voor ¤ 1,50 12 flesjes gekocht, en die moeten op. Het is een soort groente/fruitpuree met water in een flesje. Het schijnt gezond te zijn, maar ik twijfel.
Smoothies FTW!quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb een vreselijke hekel aan die vissticks, maar mn vader kookt. En ze zeiden dat er misschien ook ei zou zijn, dus dan heb ik liever een (zacht)gekookt eitje.
T plan ik niet in vandaag, omdat ik me er op een of andere manier nooit aan hou? Dan plan ik een appel in, loop ik naar beneden om die appel te pakken, en staat dat ding me zo tegen dat ik toch iets anders neem ... En misscihen ga ik nog naar de supermarkt om bevroren blauwe bessen te halen en daar wat mee maken.
Daar kwam ik gister achter jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:06 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Smoothies FTW!
AH heeft een heel assortiment bevroren fruit tegenwoordig.
Huh? Waar heb ik dat gezegd dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:07 schreef Viking84 het volgende:
@ SiTuSavais: Intersport heeft die shockabsorbers iig wel! Daar heb ik de mijne vandaan.
@ Muis: ga je vanavond alweer sporten? Je moet je lichaam wel de tijd nemen om te herstellen hè?
Verder geen nieuws. Ik ga misschien zondag weer naar Milk. In Utrecht ofzoOmdat het kan
(gratis reizen met boekenweekgeschenk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |