Waar blijven de foto's?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:58 schreef P.F het volgende:
Ja, limegroen!!
Heeft wel gepost in STA, dus zal wel ok zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:20 schreef vamperotica het volgende:
Is TJ dinges ondertussen al boven water?
Die was toch kwijt gister en tram boem in Rotterdam enzo
Is dat niet wat veel te weinig? Zeker als je bloed gaat geven?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:16 schreef SiTuSavais het volgende:
Lijstje vandaag:
O: magere yoghurt met magnetronappel![]()
L: brinta I guess, volgens mij geen brood of crackers meer in huis
T: appel of sinaasappel
D: tomatensoep. Misschien met een stukje brood.
T: nog iets te eten bij de bloedbank, broodje ofzo.
Mja, ik weet het eigenlijk niet. Ik heb mijn ontbijt pas op sinds 11u en rond een uur of 6 ga ik naar de bloedbank. Ik wilde niet meteen iets snels (en waarschijnlijk ongezonds) ertussen proppen, dus vandaar soep. Zou een extra kom yoghurt helpen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Waar blijven de foto's?![]()
[..]
Heeft wel gepost in STA, dus zal wel ok zijn.![]()
[..]
Is dat niet wat veel te weinig? Zeker als je bloed gaat geven?
Wat is er dan?quote:
Oquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:48 schreef Muis006 het volgende:
Dan mag EenGebandBotervlootje weer posten!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:55 schreef Muis006 het volgende:
Paar suggesties:
Turkoois
Taupe
Mauve
Bordeaux
Antraciet
Die eerste is zoo vet. Hoe ze over het podium loopt te spacenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:53 schreef Muis006 het volgende:
Maar deze kan ik ook wel waarderen
of deze!
Hoe is het met die 'illegalen' afgelopen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:21 schreef P.F het volgende:
O: vers geperste jus de orange (door mijn buurman) die mij uit bed belde met mijn deurbel (hangt op de gang) + brinta, magere melk + ahorn siroop
Ik werd weer laat wakker
Ebay heeft goedkope nieuwe shock absorbers: best of both world (want goedkoop en kwaliteit)quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:20 schreef SiTuSavais het volgende:
En eigenlijk moet ik ook niet besparen op mijn borsten, nee. Maar met een beetje pech heb ik nieuwe schoenen nodig, dus ik wilde niet alles meteen duur doen![]()
2x kaas?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:45 schreef RaymanNL het volgende:
Potdomme. Er is alleen maar witbrood in huisNaja, dan maar Witbrood met kaas, kipfilet, een kleinbeetje franse mosterd en uiteraard kaas
Heerlijk
Drie plakjesquote:
Ik ga lekker gestaag naar benedenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Drie plakjes![]()
![]()
Hoe gaat het met je dieet Douwe![]()
Maandag ben ik stout geweest, want toen had ik een beurs van m'n werk en daar was een warm en koud lopend buffet. Het was keilekker en ik heb geen frietjes gehad
Bijnaquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:51 schreef neen het volgende:
[..]
Ik ga lekker gestaag naar benedenmaar weeg volgens mij nog wel meer dan jij.... ik neem aan dat jij al onder de 80 zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |