Dat is dus de reden geweest dat ik zondag weinig verschil zag op de weegschaal in vergelijking met de week daarvoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:54 schreef neen het volgende:
Dan moet je zaterdag niet teveel drinken in de buitenwacht!
Normaalgesproken zou ik er nu allang iets van chocolade in gepropt hebben, dus ik ben heel erg trotsquote:
Het fruit dat ik in smoothies gooi is nu niet vers te krijgen. Of is vers een stuk duurder (blauwe bessen).quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:51 schreef Tinkepink het volgende:
Mag ik even iets in de groep gooien? Waarom zijn jullie toch allemaal zo dol op die smoothies? Gewoon een handje fruit eten vult toch veel meer? En dan heb je nog vaker eetmomentjes ook. Ik vind het altijd zo jammer om al dat fruit en yoghurt te verwerken in 1 glas: zoveel calorien en zo snel op. Of zie ik iets over het hoofd?
Nou het wordt misschien een beetje onoverzichtelijk als je om het uur een 'tot nu toe' lijstje gaat posten.quote:
Is ook een goede oplossing. Ik sleep toch al ladingen met tupperware bakjes mee naar mijn werk, dus eentje extra kan geen kwaad.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik eet diepvriesframbozen gewoon zo. 's Morgens gooi ik ze in een bakje en twee uur later zijn ze perfect op temperatuur en niet papperig.
inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:01 schreef Muis006 het volgende:
Dus te weinig lijstjes posten is te offtopic.
Te veel lijstjes posten is onoverzichtelijk.
Te veel offtopic gelul is onoverzichtelijk
Te weinig offtopic gelul is te ontopic.
Het is officieel: ik snap het niet meer.
En dan ook nog de rotzooi die het geeft:quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:51 schreef Tinkepink het volgende:
Mag ik even iets in de groep gooien? Waarom zijn jullie toch allemaal zo dol op die smoothies? Gewoon een handje fruit eten vult toch veel meer? En dan heb je nog vaker eetmomentjes ook. Ik vind het altijd zo jammer om al dat fruit en yoghurt te verwerken in 1 glas: zoveel calorien en zo snel op. Of zie ik iets over het hoofd?
Ik post ook pas weer wanneer ik iets gegeten hebquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:05 schreef Chicolate het volgende:
Ik zal geen lijstje meer posten tot ik weer wat eet. Bij het avondeten ofzo.
Muis, gek kind.
Nu ben ik heel benieuwd naar jouw lijstje!quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:01 schreef Liejannuh het volgende:
Is ook een goede oplossing. Ik sleep toch al ladingen met tupperware bakjes mee naar mijn werk, dus
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:05 schreef Chicolate het volgende:
Ik zal geen lijstje meer posten tot ik weer wat eet. Bij het avondeten ofzo.
Muis, gek kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |