Half zakje (100 gram)quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of heeft alles waar paas voor staat heel veel kcal?
Of had je er veel van op?
Op mijn werk heb ik wel weer toegeven aan een speculaasje
Jij eet nu niets meer tot je gaat slapen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:41 schreef Muis006 het volgende:
Lijstje compleettttt
O: 2 eierkoeken
L: 2 bruin brood met paté
T: paasschuimpjes (350 kcal)
D: chili con carne met wat tortilla chips
Niet eerder posten hequote:Op donderdag 12 maart 2009 18:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jij eet nu niets meer tot je gaat slapen?Hoe hou je dat vol zeg. Ik post mijn lijstje denk ik vanavond pas, want ik eet vast nog wel iets in de tussentijd
, als ik kan bedenken wát.
Nope, helemaal niks meer! En dat houd ik makkelijk volquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jij eet nu niets meer tot je gaat slapen?Hoe hou je dat vol zeg. Ik post mijn lijstje denk ik vanavond pas, want ik eet vast nog wel iets in de tussentijd
, als ik kan bedenken wát.
Oef, ik zou het niet kunnen denk ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nope, helemaal niks meer! En dat houd ik makkelijk volik denk dat ik, gezien de mate waarin mijn maag nu vol zit, morgen tegen het middaguur pas weer honger krijg.
Neemt niet weg dat ik morgen gewoon ontbijt
Ik kom op tijd binnen .quote:
Jeeej het lokken is geluktquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik kom op tijd binnen .![]()
Over nom gesproken: ik heb mijn groentenomelet opMèn. Heuleboel prei en ui en champignons en daar over 3 eieren en de uiteindelijke omelet gedeeld met Maarten's mams. Het ding pleurde half uit mekaar omdat de ei/groente verhouding niet helemaal eerlijk was
niet eens veel kcal (volgens de verpakking 170 maar denk dat het wel iets meer kan wezen), dat op twee sneetjes geroosterd brood en daarna nog een los sneetje brood ik was vol!
Mission accomplished.
Nom!
It was a jedi-mindtrick I tell ya!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jeeej het lokken is gelukt. Lekker dagje gehad verder?
Ik weet het nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah maar dat zullen zeker niet de D+, level 4 modellen zijn? Want dat is het enige dat voor mij geschikt is.
En ik twijfel over zwemmen. Voel me nog steeds niet echt lekker (beetje misselijk/beroerd) en weet niet of het dan een goed idee is om te gaan zwemmen ...
Dankjequote:Op donderdag 12 maart 2009 20:02 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ik weet het nietIk was aan het twijfelen tussen twee modellen, eentje van level 4 en een van level 3. Die van level 4 ging geloof ik van A - D en die van 3 van B tot E. Maar ik weet het dus niet zeker.
Nog gaan zwemmen?
Lekkerquote:
Herman 'ik heb overal blauwe plekken van jou' van Veen...? Zijn stem irriteert me mateloosquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Wat was dat voor uitgestorven toestand hier vanavond?
Zijn stem irriteert je?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Herman 'ik heb overal blauwe plekken van jou' van Veen...? Zijn stem irriteert me mateloos
Ik heb een te strakke spijkerbroek gekochtTenminste, denk ik?
Te donker ofzo, weet niet...sinds Hilversum 3, vind ik hem niet leukquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn stem irriteert je?
Dat is iets dat ik me gewoon niet kan vóórstellen!
Die stem is hemels, ik hang aan zijn lippen, al leest hij het telefoonboek voor
Ik probeer een deadline te halenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Wat was dat voor uitgestorven toestand hier vanavond?
Succes en niet meer F5énquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:42 schreef conleche het volgende:
Yo bitches!! I'm back!!!
*of mag je dat niet zeggen. Nu onzeker is over alles....![]()
Erger jij je niet mateloos aan zijn vibrato aan het eind van elke zin?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
Ik was vanavond naarHerman van Veen
*zucht*
*stil*
*mooi*
Mensen, we hebben een nieuw codewoordquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:20 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen!
T sneeuwt niet! en maandag wordt het 7 graden!
En vandaag de hele dag met het vriendje studeren!
Wat je zegt! Ik ben kuis-versleten. Een beetje teveel deadlines en daardoor een beetje te weinig slaapuren per vierkante weekquote:
Checkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:22 schreef Viking84 het volgende:
Mensen, we hebben een nieuw codewoord.
tis nog niet eens 9 uur 's morgens man!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:20 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen!
T sneeuwt niet! en maandag wordt het 7 graden!
En vandaag de hele dag met het vriendje studeren!
Nog voor mijn verjaardag, met een groepje vrienden bowlen en daarna gourmettenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:34 schreef Chicolate het volgende:
WB Co![]()
Lange dag op de uni vandaag, eens kijken of dat gaat lukken zonder volledig in paniek te raken.
@Miss S: Feestje?
En om 9 uur 's morgens hebben mensen geen seks?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
tis nog niet eens 9 uur 's morgens man!
Maar, ik denk dat het vrij veel echt studeren wordt vandaag, vriendje heeft zondag deadline voor phd-proposal en er moet nog veeel aan gebeuren (lees: het hele proposal moet nog gewschreven worden...)
nee, voor 9 uur hebben mensen geen seks! veel te vroeg!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En om 9 uur 's morgens hebben mensen geen seks?.
Succes met schrijven.
En ochtendseks dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee, voor 9 uur hebben mensen geen seks! veel te vroeg!
Zo, richting uni. de Marrocaanse ambassadeur in Parijs komt speciaal naar Zweden gevlogen (hoop dat ie er al is) om ons een college te geven..
hm, ik dacht dat level 4 zo ongeveer vanaf D ging juist...bij mijn behaajen winkel wel in elk geval...quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:02 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ik weet het nietIk was aan het twijfelen tussen twee modellen, eentje van level 4 en een van level 3. Die van level 4 ging geloof ik van A - D en die van 3 van B tot E. Maar ik weet het dus niet zeker.
Nog gaan zwemmen?
Ik ga zo aan mijn derde bakje soep beginnen. Had soep als avondeten, net soep gehad bij de bloedbank en nu heb ik nog honger.
volgens mij werkt aftrek zo dat je het alleen terug kunt krijgen als je eigenlijk geld moest betalen... als je al geld terug kreeg krijg je volgens mij niks extra's terug. balen, want ik hoopte op aftrtek van mn tandartsrekeingenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:11 schreef AKnynke het volgende:
whoei, krijg ongeveer 1000 euro van de belasting terug!
Nog even kijken hoe het met studiekosten/aftrek gaat: namelijk geen recht op stufi meer, maar leen wel bij de ib-groep.
sterkte (mondhygienistes vind ik echt de minions of satan on earth) en veel plezier bij de kapper en je feestje!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:18 schreef Miss_S het volgende:
WB Co
En goedemorgen iedereen, heb zometeen mijn eerste afspraak bij de mondhygienist
Daarna werken, kapper en mijn feestje
Ik las vibratorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Erger jij je niet mateloos aan zijn vibrato aan het eind van elke zin?
Troost je: ik las ook vibratorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik las vibratorWat mij heel logisch leek
En 70C of 70B?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah maar dat zullen zeker niet de D+, level 4 modellen zijn? Want dat is het enige dat voor mij geschikt is.
En ik twijfel over zwemmen. Voel me nog steeds niet echt lekker (beetje misselijk/beroerd) en weet niet of het dan een goed idee is om te gaan zwemmen ...
48.5 ?? Dat is wel erg weinig ! Klopt dat wel voor je lengte enzo?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:07 schreef Phaidra het volgende:
Oh en toen ik zondag in de sauna was, heb ik me bij binnenkomst en bij weggaan naakt gewogen. Bij binnenkomst 48,5bij weggaan 51
![]()
En ik dacht nog wel dat je door het vele zweten zou afvallen. Weer een illusie armer.
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:09 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
48.5 ?? Dat is wel erg weinig ! Klopt dat wel voor je lengte enzo?
?? Ben je heel veel afgevallen sinds de meet???quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:07 schreef Phaidra het volgende:
Oh en toen ik zondag in de sauna was, heb ik me bij binnenkomst en bij weggaan naakt gewogen. Bij binnenkomst 48,5bij weggaan 51
![]()
En ik dacht nog wel dat je door het vele zweten zou afvallen. Weer een illusie armer.
Phaidra was niet @ de meet hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:11 schreef P.F het volgende:
[..]
?? Ben je heel veel afgevallen sinds de meet???
Ik ben 1.53 "lang". Maak je maar geen zorgen, hoor! Ik heb altijd 48 gewogen zonder daar iets voor te doen, maar sinds ik samenwoon en bezig ben met afstuderen, was dat opeens opgelopen tot 53. En dat is met mijn lengte echt een groot verschil, helaas!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:09 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
48.5 ?? Dat is wel erg weinig ! Klopt dat wel voor je lengte enzo?
het is na 9 uur, dus dan mag dat...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik las vibratorWat mij heel logisch leek
Phaidra postte hier toen nog niet eens.quote:
Oh, okquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:12 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ben 1.53 "lang". Maak je maar geen zorgen, hoor! Ik heb altijd 48 gewogen zonder daar iets voor te doen, maar sinds ik samenwoon en bezig ben met afstuderen, was dat opeens opgelopen tot 53. En dat is met mijn lengte echt een groot verschil, helaas!
Ik kan het me voorstellen dat 50 kg voor iemand met een gemiddelde lengte echt heel weinig lijkt! En ik ben nu idd een tijdje stabiel rond de 51, is toch al een verbetering. 48 hoeft van mij niet zo nodig meer, maar ik zou wel graag onder de 50 blijven. Toen ik 48 woog had ik namelijk ook weinig spiermassa, dus liever wat meer spier en dan rond de 49-50 uitkomen. Hopelijk heb ik over een maandje weer volop tijd om te sporten!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Oh, ok. Onder de 50 klinkt altijd meteen zo licht, maar in jouw geval is het dan idd gewoon een gezond gewicht. Maar als je nu 51 bent, gaat het toch alweer de goede kant op!
Oooo dus van jou is dat schattige knorretjes kaartje maar ik heb je nooit gezienquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:15 schreef Phaidra het volgende:
En idd PF, ik heb nog nooit iemand van hier gemeet... ik denk dat je iemand anders in je hoofd hebt!
En jij ziet causaal verband? Gnaggnagnagna, watch your back today, honey!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:41 schreef kaasplankje het volgende:
en ´t is vrijdag de 13e!En Co is back!
Ik ga me trouwens niet meer wegen, want ik ben spieren aan het kweken dus dan zal het toch wel omhoog gaan. Meten is weten!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:29 schreef P.F het volgende:
48 kg bij Phaidra is hetzelfde als
62,7 kg kilo bij P.F (wat ik bijna weeg) & muis
57,9 kg bij Conleche & Maria
70,1 kg bij BJ
Dus valt reuze mee
Soms voel ik me ook wel wat bezwaard om hier mee te posten, ook al weet ik dat dat niet nodig is. Iedereen heeft een eigen streef en die van mij is toevallig zo laag omdat ik absurd klein ben... Ik heb dan ook veel bewondering voor iedereen die hier zoveel is afgevallen!! En hoera voor je strakkere taille!!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:21 schreef ColdFeet het volgende:
Phaidra, jeetje, 48 kilo klinkt zo vreselijk weinigZeker als ik het vergelijk met mijn eigen streef, ergens bovenin de 60
Het goede nieuws: ik merk dat mijn buikspieren stevig worden van al dat gesport; mijn taille voelt niet meer zacht & flubberig aan
Vannacht 5 uur geslapen, whoei, en nu nog even een deadline halen
Ja, dat klopt! Ik vond het zelf ook zo'n leuk kaartjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Oooo dus van jou is dat schattige knorretjes kaartje maar ik heb je nooit gezien
(Ik ben slecht in namen en in gezichtenSorry)
Nee.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Erger jij je niet mateloos aan zijn vibrato aan het eind van elke zin?
Oh, maar het gaat er toch gewoon om dat jij er zelf iets af wilt krijgen - hier posten bevordert de motivatie gewoon (in mijn geval althans).quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Soms voel ik me ook wel wat bezwaard om hier mee te posten, ook al weet ik dat dat niet nodig is. Iedereen heeft een eigen streef en die van mij is toevallig zo laag omdat ik absurd klein ben... Ik heb dan ook veel bewondering voor iedereen die hier zoveel is afgevallen!! En hoera voor je strakkere taille!!
Ik ook, maar dan buikpijn ipv rugpijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, seks..
Ik ben verdomme wéér aan het kwakkelen, met keel-, hoofd- en rugpijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |