Dus heb je niets gegeten of heb je je juist uitgeleefd op al het andere eten?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:11 schreef P.F het volgende:
Ik heb een verschrikkelijk lijstje want ik wou gaan bakken maar mijn aansteker doet het niet dus het feest gaat nog even niet door
Zo word je nooit een sterke, gezonde PFquote:
Je kon ook niet even naar de winkel om iets anders te halen?quote:
Oh gatver, van dat werk waar maar geen einde aan komt en toch af moet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
Bweuh, ik ben het zoooo zat... Moet morgen een verslag inleveren en ben al de hele dag bezig met sufkutterige grafieken opmaken
/egopost
Dus die mensen denken dat ze voor een persoonlijk sollicitatiegesprek komen en komen dan terecht in een groepsbijeenkomst? Dat vind ik ook niet zo netjes.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:35 schreef Tinkepink het volgende:
Zo erg hierHet bedrijf waar ik voor werk heeft nieuw personeel nodig. En in plaats van alle sollicitanten apart uit te nodigen, heeft de directeur besloten er een groepsbijeenkomst van te maken. Alleen, de sollicitanten zijn daar vooraf niet over ingelicht. Twee sollicitanten zijn al weggelopen, de rest is waarschijnlijk te wanhopig of te verlegen om het zelfde te doen. Zó genant dit!
Sorry, ik heb niets gegeten als lunch. Of is dat even erg??quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zo word je nooit een sterke, gezonde PF. Ga eens bijvoederen met nootjes ofzo?
Waarom doet 'ie dat dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:35 schreef Tinkepink het volgende:
Zo erg hierHet bedrijf waar ik voor werk heeft nieuw personeel nodig. En in plaats van alle sollicitanten apart uit te nodigen, heeft de directeur besloten er een groepsbijeenkomst van te maken. Alleen, de sollicitanten zijn daar vooraf niet over ingelicht. Twee sollicitanten zijn al weggelopen, de rest is waarschijnlijk te wanhopig of te verlegen om het zelfde te doen. Zó genant dit!
Exact hetzelfde dacht ik ook. En waarom hij dat doet? Misplaatste arrogantie? Tijdgebrek? Naieviteit? Domheid? Ik weet het niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dus die mensen denken dat ze voor een persoonlijk sollicitatiegesprek komen en komen dan terecht in een groepsbijeenkomst? Dat vind ik ook niet zo netjes.
Misschien zijn die twee die weggelopen zijn nog wel de beste kandidaten, die durven tenminste...
Ik zou blijven zitten, maar 1 ding zeker weten: nooit dat ik hier ga werken als ze me zo behandelenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:35 schreef Tinkepink het volgende:
Aan elkaar voorstellen? Ze hoeven toch geen indruk op elkaar te maken?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:47 schreef Tinkepink het volgende:
En daar gaan er weer tweeUit pure schaamte heb ik net een halve verpakking toffifee opgegeten.
Het wordt nog erger: nu moeten ze zich ook nog aan elkaar gaan voorstellen en vertellen wat ze allemaal hebben gedaan en waarom ze de baan willen hebben
Het is dat ik hier freelance werk, anders zou ik denk ik direct mijn ontslag indienen
![]()
In de nieuwe versies van adobe kun je de tekst opslaan als tekstbestand of de tekst gewoon selecteren, kopieren en in Word plakken. Doe ik regelmatig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Aan elkaar voorstellen? Ze hoeven toch geen indruk op elkaar te maken?
Da's net als zo'n hospiteeravond (soort sollicitatie voor een studentenkamer) waar je tegelijk met alle medekandidaten uitgenodigd wordt en dan maar gezellig met die mensen moet doen terwijl je ze daarna nooit meer zult zien. Wie het luidruchtigst aanwezig is krijgt de kamer. Bah, wat vond ik dat vreselijk.
Even iets anders: kent één van jullie toevallig een programma waarmee je in pdf'jes kunt schrijven of highlighten? Of een manier om een pdf in Word te zetten? Ik moet een stuk van 70 pagina's lezen en ik vind het eigenlijk nogal zonde om het uit te printen. Vriendje heeft zo'n laptop met touchscreen die je om kunt klappen zodat je alleen het scherm hebt dus daar kan ik hem wel op lezen, maar ik hou er nogal van om erin te kliederen...
Eerst dat me te binnen schiet: LaTeX. Maar ik weet niet precies of/hoe dat werkt, daar heb ik nog niet mee leren werken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's net als zo'n hospiteeravond (soort sollicitatie voor een studentenkamer) waar je tegelijk met alle medekandidaten uitgenodigd wordt en dan maar gezellig met die mensen moet doen terwijl je ze daarna nooit meer zult zien. Wie het luidruchtigst aanwezig is krijgt de kamer. Bah, wat vond ik dat vreselijk.
Even iets anders: kent één van jullie toevallig een programma waarmee je in pdf'jes kunt schrijven of highlighten? Of een manier om een pdf in Word te zetten? Ik moet een stuk van 70 pagina's lezen en ik vind het eigenlijk nogal zonde om het uit te printen. Vriendje heeft zo'n laptop met touchscreen die je om kunt klappen zodat je alleen het scherm hebt dus daar kan ik hem wel op lezen, maar ik hou er nogal van om erin te kliederen...
Hier grijs vestje en turquoise shirtje... moet lukken!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:54 schreef kwakveense het volgende:
misscien kun je er een goedlopende tv-serie over schrijven. oh wacht, die bestond al...
ik heb een nieuwe telefoone n abbonnement besteld. scheelt me als t goed is ongeveer 15-20 euro n de maand met wat ik nu betaal. jeuj!
ok, k ben er vandoor, vanavond mini rles proberen te herkennen bij de repetitie(ik heb een grijs jurkje aan mini, en ik zal je geen mini noemen)
mail me de PDF even dan kan ik er waarschijnlijk wel een word document van maken..quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
ik gebruik foxit reader om te highlighten en aantekeningen in pdf te maken!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Moet je daarvoor betalen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik gebruik foxit reader om te highlighten en aantekeningen in pdf te maken!
Is niet veel gezonder dan gewone suikerstroopquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:42 schreef Mini_rulez het volgende:
Ahornsiroop, wat een goed idee!Kun je dat gewoon in de supermarkt kopen?
Lief dat je het aanbiedt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:00 schreef progje het volgende:
[..]
mail me de PDF even dan kan ik er waarschijnlijk wel een word document van maken..
(met adobe acrobat professional)
Nee, maar wel lekkerder.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is niet veel gezonder dan gewone suikerstroop
Zo. 6 van de 10, nu
En ook niet veel gezonder dan paasschuimpjesquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is niet veel gezonder dan gewone suikerstroop
Zo. 6 van de 10, nu
Waarschijnlijk ook nog veel ongezonder dan zelfgemaakte... God straft onmiddellijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:14 schreef Viking84 het volgende:
Beh, microwave pannenkoeken zijn vies.
175 calorieën per pannenkoekquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook nog veel ongezonder dan zelfgemaakte... God straft onmiddellijk.
Ik dacht dat je zelf meergranenpannenkoeken zou gaan bakken. Maar dat doet je dus niet, jij kiest voor de ranzige variant.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:14 schreef Viking84 het volgende:
Beh, microwave pannenkoeken zijn vies.
Oh netjes, waar was dat?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:17 schreef SiTuSavais het volgende:
Nou dames, ik heb (gedeeltelijk) geluisterd en heb nu een shockabsorberEn Chico, ik heb nog even overwogen om hem online te kopen, maar hij was afgeprijsd naar 30 euro, dus dat leek me niet nodig
Maar bedankt voor de tip!
Ze hadden bijna overal alleen maar sportbh's voor C-cups of groter, trouwens. Behalve bij de hunkemöller dus, maar dat ding deed verder niks extra's t.o.v. een normale bh.
Ze is nu aan een kant voor een groot deel verlamd en ze had al reuma. Het liefst wil ze weer naar haar eigen huis met tuin en kat, we hopen dat het haar lukt. Nu is er nog te weinig over te zeggen, maar ze gaat nog steeds vooruit.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tja, dat plaatst de dingen wel weer in perspectief.
Komt je kennis er wel weer bovenop?
Ja, dat zou ook, maar Mark had nog pannenkoeken liggen en dus bespaarde dat mij weer een tochtje naar de winkelquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:30 schreef neen het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zelf meergranenpannenkoeken zou gaan bakken. Maar dat doet je dus niet, jij kiest voor de ranzige variant.
Ah maar dat zullen zeker niet de D+, level 4 modellen zijn? Want dat is het enige dat voor mij geschikt isquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:05 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Intersport, ze hadden iets van 3 modelletjes voor 30-35 euro
Ik doe niet aan van te voren plannen, maar zal ook geen lijstjes meer postenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Je hoeft niet sorry te zeggen voor een lijstje hoor uniekhoorn!
Het ging net alleen over het posten van "tot nu toe-lijstjes" midden op de dag. 's Ochtends een heel daglijstje als planning voor jezelf of 's avonds om verantwoording af te leggen lijkt me nuttig, maar tenzij er tussendoor heel veel verandert moet dat toch voldoende zijn?
Dat is het toch ook niet? Jongens, ik dacht dat we er al over uit waren dat we ons niet druk gingen maken om elkaars lijstjes? En dat dit soort reacties dus ook niet nodig zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik doe niet aan van te voren plannen, maar zal ook geen lijstjes meer posten
Wist niet dat het zo vervelend was, sorry
Zoals ik het lees zijn die 'tot nu toe' lijstjes vervelend, nou dan doe ik het toch niet meerquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is het toch ook niet? Jongens, ik dacht dat we er al over uit waren dat we ons niet druk gingen maken om elkaars lijstjes? En dat dit soort reacties dus ook niet nodig zijn.
Ligt het aan mij of heeft alles waar paas voor staat heel veel kcal?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:41 schreef Muis006 het volgende:
Lijstje compleettttt
O: 2 eierkoeken
L: 2 bruin brood met paté
T: paasschuimpjes (350 kcal)
D: chili con carne met wat tortilla chips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |