abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66973913
Oh, ik dacht taart ofzo.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_66974078
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:11 schreef P.F het volgende:
Ik heb een verschrikkelijk lijstje want ik wou gaan bakken maar mijn aansteker doet het niet dus het feest gaat nog even niet door
Dus heb je niets gegeten of heb je je juist uitgeleefd op al het andere eten?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_66974149
Ik heb niets gegeten.
pi_66974240
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:22 schreef P.F het volgende:
Ik heb niets gegeten.
Zo word je nooit een sterke, gezonde PF . Ga eens bijvoederen met nootjes ofzo?
pi_66974435
Bweuh, ik ben het zoooo zat... Moet morgen een verslag inleveren en ben al de hele dag bezig met sufkutterige grafieken opmaken

/egopost
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 maart 2009 @ 16:31:56 #156
163650 Greys
pi_66974499
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:22 schreef P.F het volgende:
Ik heb niets gegeten.
Je kon ook niet even naar de winkel om iets anders te halen?
Of desnoods iets lenen van een ander?
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
Bweuh, ik ben het zoooo zat... Moet morgen een verslag inleveren en ben al de hele dag bezig met sufkutterige grafieken opmaken

/egopost
Oh gatver, van dat werk waar maar geen einde aan komt en toch af moet.
Hoeveel grafieken nog? Ben je er bijna? Sterkte!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66974531
Greys, ik heb er 4 af, ik moet er nog 6. Maar het gaat steeds sneller

Back to work dus Maar ik moest gewoon even mopperen
pi_66974646
Af en toe even mopperen lucht op . Succes verder CF. Het klinkt niet echt ... leuk.
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:35:46 #159
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66974649
Zo erg hier Het bedrijf waar ik voor werk heeft nieuw personeel nodig. En in plaats van alle sollicitanten apart uit te nodigen, heeft de directeur besloten er een groepsbijeenkomst van te maken. Alleen, de sollicitanten zijn daar vooraf niet over ingelicht. Twee sollicitanten zijn al weggelopen, de rest is waarschijnlijk te wanhopig of te verlegen om het zelfde te doen. Zó genant dit!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_66974730
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:35 schreef Tinkepink het volgende:
Zo erg hier Het bedrijf waar ik voor werk heeft nieuw personeel nodig. En in plaats van alle sollicitanten apart uit te nodigen, heeft de directeur besloten er een groepsbijeenkomst van te maken. Alleen, de sollicitanten zijn daar vooraf niet over ingelicht. Twee sollicitanten zijn al weggelopen, de rest is waarschijnlijk te wanhopig of te verlegen om het zelfde te doen. Zó genant dit!
Dus die mensen denken dat ze voor een persoonlijk sollicitatiegesprek komen en komen dan terecht in een groepsbijeenkomst? Dat vind ik ook niet zo netjes.
Misschien zijn die twee die weggelopen zijn nog wel de beste kandidaten, die durven tenminste...
pi_66974761
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:24 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Zo word je nooit een sterke, gezonde PF . Ga eens bijvoederen met nootjes ofzo?
Sorry, ik heb niets gegeten als lunch. Of is dat even erg??
O: versgeperste sinaasappelsap, brinta + ahorn siroop
T: *kuch* balisto

En nu heb ik een rijst/curry/kip magentron stoom shizzle gevonden!
pi_66974909
Ahornsiroop, wat een goed idee! Kun je dat gewoon in de supermarkt kopen?
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:43:03 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66974925
quote:
Waarom doet 'ie dat dan?
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:44:29 #164
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66974986
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:37 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dus die mensen denken dat ze voor een persoonlijk sollicitatiegesprek komen en komen dan terecht in een groepsbijeenkomst? Dat vind ik ook niet zo netjes.
Misschien zijn die twee die weggelopen zijn nog wel de beste kandidaten, die durven tenminste...
Exact hetzelfde dacht ik ook. En waarom hij dat doet? Misplaatste arrogantie? Tijdgebrek? Naieviteit? Domheid? Ik weet het niet.
pi_66975087
quote:
Ik zou blijven zitten, maar 1 ding zeker weten: nooit dat ik hier ga werken als ze me zo behandelen . Andere kant: zo ziet ie misschien wie er écht heel erg geinteresseerd zijn in de baan, dat ze dit soort geintjes accepteren?

@PF: nu is het iets minder erg, maar het is nog steeds erg weinig enzo . Maar daar mag ik eigenlijk niets over zeggen vandaag .
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:47:20 #166
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66975100
En daar gaan er weer twee Uit pure schaamte heb ik net een halve verpakking toffifee opgegeten.

Het wordt nog erger: nu moeten ze zich ook nog aan elkaar gaan voorstellen en vertellen wat ze allemaal hebben gedaan en waarom ze de baan willen hebben Het is dat ik hier freelance werk, anders zou ik denk ik direct mijn ontslag indienen
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:51:51 #167
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66975265
Lijstje:

O: 3 boterhammen met hagelslag. Kon zo vroeg nog geen salami oid verdragen.
T: banaan.
L: 2 boterhammen met groente en een beetje tonijn.
T: hapje van vriendjes taart met kokos en framboos tijdens 'fika'.
T: bak yoghurt met honing.
D: geen idee nog!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:53:35 #168
236335 neen
schone schijn
pi_66975313
Ik heb de komende 2 weken ook werk en nu moet ik morgen naar Utrecht om een auto op te halen
het lijkt niet wat het is
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:54:00 #169
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66975323
misscien kun je er een goedlopende tv-serie over schrijven. oh wacht, die bestond al...

ik heb een nieuwe telefoone n abbonnement besteld. scheelt me als t goed is ongeveer 15-20 euro n de maand met wat ik nu betaal. jeuj!

ok, k ben er vandoor, vanavond mini rles proberen te herkennen bij de repetitie (ik heb een grijs jurkje aan mini, en ik zal je geen mini noemen)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66975359
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:47 schreef Tinkepink het volgende:
En daar gaan er weer twee Uit pure schaamte heb ik net een halve verpakking toffifee opgegeten.

Het wordt nog erger: nu moeten ze zich ook nog aan elkaar gaan voorstellen en vertellen wat ze allemaal hebben gedaan en waarom ze de baan willen hebben Het is dat ik hier freelance werk, anders zou ik denk ik direct mijn ontslag indienen
Aan elkaar voorstellen? Ze hoeven toch geen indruk op elkaar te maken?
Da's net als zo'n hospiteeravond (soort sollicitatie voor een studentenkamer) waar je tegelijk met alle medekandidaten uitgenodigd wordt en dan maar gezellig met die mensen moet doen terwijl je ze daarna nooit meer zult zien. Wie het luidruchtigst aanwezig is krijgt de kamer. Bah, wat vond ik dat vreselijk.

Even iets anders: kent één van jullie toevallig een programma waarmee je in pdf'jes kunt schrijven of highlighten? Of een manier om een pdf in Word te zetten? Ik moet een stuk van 70 pagina's lezen en ik vind het eigenlijk nogal zonde om het uit te printen. Vriendje heeft zo'n laptop met touchscreen die je om kunt klappen zodat je alleen het scherm hebt dus daar kan ik hem wel op lezen, maar ik hou er nogal van om erin te kliederen...
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:56:51 #171
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66975422
hm, miss kun je op www.media-convert.com het omzetten naar word?
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:57:38 #172
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66975461
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:55 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Da's net als zo'n hospiteeravond (soort sollicitatie voor een studentenkamer) waar je tegelijk met alle medekandidaten uitgenodigd wordt en dan maar gezellig met die mensen moet doen terwijl je ze daarna nooit meer zult zien. Wie het luidruchtigst aanwezig is krijgt de kamer. Bah, wat vond ik dat vreselijk.

Even iets anders: kent één van jullie toevallig een programma waarmee je in pdf'jes kunt schrijven of highlighten? Of een manier om een pdf in Word te zetten? Ik moet een stuk van 70 pagina's lezen en ik vind het eigenlijk nogal zonde om het uit te printen. Vriendje heeft zo'n laptop met touchscreen die je om kunt klappen zodat je alleen het scherm hebt dus daar kan ik hem wel op lezen, maar ik hou er nogal van om erin te kliederen...
In de nieuwe versies van adobe kun je de tekst opslaan als tekstbestand of de tekst gewoon selecteren, kopieren en in Word plakken. Doe ik regelmatig.
Zo, mijn projectvoorstel is af. Ik twijfel nu tussen luistervinkje spelen en nog even internetten of gewoon naar huis gaan.
pi_66975484
quote:

[..]

Eerst dat me te binnen schiet: LaTeX. Maar ik weet niet precies of/hoe dat werkt, daar heb ik nog niet mee leren werken.
pi_66975526
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:54 schreef kwakveense het volgende:
misscien kun je er een goedlopende tv-serie over schrijven. oh wacht, die bestond al...

ik heb een nieuwe telefoone n abbonnement besteld. scheelt me als t goed is ongeveer 15-20 euro n de maand met wat ik nu betaal. jeuj!

ok, k ben er vandoor, vanavond mini rles proberen te herkennen bij de repetitie (ik heb een grijs jurkje aan mini, en ik zal je geen mini noemen)
Hier grijs vestje en turquoise shirtje... moet lukken!

Oja, het probleem met mijn pdf is wel dat de plaatjes intact moeten blijven, grafieken enzo. Maar bedankt voor de tips, ik ga het proberen!
pi_66975566
quote:

[..]

mail me de PDF even dan kan ik er waarschijnlijk wel een word document van maken..
(met adobe acrobat professional)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')