Dat dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:09 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
48.5 ?? Dat is wel erg weinig ! Klopt dat wel voor je lengte enzo?
?? Ben je heel veel afgevallen sinds de meet???quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:07 schreef Phaidra het volgende:
Oh en toen ik zondag in de sauna was, heb ik me bij binnenkomst en bij weggaan naakt gewogen. Bij binnenkomst 48,5bij weggaan 51
![]()
En ik dacht nog wel dat je door het vele zweten zou afvallen. Weer een illusie armer.
Phaidra was niet @ de meet hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:11 schreef P.F het volgende:
[..]
?? Ben je heel veel afgevallen sinds de meet???
Ik ben 1.53 "lang". Maak je maar geen zorgen, hoor! Ik heb altijd 48 gewogen zonder daar iets voor te doen, maar sinds ik samenwoon en bezig ben met afstuderen, was dat opeens opgelopen tot 53. En dat is met mijn lengte echt een groot verschil, helaas!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:09 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
48.5 ?? Dat is wel erg weinig ! Klopt dat wel voor je lengte enzo?
het is na 9 uur, dus dan mag dat...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik las vibratorWat mij heel logisch leek
Phaidra postte hier toen nog niet eens.quote:
Oh, okquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:12 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ben 1.53 "lang". Maak je maar geen zorgen, hoor! Ik heb altijd 48 gewogen zonder daar iets voor te doen, maar sinds ik samenwoon en bezig ben met afstuderen, was dat opeens opgelopen tot 53. En dat is met mijn lengte echt een groot verschil, helaas!
Ik kan het me voorstellen dat 50 kg voor iemand met een gemiddelde lengte echt heel weinig lijkt! En ik ben nu idd een tijdje stabiel rond de 51, is toch al een verbetering. 48 hoeft van mij niet zo nodig meer, maar ik zou wel graag onder de 50 blijven. Toen ik 48 woog had ik namelijk ook weinig spiermassa, dus liever wat meer spier en dan rond de 49-50 uitkomen. Hopelijk heb ik over een maandje weer volop tijd om te sporten!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Oh, ok. Onder de 50 klinkt altijd meteen zo licht, maar in jouw geval is het dan idd gewoon een gezond gewicht. Maar als je nu 51 bent, gaat het toch alweer de goede kant op!
Oooo dus van jou is dat schattige knorretjes kaartje maar ik heb je nooit gezienquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:15 schreef Phaidra het volgende:
En idd PF, ik heb nog nooit iemand van hier gemeet... ik denk dat je iemand anders in je hoofd hebt!
En jij ziet causaal verband? Gnaggnagnagna, watch your back today, honey!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:41 schreef kaasplankje het volgende:
en ´t is vrijdag de 13e!En Co is back!
Ik ga me trouwens niet meer wegen, want ik ben spieren aan het kweken dus dan zal het toch wel omhoog gaan. Meten is weten!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:29 schreef P.F het volgende:
48 kg bij Phaidra is hetzelfde als
62,7 kg kilo bij P.F (wat ik bijna weeg) & muis
57,9 kg bij Conleche & Maria
70,1 kg bij BJ
Dus valt reuze mee
Soms voel ik me ook wel wat bezwaard om hier mee te posten, ook al weet ik dat dat niet nodig is. Iedereen heeft een eigen streef en die van mij is toevallig zo laag omdat ik absurd klein ben... Ik heb dan ook veel bewondering voor iedereen die hier zoveel is afgevallen!! En hoera voor je strakkere taille!!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:21 schreef ColdFeet het volgende:
Phaidra, jeetje, 48 kilo klinkt zo vreselijk weinigZeker als ik het vergelijk met mijn eigen streef, ergens bovenin de 60
Het goede nieuws: ik merk dat mijn buikspieren stevig worden van al dat gesport; mijn taille voelt niet meer zacht & flubberig aan
Vannacht 5 uur geslapen, whoei, en nu nog even een deadline halen
Ja, dat klopt! Ik vond het zelf ook zo'n leuk kaartjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Oooo dus van jou is dat schattige knorretjes kaartje maar ik heb je nooit gezien
(Ik ben slecht in namen en in gezichtenSorry)
Nee.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Erger jij je niet mateloos aan zijn vibrato aan het eind van elke zin?
Oh, maar het gaat er toch gewoon om dat jij er zelf iets af wilt krijgen - hier posten bevordert de motivatie gewoon (in mijn geval althans).quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Soms voel ik me ook wel wat bezwaard om hier mee te posten, ook al weet ik dat dat niet nodig is. Iedereen heeft een eigen streef en die van mij is toevallig zo laag omdat ik absurd klein ben... Ik heb dan ook veel bewondering voor iedereen die hier zoveel is afgevallen!! En hoera voor je strakkere taille!!
Ik ook, maar dan buikpijn ipv rugpijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, seks..
Ik ben verdomme wéér aan het kwakkelen, met keel-, hoofd- en rugpijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |