Mensen, we hebben een nieuw codewoordquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:20 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen!
T sneeuwt niet! en maandag wordt het 7 graden!
En vandaag de hele dag met het vriendje studeren!
Wat je zegt! Ik ben kuis-versleten. Een beetje teveel deadlines en daardoor een beetje te weinig slaapuren per vierkante weekquote:
Checkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:22 schreef Viking84 het volgende:
Mensen, we hebben een nieuw codewoord.
tis nog niet eens 9 uur 's morgens man!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:20 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen!
T sneeuwt niet! en maandag wordt het 7 graden!
En vandaag de hele dag met het vriendje studeren!
Nog voor mijn verjaardag, met een groepje vrienden bowlen en daarna gourmettenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:34 schreef Chicolate het volgende:
WB Co![]()
Lange dag op de uni vandaag, eens kijken of dat gaat lukken zonder volledig in paniek te raken.
@Miss S: Feestje?
En om 9 uur 's morgens hebben mensen geen seks?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
tis nog niet eens 9 uur 's morgens man!
Maar, ik denk dat het vrij veel echt studeren wordt vandaag, vriendje heeft zondag deadline voor phd-proposal en er moet nog veeel aan gebeuren (lees: het hele proposal moet nog gewschreven worden...)
nee, voor 9 uur hebben mensen geen seks! veel te vroeg!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En om 9 uur 's morgens hebben mensen geen seks?.
Succes met schrijven.
En ochtendseks dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee, voor 9 uur hebben mensen geen seks! veel te vroeg!
Zo, richting uni. de Marrocaanse ambassadeur in Parijs komt speciaal naar Zweden gevlogen (hoop dat ie er al is) om ons een college te geven..
hm, ik dacht dat level 4 zo ongeveer vanaf D ging juist...bij mijn behaajen winkel wel in elk geval...quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:02 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ik weet het nietIk was aan het twijfelen tussen twee modellen, eentje van level 4 en een van level 3. Die van level 4 ging geloof ik van A - D en die van 3 van B tot E. Maar ik weet het dus niet zeker.
Nog gaan zwemmen?
Ik ga zo aan mijn derde bakje soep beginnen. Had soep als avondeten, net soep gehad bij de bloedbank en nu heb ik nog honger.
volgens mij werkt aftrek zo dat je het alleen terug kunt krijgen als je eigenlijk geld moest betalen... als je al geld terug kreeg krijg je volgens mij niks extra's terug. balen, want ik hoopte op aftrtek van mn tandartsrekeingenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:11 schreef AKnynke het volgende:
whoei, krijg ongeveer 1000 euro van de belasting terug!
Nog even kijken hoe het met studiekosten/aftrek gaat: namelijk geen recht op stufi meer, maar leen wel bij de ib-groep.
sterkte (mondhygienistes vind ik echt de minions of satan on earth) en veel plezier bij de kapper en je feestje!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:18 schreef Miss_S het volgende:
WB Co
En goedemorgen iedereen, heb zometeen mijn eerste afspraak bij de mondhygienist
Daarna werken, kapper en mijn feestje
Ik las vibratorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Erger jij je niet mateloos aan zijn vibrato aan het eind van elke zin?
Troost je: ik las ook vibratorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik las vibratorWat mij heel logisch leek
En 70C of 70B?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah maar dat zullen zeker niet de D+, level 4 modellen zijn? Want dat is het enige dat voor mij geschikt is.
En ik twijfel over zwemmen. Voel me nog steeds niet echt lekker (beetje misselijk/beroerd) en weet niet of het dan een goed idee is om te gaan zwemmen ...
48.5 ?? Dat is wel erg weinig ! Klopt dat wel voor je lengte enzo?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:07 schreef Phaidra het volgende:
Oh en toen ik zondag in de sauna was, heb ik me bij binnenkomst en bij weggaan naakt gewogen. Bij binnenkomst 48,5bij weggaan 51
![]()
En ik dacht nog wel dat je door het vele zweten zou afvallen. Weer een illusie armer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |