abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 maart 2009 @ 18:44:17 #201
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66978904
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 18:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ligt het aan mij of heeft alles waar paas voor staat heel veel kcal?
Of had je er veel van op?

Op mijn werk heb ik wel weer toegeven aan een speculaasje
Half zakje (100 gram)
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_66978911
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 18:41 schreef Muis006 het volgende:
Lijstje compleettttt

O: 2 eierkoeken
L: 2 bruin brood met paté
T: paasschuimpjes (350 kcal )
D: chili con carne met wat tortilla chips
Jij eet nu niets meer tot je gaat slapen? Hoe hou je dat vol zeg. Ik post mijn lijstje denk ik vanavond pas, want ik eet vast nog wel iets in de tussentijd , als ik kan bedenken wát.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_66978928
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 18:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Jij eet nu niets meer tot je gaat slapen? Hoe hou je dat vol zeg. Ik post mijn lijstje denk ik vanavond pas, want ik eet vast nog wel iets in de tussentijd , als ik kan bedenken wát.
Niet eerder posten he
  donderdag 12 maart 2009 @ 18:45:54 #204
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66978949
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 18:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nope, helemaal niks meer! En dat houd ik makkelijk vol ik denk dat ik, gezien de mate waarin mijn maag nu vol zit, morgen tegen het middaguur pas weer honger krijg.

Neemt niet weg dat ik morgen gewoon ontbijt
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  donderdag 12 maart 2009 @ 18:47:43 #205
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66979011
Mijn uiteindelijke lijstje:
o. weetabix met melk
t. yoghurt met frambozen
t. knorr vie
l. griekse salade + 3 duitse broodjes + beleg + 2 glas sekt
t. 6 tofifee
d. muffin
t. (straks) calvados
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 12 maart 2009 @ 18:48:19 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66979120
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 18:45 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nope, helemaal niks meer! En dat houd ik makkelijk vol ik denk dat ik, gezien de mate waarin mijn maag nu vol zit, morgen tegen het middaguur pas weer honger krijg.

Neemt niet weg dat ik morgen gewoon ontbijt
Oef, ik zou het niet kunnen denk ik . 's Avonds is juist het moment dat ik meestal vreselijke honger krijg.

@Tink: een muffin als D? *trekt wenkbrauwen op*
  donderdag 12 maart 2009 @ 18:56:25 #208
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66979277
Ja, belachelijk hè? Maar ik heb eigenlijk geen honger meer en wou dus eigenlijk alleen een beetje soep eten.
En toen kwam mijn man aanzetten met een kopje koffie en een zelfgebakken muffin en toen kon ik niet weigeren want hij was zo trots op zijn baksel. En nu ben ik misselijk.

Je moet wat overhebben voor de liefde.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_66980357
  donderdag 12 maart 2009 @ 19:29:44 #210
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66980445

Zo lekker, 15 minuten klaar en supermager.
Prrrrr
  donderdag 12 maart 2009 @ 19:40:55 #211
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66980857
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 19:27 schreef Chicolate het volgende:

Nomliedje
Ik kom op tijd binnen .

Over nom gesproken: ik heb mijn groentenomelet op Mèn. Heuleboel prei en ui en champignons en daar over 3 eieren en de uiteindelijke omelet gedeeld met Maarten's mams. Het ding pleurde half uit mekaar omdat de ei/groente verhouding niet helemaal eerlijk was niet eens veel kcal (volgens de verpakking 170 maar denk dat het wel iets meer kan wezen), dat op twee sneetjes geroosterd brood en daarna nog een los sneetje brood ik was vol!

Mission accomplished.

Nom!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_66981050
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 19:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik kom op tijd binnen .

Over nom gesproken: ik heb mijn groentenomelet op Mèn. Heuleboel prei en ui en champignons en daar over 3 eieren en de uiteindelijke omelet gedeeld met Maarten's mams. Het ding pleurde half uit mekaar omdat de ei/groente verhouding niet helemaal eerlijk was niet eens veel kcal (volgens de verpakking 170 maar denk dat het wel iets meer kan wezen), dat op twee sneetjes geroosterd brood en daarna nog een los sneetje brood ik was vol!

Mission accomplished.

Nom!
Jeeej het lokken is gelukt . Lekker dagje gehad verder?
  donderdag 12 maart 2009 @ 19:53:21 #213
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66981344
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 19:46 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Jeeej het lokken is gelukt . Lekker dagje gehad verder?
It was a jedi-mindtrick I tell ya!

Jahoor! Niet veel gedaan want voornamelijk in de trein gezeten enzo Maar het was wel prima! Een Portugese docente gesproken ivm reisje naar Porto, om te vragen wat er voor tofs te zien is Waarschijnlijk gaan we een heleboel lopen want heel veel in Porto schijnt op loopafstand te zijn en dan zijn het ook nog leúke wandelingetjes! En het plan is waarschijnlijk om op zondag dan langs het water richting het strand te gaan lopen, is een wandeling van ongeveer 2 uur (en dan ongeveer even lang terug) met allemaal barretjes e.d. langs de route
Doordeweeks helaas weinig tijd ivm intensieve lessen, maar er zijn ook dingen in de buurt om te bekijken! *zin in*

And hooow was your day?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_66981674
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 18:07 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ah maar dat zullen zeker niet de D+, level 4 modellen zijn? Want dat is het enige dat voor mij geschikt is .

En ik twijfel over zwemmen. Voel me nog steeds niet echt lekker (beetje misselijk/beroerd) en weet niet of het dan een goed idee is om te gaan zwemmen ...
Ik weet het niet Ik was aan het twijfelen tussen twee modellen, eentje van level 4 en een van level 3. Die van level 4 ging geloof ik van A - D en die van 3 van B tot E. Maar ik weet het dus niet zeker.
Nog gaan zwemmen?

Ik ga zo aan mijn derde bakje soep beginnen. Had soep als avondeten, net soep gehad bij de bloedbank en nu heb ik nog honger.
pi_66982366
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 20:02 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Ik weet het niet Ik was aan het twijfelen tussen twee modellen, eentje van level 4 en een van level 3. Die van level 4 ging geloof ik van A - D en die van 3 van B tot E. Maar ik weet het dus niet zeker.
Nog gaan zwemmen?
Dankje . Maar nee, niet meer gaan zwemmen. Voel me nog steeds echt niet lekker en ben bang dat ik alles eruit gooi als ik ga zwemmen. Volgende week weer een nieuwe kans.

@Maria: Ge-wel-dig. Hele dag bezig geweest om een pc te repareren en ik voel(de) me niet zo lekker. Maar de dag is alweer bijna voorbij .
pi_66982685
Zo, 10 grafieken af. Nu de rest nog

Oh, goed nieuws: met een beetje mazzel mag ik van de zomer een tijdje meetwerk doen in Britland OK, niet zo spectaculair als kwakz0r een maand in de VS, maar toch
pi_66984613
Moet je nog veel CF?

Wij hebben ook pannenkoeken op, maar dan wel zelfgebakken volkoren.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_66984835
Ook leuk toch, CF?

Yeah mijn lijstje is af, denk ik. Belachelijk weinig gegeten, 1300 kcal . Uitgaande van spinazie a la creme, anders zit het zelfs onder de 1200

O: Havermoutpap met kaneel
L: Mislukte smoothie met magere yoghurt
D: Spinazie met gekookte aardappelen en een zachtgekookt eitje. Bakje vla/magere kwark met cruesli.
T: 2 Boterhammen met pindakaas light
  donderdag 12 maart 2009 @ 21:11:53 #219
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66984944
whoei, krijg ongeveer 1000 euro van de belasting terug!

Nog even kijken hoe het met studiekosten/aftrek gaat: namelijk geen recht op stufi meer, maar leen wel bij de ib-groep.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_66985177
Haai Ik was in Den Haag vandaag en hoorde op de cursus dat als ik een tram later had gehad ik de koningin had kunnen zien

O: Brinta
T: Kaneelkoekje
L: Pistoletje met filet americain, klein pasteitje
T: Appel
D: Klein stuk lasagna, zonder vlees

En nu ben ik MOE. Eerst moe en koud, nu alleen moe
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66985437
Mijn echte eetlijstje, ben wel tevreden

O: allbran met halfvolle melk en een peer
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen met jam
T: optimel vanille vla
T: speculaasje, stukjes banaan, appel en peer
D: zuurkool met runderhamburger
T: 2 appeltjes met kaneel en beetje optimel vanille vla

En mijn buik zit nu wel vol dus ik ben klaar
pi_66987332
Hardlopen sla ik vandaag trouwens over; mijn knie doet pijn en ik heb geen zin en ik ben druk.

En ik heb stiekem voor de pilatesles, omdat ik gierende honger had, een handje rozijnen en een handje hazelnoten gegeten. En een half bakkie speculoostiramisu als toetje na de bescheiden portie pasta. Straks nog wat fruit eten, ik heb vanmiddag mijn sinaasappel en mijn kiwi laten liggen in de drukte
pi_66988102
M'n moeder heeft Optimel gekocht ;*
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_66988204
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:03 schreef RaymanNL het volgende:
M'n moeder heeft Optimel gekocht ;*
Slimme moeder
pi_66988633
Lijstje (ben grieperig, dus beetje afwijkend lijstje:
O: 3 crackers (1 cracker bevat 30 kcal), een met appelstroop, een met kipfilet, een met Heinz breakfast spread.
T: optimel yoghurt
L: 1 tosti van 2 kleine boterhammen met een half plakje achterham en 1 plak 30+ kaas en een halve boterham met pindakaas.
T: banaan
D: 1 gekookt ei verdeeld over 2 crackers, 1 cracker met kipfilet, 1 bakje optimel met kiwi erdoor heen en nog 2 losse kiwi's
T: appel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')