Half zakje (100 gram)quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of heeft alles waar paas voor staat heel veel kcal?
Of had je er veel van op?
Op mijn werk heb ik wel weer toegeven aan een speculaasje
Jij eet nu niets meer tot je gaat slapen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:41 schreef Muis006 het volgende:
Lijstje compleettttt
O: 2 eierkoeken
L: 2 bruin brood met paté
T: paasschuimpjes (350 kcal)
D: chili con carne met wat tortilla chips
Niet eerder posten hequote:Op donderdag 12 maart 2009 18:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jij eet nu niets meer tot je gaat slapen?Hoe hou je dat vol zeg. Ik post mijn lijstje denk ik vanavond pas, want ik eet vast nog wel iets in de tussentijd
, als ik kan bedenken wát.
Nope, helemaal niks meer! En dat houd ik makkelijk volquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jij eet nu niets meer tot je gaat slapen?Hoe hou je dat vol zeg. Ik post mijn lijstje denk ik vanavond pas, want ik eet vast nog wel iets in de tussentijd
, als ik kan bedenken wát.
Oef, ik zou het niet kunnen denk ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nope, helemaal niks meer! En dat houd ik makkelijk volik denk dat ik, gezien de mate waarin mijn maag nu vol zit, morgen tegen het middaguur pas weer honger krijg.
Neemt niet weg dat ik morgen gewoon ontbijt
Ik kom op tijd binnen .quote:
Jeeej het lokken is geluktquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik kom op tijd binnen .![]()
Over nom gesproken: ik heb mijn groentenomelet opMèn. Heuleboel prei en ui en champignons en daar over 3 eieren en de uiteindelijke omelet gedeeld met Maarten's mams. Het ding pleurde half uit mekaar omdat de ei/groente verhouding niet helemaal eerlijk was
niet eens veel kcal (volgens de verpakking 170 maar denk dat het wel iets meer kan wezen), dat op twee sneetjes geroosterd brood en daarna nog een los sneetje brood ik was vol!
Mission accomplished.
Nom!
It was a jedi-mindtrick I tell ya!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jeeej het lokken is gelukt. Lekker dagje gehad verder?
Ik weet het nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah maar dat zullen zeker niet de D+, level 4 modellen zijn? Want dat is het enige dat voor mij geschikt is.
En ik twijfel over zwemmen. Voel me nog steeds niet echt lekker (beetje misselijk/beroerd) en weet niet of het dan een goed idee is om te gaan zwemmen ...
Dankjequote:Op donderdag 12 maart 2009 20:02 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ik weet het nietIk was aan het twijfelen tussen twee modellen, eentje van level 4 en een van level 3. Die van level 4 ging geloof ik van A - D en die van 3 van B tot E. Maar ik weet het dus niet zeker.
Nog gaan zwemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |