Ik moest maar eens een riem gaan kopen...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:21 schreef freecell het volgende:
Hoi
Hier een te grote spijkerbroek. Al mijn passende broeken (2) zitten in de was
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:51 schreef heaven7 het volgende:
Vraagje over lightjam (jam zonder suiker), hoeveel kcal bevat zulke jam in NL? Ik heb vandaag een frambozenjam gehaald zonder suiker met slecht 40 kcal per 100 gram!Kan dat wel? Volgens voedingscentrum heeft halva jam zonder suiker nog 132 kcal per 100
oja, jouw hamvraag jamvraag! Ik loop nu naar de keuken!quote:
Die heb ik ook maar gekocht, Isa gaat steeds aan mijn broekzakken hangenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik moest maar eens een riem gaan kopen...
En me realiseren dat spijkerbroeken die ik met de knoopjes vast van m'n kont kan trekken beter in de zak van Max kunnen
Bedankt voor de moeite!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
oja, jouw hamvraag jamvraag! Ik loop nu naar de keuken!
Die van AlbertHeijn (Halvajam viervruchten) is 120kcal per 100gram. 30gr suikers en 2 gram vezels.![]()
40kcal is dus wel heel weinig!Zitten er misschien veel zoetstoffen ipv (de oorspronkelijke fruit)suikers in?
![]()
Klinkt eigenlijk wel goed.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:44 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite!
In die van mij zit in:
9 gram koolhydraten waarvan 7 gram van 'suiker aard' (vertaald van zweeds), 0,5 gram vet en verder vezels, natrium en proteïne..
Per 100 gram jam is 50 gram vrucht waarvan 9 gram dus suiker, zowel van het fruit als toegevoegd.. En hij is lekker!Echt niet te onderscheiden bijna van normale jam. Alleen iets zuurder maar dat vind ik wel lekker
Goed idee, Jojo! Ik vind eigenlijk dat ik dat ook maar weer eens een tijdje moet doen, want zoals je al zegt helpt het domweg ook gewoon om minder (vet) te eten. Je wilt geen 200 gram chocolade in hoeven voeren, dus eet je het ook niet opquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:37 schreef Jojogirl het volgende:
Ik heb gisteren en vandaag alles wat ik heb gegeten bijgehouden op valtaf.nl en was best geschokt door hoe hoog ik uitkwam. En dat terwijl ik nog niet eens heel gek heb gedaan. Voorlopig dus maar weer even blijven bijhouden dus. Ik ga geen al te lage grens stellen, maar het bijhouden alleen al is een goede stok achter de deur.
Ik weet vooral nooit wat ik met mijn avondeten aanmoet met zo'n lijstje... en dan heb ik er al heel snel geen zin meer in.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:21 schreef teigan het volgende:
Ik zou het dan gewoon niet invullen, maar ik word ook altijd dwars van eetlijstjes invullen, ik heb nooit zin om alles na te wegen, en het gewicht van hun boterhammen en beleg en dergelijke geloof ik nooit...
Gisteravond niet meer wezen hardlopen, in plaats daarvan lekker gecatand.
Ik denk dat het vandaag wel moet lukken, ik weet toch nog niet wat ik met mijn dag aanmoet...
Ik heb ook met grote verbazing naar mijn fiets staan kijken, het gat in mijn binnenband is enorm, 2 bij 5cm ofzo. Een stuk van 1 bij 0.5 cm is er echt uitgeslagen en verder zitten er nog allemaal scheuren omheen. Plakken was geen optie meer.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:53 schreef teigan het volgende:
Levitation, dat is balen zeg. Ik heb ook nog nooit van een klapband in een fietsenhok gehoord..
Ik ga straks denk ik even lopend naar de supermarkt, en dan kijk ik gelijk even naar dat fruit! Maar eerst maar even wat huishoudelijke dingen en lessen voorbereiden...
Ik vind het echt een raar idee, morgen 4 uurtjes, en dan gewoon al weekend
O ja, en onze hypotheek is rond, alleen nog even een keertje de offerte verlengen en dan afwachten tot de overdracht.
Volgens mij verkopen ze het ook in kleinere AH's. Tenminste, ik heb de bakken frambozen (300 gram voor 2,11quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:54 schreef omearos het volgende:
Voor de dames die mee waren afgelopen weekend (en voor iedereen die van stand-up comedy houdt):
Put it in your Zakje (Over de AH)
* omearos wil ook een albert heijn XLmet veel fruit enzo
quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gaaf van je hypotheek.Zo leuk, huisje kopen.
Ik vind worteltjes heerlijk, maar bij de koffiequote:Op woensdag 11 maart 2009 09:20 schreef freecell het volgende:
Hoooi
Hier lekker aan de koffie en worteltjesZo meteen maar even een grote pot thee zetten.
Worteltjes zijn lekker!
En vanmorgen braaf ontbeten (dat schiet er hier vaak bij in omdat er 's morgens meteen heel veel moet)
Heerlijk weer hier, ga zo meteen een was buiten hangen!
Heaven: sneeuw is ook wel tof
Mja, daarom zei ik ook dat ik thee wilde gaan zittenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vind worteltjes heerlijk, maar bij de koffie
Nopez.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:34 schreef teigan het volgende:
Maar zaten daar ook abrikozen en dadels in dan?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:07 schreef ymme het volgende:
Wat een hoop vragen.
Het gaat super met me. Medicijnen heb ik niet meer en zeker ook niet meer nodig.
Een paar goede gesprekken hebben wonderen gedaan. En ik blijf nu ook eens per 2 weken gaan.
Het afvallen, tja het wordt niet meer, maar ook niet minder. Heb het onder controle. GelukkigDat vind ik al heel knap vanmezelf.
Ik neem om vier uur iets van fruit of liga, anders trek ik het echt niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:08 schreef octopussy het volgende:
Vandaag ook maar weer eens op de fiets gegaan na het parkeerdebacle en de regenbuien van gisteren.
Hoe lossen jullie de late-afternoon dip op? Ik lunch altijd rond 12.30 en dan heb ik rond 17.00 uur weer zo'n honger dat ik als ik thuis ben me op het brood stort. En vervolgens geen zin meer heb om te koken![]()
Misschien toch maar eens wat fruit ofzo meenemen naar werk. Jammer dat we geen koelkastje hebben.
Een wonderbaarlijk herstel zeg! Dat zouden wel meer mensen willen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:07 schreef ymme het volgende:
Wat een hoop vragen.
Het gaat super met me. Medicijnen heb ik niet meer en zeker ook niet meer nodig.
Een paar goede gesprekken hebben wonderen gedaan. En ik blijf nu ook eens per 2 weken gaan.
Het afvallen, tja het wordt niet meer, maar ook niet minder. Heb het onder controle. GelukkigDat vind ik al heel knap vanmezelf.
Voor zover ik weet wel. Misschien heeft Ymme placebo's gekregen? Die werken wel gelijk en hoef je niet af te bouwen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:28 schreef Jojogirl het volgende:
Antidepressiva werken toch pas na een paar weken innemen? En die moet je toch ook heel langzaam weer afbouwen?
Meestal staat er ongeveer 4 weken voorquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:28 schreef Jojogirl het volgende:
Antidepressiva werken toch pas na een paar weken innemen? En die moet je toch ook heel langzaam weer afbouwen?
Nou wonderbaarlijk niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:26 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Een wonderbaarlijk herstel zeg! Dat zouden wel meer mensen willen.
Hoe komt het dat je in eerste instantie een diagnose krijgt van een depressie, daar medicijnen voor krijgt en een paar weken later al genezen bent?
Jammer dat het afvallen niet zo lukt. Beweeg je wel genoeg?
Nee hoor. Was dat maar z'n feest!quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:09 schreef octopussy het volgende:
[..]
Je hebt je depressie met een paar goede gesprekken overwonnen?
Ik vond het al zo wonderlijk. Maar fijn dat het beter met je gaat in ieder geval. Een depressie gun je idd (bijnaquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:30 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee hoor. Was dat maar z'n feest!
Er is heel wat bij komen kijken en nog steeds.
En ik gun dat zelfs mijn ergste vijand nog niet eens!
Ik ben blij dat ik het nu kan relativeren. Dat is al een heel groot begin.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:24 schreef Liejannuh het volgende:
Ach Isa, dan ga je in het vervolg toch gewoon hier shopppen?
Voor lekker gekke outfitjes enzo.
Dan moet Sjeen maar voor ons shoppen, die woont het dichtste bij, denk ik.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]Zùlke leuke kleren! Alleen in Venray, ach helaas te ver weg
Wat zit er eigenlijk op haar hoofd?quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:24 schreef Liejannuh het volgende:
Ach Isa, dan ga je in het vervolg toch gewoon hier shopppen?
Voor lekker gekke outfitjes enzo.
Ik kon idd bijna niet meer slapen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi!
Sjeen, hopelijk helpt de yakult. Bij mij helpt het in ieder geval als ik antibiotica heb gehad en het is één van de weinige bewezen claims van dat soort probiotica drankjes
De dames met platte band: succes![]()
ymme, oxazepam is geen middel tegen depressie. Nooit. Nou ja, er bij dan als je niet kan slapen of heel angstig bent. Bij een depressie werkt het niet. Maar heel fijn dat je je stukken beter voelt en dat de gesprekken zo goed helpen, dat is ook heel wat waard.
Ik ben aangekomen sinds het weekend en ik heb nog niet echt iets gedaan om het er weer af te krijgen
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:48 schreef Jojogirl het volgende:
En die kleren zijn tof ja. Dat pittige korte rode kapsel past er ook leuk bij
Misschien heb ik depressie van te dicht mee gemaakt, maar er is volgens mij helemaal niets Hihi aan dat je het opeens hebt............quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:51 schreef ymme het volgende:
Beide en voor beide onder behandeling.. Hihi zo heb je niets en zo heb je alles.
Maar nu doe ik het toch weer he.... ik wil hier niet verder over uitwijden.
Wil je meer weten PM me maar
Er is helemaal niets leuks aan een depressie! Dus ik ben het helemaal met je eens Miss-S!quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Misschien heb ik depressie van te dicht mee gemaakt, maar er is volgens mij helemaal niets Hihi aan dat je het opeens hebt............
quote:En nu houd ik weer wijs mijn mond
ik ga er na mijn opname denk ik eens kijken ik had er al eens eerder van gehoord en venray is goed om te doen vanuit mijquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]Zùlke leuke kleren! Alleen in Venray, ach helaas te ver weg
er staan belachelijke dingen tussen maar ook een paar leuke dingen. Het is tegenwoordig bij mij alleen maar miss etam en wat leuke kleren die ik van iemand heb gekregen die behoorlijk aan het afvallen is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:26 schreef Isabeau het volgende:
Oh Riann, even voor de duidelijkheid: het was sarcasme.
Bij miss etam heb je van die echte kleren waaraan je meteen ziet dat komt van miss etam af en die kleren loop ik altijd met een boogje voorbij. Maar ja als je maat 48 hebt dan heb je weinig keus dan dat je daar kleren moet kopen voor een betaalbare prijs. Vaak als ik dan een andere grote maten winkel binnen loop zie ik helemaal niks dan vind ik het vaak allemaal flodderkleren waarin je alleen nog maar eens zo dik lijkt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:35 schreef teigan het volgende:
Ik liep laatst langs miss etam, en ik vond er voor de verandering nog wel leuke dingen hangen...
Fargo, wb, en zo te lezen ben je alweer goed bezig!
Ik weiger te winkelen bij een winkel die z'n kleren promoten wil met een vrouw met 'pittig kort rood haar'quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan moet Sjeen maar voor ons shoppen, die woont het dichtste bij, denk ik.
[..]
Wat zit er eigenlijk op haar hoofd?![]()
Is dat haar???![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik weiger te winkelen bij een winkel die z'n kleren promoten wil met een vrouw met 'pittig kort rood haar'
Als je darmen gewoon normaal goed werken moet je ook niet van dat spul gaan gebruiken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Sorry dat ik je naam misbruikte.
Ik word trouwens juist heel ellendig van Yakult en aanverwante producten, mijn darmen raken daarvan helemáál overstuur.![]()
Eenschquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Misschien heb ik depressie van te dicht mee gemaakt, maar er is volgens mij helemaal niets Hihi aan dat je het opeens hebt............
En nu houd ik weer wijs mijn mond
Ja, maar, dat doen ze niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:46 schreef Riann het volgende:
[..]
Als je darmen gewoon normaal goed werken moet je ook niet van dat spul gaan gebruiken.
hmmmz ik weet hoe erg dat het allemaal is bij mij komt het door mijn spierziekte maar dat word in die opname ook eens naar gekeken of ik er iets voor kan krijgen want mijn neuroloog dr faber die vond het eigenlijk niet nodig die dagelijkse pijn.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar, dat doen ze niet.Heb volgens de huisarts "spatische darm", wat meestal betekent "ik snap dat je pijn hebt en het ellendig is, maar ik kan er helemaal niets mee".
![]()
Maar van probioticadrankjes wordt het dus alleen maar erger.
ik vind de H&M vaak niks in het dikkere gedeelte.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:46 schreef kwakveense het volgende:
thnx YPPY! Ach, ik denk maar zo: ik kan er vast nog wel een keer 13 kilo afkrijgen, en dan zit ik toch maar mooi op een totaal van 26 en weeg ik 70 kilo... ik ben gewoon aan ronde 2 begonnen nu!
hmmm ik ben mn blonde haren al tien maanden aan t laten groeien en sparen. maar nu ik die foto's zo zie ga ik denk ik toch maar voor een pittig kort rood kopje volgende week! koop ik er meteen zo'n broek bij
maarreh, ik pas tegenwoordig dan wel meestal in gewone maten (de grootste) maar ik kon bij miss etam toch ook wel eens leuke dingen vinden die niet "des moeders" waren. M&S heeft ook leukere dingen tegenwoordig! Dyanne bij C&A loop ik met een boog omheen.. en ik kocht eigenlijk zelf altijd bij H&M maar die hebben steeds minder leuke dingen in de Big is Beautiful...
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:02 schreef Jojogirl het volgende:
Nog ff over dat geweldige kledingmerk Twister: denken ze nou echt dat dit soort foto's op hun site een reclame is?
[ afbeelding ]
Ik had begrepen van niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:45 schreef ymme het volgende:
Ik reageer niet op PM's??? Dus wel he.
Maar goed, ben er nog steeds klaar mee.
Wat bedoel je met kruipen? Ik begrijp je niet.quote:Kruipen jullie hier maar lekker allemaal verder. (Het is voor mij nog steeds niet de 'echte' wereld hier gelukkig).
Lees je eigen posts eens terug en probeer daar eens objectief naar te kijken... Ik heb er bewust niet op gereageerd omdat ik er helemaal niets van kan maken. Maar ik kan me wel voorstellen dat er door anderen vraagtekens bijgezet worden, helemaal als iemand ervaring heeft (hetzij direct, hetzij indirect) met depressies. Dat heeft verder geen flikker te maken met andere de kont inkruipen...quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:45 schreef ymme het volgende:
Ik reageer niet op PM's??? Dus wel he.
Maar goed, ben er nog steeds klaar mee.
Kruipen jullie hier maar lekker allemaal verder. (Het is voor mij nog steeds niet de 'echte' wereld hier gelukkig).
buh, valt mee. Het is een beetje as usualquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet hier toch even meelezen, ik mis een halve rel![]()
Ik heb ontdekt dat een banaan het goed doet als maagvullerquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:23 schreef Liejannuh het volgende:
Probeer je lunch wat meer te spreiden. Dus bijvoorbeeld om 12 uur 2 boterhammen, om 2 uur 1 en om 4 uur 1.
Als ik zo naar je lijstje kijk, dan zie ik vrij veel suiker voorbij komen (zoet beleg op brood, suiker in de koffie, mueslireep e.d.), probeer dat ook eens te minderen.
En om 4 uur natuurlijk een cup a soup nemen! Ga ik zo ook doen, want ik heb volgens mij tegenwind en het waart behoorlijk en ik ga om 6 uur nog een uurtje kickfit doen!
Er staan verschrikkelijke dingen tussen maar als je collectie bekijkt en dan tegen het einde wat voorbij komt staan er wel een paar leuke dingen tussen. Dus alles afkraken vind ik ook ver gaan en bij miss etam en andere winkels zie je ook net zo goed verschrikkelijke dingen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:50 schreef kwakveense het volgende:
ik kreeg toen ik daar kleren kocht (gecombineerd met stukken uit de gewone collectie) wel vaak complimenten dat ik er goed uit zag. De spijkerbroeken zijn vaak prima, en de linnen broeken ook. En als je t combineert met een leuk shirt en vestjes dan zie je er al snel toch wel leuk uit.
ik zou er ook niet meer heen gaan of misschien alleen voor een leuke broek als ik in de gewone maten kan. Maar helaas en dan blijft miss etam toch nog wel betaalbaar. Ik moet ook maar leven van een WAJONG uitkering.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:49 schreef freecell het volgende:
Ik ben wel een beetje uit-ge-miss-etamt. En dat was ik ook al toen ik nog maat 46 had.
H&M is mooier dan Etamquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:23 schreef Riann het volgende:
moblo- ik ben het niet met je eens
freecell ik zou niet weten welke winkels dan voor maat 48
Slobberhorrorquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:02 schreef Miss_S het volgende:
Toen ik nog maat 44 of hoger had bestelde ik eigenlijk al mijn kleding bij de H&M
Net trouwens een halloweenkostuum besteld online voor een horrorfeestje, maat 42 hopelijk past ie
ik heb er afgelopen week 2 spijkerbroeken gekochtquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:04 schreef teigan het volgende:
Ik haalde de basisdingen bij miss etam toen denk ik... Maar volgens mij kocht ik verder bijna geen kleding toen...
Ik koop best vaak bij Miss Etam en Promiss. Je moet goed zoeken, maar er zit best wel leuk spul tussen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind miss etam echt smaak- en vormloos...zelfs dikke mensen kunnen vaak nog wel iets doen met gevormde kleding, maar die aardappelzakken die ze daar verkopen vind ik echt 10 keer niets.
dat van die andere winkel (Twister) vind ik uit precies dezelfde categorie...
Grappig dat je het zegt, want in Naaldwijk heb je 2xXL qua kleding en ik die schijnen net hun hoofd boven water te kunnen houden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:42 schreef octopussy het volgende:
Ik ben het met Riann eens dat Miss Etam een van de weinige opties is als je er een beetje aardig wil uitzien met een grote maat, in ieder geval voor basic dingen. Bij H$&M BiB vond ik het altijd heel wisselend. Soms wel wat aardige dingen, maar ook heel veel troep en synthetisch spul. Het ergste vond ik die broeken met elastische inzet. Het zit lelijk en gaat heel snel op de huid irriteren.
Overigens is de Liefs Bo collectie van de Wehkamp ook nog een aardige...
Het lijkt me best een gat in de markt om een winkelketen op te zetten die leuke kleding aanbiedt voor jonge vrouwen en mannen met een grote maat.
Nouja als ie te groot is is het niet erg, kan altijd kleinerquote:
de meeste H&M broeken zitten mij dan weer als gegoten..quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:32 schreef ColdFeet het volgende:
In mijn dikste periode heb ik weleens een broek bij de H&M gekocht. Crappy kwaliteit, waardeloze pasvorm.
Aanraders voor iets grotere maten (dan heb ik het niet over 50+): Laura Ashley en MAC. Allebei iets prijziger dan de eerder genoemde merken, maar hun geld zeker waard: mooi&flatteus, prettige stoffen, goede (en diverse!) pasvormen.
Lunch spreiden kan ik idd proberen, en ik heb vanmorgen een doosje instantsoep in mijn tas gegooid. Eens kijken of dat werkt. De mueslirepen maak ik nog wel op, die had ik net gekocht als aanvulling voor 's middags naast het fruit.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:23 schreef Liejannuh het volgende:
Probeer je lunch wat meer te spreiden. Dus bijvoorbeeld om 12 uur 2 boterhammen, om 2 uur 1 en om 4 uur 1.
Als ik zo naar je lijstje kijk, dan zie ik vrij veel suiker voorbij komen (zoet beleg op brood, suiker in de koffie, mueslireep e.d.), probeer dat ook eens te minderen.
En om 4 uur natuurlijk een cup a soup nemen! Ga ik zo ook doen, want ik heb volgens mij tegenwind en het waart behoorlijk en ik ga om 6 uur nog een uurtje kickfit doen!
Maar wij hebben dan ook nogal een verschillend figuurquote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de meeste H&M broeken zitten mij dan weer als gegoten..rare verhoudingen ftw
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
juh![]()
stickfigure
met 66kg op dit moment is 't niet veel meer, maar onder mn speklaagje zitten wel wat taille verstopt die ik langzaam tevoorschijn zie komen (jaja!) dus ik sport nog even braaf door
Nou, ik heb anders best wel wat debiele dingen gedaan waar ik achteraf wel om kan lachen =P Zoals stijf onder de AD weglopen bij een broodjeszaak en er tien minuten later achterkomen dat je vergeten bent te betalen. Of pinnen en dan denken 'niet vergeten m'n chipkaart op te laden' en dat er dan iemand achter je aan komt met 'mevrouw, is dat uw geld?'. Of je boodschappen kwijt zijn in de Albert Heijn, zoeken naar je mandje en dan denken 'wat is m'n tas zwaar' en dat als je er dan in kijkt, je erachter komt dat je met je wazige kop je boodschappen erin gestopt hebt. Of naar college aan en als je dan in Utrecht komt denken, 'wat moet ik eigenlijk in Utrecht? nou ja, ik ben hier nou toch, ik ga maar winkelen'.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Eensch
Heb er vrij lang over gedaan om er weer uit te komen en zelfs achteraf is er niks hihi aan, al heb ik er wel veel van geleerd.
Misschien heeft het iets te maken met het feit dat de meeste mensen niet eens weten waar Naaldwijk ligt?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:03 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Grappig dat je het zegt, want in Naaldwijk heb je 2xXL qua kleding en ik die schijnen net hun hoofd boven water te kunnen houden.
Hoe weet ik dat? Nou, die gezellig blonde dame op de foto's op de site is mijn tante.
Owja, zet je geluid uit voordat je de site opent want er zit een heel erg irritant muziekje onder en er zit geen geluid uit knopje bij.
Maar afijn, er zijn toch best wel wat winkels die gespecialiseerd zijn in grote maten. Alleen zijn die wnkels kennelijk niet leuk genoeg. Of je krijgt gelijk twister achtige kleding.
Maar is het ook niet zo dat de dames die net niet in de reguliere maten passen daar eigenlijk wel heel erg graag wel in zouden passen?
Ik zie een gat in de markt voor merken als Mexx en Esprit. Goede kwaliteit, redelijk betaalbaar en leuke kleding!
Ik drink sinds vandaag mijn cappu met 1 zoetje (ipv 2) eerste kopje was even wennen, nu vind ik het al best.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:11 schreef omearos het volgende:
Ik had vanmorgen al cappuccino met suiker op toen ik net binnenkwammaar daarnet in de koffiepauze netjes thee gedronken
![]()
Zo heb ik ook afgebouwdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik drink sinds vandaag mijn cappu met 1 zoetje (ipv 2) eerste kopje was even wennen, nu vind ik het al best.Volgende week laatste zoetje ook afbouwen en dan Cappu zonder zoetigheid drinken.
Uiteindelijke doel is zwarte koffie drinken.Denk dat mijn darmen last hebben van de zoetjes en de melk.... misschien...
Ik bedacht mij gisteren dat al die buikpijn die ik heb misschien wel (deels) gerelateerd is aan het drinken van veel cappuccino. Ik kan eigenlijk helemaal niet zo goed tegen melk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zo heb ik ook afgebouwdMaar zonder melk zie ik niet zitten, zeker een cappucino niet
Thee drink ik al "zwart" sinds mijn moeder in 1985 ofzo ooit zei dat ik dik zou worden van thee met suiker.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:31 schreef Maeghan het volgende:
Ik drink al jaren niet anders dan zwarte koffie. Ik moest ook afbouwen, maar heb ik al gedaan toen ik dertien was. Ook met thee. Het went wel hoor, op een gegeven moment wil je niet eens meer koffie met suiker. Als iemand er dan per ongeluk suiker in doet, dan denk je dat iemand probeert je te vergiftigen, zo vies is het dan =P
Je weet toch wel dat in thee ook caffeïne zit? Dus koffie vervangen door thee is niet écht een oplossing.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:23 schreef omearos het volgende:
Ik dronk bijna nooit koffie, dus dan kon die paar keer wel met gewoon suiker. Maar nu ik op stage ben drink ik elke dag wel koffie of cappuccino dus dan wordt het ineens veel. En ik merk het effect van de caffeine steeds sterker. Dus ik ga maar proberen om koffie te minimaliseren of zelfs helemaal schrappen.
Ik lust koffie ook wel zwart, maar met melk en suiker is gewoon lekkerder
Echt waar?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:02 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Misschien heeft het iets te maken met het feit dat de meeste mensen niet eens weten waar Naaldwijk ligt?![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat in thee ook caffeïne zit? Dus koffie vervangen door thee is niet écht een oplossing.
Tja, toch zie ik voor zo'n winkel meer potentieel in een grote stad. Volgens mij wonen er in steden sowieso meer dikke mensen. Gezien kansarme groepen vaak samenklitten in goedkope buurten in steden en kansarme groepen ook precies de groep zijn met het meeste overgewicht - ook gezien overgewicht bij met name Turkse kinderen erg toeneemt en die volgens mij meer in steden wonen dan in het Westland. En gezien er in de stad minder mogelijkheden zijn voor buiten spelen (en dikke kinderen worden vaak dikke volwassenen) en ook voor andere vormen van beweging - zelfs wandelen naar de bushalte zal hier een kleinere afstand zijn dan in het Westland. Daarnaast heb je in grote steden ook nog een grotere aanzuigende werking en meer toerisme. Iemand zal eerder een dagje Amsterdam doen dan een dagje Naaldwijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Echt waar?
Maar wat wel scheelt is dat Naaldwijk toch het winkelcentrum is van het Westland. En daar wonen toch zo'n 100.000 mensen.
Volgens wikipedia:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:43 schreef omearos het volgende:
[..]
Dan is het een geluk dat ik veel kruidenthee drink. Al had ik net minty morocco, da's wel zwarte thee. Verder staat hier vuurthee, sterrenmunt, winterglow en turkish apple. Van huis nog maar wat meenemen.
Gaat het bij thee eigenlijk in dezelfde hoeveelheden? Misschien was de koffie wel de druppel, want thee dronk ik al veel, daar is alleen nog koffie bijgekomen.
In koffie zit dus wel meer.quote:Een kop thee bevat gemiddeld 30 miligram theïne, een kop koffie bevat gemiddeld 75 miligram cafeïne.
Daar heb je een heel goed punt. Ter compensatie heb je in een dorp als Naaldwijk veel minder concurrentie en kun je het winkelen in een paar uur hebben gedaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:59 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Tja, toch zie ik voor zo'n winkel meer potentieel in een grote stad. Volgens mij wonen er in steden sowieso meer dikke mensen. Gezien kansarme groepen vaak samenklitten in goedkope buurten in steden en kansarme groepen ook precies de groep zijn met het meeste overgewicht - ook gezien overgewicht bij met name Turkse kinderen erg toeneemt en die volgens mij meer in steden wonen dan in het Westland. En gezien er in de stad minder mogelijkheden zijn voor buiten spelen (en dikke kinderen worden vaak dikke volwassenen) en ook voor andere vormen van beweging - zelfs wandelen naar de bushalte zal hier een kleinere afstand zijn dan in het Westland. Daarnaast heb je in grote steden ook nog een grotere aanzuigende werking en meer toerisme. Iemand zal eerder een dagje Amsterdam doen dan een dagje Naaldwijk.
Ik denk dat daar de kern van het probleem ligt. Hoeveel dames zijn er wel niet die maat 46 of 48 dragen en het voornemen hebben om af te vallen omdat ze dan ook weer in "de normale maten" vallen.quote:Aan de andere kant vraag ik me ook af of mensen zich niet schamen om bij een winkel naar binnen te gaan die specifiek op grote maten gericht is. Heb van een verkoopster bij C&A ook eens begrepen dat de grote maten jongerencollectie niet verkocht omdat mensen dus niet bij het rek durfden te kijken.
Ik geloof niet dat mijn baas daar zo blij mee zal zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:31 schreef Liejannuh het volgende:
Even voor de hardlopers onder ons: het is heerlijk weer! Ga een rondje rennen!
Kom jij oppassen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:31 schreef Liejannuh het volgende:
Die van mij vindt het goed, als ik het maar in mijn lunchpauze doe!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:45 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat mijn baas daar zo blij mee zal zijn
Weet je wel hoe lang het fietsen is naar jou?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:53 schreef Liejannuh het volgende:
Yp, breng Anna maar langs, kun jij langs het strand rennen.
Best een heel eind!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:06 schreef YPPY het volgende:
[..]
Weet je wel hoe lang het fietsen is naar jou?
Dat is zo, maar niet met een slapende peuter.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Best een heel eind!Maar het is heerlijk fietsweer!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:32 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat is zo, maar niet met een slapende peuter.
We hebben vanochtend al een uur gefietst,omdat ik had bedacht dat we best 'even' naar de v&d konden om een tas te kopen. Een weekendtas (roze roze) heb ik nu, maar ik wil ook nog iets voor m'n werk. Zo'n postbodetas, beetje nette kleur (werk nu met 80+ers) met wat ritsen en een rits om 'm dicht te maken, maar dat is nog best lastig voor een leuke prijs. Heb wel een hele leuke roze
gezien, maar ja, dat is wel erg fel. Gelukkig heb ik voorlopig nog een blauwe met bloemetjes.
Gaat me ook niet om de kcal.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:45 schreef Isabeau het volgende:
Levi, ik denk eerder dat je darmen last hebben van de caffeinemaar goed, wie weet helpt dit dan.
Ik heb ook ooit zwarte koffie proberen te drinken, maar na een kopje of 7 ben ik er weer mee op gehouden. Het is de winst in kcal (van dat beetje melk) niet waard
Ik eet ook kaas en yoghurt en dat gaat wel goed. Maar die 6-10 cappuccino op een dag is toch iets van een halve liter melk ofzo en dat moet ik een beetje afbouwen!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:52 schreef Isabeau het volgende:
Zelfs mensen met een lactoseintolerantie kunnen tegen deze beetjes melkJe hebt wel heel lastige darmen
ben net terugquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:31 schreef Liejannuh het volgende:
Ontsnappen via de regenpijp en dan met regenpijp en al van de muur flikkerenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:52 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nou, ik heb anders best wel wat debiele dingen gedaan waar ik achteraf wel om kan lachen =P Zoals stijf onder de AD weglopen bij een broodjeszaak en er tien minuten later achterkomen dat je vergeten bent te betalen. Of pinnen en dan denken 'niet vergeten m'n chipkaart op te laden' en dat er dan iemand achter je aan komt met 'mevrouw, is dat uw geld?'. Of je boodschappen kwijt zijn in de Albert Heijn, zoeken naar je mandje en dan denken 'wat is m'n tas zwaar' en dat als je er dan in kijkt, je erachter komt dat je met je wazige kop je boodschappen erin gestopt hebt. Of naar college aan en als je dan in Utrecht komt denken, 'wat moet ik eigenlijk in Utrecht? nou ja, ik ben hier nou toch, ik ga maar winkelen'.
Neequote:
Maakt niets uit, je hebt het uitgelopen jeeee!!!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:56 schreef omearos het volgende:
Ben weer terug. Heb er 44:01 over gedaan volgens de site, en ik was allerlaatste.Maar ik heb hem helemaal gerend en niet gewandeld
![]()
26 april is de volgende, eens kijken of ik mijn snelheid omhoog kan brengen.
en hoeveel suiker/koolhydraten?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:45 schreef Enchanter het volgende:
Ik weet niet of dit ooit wel eens geplaatst is (kom nooit in dit topic , heb al een goddelijk lichaam)
Voor de mensen die sla eten , maar liever geen dressing nemen , omdat het toch wat vettig is , kan ik juliie deze aanraden
[ afbeelding ]
0,1 gram vet per 100gram
en hij is nog lekker ook
Ik weet niet of je hier wat aan heb , maar dit is alles wat ik kon vinden op de flesquote:
Stiekeme lurkertquote:Op zondag 15 maart 2009 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
je kunt het kwak!
en wat een leuke foto in het andere topic![]()
Ik vind het superstoer!!!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:56 schreef omearos het volgende:
Ben weer terug. Heb er 44:01 over gedaan volgens de site, en ik was allerlaatste.Maar ik heb hem helemaal gerend en niet gewandeld
![]()
ja relax he! en als t goed is krijg ik weer zo'n uitdraai mee van de weegschaalquote:Op maandag 16 maart 2009 07:49 schreef YPPY het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, en kwak gaat vandaag hardlopen!
Dat is leuk mr. Spliffy, nu weer een fittest, zie je mooi wat je vorderingen zijn.
Nou ik heb hem hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nouja als ie te groot is is het niet erg, kan altijd kleiner
Maar groter is iets moeilijker
Deze jurk:
[ afbeelding ]
Dat kan, wat vind je er niet mooi aan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:45 schreef octopussy het volgende:
Ruben krijgt een brusje![]()
Miss_s, ik vind de jurk eerlijk gezegd niet echt mooi.
Juist door de lijnen lijkt mijn taille superslank, maar dat wil niet echt op de foto overkomenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:51 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vind het model nu ook niet bepaald flatterend. De schouderbandjes zitten vrij dicht bij elkaar en daardoor lijken je schouders echt enorm breed.
Daarnaast lijkt je taille niet echt geaccentueerd te worden en lijken je heupen huge.
Maar dat kan natuurlijk ook allemaal vertekening zijn door de donkere foto.
Ander model jurk uitzoeken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Juist door de lijnen lijkt mijn taille superslank, maar dat wil niet echt op de foto overkomen
En van die heupen klopt misschien, maar in combinatie met mijn taille vind ik dat niet erg omdat het juist voor een zandloperfiguur zorgt
En mijn schouders tja.......weinig aan te doen
En daar gaat het om!quote:Ik voel me er wel supersexy in
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ander model jurk uitzoeken.![]()
[..]
En daar gaat het om!
Dat is wel de bedoelingquote:Op vrijdag 20 maart 2009 07:50 schreef computergirl het volgende:
Ga je er wel een strapless bh onder doen Miss_s?
Sta er echt van te kijken dat niemand hem leuk vind, maar goed daar gaat het ook niet opquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:43 schreef Sjeen het volgende:
Feli Troel
Miss_S, de jurk zou niet mijn keuze geweest zijn, maar ik ga normaal gezien ook maar voor het decolletéDenk trouwens dat hij inderdaad niet helemaal tot zijn recht komt met de donkere achtergrond...
Daar ga ik mijn best voor doenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:48 schreef Sjeen het volgende:
Ik wil natuurlijk wel een foto van het totaalplaatje zien, inclusief hairdo en make upEn dan tegen een lichte achtergrond
Haar zou ik ook niet zo weten, misschien lekker wild föhnen? Ik zou sowieso flink zwarte ogen doen en waarschijnlijk ook zwarte lippen of juist knalrood! Shocking in elk geval, beter te veel dan te weinig! Ben heel nieuwsgierig naar het eindresultaatquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Daar ga ik mijn best voor doen
Alleen weet ik nog niet wat ik wil met mijn haar en make up..............nog 2 dagen om over na te denken
In ieder geval flink fohnen, maarja moet ook weer een half uur fietsen ermee dus veel zal er niet van overblijvenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Haar zou ik ook niet zo weten, misschien lekker wild föhnen? Ik zou sowieso flink zwarte ogen doen en waarschijnlijk ook zwarte lippen of juist knalrood! Shocking in elk geval, beter te veel dan te weinig! Ben heel nieuwsgierig naar het eindresultaat
Waarom maken je sociale verplichtingen uit of je alcohol drinkt? En dronk je dan zoveel dat het nodig is om het te beperken? Anders gewoon drinken als de situatie daar voor is en niet teveel bij nadenken (en vooral genietenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:43 schreef Sjeen het volgende:
Feli Troel
Miss_S, de jurk zou niet mijn keuze geweest zijn, maar ik ga normaal gezien voor het decolletéDenk trouwens dat hij inderdaad niet helemaal tot zijn recht komt met de donkere achtergrond...
Zo... ik had eigenlijk besloten dat ik alleen in het weekend alcohol zou doen. Die afspraak heb ik inmiddels iets aangepast, max drie dagen in de week. Gezien mijn sociale verplichtingen is dat iets makkelijker te realiserenDinsdag en gisteren al gehad...
Nou, ik heb graag een glas wijn of port zo 's avonds thuis. En omdat ik vond dat het afvaltechnisch gezien slim is om dat niet al te vaak te doen, had ik bedacht dat het gemakkelijk was om alleen op vrijdag, zaterdag en zondagavond daaraan toe te geven en de andere avonden lekker een kop thee te maken. Op zich een prima plan en ook heel goed uit te voeren, want ik vind thee ook erg lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:06 schreef omearos het volgende:
[..]
Waarom maken je sociale verplichtingen uit of je alcohol drinkt? En dronk je dan zoveel dat het nodig is om het te beperken? Anders gewoon drinken als de situatie daar voor is en niet teveel bij nadenken (en vooral genieten)
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Miss S, ik dacht bij een eerste blik op de foto ook: jeetje, dat oogt lang zo slank niet als ze is! Maar toen zag ik dat het middenstuk doorzichtig was en het beeld vertekent werd doordat de achtergrond donker is. Dus ik begrijp waar de reacties vandaan komen, ik denk dat het er in het echt veel flateuzer uitziet. Verder een super toffe jurk voor zo'n feest
7 weken, dus da's nog niets, maar wel metquote:
De user Maok heeft ooit iets soortgelijks gedaan! En die was ZOOOOO tof!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]dus het gaat helemaal goed komen
en thanks voor de tip octo
je bedoeld die keer dat ze als corpse bride ging? Dat was toen echt tof!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:01 schreef freecell het volgende:
[..]
De user Maok heeft ooit iets soortgelijks gedaan! En die was ZOOOOO tof!
Dus als je nog tips wilt, moet je haar even opsporen in het Groningen stad topic en PMmen (en zeggen dat ik je gestuurd heb, haha ) Die is zo idioot creatief in dat soort dingen!
ja thnx!! op naar de 90 kg... dan mag ik van mezelf een dikke LCD tv kopen...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Miss S, ik dacht bij een eerste blik op de foto ook: jeetje, dat oogt lang zo slank niet als ze is! Maar toen zag ik dat het middenstuk doorzichtig was en het beeld vertekent werd doordat de achtergrond donker is. Dus ik begrijp waar de reacties vandaan komen, ik denk dat het er in het echt veel flateuzer uitziet. Verder een super toffe jurk voor zo'n feest
Troel, van harte gefeliciteerd!
En MrSpliffy ook gefeliciteerd! Mooi resultaat, op naar het volgende doel.
En ik dacht dat ik goed was in het mezelf belonen voor verloren kilo'squote:Op zaterdag 21 maart 2009 07:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja thnx!! op naar de 90 kg... dan mag ik van mezelf een dikke LCD tv kopen...
dat kan dan ook makkelijk van al t boodschappen geld wat ik over hou
Kijk dat willen we horenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 07:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
enne miss S ik vind em wel![]()
![]()
![]()
erg mooi staan hoor!!
Hier hetzelfde probleem. En ik ben bezig met een cursus slijtersvak dus ik moet proeven. En ik heb over minder dan twee maanden examen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:58 schreef ColdFeet het volgende:
Sjeen, rot hè, dat alcohol zo slecht is voor de lijnIk hou erg van een lekkere whisky 's avonds laat, ofzo. Maar ik merk echt dat ik beter afval als ik wat minder drink
Vanavond ga ik peach cosmo's maken, trouwens
Ja, en dan vooral als je veel te weinig kcal binnen krijgt. Maar dat niet alleen, ook als je lichter wordt heeft je lichaam minder kcal nodig om dat gewicht te onderhouden. Bij elkaar opgeteld kan het best zo zijn dat je steeds langzamer afvalt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:53 schreef dyna18 het volgende:
Wat ik mij nou nog afvraag, kan het zijn dat je lichaam went aan de lagere calorieinname en dat je daardoor dus steeds minder gaat afvallen?
Feli dat je hem volbracht hebt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:56 schreef omearos het volgende:
![]()
je laat je ook wel weer lekker op de kast jagen zeg. 1 reactie, en je vertrekt gelijk weer.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:36 schreef ymme het volgende:
Zoiets doe je samen. En niet alleen...
* zucht * de te verwachten reacties hier in dit topic.
lekker voor de hand liggend weer.
DOEI
Ik had nog nooit van zoiets als een plateau gehoord. Is dat niet psychologisch?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:10 schreef octopussy het volgende:
Dyna, je kan ook best wel eens op het welbekende plateau zitten. Volhouden met je eetpatroon (sowieso veel variëren) is het devies.
Ik heb wel eens gelezen dat het lichaamsgewicht wat je bij een plateau hebt een gewicht is wat je eerder langdurig hebt gehad. Bij mij klopte dat ook wel redelijk.
Niet per se. Bij mijn weten is het samen in verwachting, vrouw zwanger!quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:52 schreef kwakveense het volgende:
gefeliciteerd ymme. enneh, ook als je zwanger bent moet je goed op je eten letten hoor! juist extra! bovendien hóef je als vrouw geen 30 kilo aan te komen (kijk maar naar freecell). veel succes ermee!
(ik vind het persoonlijk gewoon jeukend irritant als mensen zeggen dat ze samen zwanger zijn... maar dat is een kwestie van smaak. samen een kindje krijgen, ja, samen zwanger, nee. kwestie van persoonlijke stylistische voorkeuren)
Ik ben gewoon een zoetekauw en hou echt heel erg van (dingen met) suiker.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:53 schreef teigan het volgende:
[..]
Levitation, wat balen, maar wat ik me dan afvraag is hoe het snoepen er steeds weer insluipt. Is daar een reden voor? (stress oid?). Hopen dat je het nu weer een beetje vol kan houden.
Dat dus inderdaad. Al die vrouwen die zeuren om dat aankomen, daar stond ik dan met zoveel kilo's kwijtquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:10 schreef freecell het volgende:
Gefeliciteerd Ymme
Hier was het ook: samen in verwachting, maar ik alleen zwanger
(al komen sommige mannen wel netjes met hun vrouw mee aan)
Dat ik niet veel zwangerschapskilo's over heb is trouwens dankzij mijn lijf en niet dankzij mij hoor!(fudge-craving!)
Maar jouw lijf is dan ook niet helemaal normaalquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad. Al die vrouwen die zeuren om dat aankomen, daar stond ik dan met zoveel kilo's kwijt
Heb je dat eigenlijk nog steeds volgehouden zoveel te sporten?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:51 schreef dyna18 het volgende:
Veel succes Pallas Athena.
Als ik je een tip mag geven. Maak je plan voor afvallen heel concreet en met details.
Meer bewegen: wat ga je doen dan? Hoe vaak en hoe lang?
Regelmatiger eten: je bedoelt op vaste tijden? En wat ga je eten dan?
Dat helpt je hopelijk om de plannen concreet te maken (en dus makkelijk om uit te voeren).
En natuurlijk helpen wij je wel.
Ter voorbeeld mijn plan waarmee ik begonnen ben:
Ik wil een halve kg per week afvallen.
Ik ga daarvoor 3x per week fitnessen 1,5 uur lang.
Met eten ga ik letten op gezond eten, weinig vet, weinig kcal en veel water.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar jouw lijf is dan ook niet helemaal normaal
Is er een concreet plan om te voorkomen dat het dit keer weer gebeurt?
Hier hetzelfde probleem. Maaltijden zijn niet erg veranderd, alleen zoet beleg wat vaker en tussendoor snoepen, en nu zit ik ook boven de 90kgquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een zoetekauw en hou echt heel erg van (dingen met) suiker.Ook als ik een tijd niet gesnoept heb, blijft zoetigheid een gigantische verleiding. Reden is dus hooguit gebrek aan ruggegraat.
Maar, gewoon weer kiezen op elkaar (letterlijk en figuurlijk
) en gewoon weer dapper proberen.
Jij ook succes!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:55 schreef omearos het volgende:
Welkom Pallas_Athena
[..]
Hier hetzelfde probleem. Maaltijden zijn niet erg veranderd, alleen zoet beleg wat vaker en tussendoor snoepen, en nu zit ik ook boven de 90kgEn ondanks dat ik er flink van baal kan ik me niet genoeg motiveren om er mee te stoppen. Beetje het gevoel alsof het toch niet helpt, ook al weet ik wel beter.
Succes met de kiezen op elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |