quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:32 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat is zo, maar niet met een slapende peuter.
We hebben vanochtend al een uur gefietst,omdat ik had bedacht dat we best 'even' naar de v&d konden om een tas te kopen. Een weekendtas (roze roze) heb ik nu, maar ik wil ook nog iets voor m'n werk. Zo'n postbodetas, beetje nette kleur (werk nu met 80+ers) met wat ritsen en een rits om 'm dicht te maken, maar dat is nog best lastig voor een leuke prijs. Heb wel een hele leuke roze
gezien, maar ja, dat is wel erg fel. Gelukkig heb ik voorlopig nog een blauwe met bloemetjes.
Gaat me ook niet om de kcal.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:45 schreef Isabeau het volgende:
Levi, ik denk eerder dat je darmen last hebben van de caffeinemaar goed, wie weet helpt dit dan.
Ik heb ook ooit zwarte koffie proberen te drinken, maar na een kopje of 7 ben ik er weer mee op gehouden. Het is de winst in kcal (van dat beetje melk) niet waard
Ik eet ook kaas en yoghurt en dat gaat wel goed. Maar die 6-10 cappuccino op een dag is toch iets van een halve liter melk ofzo en dat moet ik een beetje afbouwen!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:52 schreef Isabeau het volgende:
Zelfs mensen met een lactoseintolerantie kunnen tegen deze beetjes melkJe hebt wel heel lastige darmen
ben net terugquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:31 schreef Liejannuh het volgende:
Even voor de hardlopers onder ons: het is heerlijk weer! Ga een rondje rennen!
Ontsnappen via de regenpijp en dan met regenpijp en al van de muur flikkerenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:52 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nou, ik heb anders best wel wat debiele dingen gedaan waar ik achteraf wel om kan lachen =P Zoals stijf onder de AD weglopen bij een broodjeszaak en er tien minuten later achterkomen dat je vergeten bent te betalen. Of pinnen en dan denken 'niet vergeten m'n chipkaart op te laden' en dat er dan iemand achter je aan komt met 'mevrouw, is dat uw geld?'. Of je boodschappen kwijt zijn in de Albert Heijn, zoeken naar je mandje en dan denken 'wat is m'n tas zwaar' en dat als je er dan in kijkt, je erachter komt dat je met je wazige kop je boodschappen erin gestopt hebt. Of naar college aan en als je dan in Utrecht komt denken, 'wat moet ik eigenlijk in Utrecht? nou ja, ik ben hier nou toch, ik ga maar winkelen'.
Neequote:
Maakt niets uit, je hebt het uitgelopen jeeee!!!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:56 schreef omearos het volgende:
Ben weer terug. Heb er 44:01 over gedaan volgens de site, en ik was allerlaatste.Maar ik heb hem helemaal gerend en niet gewandeld
![]()
26 april is de volgende, eens kijken of ik mijn snelheid omhoog kan brengen.
en hoeveel suiker/koolhydraten?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:45 schreef Enchanter het volgende:
Ik weet niet of dit ooit wel eens geplaatst is (kom nooit in dit topic , heb al een goddelijk lichaam)
Voor de mensen die sla eten , maar liever geen dressing nemen , omdat het toch wat vettig is , kan ik juliie deze aanraden
[ afbeelding ]
0,1 gram vet per 100gram
en hij is nog lekker ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |