Ik moest maar eens een riem gaan kopen...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:21 schreef freecell het volgende:
Hoi
Hier een te grote spijkerbroek. Al mijn passende broeken (2) zitten in de was
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:51 schreef heaven7 het volgende:
Vraagje over lightjam (jam zonder suiker), hoeveel kcal bevat zulke jam in NL? Ik heb vandaag een frambozenjam gehaald zonder suiker met slecht 40 kcal per 100 gram!Kan dat wel? Volgens voedingscentrum heeft halva jam zonder suiker nog 132 kcal per 100
oja, jouw hamvraag jamvraag! Ik loop nu naar de keuken!quote:
Die heb ik ook maar gekocht, Isa gaat steeds aan mijn broekzakken hangenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik moest maar eens een riem gaan kopen...
En me realiseren dat spijkerbroeken die ik met de knoopjes vast van m'n kont kan trekken beter in de zak van Max kunnen
Bedankt voor de moeite!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
oja, jouw hamvraag jamvraag! Ik loop nu naar de keuken!
Die van AlbertHeijn (Halvajam viervruchten) is 120kcal per 100gram. 30gr suikers en 2 gram vezels.![]()
40kcal is dus wel heel weinig!Zitten er misschien veel zoetstoffen ipv (de oorspronkelijke fruit)suikers in?
![]()
Klinkt eigenlijk wel goed.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:44 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite!
In die van mij zit in:
9 gram koolhydraten waarvan 7 gram van 'suiker aard' (vertaald van zweeds), 0,5 gram vet en verder vezels, natrium en proteïne..
Per 100 gram jam is 50 gram vrucht waarvan 9 gram dus suiker, zowel van het fruit als toegevoegd.. En hij is lekker!Echt niet te onderscheiden bijna van normale jam. Alleen iets zuurder maar dat vind ik wel lekker
Goed idee, Jojo! Ik vind eigenlijk dat ik dat ook maar weer eens een tijdje moet doen, want zoals je al zegt helpt het domweg ook gewoon om minder (vet) te eten. Je wilt geen 200 gram chocolade in hoeven voeren, dus eet je het ook niet opquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:37 schreef Jojogirl het volgende:
Ik heb gisteren en vandaag alles wat ik heb gegeten bijgehouden op valtaf.nl en was best geschokt door hoe hoog ik uitkwam. En dat terwijl ik nog niet eens heel gek heb gedaan. Voorlopig dus maar weer even blijven bijhouden dus. Ik ga geen al te lage grens stellen, maar het bijhouden alleen al is een goede stok achter de deur.
Ik weet vooral nooit wat ik met mijn avondeten aanmoet met zo'n lijstje... en dan heb ik er al heel snel geen zin meer in.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:21 schreef teigan het volgende:
Ik zou het dan gewoon niet invullen, maar ik word ook altijd dwars van eetlijstjes invullen, ik heb nooit zin om alles na te wegen, en het gewicht van hun boterhammen en beleg en dergelijke geloof ik nooit...
Gisteravond niet meer wezen hardlopen, in plaats daarvan lekker gecatand.
Ik denk dat het vandaag wel moet lukken, ik weet toch nog niet wat ik met mijn dag aanmoet...
Ik heb ook met grote verbazing naar mijn fiets staan kijken, het gat in mijn binnenband is enorm, 2 bij 5cm ofzo. Een stuk van 1 bij 0.5 cm is er echt uitgeslagen en verder zitten er nog allemaal scheuren omheen. Plakken was geen optie meer.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:53 schreef teigan het volgende:
Levitation, dat is balen zeg. Ik heb ook nog nooit van een klapband in een fietsenhok gehoord..
Ik ga straks denk ik even lopend naar de supermarkt, en dan kijk ik gelijk even naar dat fruit! Maar eerst maar even wat huishoudelijke dingen en lessen voorbereiden...
Ik vind het echt een raar idee, morgen 4 uurtjes, en dan gewoon al weekend
O ja, en onze hypotheek is rond, alleen nog even een keertje de offerte verlengen en dan afwachten tot de overdracht.
Volgens mij verkopen ze het ook in kleinere AH's. Tenminste, ik heb de bakken frambozen (300 gram voor 2,11quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:54 schreef omearos het volgende:
Voor de dames die mee waren afgelopen weekend (en voor iedereen die van stand-up comedy houdt):
Put it in your Zakje (Over de AH)
* omearos wil ook een albert heijn XLmet veel fruit enzo
quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gaaf van je hypotheek.Zo leuk, huisje kopen.
Ik vind worteltjes heerlijk, maar bij de koffiequote:Op woensdag 11 maart 2009 09:20 schreef freecell het volgende:
Hoooi
Hier lekker aan de koffie en worteltjesZo meteen maar even een grote pot thee zetten.
Worteltjes zijn lekker!
En vanmorgen braaf ontbeten (dat schiet er hier vaak bij in omdat er 's morgens meteen heel veel moet)
Heerlijk weer hier, ga zo meteen een was buiten hangen!
Heaven: sneeuw is ook wel tof
Mja, daarom zei ik ook dat ik thee wilde gaan zittenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vind worteltjes heerlijk, maar bij de koffie
Nopez.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:34 schreef teigan het volgende:
Maar zaten daar ook abrikozen en dadels in dan?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:07 schreef ymme het volgende:
Wat een hoop vragen.
Het gaat super met me. Medicijnen heb ik niet meer en zeker ook niet meer nodig.
Een paar goede gesprekken hebben wonderen gedaan. En ik blijf nu ook eens per 2 weken gaan.
Het afvallen, tja het wordt niet meer, maar ook niet minder. Heb het onder controle. GelukkigDat vind ik al heel knap vanmezelf.
Ik neem om vier uur iets van fruit of liga, anders trek ik het echt niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:08 schreef octopussy het volgende:
Vandaag ook maar weer eens op de fiets gegaan na het parkeerdebacle en de regenbuien van gisteren.
Hoe lossen jullie de late-afternoon dip op? Ik lunch altijd rond 12.30 en dan heb ik rond 17.00 uur weer zo'n honger dat ik als ik thuis ben me op het brood stort. En vervolgens geen zin meer heb om te koken![]()
Misschien toch maar eens wat fruit ofzo meenemen naar werk. Jammer dat we geen koelkastje hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |