me helemaal onderzoeken niet alleen mijn dik zijn maar ook andere dingen ik heb een druk schema. Dus ik ben benieuwd. En ik vind het een beetje spannend. En mijn schatting wanneer ik in mijn nieuw huisje zit is eind april begin meiquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:38 schreef Maeghan het volgende:
Wat gaan ze precies doen dan?
Zesje, jij ook hierquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:53 schreef zesje het volgende:
Ben eindelijk weer aan 't afvallen gelukkig. Reden waarom het moeilijk ging is dat ik alles vasthield, dwz kon heel slecht naar de wc en hield vocht vast. Waarom het nu wel gaat geen idee, ik heb de afgelopen week iedere ochtend op de nuchtere maag een paar glazen warm water gedronken, een kuur Floracare gedaan en ben nu bijna 100 dagen gestopt met roken. Mijn osteopaat beweert dat je lichaam in cycli van 100 dagen functioneert. Wat het was weet ik niet maar ben erg blij dat er weer beweging inzit!
Sjeen!quote:
Ik was nog veel meer afgevallenquote:Op zondag 8 maart 2009 18:38 schreef zesje het volgende:
[..]
Sjeen!![]()
![]()
Kicken hoor dat je zoveel bent afgevallen! Lukt het nog een beetje?
quote:Op maandag 9 maart 2009 10:14 schreef octopussy het volgende:
Trouwjurken kijken was weer erg leukEn als ik mocht beslissen over Pan's jurk, dan wist ik het wel
Dat is wel de laatste plek waar ik het zou verwachtenquote:Op maandag 9 maart 2009 15:34 schreef Liejannuh het volgende:
Vanaf volgende week maandag in de aanbieding bij de Lidl Omearos.
Ik zal eens kijken wat er is.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou niet bezuinigen op motor kleding, dan maar liever een broek kopen die je voorlopig goed kan insnoeren
Lidl heeft vaak motorspullen.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:28 schreef omearos het volgende:
[..]
Dat is wel de laatste plek waar ik het zou verwachtenIk kan wel even kijken, en bij een zaak hier in de buurt die ik als tip van iemand anders kreeg. Ik sleep mijn vriend wel mee om te beoordelen of het goede broeken zijn. En anders nog maar even wachten.
[..]
Ik zal eens kijken wat er is.
Ik geloof niet dat ze erg open staan voor rationeel gedrag. Ik geef het maar op, denk ik.quote:Op maandag 9 maart 2009 08:37 schreef Isabeau het volgende:
Alles in orde met je, Moblo. Ik hoorde al dat je onderuit was gegaan en ik vind het eng klinken, onderuitgaan op een motor![]()
Maeghan, klinkt alsof eea nu een beetje uit de hand aan het lopen is. Valt er niet met je ouders te praten!?
Weekend was heel erg tof. Ik was gisteren om iets voor enen thuisDie trein van 22:08 had ik niet moeten missen, nu vertrok ik pas na 23:08 vanaf Amersfoort.
als je het nu laat rusten, heb je dan geen kans dat ze over een maand of 2 weer bijgedraaid zijn? En hoe gaat het nu met jequote:Op maandag 9 maart 2009 19:52 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze erg open staan voor rationeel gedrag. Ik geef het maar op, denk ik.
ik heb wel betere dingen te doen die dag geloof ik.... Komend weekend naar de woonbeurs, mijn moeder is jarig, en we gaan bij ons nieuwe huisje langs....quote:Op maandag 9 maart 2009 20:19 schreef YPPY het volgende:
O ja moblo, je was gevallen. Gelukkig maar dat je er zo goed afgekomen bent. graag gedaan, ging gewoon echt te ver, zelfs al ben jij zelf niet altijd een lieverdje
Lekker gaan teigan, wie weet is het wel lekker.Super van die les!
Nou heb ik dus wel de banoffee gemist. Moet ik echt weer eens zelf maken. Anna wil vast helpen.
Jawel, hij is er weer. Gisteren was het wel gezellig. Maar nu ben ik eigenlijk boos op hem, want hij was van het weekend vlakbij een Lush winkel en ik had gevraagd of ie conditioner voor me kon halen. Als hij zegt dat ie dat doet, verwacht ik dat ook. Dus nu blijkt dat ie geen zin had om eerder uit bed te komen (hij zei: "ja ik was laat wakker" ik zei: daar heb je nou wekkers voor) dus hij heeft geen conditioner gehaald. En dat vind ik lullig, want hij weet dat ik niet tegen conserveermiddelen op mijn huid kan. Blijkbaar is een half uurtje eerder opstaan te veel moeite voor hem. *mopper*quote:Op maandag 9 maart 2009 20:17 schreef teigan het volgende:
[..]
als je het nu laat rusten, heb je dan geen kans dat ze over een maand of 2 weer bijgedraaid zijn? En hoe gaat het nu met je, is hij alweer thuis?
Ja, soms lijkt een lesbische relatie me een stuk minder vermoeiend.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:50 schreef teigan het volgende:
tja, mannen blijven mannen he... Soms hebben ze zulk soort dingen echt niet door..
Maar ik kan me voorstellen dat je baalt..
Ik zal thuis eens kijken. Heb halvajam van AlbertHeijn, daar zit minder suiker in een geen zoetstoffen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:51 schreef heaven7 het volgende:
Vraagje over lightjam (jam zonder suiker), hoeveel kcal bevat zulke jam in NL? Ik heb vandaag een frambozenjam gehaald zonder suiker met slecht 40 kcal per 100 gram!Kan dat wel? Volgens voedingscentrum heeft halva jam zonder suiker nog 132 kcal per 100
Die's lekker, ja! Omdat ze 'm hier niet hebben, koop ik vaak bio-jam, geen toegevoegde suiker, beetje appel erbij om het dikker te makenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zal thuis eens kijken. Heb halvajam van AlbertHeijn, daar zit minder suiker in een geen zoetstoffen.Weet niet uit mijn hoofd hoeveel kcal het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |