quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:02 schreef Jojogirl het volgende:
Nog ff over dat geweldige kledingmerk Twister: denken ze nou echt dat dit soort foto's op hun site een reclame is?
[ afbeelding ]
Ik had begrepen van niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:45 schreef ymme het volgende:
Ik reageer niet op PM's??? Dus wel he.
Maar goed, ben er nog steeds klaar mee.
Wat bedoel je met kruipen? Ik begrijp je niet.quote:Kruipen jullie hier maar lekker allemaal verder. (Het is voor mij nog steeds niet de 'echte' wereld hier gelukkig).
Lees je eigen posts eens terug en probeer daar eens objectief naar te kijken... Ik heb er bewust niet op gereageerd omdat ik er helemaal niets van kan maken. Maar ik kan me wel voorstellen dat er door anderen vraagtekens bijgezet worden, helemaal als iemand ervaring heeft (hetzij direct, hetzij indirect) met depressies. Dat heeft verder geen flikker te maken met andere de kont inkruipen...quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:45 schreef ymme het volgende:
Ik reageer niet op PM's??? Dus wel he.
Maar goed, ben er nog steeds klaar mee.
Kruipen jullie hier maar lekker allemaal verder. (Het is voor mij nog steeds niet de 'echte' wereld hier gelukkig).
buh, valt mee. Het is een beetje as usualquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet hier toch even meelezen, ik mis een halve rel![]()
Ik heb ontdekt dat een banaan het goed doet als maagvullerquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:23 schreef Liejannuh het volgende:
Probeer je lunch wat meer te spreiden. Dus bijvoorbeeld om 12 uur 2 boterhammen, om 2 uur 1 en om 4 uur 1.
Als ik zo naar je lijstje kijk, dan zie ik vrij veel suiker voorbij komen (zoet beleg op brood, suiker in de koffie, mueslireep e.d.), probeer dat ook eens te minderen.
En om 4 uur natuurlijk een cup a soup nemen! Ga ik zo ook doen, want ik heb volgens mij tegenwind en het waart behoorlijk en ik ga om 6 uur nog een uurtje kickfit doen!
Er staan verschrikkelijke dingen tussen maar als je collectie bekijkt en dan tegen het einde wat voorbij komt staan er wel een paar leuke dingen tussen. Dus alles afkraken vind ik ook ver gaan en bij miss etam en andere winkels zie je ook net zo goed verschrikkelijke dingen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:50 schreef kwakveense het volgende:
ik kreeg toen ik daar kleren kocht (gecombineerd met stukken uit de gewone collectie) wel vaak complimenten dat ik er goed uit zag. De spijkerbroeken zijn vaak prima, en de linnen broeken ook. En als je t combineert met een leuk shirt en vestjes dan zie je er al snel toch wel leuk uit.
ik zou er ook niet meer heen gaan of misschien alleen voor een leuke broek als ik in de gewone maten kan. Maar helaas en dan blijft miss etam toch nog wel betaalbaar. Ik moet ook maar leven van een WAJONG uitkering.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:49 schreef freecell het volgende:
Ik ben wel een beetje uit-ge-miss-etamt. En dat was ik ook al toen ik nog maat 46 had.
H&M is mooier dan Etamquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:23 schreef Riann het volgende:
moblo- ik ben het niet met je eens
freecell ik zou niet weten welke winkels dan voor maat 48
Slobberhorrorquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:02 schreef Miss_S het volgende:
Toen ik nog maat 44 of hoger had bestelde ik eigenlijk al mijn kleding bij de H&M
Net trouwens een halloweenkostuum besteld online voor een horrorfeestje, maat 42 hopelijk past ie
ik heb er afgelopen week 2 spijkerbroeken gekochtquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:04 schreef teigan het volgende:
Ik haalde de basisdingen bij miss etam toen denk ik... Maar volgens mij kocht ik verder bijna geen kleding toen...
Ik koop best vaak bij Miss Etam en Promiss. Je moet goed zoeken, maar er zit best wel leuk spul tussen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind miss etam echt smaak- en vormloos...zelfs dikke mensen kunnen vaak nog wel iets doen met gevormde kleding, maar die aardappelzakken die ze daar verkopen vind ik echt 10 keer niets.
dat van die andere winkel (Twister) vind ik uit precies dezelfde categorie...
Grappig dat je het zegt, want in Naaldwijk heb je 2xXL qua kleding en ik die schijnen net hun hoofd boven water te kunnen houden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:42 schreef octopussy het volgende:
Ik ben het met Riann eens dat Miss Etam een van de weinige opties is als je er een beetje aardig wil uitzien met een grote maat, in ieder geval voor basic dingen. Bij H$&M BiB vond ik het altijd heel wisselend. Soms wel wat aardige dingen, maar ook heel veel troep en synthetisch spul. Het ergste vond ik die broeken met elastische inzet. Het zit lelijk en gaat heel snel op de huid irriteren.
Overigens is de Liefs Bo collectie van de Wehkamp ook nog een aardige...
Het lijkt me best een gat in de markt om een winkelketen op te zetten die leuke kleding aanbiedt voor jonge vrouwen en mannen met een grote maat.
Nouja als ie te groot is is het niet erg, kan altijd kleinerquote:
de meeste H&M broeken zitten mij dan weer als gegoten..quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:32 schreef ColdFeet het volgende:
In mijn dikste periode heb ik weleens een broek bij de H&M gekocht. Crappy kwaliteit, waardeloze pasvorm.
Aanraders voor iets grotere maten (dan heb ik het niet over 50+): Laura Ashley en MAC. Allebei iets prijziger dan de eerder genoemde merken, maar hun geld zeker waard: mooi&flatteus, prettige stoffen, goede (en diverse!) pasvormen.
Lunch spreiden kan ik idd proberen, en ik heb vanmorgen een doosje instantsoep in mijn tas gegooid. Eens kijken of dat werkt. De mueslirepen maak ik nog wel op, die had ik net gekocht als aanvulling voor 's middags naast het fruit.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:23 schreef Liejannuh het volgende:
Probeer je lunch wat meer te spreiden. Dus bijvoorbeeld om 12 uur 2 boterhammen, om 2 uur 1 en om 4 uur 1.
Als ik zo naar je lijstje kijk, dan zie ik vrij veel suiker voorbij komen (zoet beleg op brood, suiker in de koffie, mueslireep e.d.), probeer dat ook eens te minderen.
En om 4 uur natuurlijk een cup a soup nemen! Ga ik zo ook doen, want ik heb volgens mij tegenwind en het waart behoorlijk en ik ga om 6 uur nog een uurtje kickfit doen!
Maar wij hebben dan ook nogal een verschillend figuurquote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de meeste H&M broeken zitten mij dan weer als gegoten..rare verhoudingen ftw
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
juh![]()
stickfigure
met 66kg op dit moment is 't niet veel meer, maar onder mn speklaagje zitten wel wat taille verstopt die ik langzaam tevoorschijn zie komen (jaja!) dus ik sport nog even braaf door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |