quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:02 schreef Jojogirl het volgende:
Nog ff over dat geweldige kledingmerk Twister: denken ze nou echt dat dit soort foto's op hun site een reclame is?
[ afbeelding ]
Ik had begrepen van niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:45 schreef ymme het volgende:
Ik reageer niet op PM's??? Dus wel he.
Maar goed, ben er nog steeds klaar mee.
Wat bedoel je met kruipen? Ik begrijp je niet.quote:Kruipen jullie hier maar lekker allemaal verder. (Het is voor mij nog steeds niet de 'echte' wereld hier gelukkig).
Lees je eigen posts eens terug en probeer daar eens objectief naar te kijken... Ik heb er bewust niet op gereageerd omdat ik er helemaal niets van kan maken. Maar ik kan me wel voorstellen dat er door anderen vraagtekens bijgezet worden, helemaal als iemand ervaring heeft (hetzij direct, hetzij indirect) met depressies. Dat heeft verder geen flikker te maken met andere de kont inkruipen...quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:45 schreef ymme het volgende:
Ik reageer niet op PM's??? Dus wel he.
Maar goed, ben er nog steeds klaar mee.
Kruipen jullie hier maar lekker allemaal verder. (Het is voor mij nog steeds niet de 'echte' wereld hier gelukkig).
buh, valt mee. Het is een beetje as usualquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet hier toch even meelezen, ik mis een halve rel![]()
Ik heb ontdekt dat een banaan het goed doet als maagvullerquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:23 schreef Liejannuh het volgende:
Probeer je lunch wat meer te spreiden. Dus bijvoorbeeld om 12 uur 2 boterhammen, om 2 uur 1 en om 4 uur 1.
Als ik zo naar je lijstje kijk, dan zie ik vrij veel suiker voorbij komen (zoet beleg op brood, suiker in de koffie, mueslireep e.d.), probeer dat ook eens te minderen.
En om 4 uur natuurlijk een cup a soup nemen! Ga ik zo ook doen, want ik heb volgens mij tegenwind en het waart behoorlijk en ik ga om 6 uur nog een uurtje kickfit doen!
Er staan verschrikkelijke dingen tussen maar als je collectie bekijkt en dan tegen het einde wat voorbij komt staan er wel een paar leuke dingen tussen. Dus alles afkraken vind ik ook ver gaan en bij miss etam en andere winkels zie je ook net zo goed verschrikkelijke dingen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:50 schreef kwakveense het volgende:
ik kreeg toen ik daar kleren kocht (gecombineerd met stukken uit de gewone collectie) wel vaak complimenten dat ik er goed uit zag. De spijkerbroeken zijn vaak prima, en de linnen broeken ook. En als je t combineert met een leuk shirt en vestjes dan zie je er al snel toch wel leuk uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |