abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66958741
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 23:02 schreef Jojogirl het volgende:
Nog ff over dat geweldige kledingmerk Twister: denken ze nou echt dat dit soort foto's op hun site een reclame is?

[ afbeelding ]
.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_66959057
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 07:53 schreef Jarno het volgende:

[..]

.
pi_66959202
In de laatste catalogus van de H&M stonden anders wel leuke dingen bij de BiB collectie.
Maar bij H&M is het wel vaak afwachten hoe de kwaliteit is.

Zeg Jarno, ik hoorde dat je zwanger was van Swets.
Hoe is het met jouw afval perikelen.
pi_66959276
Hier trouwens weer aan het opschrijven geslagen, dat motiveert behoorlijk! (en ik heb ontdekt dat het ook motiveert om de fles wijn niet nog ff leeg te maken )
pi_66960429
*zucht*

Wat zijn jullie erg en sneu zeg.
Denken dat ik mijn uitdrukking hihi (tja soms moet je een beetje lollig doen, mag ik??) mijn depressie leuk vind!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik gun dit niemand. Heb dagen dat het goed gaat, maar ook dagen dat HELEMAAL niet goed gaat. En dat het niet leuk is, weet ik zelf maar al te goed!!!!!

Gaan jullie nu maar lekker verder met oordelen over andere trekken, zonder deze mensen echt te kennen.
Zo gaat het helaas al langer in dit topic, maar iedereen kruipt elkaar later gewoon weer in de ....!

DOEI
pi_66960439
En nu ben ik er echt klaar mee.
pi_66960594
Sorry Ymme, maar je spreekt jezelf iets te vaak tegen om nog zomaar geloofd te worden op je woord.
Je reageert niet op PM's die mensen sturen en komt hier alleen maar binnenvallen als er weer wat ellendigs is gebeurt om je heen.
Wat verwacht je nu eigenlijk?
pi_66960832
Ik reageer niet op PM's??? Dus wel he.
Maar goed, ben er nog steeds klaar mee.

Kruipen jullie hier maar lekker allemaal verder. (Het is voor mij nog steeds niet de 'echte' wereld hier gelukkig).
pi_66960872
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:45 schreef ymme het volgende:
Ik had begrepen van niet. Sorry!
quote:
Kruipen jullie hier maar lekker allemaal verder. (Het is voor mij nog steeds niet de 'echte' wereld hier gelukkig).
Wat bedoel je met kruipen? Ik begrijp je niet.
  Licht Ontvlambaar donderdag 12 maart 2009 @ 09:53:22 #110
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_66961063
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:45 schreef ymme het volgende:

Lees je eigen posts eens terug en probeer daar eens objectief naar te kijken... Ik heb er bewust niet op gereageerd omdat ik er helemaal niets van kan maken. Maar ik kan me wel voorstellen dat er door anderen vraagtekens bijgezet worden, helemaal als iemand ervaring heeft (hetzij direct, hetzij indirect) met depressies. Dat heeft verder geen flikker te maken met andere de kont inkruipen...

Ik hoop in elk geval dat je er snel bovenop komt, wat het ook is waar je mee kampt
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_66961336
Laatst heeft ymme mij nog terug gepm'd. Je krijgt nog antwoord, maar ik mis de tijd om rustig achter de laptop te zitten. Wat je daar schreef, kwam op mij heel anders over dan je posts hier. Ik vind het ook regelmatig moeilijk om te snappen hoe het nu zit. Zeker omdat ik zelf al zo lang bezig ben op te klimmen uit de put waar ik in heb gezeten. Dat je dan leest dat het bij iemand anders zo snel gaat, zelf vind ik dat lastig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:32:00 #112
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_66962155
Blegh, ben net bij de tandarts geweest en ik heb een mega-gat in m'n kies. Zo diep dat er misschien zelfs een wortelkanaalbehandeling nodig is.

En Ymme, ook ik word geen wijs uit je verhalen. Dingen zijn bij jou altijd extreem vreselijk en dan 2 dagen later lijkt er alweer niets meer aan de hand te zijn
pi_66962320
Postief blijven denken
En je hebt zoiets als goede en slechte dagen.
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:50:21 #114
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66964866
ik kreeg toen ik daar kleren kocht (gecombineerd met stukken uit de gewone collectie) wel vaak complimenten dat ik er goed uit zag. De spijkerbroeken zijn vaak prima, en de linnen broeken ook. En als je t combineert met een leuk shirt en vestjes dan zie je er al snel toch wel leuk uit.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66965900
Die foto's van dat Twister gebeuren. Wat erg zeg! Maar als ze kleding verkopen, dan raak ik in de war van die foto's. Willen ze nou een auto verkopen of kleding of …? Dus ik ga daar maar niet winkelen. Ook te ver weg . Ik ben eik nooit terecht gekomen bij die grote maten. Bij maat 46 vond ik eigenlijk dat het tijd werd om echt actie te ondernemen.

Jojo: brrrr…. Sterkte met de behandeling ! Ik moet maandag naar de tandarts. Hopelijk valt het mee.

Ymme: net als de anderen weet ik nooit zo hoe ik je posts moet opvatten. Daarom reageer ik maar niet.

Omdat opschrijven en plannen bij mij helpt, dus een eetlijstje:
O: glas optimel + pistolet rosbief
L: pistolet gekookt ei + crackers met magere kaas en komkommer
T: peer + banaan
T: vitalinea + ontbijtkoek
S: pilates
D: Salade met kip
T: bak yoghurt

Hopelijk weersta ik zo het 3-uur moment. We mogen hier rond die tijd een portie poffertjes halen op het terrein...
pi_66970966
ik moet hier toch even meelezen, ik mis een halve rel
Ja doei.
pi_66971354
we zijn niet meer zo goed in rellen tegenwoordig

Ik moet nog steeds wennen aan hele dagen stage en hoeveel eten ik dan mee moet nemen. Voor mijn gevoel neem ik genoeg mee, maar ik heb steeds enorm honger als ik om 5 uur thuis kom. Nog even doorgaan met proberen tot ik de juiste hoeveelheid heb gevonden.
Kan het ook door (een gebrek aan) bepaalde voedingsstoffen komen dat ik zo'n honger krijg? Ik heb geen idee of ik genoeg binnenkrijg, nooit zo op gelet, maar misschien moet ik dat toch maar gaan doen (hoe eigenlijk?)

Pandorah Hoe gaat het met het weerstaan van de poffertjes?
pi_66971805
gemiddeld lijstje:

O: brinta met magere melk
T: thee, of koffie met melk en suiker
L: 4 volkorenboterhammen, beleg: iets van sandwichspread, jam, kokosbrood, vruchtenhagel, kaas; drinken: weer koffie of thee
T: thee of koffie, fruit of ontbijtkoek oid.

Thee altijd zonder suiker
Koffie (of cappuccino oid) altijd met suiker

Ik had vandaag fruit en mueslireep mee voor tussen de middag, kijken of dat helpt. 's Ochtends heb ik eigenlijk nooit honger, ik lunch omdat het tijd is niet omdat mijn maag rammelt oid.
pi_66972096
Probeer je lunch wat meer te spreiden. Dus bijvoorbeeld om 12 uur 2 boterhammen, om 2 uur 1 en om 4 uur 1.
Als ik zo naar je lijstje kijk, dan zie ik vrij veel suiker voorbij komen (zoet beleg op brood, suiker in de koffie, mueslireep e.d.), probeer dat ook eens te minderen.

En om 4 uur natuurlijk een cup a soup nemen! Ga ik zo ook doen, want ik heb volgens mij tegenwind en het waart behoorlijk en ik ga om 6 uur nog een uurtje kickfit doen!
pi_66972678
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet hier toch even meelezen, ik mis een halve rel
buh, valt mee. Het is een beetje as usual
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 15:23 schreef Liejannuh het volgende:
Probeer je lunch wat meer te spreiden. Dus bijvoorbeeld om 12 uur 2 boterhammen, om 2 uur 1 en om 4 uur 1.
Als ik zo naar je lijstje kijk, dan zie ik vrij veel suiker voorbij komen (zoet beleg op brood, suiker in de koffie, mueslireep e.d.), probeer dat ook eens te minderen.

En om 4 uur natuurlijk een cup a soup nemen! Ga ik zo ook doen, want ik heb volgens mij tegenwind en het waart behoorlijk en ik ga om 6 uur nog een uurtje kickfit doen!
Ik heb ontdekt dat een banaan het goed doet als maagvuller
Cup-a-soup kan ik ook eens proberen (ik kan me herinneren dat daar nog wel aardig wat calorieen inzit )
pi_66972804
Iets van 80 calorieen in een cup a soup geloof ik. Nou, die verbrand ik wel dankzij de tegenwind.
pi_66974338
Zo, ik heb weekend..

Mijn tweede klas was strontvervelend, ik moet maar weer eens gaan zoeken hoe ik die in het gareel krijg, want zo is het niet leuk...
Maarja, nu lekker een lang weekend, en ik geloof dat ik bijna al mijn lessen voor maandag alweer voor elkaar heb, dus ik kan lekker alleen maar leuke dingen gaan doen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_66978733
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:50 schreef kwakveense het volgende:
ik kreeg toen ik daar kleren kocht (gecombineerd met stukken uit de gewone collectie) wel vaak complimenten dat ik er goed uit zag. De spijkerbroeken zijn vaak prima, en de linnen broeken ook. En als je t combineert met een leuk shirt en vestjes dan zie je er al snel toch wel leuk uit.
Er staan verschrikkelijke dingen tussen maar als je collectie bekijkt en dan tegen het einde wat voorbij komt staan er wel een paar leuke dingen tussen. Dus alles afkraken vind ik ook ver gaan en bij miss etam en andere winkels zie je ook net zo goed verschrikkelijke dingen.
pi_66979082
Ik ben wel een beetje uit-ge-miss-etamt. En dat was ik ook al toen ik nog maat 46 had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')