Nou ik heb hem hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nouja als ie te groot is is het niet erg, kan altijd kleiner
Maar groter is iets moeilijker
Deze jurk:
[ afbeelding ]
Dat kan, wat vind je er niet mooi aan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:45 schreef octopussy het volgende:
Ruben krijgt een brusje![]()
Miss_s, ik vind de jurk eerlijk gezegd niet echt mooi.
Juist door de lijnen lijkt mijn taille superslank, maar dat wil niet echt op de foto overkomenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:51 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vind het model nu ook niet bepaald flatterend. De schouderbandjes zitten vrij dicht bij elkaar en daardoor lijken je schouders echt enorm breed.
Daarnaast lijkt je taille niet echt geaccentueerd te worden en lijken je heupen huge.
Maar dat kan natuurlijk ook allemaal vertekening zijn door de donkere foto.
Ander model jurk uitzoeken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Juist door de lijnen lijkt mijn taille superslank, maar dat wil niet echt op de foto overkomen
En van die heupen klopt misschien, maar in combinatie met mijn taille vind ik dat niet erg omdat het juist voor een zandloperfiguur zorgt
En mijn schouders tja.......weinig aan te doen
En daar gaat het om!quote:Ik voel me er wel supersexy in
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ander model jurk uitzoeken.![]()
[..]
En daar gaat het om!
Dat is wel de bedoelingquote:Op vrijdag 20 maart 2009 07:50 schreef computergirl het volgende:
Ga je er wel een strapless bh onder doen Miss_s?
Sta er echt van te kijken dat niemand hem leuk vind, maar goed daar gaat het ook niet opquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:43 schreef Sjeen het volgende:
Feli Troel
Miss_S, de jurk zou niet mijn keuze geweest zijn, maar ik ga normaal gezien ook maar voor het decolletéDenk trouwens dat hij inderdaad niet helemaal tot zijn recht komt met de donkere achtergrond...
Daar ga ik mijn best voor doenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:48 schreef Sjeen het volgende:
Ik wil natuurlijk wel een foto van het totaalplaatje zien, inclusief hairdo en make upEn dan tegen een lichte achtergrond
Haar zou ik ook niet zo weten, misschien lekker wild föhnen? Ik zou sowieso flink zwarte ogen doen en waarschijnlijk ook zwarte lippen of juist knalrood! Shocking in elk geval, beter te veel dan te weinig! Ben heel nieuwsgierig naar het eindresultaatquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Daar ga ik mijn best voor doen
Alleen weet ik nog niet wat ik wil met mijn haar en make up..............nog 2 dagen om over na te denken
In ieder geval flink fohnen, maarja moet ook weer een half uur fietsen ermee dus veel zal er niet van overblijvenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Haar zou ik ook niet zo weten, misschien lekker wild föhnen? Ik zou sowieso flink zwarte ogen doen en waarschijnlijk ook zwarte lippen of juist knalrood! Shocking in elk geval, beter te veel dan te weinig! Ben heel nieuwsgierig naar het eindresultaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |