abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:38:44 #226
35189 Troel
scherp en bot
pi_67213679
weekendjewegdames,

sorry
Ik was ergens bang dat Lianne het al wel doorhad trouwens
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67214019
Gefeliciteerd Troel!!!
Alles goed begrijp ik?
pi_67214247
ik snap het niet
pi_67214638
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 21:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nouja als ie te groot is is het niet erg, kan altijd kleiner
Maar groter is iets moeilijker

Deze jurk:
[ afbeelding ]
Nou ik heb hem hoor en ben er blij mee
Kon er alleen niet echt goede foto's maken met de zelfontspanner
Zaterdag is het feest dus dan misschien betere foto's

pi_67214782
Gefeliciteerd Troel!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_67219278
Kwartje is gevallen

Troel gefeliciteerd!!
pi_67220086
Ruben krijgt een brusje

Miss_s, ik vind de jurk eerlijk gezegd niet echt mooi.
pi_67220256
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 21:45 schreef octopussy het volgende:
Ruben krijgt een brusje

Miss_s, ik vind de jurk eerlijk gezegd niet echt mooi.
Dat kan, wat vind je er niet mooi aan?

En gefeliciteerd Troel als ik het goed begrepen heb
  donderdag 19 maart 2009 @ 21:51:13 #234
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_67220379
Feli Troel Hoever ben je?
pi_67220385
Ik vind het model nu ook niet bepaald flatterend. De schouderbandjes zitten vrij dicht bij elkaar en daardoor lijken je schouders echt enorm breed.
Daarnaast lijkt je taille niet echt geaccentueerd te worden en lijken je heupen huge.
Maar dat kan natuurlijk ook allemaal vertekening zijn door de donkere foto.
pi_67220513
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 21:51 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vind het model nu ook niet bepaald flatterend. De schouderbandjes zitten vrij dicht bij elkaar en daardoor lijken je schouders echt enorm breed.
Daarnaast lijkt je taille niet echt geaccentueerd te worden en lijken je heupen huge.
Maar dat kan natuurlijk ook allemaal vertekening zijn door de donkere foto.
Juist door de lijnen lijkt mijn taille superslank, maar dat wil niet echt op de foto overkomen
En van die heupen klopt misschien, maar in combinatie met mijn taille vind ik dat niet erg omdat het juist voor een zandloperfiguur zorgt
En mijn schouders tja.......weinig aan te doen

Ik voel me er wel supersexy in
pi_67220628
Octo, hoe was het huisjes kijken eigenlijk? Daar ben ik nog wel nieuwsgierig naar..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_67220877
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 21:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Juist door de lijnen lijkt mijn taille superslank, maar dat wil niet echt op de foto overkomen
En van die heupen klopt misschien, maar in combinatie met mijn taille vind ik dat niet erg omdat het juist voor een zandloperfiguur zorgt
En mijn schouders tja.......weinig aan te doen
Ander model jurk uitzoeken.
quote:
Ik voel me er wel supersexy in
En daar gaat het om!
pi_67220957
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:02 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ander model jurk uitzoeken.
[..]

En daar gaat het om!

Ik vind mijn schouders er niet breed in, je ziet juist mijn sleutelbeenderen goed
En weet niet of het duidelijk is maar het midden is dus van doorschijnend stof dus mijn taille zie je sowieso
pi_67228954
Ga je er wel een strapless bh onder doen Miss_s?
  vrijdag 20 maart 2009 @ 08:21:23 #241
1762 YPPY
Yppiaans
pi_67229186
Ik denk dat de jurk er voor een witte/lichte achtergrond er heel anders uit ziet. Nu is het lastig te zien wat de jurk is en wat de achtergrond. Erg stoer dat je zoiets aandurft.

Suzanna, hoe gaat het bij jou? Misschien heb ik het gemist, maar hoe regel jij het met sporten en de kinderen?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_67230013
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 07:50 schreef computergirl het volgende:
Ga je er wel een strapless bh onder doen Miss_s?
Dat is wel de bedoeling en anders een zwarte

En inderdaad YPPY de lijnen die je denkt te zien soms zijn niet mijn lichaam maar achtergrond
  Licht Ontvlambaar vrijdag 20 maart 2009 @ 09:43:54 #243
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_67230757
Feli Troel

Miss_S, de jurk zou niet mijn keuze geweest zijn, maar ik ga normaal gezien voor het decolleté Denk trouwens dat hij inderdaad niet helemaal tot zijn recht komt met de donkere achtergrond...

Zo... ik had eigenlijk besloten dat ik alleen in het weekend alcohol zou doen. Die afspraak heb ik inmiddels iets aangepast, max drie dagen in de week. Gezien mijn sociale verplichtingen is dat iets makkelijker te realiseren Dinsdag en gisteren al gehad...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_67230809
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 09:43 schreef Sjeen het volgende:
Feli Troel

Miss_S, de jurk zou niet mijn keuze geweest zijn, maar ik ga normaal gezien ook maar voor het decolleté Denk trouwens dat hij inderdaad niet helemaal tot zijn recht komt met de donkere achtergrond...
Sta er echt van te kijken dat niemand hem leuk vind, maar goed daar gaat het ook niet op
Ik ga meestal ook voor decollete maar denk benen zijn ook wel een keer leuk (en beide vind ik niet zo'n super idee) + het doorschijnende midden gedeelte
  Licht Ontvlambaar vrijdag 20 maart 2009 @ 09:48:11 #245
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_67230856
Ik wil natuurlijk wel een foto van het totaalplaatje zien, inclusief hairdo en make up En dan tegen een lichte achtergrond
pi_67230893
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 09:48 schreef Sjeen het volgende:
Ik wil natuurlijk wel een foto van het totaalplaatje zien, inclusief hairdo en make up En dan tegen een lichte achtergrond
Daar ga ik mijn best voor doen
Alleen weet ik nog niet wat ik wil met mijn haar en make up..............nog 2 dagen om over na te denken
pi_67230915
Ik vind dat je hem goed kan hebben miss-s!
Voor de gelegenheid zeer geschikte jurk zou ik zeggen!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 20 maart 2009 @ 09:55:36 #248
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_67231058
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 09:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Daar ga ik mijn best voor doen
Alleen weet ik nog niet wat ik wil met mijn haar en make up..............nog 2 dagen om over na te denken
Haar zou ik ook niet zo weten, misschien lekker wild föhnen? Ik zou sowieso flink zwarte ogen doen en waarschijnlijk ook zwarte lippen of juist knalrood! Shocking in elk geval, beter te veel dan te weinig! Ben heel nieuwsgierig naar het eindresultaat
pi_67231126
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 09:55 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Haar zou ik ook niet zo weten, misschien lekker wild föhnen? Ik zou sowieso flink zwarte ogen doen en waarschijnlijk ook zwarte lippen of juist knalrood! Shocking in elk geval, beter te veel dan te weinig! Ben heel nieuwsgierig naar het eindresultaat
In ieder geval flink fohnen, maarja moet ook weer een half uur fietsen ermee dus veel zal er niet van overblijven
Zwarte ogen en rode lippen klinkt goed

En dankjewel freecell
pi_67231272
Misschien komt het inderdaad wel door de foto miss_s. Door de flits gaat de stof ook te veel glimmen. Ik ben ook wel benieuwd naar het eindresultaat. Je zou eens moeten googlen naar Elvira Mistess of the Dark voor wat inspiratie

Teigan, morgen gaan we pas huizen kijken. Heb er zin in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')