Een wonderbaarlijk herstel zeg! Dat zouden wel meer mensen willen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:07 schreef ymme het volgende:
Wat een hoop vragen.
Het gaat super met me. Medicijnen heb ik niet meer en zeker ook niet meer nodig.
Een paar goede gesprekken hebben wonderen gedaan. En ik blijf nu ook eens per 2 weken gaan.
Het afvallen, tja het wordt niet meer, maar ook niet minder. Heb het onder controle. GelukkigDat vind ik al heel knap vanmezelf.
Voor zover ik weet wel. Misschien heeft Ymme placebo's gekregen? Die werken wel gelijk en hoef je niet af te bouwen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:28 schreef Jojogirl het volgende:
Antidepressiva werken toch pas na een paar weken innemen? En die moet je toch ook heel langzaam weer afbouwen?
Meestal staat er ongeveer 4 weken voorquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:28 schreef Jojogirl het volgende:
Antidepressiva werken toch pas na een paar weken innemen? En die moet je toch ook heel langzaam weer afbouwen?
Nou wonderbaarlijk niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:26 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Een wonderbaarlijk herstel zeg! Dat zouden wel meer mensen willen.
Hoe komt het dat je in eerste instantie een diagnose krijgt van een depressie, daar medicijnen voor krijgt en een paar weken later al genezen bent?
Jammer dat het afvallen niet zo lukt. Beweeg je wel genoeg?
Nee hoor. Was dat maar z'n feest!quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:09 schreef octopussy het volgende:
[..]
Je hebt je depressie met een paar goede gesprekken overwonnen?
Ik vond het al zo wonderlijk. Maar fijn dat het beter met je gaat in ieder geval. Een depressie gun je idd (bijnaquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:30 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee hoor. Was dat maar z'n feest!
Er is heel wat bij komen kijken en nog steeds.
En ik gun dat zelfs mijn ergste vijand nog niet eens!
Ik ben blij dat ik het nu kan relativeren. Dat is al een heel groot begin.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:24 schreef Liejannuh het volgende:
Ach Isa, dan ga je in het vervolg toch gewoon hier shopppen?
Voor lekker gekke outfitjes enzo.
Dan moet Sjeen maar voor ons shoppen, die woont het dichtste bij, denk ik.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]Zùlke leuke kleren! Alleen in Venray, ach helaas te ver weg
Wat zit er eigenlijk op haar hoofd?quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:24 schreef Liejannuh het volgende:
Ach Isa, dan ga je in het vervolg toch gewoon hier shopppen?
Voor lekker gekke outfitjes enzo.
Ik kon idd bijna niet meer slapen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi!
Sjeen, hopelijk helpt de yakult. Bij mij helpt het in ieder geval als ik antibiotica heb gehad en het is één van de weinige bewezen claims van dat soort probiotica drankjes
De dames met platte band: succes![]()
ymme, oxazepam is geen middel tegen depressie. Nooit. Nou ja, er bij dan als je niet kan slapen of heel angstig bent. Bij een depressie werkt het niet. Maar heel fijn dat je je stukken beter voelt en dat de gesprekken zo goed helpen, dat is ook heel wat waard.
Ik ben aangekomen sinds het weekend en ik heb nog niet echt iets gedaan om het er weer af te krijgen
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:48 schreef Jojogirl het volgende:
En die kleren zijn tof ja. Dat pittige korte rode kapsel past er ook leuk bij
Misschien heb ik depressie van te dicht mee gemaakt, maar er is volgens mij helemaal niets Hihi aan dat je het opeens hebt............quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:51 schreef ymme het volgende:
Beide en voor beide onder behandeling.. Hihi zo heb je niets en zo heb je alles.
Maar nu doe ik het toch weer he.... ik wil hier niet verder over uitwijden.
Wil je meer weten PM me maar
Er is helemaal niets leuks aan een depressie! Dus ik ben het helemaal met je eens Miss-S!quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Misschien heb ik depressie van te dicht mee gemaakt, maar er is volgens mij helemaal niets Hihi aan dat je het opeens hebt............
quote:En nu houd ik weer wijs mijn mond
ik ga er na mijn opname denk ik eens kijken ik had er al eens eerder van gehoord en venray is goed om te doen vanuit mijquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]Zùlke leuke kleren! Alleen in Venray, ach helaas te ver weg
er staan belachelijke dingen tussen maar ook een paar leuke dingen. Het is tegenwoordig bij mij alleen maar miss etam en wat leuke kleren die ik van iemand heb gekregen die behoorlijk aan het afvallen is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:26 schreef Isabeau het volgende:
Oh Riann, even voor de duidelijkheid: het was sarcasme.
Bij miss etam heb je van die echte kleren waaraan je meteen ziet dat komt van miss etam af en die kleren loop ik altijd met een boogje voorbij. Maar ja als je maat 48 hebt dan heb je weinig keus dan dat je daar kleren moet kopen voor een betaalbare prijs. Vaak als ik dan een andere grote maten winkel binnen loop zie ik helemaal niks dan vind ik het vaak allemaal flodderkleren waarin je alleen nog maar eens zo dik lijkt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:35 schreef teigan het volgende:
Ik liep laatst langs miss etam, en ik vond er voor de verandering nog wel leuke dingen hangen...
Fargo, wb, en zo te lezen ben je alweer goed bezig!
Ik weiger te winkelen bij een winkel die z'n kleren promoten wil met een vrouw met 'pittig kort rood haar'quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan moet Sjeen maar voor ons shoppen, die woont het dichtste bij, denk ik.
[..]
Wat zit er eigenlijk op haar hoofd?![]()
Is dat haar???![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik weiger te winkelen bij een winkel die z'n kleren promoten wil met een vrouw met 'pittig kort rood haar'
Als je darmen gewoon normaal goed werken moet je ook niet van dat spul gaan gebruiken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Sorry dat ik je naam misbruikte.
Ik word trouwens juist heel ellendig van Yakult en aanverwante producten, mijn darmen raken daarvan helemáál overstuur.![]()
Eenschquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Misschien heb ik depressie van te dicht mee gemaakt, maar er is volgens mij helemaal niets Hihi aan dat je het opeens hebt............
En nu houd ik weer wijs mijn mond
Ja, maar, dat doen ze niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:46 schreef Riann het volgende:
[..]
Als je darmen gewoon normaal goed werken moet je ook niet van dat spul gaan gebruiken.
hmmmz ik weet hoe erg dat het allemaal is bij mij komt het door mijn spierziekte maar dat word in die opname ook eens naar gekeken of ik er iets voor kan krijgen want mijn neuroloog dr faber die vond het eigenlijk niet nodig die dagelijkse pijn.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar, dat doen ze niet.Heb volgens de huisarts "spatische darm", wat meestal betekent "ik snap dat je pijn hebt en het ellendig is, maar ik kan er helemaal niets mee".
![]()
Maar van probioticadrankjes wordt het dus alleen maar erger.
ik vind de H&M vaak niks in het dikkere gedeelte.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:46 schreef kwakveense het volgende:
thnx YPPY! Ach, ik denk maar zo: ik kan er vast nog wel een keer 13 kilo afkrijgen, en dan zit ik toch maar mooi op een totaal van 26 en weeg ik 70 kilo... ik ben gewoon aan ronde 2 begonnen nu!
hmmm ik ben mn blonde haren al tien maanden aan t laten groeien en sparen. maar nu ik die foto's zo zie ga ik denk ik toch maar voor een pittig kort rood kopje volgende week! koop ik er meteen zo'n broek bij
maarreh, ik pas tegenwoordig dan wel meestal in gewone maten (de grootste) maar ik kon bij miss etam toch ook wel eens leuke dingen vinden die niet "des moeders" waren. M&S heeft ook leukere dingen tegenwoordig! Dyanne bij C&A loop ik met een boog omheen.. en ik kocht eigenlijk zelf altijd bij H&M maar die hebben steeds minder leuke dingen in de Big is Beautiful...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |