abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66926695
Ik heb vaak last van een flinke dip rond 15.30 en rond 17.00. Rond 15.30 eet ik wat fruit en mocht de dip een uur later niet over zijn dan eet ik een yoghurtje (vitalinea met 60 kcal per bakje) en eventueel wat (afgepast 10 gram) amandelen. Maar meer tips zijn welkom
pi_66926733
Ik zit ook vaak rond dat tijdstip in de auto... Het eerste stuk heb ik gelukkig een paar stoplichten, en dan vis ik mijn brood/fruit wel uit mijn tas..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_66927014
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:07 schreef ymme het volgende:
Wat een hoop vragen.
Het gaat super met me. Medicijnen heb ik niet meer en zeker ook niet meer nodig.
Een paar goede gesprekken hebben wonderen gedaan. En ik blijf nu ook eens per 2 weken gaan.

Het afvallen, tja het wordt niet meer, maar ook niet minder. Heb het onder controle. Gelukkig Dat vind ik al heel knap vanmezelf.
Een wonderbaarlijk herstel zeg! Dat zouden wel meer mensen willen.
Hoe komt het dat je in eerste instantie een diagnose krijgt van een depressie, daar medicijnen voor krijgt en een paar weken later al genezen bent?

Jammer dat het afvallen niet zo lukt. Beweeg je wel genoeg?
pi_66927066
Tegen de middagdip: eet een handje nootjes. Ik haal meestal een grote zak noten bij de Turk en dan doe ik wat in een plastic zakje.
Bij een enorme snaai aanval als je thuis komt, wil een cup a soup nog wel eens werken.
Ik heb er ook wel eens last van. Dan krijg ik op de fiets al visioenen van wat ik allemaal kan gaan eten. Dat zijn meestal geen visioenen van worteltjes en bakken sla overigens.
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:28:41 #55
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_66927074
Antidepressiva werken toch pas na een paar weken innemen? En die moet je toch ook heel langzaam weer afbouwen?
pi_66927102
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:28 schreef Jojogirl het volgende:
Antidepressiva werken toch pas na een paar weken innemen? En die moet je toch ook heel langzaam weer afbouwen?
Voor zover ik weet wel. Misschien heeft Ymme placebo's gekregen? Die werken wel gelijk en hoef je niet af te bouwen.
pi_66927403
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:28 schreef Jojogirl het volgende:
Meestal staat er ongeveer 4 weken voor
Al kunnen gesprekken soms natuurlijk wel heel verhelderend zijn.

De 4 uur dip is hier ook een probleem. Ik pak sowieso altijd iets. Een stuk fruit oid.
pi_66932173
Het is geweldig hardloopweer zeg!
Beetje jammer van de lichte kramp die ik de hele tijd had in mijn kuiten.
pi_66932884
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:26 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Een wonderbaarlijk herstel zeg! Dat zouden wel meer mensen willen.
Hoe komt het dat je in eerste instantie een diagnose krijgt van een depressie, daar medicijnen voor krijgt en een paar weken later al genezen bent?

Jammer dat het afvallen niet zo lukt. Beweeg je wel genoeg?
Nou wonderbaarlijk niet.
En hoe het komt? Tja als iedereen een antwoord op alles heeft, was het allemaal veel makkelijker.
Ik had de medicijnen: Oxazepam omdat ik er ook nog eens Chronische hyperventilatie bij heb gekregen.
Ook dit is nu redelijk ook controle.
Heb in totaal 8 weken ofzo medicijnen geslikt. Waarvan ook L-Tryptofaan, dit is een voedingsupplement en kan ik echt iedereen aanraden die een despressie heeft of heeft gehad.

En de beweging kan wat meer ja. Maar dit komt allemaal vanzelf.
Ben nu vooral nog bezig met gezondheid en alles op een rijtje te krijgen. Want ik ben er nog lang niet!
En zal er altijd aan moeten blijven werken/praten.
pi_66932906
Zo en nu wil ik het er niet meer, uitgebreidt, er over hebben hier open en bloot.
Als je nog meer wilt weten/horen staat de pm ervoor open
pi_66932924
Ik heb een nieuwe binnenband gekocht. Vanavond even knutselen en dan morgen weer lekker fietsen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_66932971
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:09 schreef octopussy het volgende:

[..]

Je hebt je depressie met een paar goede gesprekken overwonnen?
Nee hoor. Was dat maar z'n feest!

Er is heel wat bij komen kijken en nog steeds.

En ik gun dat zelfs mijn ergste vijand nog niet eens!
Ik ben blij dat ik het nu kan relativeren. Dat is al een heel groot begin.
pi_66933416
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:30 schreef ymme het volgende:

[..]

Nee hoor. Was dat maar z'n feest!

Er is heel wat bij komen kijken en nog steeds.

En ik gun dat zelfs mijn ergste vijand nog niet eens!
Ik ben blij dat ik het nu kan relativeren. Dat is al een heel groot begin.
Ik vond het al zo wonderlijk. Maar fijn dat het beter met je gaat in ieder geval. Een depressie gun je idd (bijna ) niemand.

Liejannuh, wat leuk dat last.fm Ik heb er zelf ook maar een profieltje aangemaakt.
pi_66934209
Ik wil nog even mijn soep promoten die slechts zo'n 350 kcal voor 1,2 liter bevat
pi_66938856
Ik heb net Evy les 9 gelopen..

Dat gaat dan ineens hard zeg, 2 x 4 en 1 x 5 minuten hardlopen! Maar ik heb hem wel weer lekker uitgelopen, ik heb nu alleen wat last van iets in mijn bovenbeen, dat is wel minder...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_66939277
Hoihoi!

Sjeen, hopelijk helpt de yakult. Bij mij helpt het in ieder geval als ik antibiotica heb gehad en het is één van de weinige bewezen claims van dat soort probiotica drankjes

De dames met platte band: succes

ymme, oxazepam is geen middel tegen depressie. Nooit. Nou ja, er bij dan als je niet kan slapen of heel angstig bent. Bij een depressie werkt het niet. Maar heel fijn dat je je stukken beter voelt en dat de gesprekken zo goed helpen, dat is ook heel wat waard.

Ik ben aangekomen sinds het weekend en ik heb nog niet echt iets gedaan om het er weer af te krijgen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66939532
Ach Isa, dan ga je in het vervolg toch gewoon hier shopppen?
Voor lekker gekke outfitjes enzo.
pi_66939713
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:24 schreef Liejannuh het volgende:
Zùlke leuke kleren! Alleen in Venray, ach helaas te ver weg
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66940107

Lekker gek doen!
pi_66940153
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan moet Sjeen maar voor ons shoppen, die woont het dichtste bij, denk ik.
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:40 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]

Lekker gek doen!
Wat zit er eigenlijk op haar hoofd?
Is dat haar???
***Levi was here***
pi_66940174
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:24 schreef Liejannuh het volgende:

pi_66940222
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi!

Sjeen, hopelijk helpt de yakult. Bij mij helpt het in ieder geval als ik antibiotica heb gehad en het is één van de weinige bewezen claims van dat soort probiotica drankjes

De dames met platte band: succes

ymme, oxazepam is geen middel tegen depressie. Nooit. Nou ja, er bij dan als je niet kan slapen of heel angstig bent. Bij een depressie werkt het niet. Maar heel fijn dat je je stukken beter voelt en dat de gesprekken zo goed helpen, dat is ook heel wat waard.

Ik ben aangekomen sinds het weekend en ik heb nog niet echt iets gedaan om het er weer af te krijgen
Ik kon idd bijna niet meer slapen.
En had hele tijd het gevoel hartklopping te hebben, flauw vallen. Doof rond de mond en dit bleek dan chronische yperventilatie te zijn. Dit wilde ze onder controle hebben, heb hiervoor ook therapie, en dat helpt gelukkig.
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:48:10 #73
4177 Jojogirl
pi_66940381
Was het nou een depressie of hyperventilatie?

En die kleren zijn tof ja. Dat pittige korte rode kapsel past er ook leuk bij
pi_66940495
Beide en voor beide onder behandeling.. Hihi zo heb je niets en zo heb je alles.
Maar nu doe ik het toch weer he.... ik wil hier niet verder over uitwijden.
Wil je meer weten PM me maar
pi_66940615
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:48 schreef Jojogirl het volgende:
En die kleren zijn tof ja. Dat pittige korte rode kapsel past er ook leuk bij
Ja! Je zou bijna zo'n leuk vlot rood kapsel nemen zodat de kleren echt bij je passen
pi_66940616
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:51 schreef ymme het volgende:
Beide en voor beide onder behandeling.. Hihi zo heb je niets en zo heb je alles.
Maar nu doe ik het toch weer he.... ik wil hier niet verder over uitwijden.
Wil je meer weten PM me maar
Misschien heb ik depressie van te dicht mee gemaakt, maar er is volgens mij helemaal niets Hihi aan dat je het opeens hebt............
En nu houd ik weer wijs mijn mond
pi_66941113
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Misschien heb ik depressie van te dicht mee gemaakt, maar er is volgens mij helemaal niets Hihi aan dat je het opeens hebt............
Er is helemaal niets leuks aan een depressie! Dus ik ben het helemaal met je eens Miss-S!
quote:
pi_66941164

[ Bericht 61% gewijzigd door Isabeau op 11-03-2009 17:13:06 (lama) ]
pi_66941219
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 17:11 schreef Isabeau het volgende:
lama
*knuffel*
pi_66941563
Ik vrees dat ik me ook weer hier mag melden. Anderhalf jaar geleden 40 kilo afgevallen, maar sinds ik een relatie heb en je zo nu en dan eens lekker uit eten gaat zijn er stiekem weer 10 kilootjes bij gekropen. De teller staat weer op 102 en daar moet dringend verandering in komen.

Het besef is er overigens alweer een tijdje. Zo ben ik weer fanatiek gaan sporten (hardlopen, zo'n kilometer of 7, 8 per keer) en probeer ik de tussendoortjes zo veel mogelijk te laten staan. I'm trying...
pi_66943417
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ik ga er na mijn opname denk ik eens kijken ik had er al eens eerder van gehoord en venray is goed om te doen vanuit mij halfuurtje rijden met de auto
pi_66943488
Oh Riann, even voor de duidelijkheid: het was sarcasme.
pi_66943654
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:26 schreef Isabeau het volgende:
Oh Riann, even voor de duidelijkheid: het was sarcasme.
er staan belachelijke dingen tussen maar ook een paar leuke dingen. Het is tegenwoordig bij mij alleen maar miss etam en wat leuke kleren die ik van iemand heb gekregen die behoorlijk aan het afvallen is.
pi_66943843
Ik liep laatst langs miss etam, en ik vond er voor de verandering nog wel leuke dingen hangen...

Fargo, wb, en zo te lezen ben je alweer goed bezig!
pi_66943918
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:35 schreef teigan het volgende:
Ik liep laatst langs miss etam, en ik vond er voor de verandering nog wel leuke dingen hangen...

Fargo, wb, en zo te lezen ben je alweer goed bezig!
Bij miss etam heb je van die echte kleren waaraan je meteen ziet dat komt van miss etam af en die kleren loop ik altijd met een boogje voorbij. Maar ja als je maat 48 hebt dan heb je weinig keus dan dat je daar kleren moet kopen voor een betaalbare prijs. Vaak als ik dan een andere grote maten winkel binnen loop zie ik helemaal niks dan vind ik het vaak allemaal flodderkleren waarin je alleen nog maar eens zo dik lijkt.
  Licht Ontvlambaar woensdag 11 maart 2009 @ 18:40:39 #86
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_66944045
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:41 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dan moet Sjeen maar voor ons shoppen, die woont het dichtste bij, denk ik.
[..]

Wat zit er eigenlijk op haar hoofd?
Is dat haar???
Ik weiger te winkelen bij een winkel die z'n kleren promoten wil met een vrouw met 'pittig kort rood haar'

Isa, ik ben na de apotheek meteen doorgerend naar de super om de yakult te halen. Mijn darmen doen eindelijk normaal sinds ik hooggedoseerd b12 slik, dat wil ik graag zo houden. Ben trouwens wel benieuwd of dat (het slikken van b12) ook in mijn bloed terug te zien is over een tijdje...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_66944138
Het is wat met die darmen. Ik ben benieuwd of ze ook wat vinden voor mijn darmen zelfs met ademen voel ik de beurse pijn in mijn buik. Yakult promoten ze idd overal. Maar bij mij heeft het niet meer te maken met de stoelgang maar gewoon de werking van mijn darmen. Met mijn stoelgang is op moment niks mis.
pi_66944175
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:40 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik weiger te winkelen bij een winkel die z'n kleren promoten wil met een vrouw met 'pittig kort rood haar'

Sorry dat ik je naam misbruikte.

Ik word trouwens juist heel ellendig van Yakult en aanverwante producten, mijn darmen raken daarvan helemáál overstuur.
***Levi was here***
pi_66944250
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:44 schreef Levitation het volgende:

[..]

Sorry dat ik je naam misbruikte.

Ik word trouwens juist heel ellendig van Yakult en aanverwante producten, mijn darmen raken daarvan helemáál overstuur.
Als je darmen gewoon normaal goed werken moet je ook niet van dat spul gaan gebruiken.
pi_66944252
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Eensch
Heb er vrij lang over gedaan om er weer uit te komen en zelfs achteraf is er niks hihi aan, al heb ik er wel veel van geleerd.
pi_66944375
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:46 schreef Riann het volgende:

[..]

Als je darmen gewoon normaal goed werken moet je ook niet van dat spul gaan gebruiken.
Ja, maar, dat doen ze niet. Heb volgens de huisarts "spatische darm", wat meestal betekent "ik snap dat je pijn hebt en het ellendig is, maar ik kan er helemaal niets mee".
Maar van probioticadrankjes wordt het dus alleen maar erger.
***Levi was here***
pi_66944649
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:49 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ja, maar, dat doen ze niet. Heb volgens de huisarts "spatische darm", wat meestal betekent "ik snap dat je pijn hebt en het ellendig is, maar ik kan er helemaal niets mee".
Maar van probioticadrankjes wordt het dus alleen maar erger.
hmmmz ik weet hoe erg dat het allemaal is bij mij komt het door mijn spierziekte maar dat word in die opname ook eens naar gekeken of ik er iets voor kan krijgen want mijn neuroloog dr faber die vond het eigenlijk niet nodig die dagelijkse pijn.
  Licht Ontvlambaar woensdag 11 maart 2009 @ 19:37:14 #93
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_66945996
Ook vreselijk vervelend lijkt me, Levi... Bij mij is het niet zo zeer pijn, dat valt op zich wel mee. Maar mijn darmen lijken niet te kunnen beslissen of ze nu teveel of te weinig vocht eruit willen halen Sinds ik b12 slik, doen ze het eigenlijk gewoon zoals het hoort. Ik gebruik dan ook geen yakult en aanverwanten. Maar met antibiotica gaat het geheid weer mis en dat wilde ik toch graag voorkomen...

Voor de rest gaat het hier eigenlijk best lekker. Ik val geen kilo's per week af, maar het valt me niet zwaar zo
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_66952064
Ik had voor mijn operatie ook erg veel last van mijn darmen. Nu nog maar zelden.

Geen idee hoe dat komt trouwens.
  woensdag 11 maart 2009 @ 23:02:39 #95
4177 Jojogirl
pi_66953784
Nog ff over dat geweldige kledingmerk Twister: denken ze nou echt dat dit soort foto's op hun site een reclame is?

pi_66953960
Ik begrijp de doelgroep ook niet helemaal, Jojo
  woensdag 11 maart 2009 @ 23:57:43 #97
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66955704
@ levi: dat had ik dus vandaag ook! kom in de fietsenstalling, band plat, en en enorme scheur/gat in de buitenband... hmpf!

verkapte "ik was jullie niet vergeten hoor maar heel druk met t slanktopic post"... ben alleen een beetje aangekomen in Amerika dus motivatie uit twéé topics is wellicht een goed idee... sta weer in t lijstje... weeg weer t zelfde als van de zomer. nou ja, een half jaar stabiliseren na 13 kilo afvallen is misschien ook wel gezond ofzo beuh. ik baal wel. dus.... ehhh hoi! ik ben ook weer echt bezig enzo...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66956055
Welkom terug kwakveense. Ook al is de reden voor jou wat minder leuk.

Wat een verschrikkelijke foto's. Daar ga ik dus noooooit iets kopen.

Isa, Jojo, Liejannuh en Octo, op het chocolade forum heb ik een topic geopend over het boekenreisje. De aanmelding is gestart.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 12 maart 2009 @ 00:46:17 #99
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66956748
thnx YPPY! Ach, ik denk maar zo: ik kan er vast nog wel een keer 13 kilo afkrijgen, en dan zit ik toch maar mooi op een totaal van 26 en weeg ik 70 kilo... ik ben gewoon aan ronde 2 begonnen nu!

hmmm ik ben mn blonde haren al tien maanden aan t laten groeien en sparen. maar nu ik die foto's zo zie ga ik denk ik toch maar voor een pittig kort rood kopje volgende week! koop ik er meteen zo'n broek bij

maarreh, ik pas tegenwoordig dan wel meestal in gewone maten (de grootste ) maar ik kon bij miss etam toch ook wel eens leuke dingen vinden die niet "des moeders" waren. M&S heeft ook leukere dingen tegenwoordig! Dyanne bij C&A loop ik met een boog omheen.. en ik kocht eigenlijk zelf altijd bij H&M maar die hebben steeds minder leuke dingen in de Big is Beautiful...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66958619
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 00:46 schreef kwakveense het volgende:
thnx YPPY! Ach, ik denk maar zo: ik kan er vast nog wel een keer 13 kilo afkrijgen, en dan zit ik toch maar mooi op een totaal van 26 en weeg ik 70 kilo... ik ben gewoon aan ronde 2 begonnen nu!

hmmm ik ben mn blonde haren al tien maanden aan t laten groeien en sparen. maar nu ik die foto's zo zie ga ik denk ik toch maar voor een pittig kort rood kopje volgende week! koop ik er meteen zo'n broek bij

maarreh, ik pas tegenwoordig dan wel meestal in gewone maten (de grootste ) maar ik kon bij miss etam toch ook wel eens leuke dingen vinden die niet "des moeders" waren. M&S heeft ook leukere dingen tegenwoordig! Dyanne bij C&A loop ik met een boog omheen.. en ik kocht eigenlijk zelf altijd bij H&M maar die hebben steeds minder leuke dingen in de Big is Beautiful...
ik vind de H&M vaak niks in het dikkere gedeelte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')