Kijk dat willen we horenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 07:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
enne miss S ik vind em wel![]()
![]()
![]()
erg mooi staan hoor!!
Hier hetzelfde probleem. En ik ben bezig met een cursus slijtersvak dus ik moet proeven. En ik heb over minder dan twee maanden examen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:58 schreef ColdFeet het volgende:
Sjeen, rot hè, dat alcohol zo slecht is voor de lijnIk hou erg van een lekkere whisky 's avonds laat, ofzo. Maar ik merk echt dat ik beter afval als ik wat minder drink
Vanavond ga ik peach cosmo's maken, trouwens
Ja, en dan vooral als je veel te weinig kcal binnen krijgt. Maar dat niet alleen, ook als je lichter wordt heeft je lichaam minder kcal nodig om dat gewicht te onderhouden. Bij elkaar opgeteld kan het best zo zijn dat je steeds langzamer afvalt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:53 schreef dyna18 het volgende:
Wat ik mij nou nog afvraag, kan het zijn dat je lichaam went aan de lagere calorieinname en dat je daardoor dus steeds minder gaat afvallen?
Feli dat je hem volbracht hebt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:56 schreef omearos het volgende:
Ben weer terug. Heb er 44:01 over gedaan volgens de site, en ik was allerlaatste.Maar ik heb hem helemaal gerend en niet gewandeld
![]()
26 april is de volgende, eens kijken of ik mijn snelheid omhoog kan brengen.
je laat je ook wel weer lekker op de kast jagen zeg. 1 reactie, en je vertrekt gelijk weer.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:36 schreef ymme het volgende:
Zoiets doe je samen. En niet alleen...
* zucht * de te verwachten reacties hier in dit topic.
lekker voor de hand liggend weer.
DOEI
Ik had nog nooit van zoiets als een plateau gehoord. Is dat niet psychologisch?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:10 schreef octopussy het volgende:
Dyna, je kan ook best wel eens op het welbekende plateau zitten. Volhouden met je eetpatroon (sowieso veel variëren) is het devies.
Ik heb wel eens gelezen dat het lichaamsgewicht wat je bij een plateau hebt een gewicht is wat je eerder langdurig hebt gehad. Bij mij klopte dat ook wel redelijk.
Niet per se. Bij mijn weten is het samen in verwachting, vrouw zwanger!quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:52 schreef kwakveense het volgende:
gefeliciteerd ymme. enneh, ook als je zwanger bent moet je goed op je eten letten hoor! juist extra! bovendien hóef je als vrouw geen 30 kilo aan te komen (kijk maar naar freecell). veel succes ermee!
(ik vind het persoonlijk gewoon jeukend irritant als mensen zeggen dat ze samen zwanger zijn... maar dat is een kwestie van smaak. samen een kindje krijgen, ja, samen zwanger, nee. kwestie van persoonlijke stylistische voorkeuren)
Ik ben gewoon een zoetekauw en hou echt heel erg van (dingen met) suiker.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:53 schreef teigan het volgende:
[..]
Levitation, wat balen, maar wat ik me dan afvraag is hoe het snoepen er steeds weer insluipt. Is daar een reden voor? (stress oid?). Hopen dat je het nu weer een beetje vol kan houden.
Dat dus inderdaad. Al die vrouwen die zeuren om dat aankomen, daar stond ik dan met zoveel kilo's kwijtquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:10 schreef freecell het volgende:
Gefeliciteerd Ymme
Hier was het ook: samen in verwachting, maar ik alleen zwanger
(al komen sommige mannen wel netjes met hun vrouw mee aan)
Dat ik niet veel zwangerschapskilo's over heb is trouwens dankzij mijn lijf en niet dankzij mij hoor!(fudge-craving!)
Maar jouw lijf is dan ook niet helemaal normaalquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad. Al die vrouwen die zeuren om dat aankomen, daar stond ik dan met zoveel kilo's kwijt
Heb je dat eigenlijk nog steeds volgehouden zoveel te sporten?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:51 schreef dyna18 het volgende:
Veel succes Pallas Athena.
Als ik je een tip mag geven. Maak je plan voor afvallen heel concreet en met details.
Meer bewegen: wat ga je doen dan? Hoe vaak en hoe lang?
Regelmatiger eten: je bedoelt op vaste tijden? En wat ga je eten dan?
Dat helpt je hopelijk om de plannen concreet te maken (en dus makkelijk om uit te voeren).
En natuurlijk helpen wij je wel.
Ter voorbeeld mijn plan waarmee ik begonnen ben:
Ik wil een halve kg per week afvallen.
Ik ga daarvoor 3x per week fitnessen 1,5 uur lang.
Met eten ga ik letten op gezond eten, weinig vet, weinig kcal en veel water.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar jouw lijf is dan ook niet helemaal normaal
Is er een concreet plan om te voorkomen dat het dit keer weer gebeurt?
Hier hetzelfde probleem. Maaltijden zijn niet erg veranderd, alleen zoet beleg wat vaker en tussendoor snoepen, en nu zit ik ook boven de 90kgquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een zoetekauw en hou echt heel erg van (dingen met) suiker.Ook als ik een tijd niet gesnoept heb, blijft zoetigheid een gigantische verleiding. Reden is dus hooguit gebrek aan ruggegraat.
Maar, gewoon weer kiezen op elkaar (letterlijk en figuurlijk
) en gewoon weer dapper proberen.
Jij ook succes!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:55 schreef omearos het volgende:
Welkom Pallas_Athena
[..]
Hier hetzelfde probleem. Maaltijden zijn niet erg veranderd, alleen zoet beleg wat vaker en tussendoor snoepen, en nu zit ik ook boven de 90kgEn ondanks dat ik er flink van baal kan ik me niet genoeg motiveren om er mee te stoppen. Beetje het gevoel alsof het toch niet helpt, ook al weet ik wel beter.
Succes met de kiezen op elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |