abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67262562
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 07:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:

[..]

enne miss S ik vind em wel erg mooi staan hoor!!
Kijk dat willen we horen
  zondag 22 maart 2009 @ 13:22:32 #262
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_67291166
Woei, ik heb de 5k in 1 keer uitgelopen Ben alleen niet heel tevreden nog met de tijd (32:55), maar daar kan vast nog wat vanaf.
  zondag 22 maart 2009 @ 13:43:36 #263
1762 YPPY
Yppiaans
pi_67291811
Whooooooooooooooooooooei Jojo, wat goed! De snelheid komt nog wel, je hebt het al gehaald.

de eerste keer deed ik er 40 minuten over
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_67292604
Goed zeg jojogirl!!!

En je hebt een mooi doel voor volgende lopen, proberen onder de 30 minuten te komen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 22 maart 2009 @ 21:26:24 #265
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_67306409
pfffff vandaag 2 uur in de spotschool geweest... keihard getraind... heerlijk

's avonds toch niet kunnen beheersen, en ik weet je mag af en toe best gek doen, de sparerib-lijn gebeld... maar ik kan er niet meer van genieten.. voel me schuldig tijdens het eten, tis veel te vet en te zout en voel me zwak... ik ben echt aan t afkicken van de suiker en vetten.. vaag zeg...

zit met een psychise vetknoop in mn hersens nu
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_67337630
zo morgen is het zo ver mijn opname rond 8 uur opstaan.
pi_67337988
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 10:58 schreef ColdFeet het volgende:
Sjeen, rot hè, dat alcohol zo slecht is voor de lijn Ik hou erg van een lekkere whisky 's avonds laat, ofzo. Maar ik merk echt dat ik beter afval als ik wat minder drink

Vanavond ga ik peach cosmo's maken, trouwens
Hier hetzelfde probleem. En ik ben bezig met een cursus slijtersvak dus ik moet proeven. En ik heb over minder dan twee maanden examen.
Sanity is (not) statistical
pi_67339248
Succes Riann
pi_67354076
Ik ben de laatste tijd even wat minder actief op het forum geweest vanwege drukte op het werk. Helaas gaat het met mij ook wat minder lekker. Ondanks dat ik nog steeds sport en op mijn eten let blijf ik al een maand lang op hetzelfde gewicht (ipv af te vallen). Daar baal ik dus best wel van dat al die moeite geen resultaat opleverd.

Wat ik mij nou nog afvraag, kan het zijn dat je lichaam went aan de lagere calorieinname en dat je daardoor dus steeds minder gaat afvallen?
pi_67354185
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:53 schreef dyna18 het volgende:
Wat ik mij nou nog afvraag, kan het zijn dat je lichaam went aan de lagere calorieinname en dat je daardoor dus steeds minder gaat afvallen?
Ja, en dan vooral als je veel te weinig kcal binnen krijgt. Maar dat niet alleen, ook als je lichter wordt heeft je lichaam minder kcal nodig om dat gewicht te onderhouden. Bij elkaar opgeteld kan het best zo zijn dat je steeds langzamer afvalt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_67354274
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 16:56 schreef omearos het volgende:
Ben weer terug. Heb er 44:01 over gedaan volgens de site, en ik was allerlaatste. Maar ik heb hem helemaal gerend en niet gewandeld
26 april is de volgende, eens kijken of ik mijn snelheid omhoog kan brengen.
Feli dat je hem volbracht hebt.
pi_67354384
Zie hier trouwens mijn afvalgrafiek:

Groen = afvalplan
Rood = gewicht (1x per week gemeten)

Wat je dus ziet is dat het allemaal erg lekker ging, behalve dus deze laatste maand Maart.
pi_67354639
Dyna, je kan ook best wel eens op het welbekende plateau zitten. Volhouden met je eetpatroon (sowieso veel variëren) is het devies.
Ik heb wel eens gelezen dat het lichaamsgewicht wat je bij een plateau hebt een gewicht is wat je eerder langdurig hebt gehad. Bij mij klopte dat ook wel redelijk.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:12:22 #274
35189 Troel
scherp en bot
pi_67354701
Ik heb via buzzer trouwens de nieuwe youw8 weegschaal

Erg grappig, hij hangt aan het netwerk en verstuurd de waardes dus naar internet. Ik zag dat je daar kon laten versturen naar valtaf.nl, dus ik ga eens kijken of het ook mogelijk is om zo'n koppeling te maken voor dieetweb. Geen idee hoor, maar niet geschoten is altijd mis.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67355166
Zou wel tof zijn Troel!
Hier een weekend schandalig los gegaa, was een weekendje weg en er was véél eten, we zijn 3x uit eten geweest en ik heb tussendoor ook gewoon genomen waar ik zin in had. Resultaat: nog niet eens 2 KG er bij Ik had echt meer verwacht, dit is er echt aan het einde van de week weer af
pi_67370273
Klinkt fijn freecell!!

Ik had vanavond oudergesprekken, ik heb gisteren maar even een bak pastasalade gemaakt, en dat beviel goed... Het was ook wel grappig, de jaloerse blikken van collega's met een standaard magnetronmaaltijd...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_67385517
Ik meld mij ook maar weer 'ns.
Met een andere avatar... dat wel Excuses voor de visueel-ingestelden onder ons.

Gewicht gaat hier nogal mis. Weeg weer bijna 96 kg.
Beweging ligt het niet aan, fiets nog netjes iedere dag 15-20km en als het niet hoost van de regen ga ik ook in mijn pauze braaf wandelen. (Gek eigenlijk, ik fiets wel door de regen, maar wandelen in de regen vind ik vreselijk) Heb gisteren ook weer voor de zoveelste keer het hardlopen opgepakt. Merk wel dat ik zwaarder ben, hardlopen kost echt veel moeite.

Maar, het aankomen ligt dús aan mijn voeding. Basis is wel goed, maar ik snoep er weer veel te veel bij. Daar ga ik dus maar weer 'ns wat aan doen. Vandaag al de snoeppot kunnen negeren. Is al een verbetering tov gisteren.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_67386081
Hier gaat het goed! Post wel niet zo actief hier, maar ben gewoon erg druk momenteel....
Binnenkort ben ik er echt weer vaker
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_67386691
Ik denk dat ik hier over 9 maanden weer kom.
Ga nu even niet meer lijnen..

Want want...

IK EN MIJN VRIEND ZIJN ZWANGER... En heel blij enzo....
pi_67386930
je vriend is óók zwanger? staat dat al in de krant?
Ja doei.
pi_67386972
Zoiets doe je samen. En niet alleen...

* zucht * de te verwachten reacties hier in dit topic.
lekker voor de hand liggend weer.

DOEI
pi_67387000
ja doei hè!
Ja doei.
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:52:04 #283
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67387489
gefeliciteerd ymme. enneh, ook als je zwanger bent moet je goed op je eten letten hoor! juist extra! bovendien hóef je als vrouw geen 30 kilo aan te komen (kijk maar naar freecell). veel succes ermee!

(ik vind het persoonlijk gewoon jeukend irritant als mensen zeggen dat ze samen zwanger zijn... maar dat is een kwestie van smaak. samen een kindje krijgen, ja, samen zwanger, nee. kwestie van persoonlijke stylistische voorkeuren )
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_67387540
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:36 schreef ymme het volgende:
Zoiets doe je samen. En niet alleen...

* zucht * de te verwachten reacties hier in dit topic.
lekker voor de hand liggend weer.

DOEI
je laat je ook wel weer lekker op de kast jagen zeg. 1 reactie, en je vertrekt gelijk weer.

Gefeliciteerd met je zwangerschap, en je kan natuurlijk altijd wat blijven letten op wat je eet, zodat je niet teveel kilo's overhoudt na de zwangerschap..

Levitation, wat balen, maar wat ik me dan afvraag is hoe het snoepen er steeds weer insluipt. Is daar een reden voor? (stress oid?). Hopen dat je het nu weer een beetje vol kan houden.

Fuente, fijn dat het goed gaat joh, en volgens mij ben je niet de enige die het druk heeft de laatste tijd..
pi_67388177
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:10 schreef octopussy het volgende:
Dyna, je kan ook best wel eens op het welbekende plateau zitten. Volhouden met je eetpatroon (sowieso veel variëren) is het devies.
Ik heb wel eens gelezen dat het lichaamsgewicht wat je bij een plateau hebt een gewicht is wat je eerder langdurig hebt gehad. Bij mij klopte dat ook wel redelijk.
Ik had nog nooit van zoiets als een plateau gehoord. Is dat niet psychologisch?
Of is het echt iets waar je lichaam op blijft hangen (en hoe kom je daar dan doorheen?)
pi_67388498
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:52 schreef kwakveense het volgende:
gefeliciteerd ymme. enneh, ook als je zwanger bent moet je goed op je eten letten hoor! juist extra! bovendien hóef je als vrouw geen 30 kilo aan te komen (kijk maar naar freecell). veel succes ermee!

(ik vind het persoonlijk gewoon jeukend irritant als mensen zeggen dat ze samen zwanger zijn... maar dat is een kwestie van smaak. samen een kindje krijgen, ja, samen zwanger, nee. kwestie van persoonlijke stylistische voorkeuren )
Niet per se. Bij mijn weten is het samen in verwachting, vrouw zwanger!

Afijn: gefeliciteerd ymme. En idd: blijf op je eten letten! Lijnen tijdens de zwangerschap is niet OK, maar aan iedere zoete-vreetbui toegeven is ook echt niet handig.
pi_67389139
Ik eet gezonder als nooit tevoren

Ok ik moet jullie gelijk geven, samen in verwachting en ik ben zwanger.
pi_67390018
Gefeliciteerd Ymme
Hier was het ook: samen in verwachting, maar ik alleen zwanger
(al komen sommige mannen wel netjes met hun vrouw mee aan )

Dat ik niet veel zwangerschapskilo's over heb is trouwens dankzij mijn lijf en niet dankzij mij hoor! (fudge-craving!)
pi_67390236
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:53 schreef teigan het volgende:

[..]

Levitation, wat balen, maar wat ik me dan afvraag is hoe het snoepen er steeds weer insluipt. Is daar een reden voor? (stress oid?). Hopen dat je het nu weer een beetje vol kan houden.

Ik ben gewoon een zoetekauw en hou echt heel erg van (dingen met) suiker. Ook als ik een tijd niet gesnoept heb, blijft zoetigheid een gigantische verleiding. Reden is dus hooguit gebrek aan ruggegraat. Maar, gewoon weer kiezen op elkaar (letterlijk en figuurlijk ) en gewoon weer dapper proberen.
***Levi was here***
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:29:31 #290
35189 Troel
scherp en bot
pi_67392650
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:10 schreef freecell het volgende:
Gefeliciteerd Ymme
Hier was het ook: samen in verwachting, maar ik alleen zwanger
(al komen sommige mannen wel netjes met hun vrouw mee aan )

Dat ik niet veel zwangerschapskilo's over heb is trouwens dankzij mijn lijf en niet dankzij mij hoor! (fudge-craving!)
Dat dus inderdaad. Al die vrouwen die zeuren om dat aankomen, daar stond ik dan met zoveel kilo's kwijt

Hoop dat dat dit keer anders is, anders blijft er geen Troel over (niet te hard juichen dames )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67398405
We willen wel wat Troel houden hoor
Anders wordt het ook maar een duffe boel allemaal!
pi_67406468
Hallo,
ik ben Pallas_Athena, hier gekomen via google en wat andere fora en als jullie het niet erg vinden zou ik hier graag ook mijn strijd om af te vallen willen ''delen''. Momenteel ben ik 1.72 meter lang en weeg ik 92 kilo. En ik wil terug naar een gewicht rond de 70 en 75 kilo, dus ik hoop dat dat gaat lukken.
Ik heb weinig ervaring met afvallen, dus ik hoop dat jullie mij er door kunnen helpen

Groeten, P_A
pi_67406556
Welkom Pallas_Athena
Wat is je plan? Ga je je etenspatroon aanpassen/meer sporten?
pi_67406978
Dankjewel.
Voornamelijk meer bewegen, en regelmatiger eten. Ik studeer, en dat is niet echt bevorderlijk voor je ritme. Sinds ik ben gaan studeren ben ik ruim twintig kilo aangekomen, mede omdat ik een tijd aan bed gekluisterd ben geweest. Maar dat is nu gelukkig helemaal over en nu ga ik weer proberen aan mijn gezondheid te werken.
pi_67412653
Veel succes Pallas Athena.
Als ik je een tip mag geven. Maak je plan voor afvallen heel concreet en met details.

Meer bewegen: wat ga je doen dan? Hoe vaak en hoe lang?
Regelmatiger eten: je bedoelt op vaste tijden? En wat ga je eten dan?

Dat helpt je hopelijk om de plannen concreet te maken (en dus makkelijk om uit te voeren).

En natuurlijk helpen wij je wel.

Ter voorbeeld mijn plan waarmee ik begonnen ben:
Ik wil een halve kg per week afvallen.
Ik ga daarvoor 3x per week fitnessen 1,5 uur lang.
Met eten ga ik letten op gezond eten, weinig vet, weinig kcal en veel water.
pi_67412758
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:29 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat dus inderdaad. Al die vrouwen die zeuren om dat aankomen, daar stond ik dan met zoveel kilo's kwijt
Maar jouw lijf is dan ook niet helemaal normaal

Is er een concreet plan om te voorkomen dat het dit keer weer gebeurt?
pi_67412830
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:51 schreef dyna18 het volgende:
Veel succes Pallas Athena.
Als ik je een tip mag geven. Maak je plan voor afvallen heel concreet en met details.

Meer bewegen: wat ga je doen dan? Hoe vaak en hoe lang?
Regelmatiger eten: je bedoelt op vaste tijden? En wat ga je eten dan?

Dat helpt je hopelijk om de plannen concreet te maken (en dus makkelijk om uit te voeren).

En natuurlijk helpen wij je wel.

Ter voorbeeld mijn plan waarmee ik begonnen ben:
Ik wil een halve kg per week afvallen.
Ik ga daarvoor 3x per week fitnessen 1,5 uur lang.
Met eten ga ik letten op gezond eten, weinig vet, weinig kcal en veel water.
Heb je dat eigenlijk nog steeds volgehouden zoveel te sporten?

Het is natuurlijk ook wel belangrijk om haalbare doelen te zetten.
  donderdag 26 maart 2009 @ 03:27:57 #298
35189 Troel
scherp en bot
pi_67418263
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:53 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar jouw lijf is dan ook niet helemaal normaal

Is er een concreet plan om te voorkomen dat het dit keer weer gebeurt?

Er wordt op dit moment gekeken welke mogelijkheden tot supplementen er zijn en zodra het de verkeerde kant uit dreigt te gaan, gaat er direct naar sondevoeding gekeken worden, in de hoop het daarmee snel onder controle te krijgen. IN ieder geval sta ik nu al vanaf het begin onder de goede controle en weet ik ook dat ze me niet eerst een aantal maanden laten aanklooien, maar meteen ingrijpen als het mis gaat. (en waarom dan sondevoeding: omdat de kans groot is dat de benodigde sporenelementen en mineralen en dergelijke niet in een cocktail voorkomen die door mijn darmen opgenomen kan worden en daarnaast veilig is voor zwangere vrouwen. Naast dat de tekorten voor mij zelf een probleem kunnen worden, is mijn arts vooral bang dat de baby echt te weinig binnen gaat krijgen)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67431176
Welkom Pallas_Athena
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:17 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ben gewoon een zoetekauw en hou echt heel erg van (dingen met) suiker. Ook als ik een tijd niet gesnoept heb, blijft zoetigheid een gigantische verleiding. Reden is dus hooguit gebrek aan ruggegraat. Maar, gewoon weer kiezen op elkaar (letterlijk en figuurlijk ) en gewoon weer dapper proberen.
Hier hetzelfde probleem. Maaltijden zijn niet erg veranderd, alleen zoet beleg wat vaker en tussendoor snoepen, en nu zit ik ook boven de 90kg En ondanks dat ik er flink van baal kan ik me niet genoeg motiveren om er mee te stoppen. Beetje het gevoel alsof het toch niet helpt, ook al weet ik wel beter.

Succes met de kiezen op elkaar
pi_67431446
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 14:55 schreef omearos het volgende:
Welkom Pallas_Athena
[..]

Hier hetzelfde probleem. Maaltijden zijn niet erg veranderd, alleen zoet beleg wat vaker en tussendoor snoepen, en nu zit ik ook boven de 90kg En ondanks dat ik er flink van baal kan ik me niet genoeg motiveren om er mee te stoppen. Beetje het gevoel alsof het toch niet helpt, ook al weet ik wel beter.

Succes met de kiezen op elkaar
Jij ook succes!
Ik zou best graag zoetigheid gewoon vies willen vinden. Ken best wat mensen die dat hebben, lijkt me ideaal.
***Levi was here***
  donderdag 26 maart 2009 @ 15:06:47 #301
35189 Troel
scherp en bot
pi_67431620
Hebben de andere moeders dat ook trouwens, dat je krampachtig probeert om je kind niet dezelfde weg te laten bewandelen als jij?
Ik ben (heel erg volgens mijn moeder) best streng voor Ruben met wat hij wel en niet mag hebben en heb soms zelf ook wel het gevoel dat ik misschien te streng ben en dat ik hem best wel eens een pleziertje mag gunnen. Maar toch ben ik ook bang dat hij uiteindelijk het figuur van zijn moeder krijgt zeg maar

Ruben is trouwens helemaal niet heel erg een zoetekauw, hij is net zo blij met zure dingen zoals yoghurt en karnemelk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')