tuurlijk welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja... Eigen schuld.![]()
![]()
Ik vind dat dan altijd zo stom dat je een verklaring moet gaan geven. Lekker belangrijk, die doet er toch niet toe.
nee die heb je niet!quote:
En, Nog op de uni ?quote:
net zo druk als hier dusquote:
Probeer ik al vanaf 8:30quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Nouja ik ben wel een poging tot aan het doen.
De eerste reactie noemen we dat ook welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:29 schreef hetzusjevan het volgende:
Nee, de fipo is de eerste post na de OP.
zo zijn wij bij mijn ouders een teckel verloren, die werd aangevallen en doodgebeten door een bouvierquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kom net terug van de dierenarts, mijn hond is aangevallen door een loslopende hond.
Geen zichtbare schade maar ik moet wel ieder uur zijn slijmvliezen checken om shocksymptomen uit te sluiten. Hij is net na de aanval een seconde of tien knock geweest en ik voel me echt ontzettend kut. (en het duurt nog zeker een uur voor Nint thuis is)![]()
Een kleine hond was inderdaad opgevreten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
zo zijn wij bij mijn ouders een teckel verloren, die werd aangevallen en doodgebeten door een bouvier
die teringlijer is gewoon doorgelopen en heeft nooit iets van zich laten horen!
Laten zien dat hij de baas is doet de onze soms ook, daarom zit hij altijd aan de lijn. Maar dat is iets anders dan van 30 meter afstand een sprint trekken om gelijk aan te vallenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:18 schreef VoreG het volgende:
Onze hond, een labrador, was altijd de macho van de buurt. Het is de liefste hond in de wereld, iedereen kan alles met hem doen en hij vindt niks erg, maar sommige honden moest hij altijd even laten zien dat hij de baas was.
Niet al eens eerder een ruzie geweest tussen de twee honden? Onze hond kan een paar honden echt totaal niet uitstaan en die wil hij het liefst aanvliegen. Gelukkig zit hij altijd aan de riem,omdat hij anders op z'n dooie gemakkie rond gaat lopen ipv het rondje dat wij willenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Laten zien dat hij de baas is doet de onze soms ook, daarom zit hij altijd aan de lijn. Maar dat is iets anders dan van 30 meter afstand een sprint trekken om gelijk aan te vallen
Deze honden lopen dus altijd los op dat kutveldje en luisteren nooit. Meestal zie ik ze op tijd en kan ik ze ontwijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet al eens eerder een ruzie geweest tussen de twee honden? Onze hond kan een paar honden echt totaal niet uitstaan en die wil hij het liefst aanvliegen. Gelukkig zit hij altijd aan de riem,omdat hij anders op z'n dooie gemakkie rond gaat lopen ipv het rondje dat wij willen..
Sterkte ophelia met de hondquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kom net terug van de dierenarts, mijn hond is aangevallen door een loslopende hond.
Geen zichtbare schade maar ik moet wel ieder uur zijn slijmvliezen checken om shocksymptomen uit te sluiten. Hij is net na de aanval een seconde of tien knock geweest en ik voel me echt ontzettend kut. (en het duurt nog zeker een uur voor Nint thuis is)![]()
Hoe komt ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:48 schreef automatic_ het volgende:![]()
Blegh, ik ben zo moe de laatste tijd!
Het lijkt wel oké te gaan, maar ik moet echt om de paar minuten even kijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Oooh Ophelia dat is kut! Ik zou helemaal over m'n toeren zijn waarschijnlijk als dat mij en m'n Puckie zou overkomen![]()
![]()
! Hoe gaat het nu met 'm?
Jammer...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hoe komt ?
Ophelia:
Eerste programma = FLOP (Movmap GPS Tracking
Ik ga gewoon door met zoekenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het lijkt wel oké te gaan, maar ik moet echt om de paar minuten even kijken![]()
[..]
Jammer...
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:57 schreef theKiD het volgende:
Hej Crazy.. u r right.. Hoe weet jij dat toch zomaar ineens
Hehe, dat hadden klasgenoten van mij in Breda ook gedaanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Ooh vriendin heeft auto bij zich en tis zo fijn hè.. we zouden bijna samen een bakkie kopen voor een prikkie die bijna klaar is voor de schroot, en dan zo nog ff twee jaar mee op en neer naar de uni knallen.
En waarom heb ik je niet op msn Kiddow !!!quote:20:12:55 10-03-09 GROUP-2 PRIO 1 6733 6751 CARNAVALSSTICHTING (TIL LAMBERT DE WIJSSTRAAT 46 B TILBURG OMS AUT (INC: 01)
1200817 BRW Tilburg (Centrum) (Springbemanning)
1200818 BRW Tilburg (Centrum) (Bezetting TS)
1200819 BRW Tilburg (Centrum) (Kazernealarm)
1201331 BRW Tilburg (Centrum) (1e TS)
1201332 BRW Tilburg (Centrum) (HW 6751)
1201336 BRW Tilburg (Centrum) (Besturing Kazerne)
1201975 BRW Tilburg (Centrum) (Lichtkrant)
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
jep. En soms niet alleen lezen maar ook reageren in de hoop dat ik daar dan weer op reageer..
Carnaval loopt daar nu pas uit de hand?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En waarom heb ik je niet op msn Kiddow !!!
Wat ben je in hemelsnaam aan t prutsen? En waar ben je nieuwschierig naar?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:23 schreef styliste het volgende:
mochten jullie je af vragen wat ik in hemelsnaam aan t prutsen ben.... kweetutooknie...
Denkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Carnaval loopt daar nu pas uit de hand?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:24 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat ben je in hemelsnaam aan t prutsen? En waar ben je nieuwschierig naar?
Waarom ben je zo aan het prutsenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:23 schreef styliste het volgende:
mochten jullie je af vragen wat ik in hemelsnaam aan t prutsen ben.... kweetutooknie...
nee alligt nie!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:28 schreef theKiD het volgende:
[..]Alsof ik dat zo open en bloot op dit forum ga vertellen
![]()
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:29 schreef styliste het volgende:
[..]
nee alligt nie!
mag ik dan ook nie meer sgieuwnierig zijn?
ik was hetquote:
zo, als ik het nou nog niet weet wie weet wie het is... denk ik....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
Tuurlijk welEn er zijn er wel een aantal die het weten hoor.. ik vertel alleen niet wie..
En mss heb je dr daar ook nog wel 1 van op msn staan ook..
* Crazy-M is betrouwbaarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
Tuurlijk welEn er zijn er wel een aantal die het weten hoor.. ik vertel alleen niet wie..
En mss heb je dr daar ook nog wel 1 van op msn staan ook..
6:30 sta ik net opquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:32 schreef theKiD het volgende:
Sweet dreams Styliste.. Ik ga nog ff paar uurtjes door.. Tot morgenvroeg 7 uur
Weet Crazy het wel dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Ja creezie wou het niet zegge nie dus ik heb 't geroaje! Bwehe.
wat weet ik ???quote:
IK WEET NIKS !!!quote:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Crazy weet wel wat.. hij heeft mijn essay tje namelijk doorgelezen en hij weet nu wat de beschikbaarheidsheuristiek inhoudt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
IK WEET NIKS !!!
IK ben maar een zielig klein mannetje dat niks kan en alleen maar telefoon kan aannemen op de servicedesk. Verder weet ik niks en kan ik niks !!!!
idd !!!quote:
Wat?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Crazy weet wel wat.. hij heeft mijn essay tje namelijk doorgelezen en hij weet nu wat de beschikbaarheidsheuristiek inhoudt.
jah lekker, doet er maar 1quote:
ja heb net seizoen 1 gedownload!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah lekker, doet er maar 1
zo Flashpoint kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:39 schreef theKiD het volgende:
Ik kan niet meer aan seizoen 1 komen van Chuck![]()
Thnx TeganDat je dat tegen me gezegt heb dat het een leuke serie is
Alleen seizoen 2 heb ik nu binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in een spoiler, is dat geheime liefde?
![]()
aflevering is nu al spannend !!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja heb net seizoen 1 gedownload!
zat vorige week How I Met Your Mother te kijkenkijkt goed weg die 4 seizoenen!
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
in een spoiler, is dat geheime liefde?
Dat is de ontkenningsfasequote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat is de ontkenningsfase
Is stap 1 toch?
;-)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:05 schreef Messenga het volgende:
Hey kid, je naam klopt niet echt bij je uiterlijk btw!
En, wat is een betere naam dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:05 schreef Messenga het volgende:
Hey kid, je naam klopt niet echt bij je uiterlijk btw!
Mijn hondje is zielig en ik ben nog niet uitgestrestquote:
Goed idee, samenvattingen!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn hondje is zielig en ik ben nog niet uitgestrest
Kid heeft een verkeerde nick
Styliste is nieuwsgierig
Er wordt tv gekeken
Zusje is naar bed
Er is brand bij een carnavalsvereniging
![]()
Was mijn eerste. Maar het was idd niet helemaal verschrikkelijk. Toen ik dezelfde avond per ongeluk een stukje kaas proefde (dat lust ik niet) moest ik namelijk wel bijna kotsen en bij de oester nietquote:
Aparte smaak, bij de meeste mensen zal het net andersom zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Was mijn eerste. Maar het was idd niet helemaal verschrikkelijk. Toen ik dezelfde avond per ongeluk een stukje kaas proefde (dat lust ik niet) moest ik namelijk wel bijna kotsen en bij de oester niet.
Och arm.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
Ik kan niet slapen, ik moet steeds aan grote enge honden denken
Ik vind kaas gewoon echt echt echt niet lekker. Verder ben ik totaal geen moeilijke eterquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Aparte smaak, bij de meeste mensen zal het net andersom zijn.
Je klinkt als een vriendin van me, hoewel die kaas niet eens op tafel verdraagt tijdens het eten...quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind kaas gewoon echt echt echt niet lekker. Verder ben ik totaal geen moeilijke eter.
Ben je al ver?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ga mijn bolide maar is starten naar EHVquote:Op woensdag 11 maart 2009 07:09 schreef theKiD het volgende:
MorgensIk denk dak zo me bedje eens ga warmmaken
aah hetzelfde dus als bij mijquote:
haha ok danquote:
En die nieuwe applicatie van Google? Werkt dat niet?quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha ok dan
krijg maar geen goede gps app voor htc gevonden
google maps laat me wel zien waar ik ben, maar niet hoe de route is geweest
ja is dat niet alleen op internet te zien dan ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:35 schreef toma het volgende:
[..]
En die nieuwe applicatie van Google? Werkt dat niet?
Life sucks en zoquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha ok dan
krijg maar geen goede gps app voor htc gevonden
google maps laat me wel zien waar ik ben, maar niet hoe de route is geweest
Dat kun je zelf instellen denk ikquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja is dat niet alleen op internet te zien dan ?
Nee applics sucksquote:
jah weet ook niet precies.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:41 schreef toma het volgende:
[..]
Dat kun je zelf instellen denk ik
Maar hoe heet die toepassing nou? Volgens mij is ie nog niet uit
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee applics sucks
toch heb ik de indruk dat ik hier bij de brw veel kan flikken![]()
Afdelingshoofd (vrouwlijk) staat voor het raam te wijzen naar collega alleen die reageerde niet ....
Ik zo tegen afdelingshoofd: Hij houdt niet van vrouwen achter het raam
Ze kwam de eerste paar minuten niet meer bij
nopequote:Op woensdag 11 maart 2009 09:43 schreef toma het volgende:
[..]die collega heette waarschijnlijk niet existenz
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee applics sucks
toch heb ik de indruk dat ik hier bij de brw veel kan flikken![]()
Afdelingshoofd (vrouwlijk) staat voor het raam te wijzen naar collega alleen die reageerde niet ....
Ik zo tegen afdelingshoofd: Hij houdt niet van vrouwen achter het raam
Ze kwam de eerste paar minuten niet meer bij
ik al vanaf 8:30 in EHVquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:01 schreef hetzusjevan het volgende:
Goeiemorregee ik zit al lekker sinds 9u vanochtend op de uni.
hoe is het met je essay afgelopen ? of nog mee bezig ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:25 schreef hetzusjevan het volgende:
Baggerrr.. ik wil printen vanaf mn laptop hier in de bieb, dus ik handleiding volgen.. moet ik een driver hebben maar nou weekniewelke want de handleiding is verouderd/de site van de driver vernieuwd. Nou kan ik nog niet testen of het werkt
.
haha, als er na gister niks meer is veranderd hoeft het nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:27 schreef hetzusjevan het volgende:
Die wil ik dus printen. Hoezo, wil je 'm nog een keer lezen
?
jah kloptquote:
quote:
Ja, daar zat ik gister in bad aan te denkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:25 schreef hetzusjevan het volgende:
Baggerrr.. ik wil printen vanaf mn laptop hier in de bieb, dus ik handleiding volgen.. moet ik een driver hebben maar nou weekniewelke want de handleiding is verouderd/de site van de driver vernieuwd. Nou kan ik nog niet testen of het werkt
.
Slim gedachtquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik gister in bad aan te denken
Als ik nu vanaf thuis mijn essay verzend naar de printer in P, dan kan jij hem daar printen
Maar goed; dat werkt (niet)?
Kan je mij een spoedlesje geven?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:04 schreef hetzusjevan het volgende:
Oke, ben er de hele ochtend mee bezig geweest, MAAR ik kan printopdrachten naar de printers versturen op de uni vanaf mn eigen laptop.
Ja inderdaad! Dus dan kan ik donderdag NACHT mijn essay afmaken en versturenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:04 schreef hetzusjevan het volgende:
Weet alleen nog niet of het ook vanuit thuis werkt, met VPN. Zal wel I guess. Hoe handig is dat? THuis printopdracht versturen, naar de printer lopen, pas erin, printen maar
.
Hehequote:Op woensdag 11 maart 2009 12:07 schreef Crazy-M het volgende:
Zoals ik het las van de site van jullie moet dat wel lukken Zusje.
En auto, ze heeft wel een heeeeeeeel klein beetje hulp gehad
stap 1: Accoutn admin rechten gevenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe
Maar Maar Maar! Wat moet ik dan doen?! Kan ik een spoedlesje krijgen?
Klinkt als heel moeilijkquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:49 schreef automatic_ het volgende:
Even een vraagje:
Ik heb nu een nieuw account aangemaakt met mijn studentnummer. In mijn normale account staat de printer ook bij printers. Kan ik dan mijn nieuwe account verwijderen en als ik dan wil printen, dan verander in mijn normale account naam in mijn studentnummer....?
zal ik niet doen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:49 schreef automatic_ het volgende:
Even een vraagje:
Ik heb nu een nieuw account aangemaakt met mijn studentnummer. In mijn normale account staat de printer ook bij printers. Kan ik dan mijn nieuwe account verwijderen en als ik dan wil printen, dan verander in mijn normale account naam in mijn studentnummer....?
Voor jou: Goede morgenquote:
Ik kan me daar ook vaag iets van herinneren (tijd terug inmiddelsquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:49 schreef automatic_ het volgende:
Even een vraagje:
Hey kiddiequote:
Oke, dankje!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal ik niet doen.
Aan je gebruikersnaam zitten namelijk "rechten" verdeeld op bestanden op je pc. Als je dus je gebruikersnaam wijzigt heb je kans dat je niet meer overal bij kan.
Je inlognaam is dus kort gezegd meer dan alleen het eerste scherm
Wat zijn de heren hier toch weer goed bezig he Auto? Jou beschermen zodat je niks verneukt op de uniquote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:21 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat zijn de heren hier toch weer goed bezig he Auto? Jou beschermen zodat je niks verneukt op de uni
jah denk dat ik maar bij de uni ga zittenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:21 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat zijn de heren hier toch weer goed bezig he Auto? Jou beschermen zodat je niks verneukt op de uni
Ooo voor de VPN? Volgens mij zijn die nieuwe certificaten er al vanaf januari, en daarna heb ik hem gebruikt..quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:55 schreef hetzusjevan het volgende:
De UvT heeft een nieuwe Wireless ingevoerd en daarvoor moet je even het certificaat voor instellen oid kwam ik vanochtend achter. Misschien heeft het daarmee te maken?
Komt tijd, komt raadquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
[upd] Doden bij schietpartij Duitse school
Vraag me af of we dit ook ooit in NL gaan meemaken
*ril*
Voor jou niet !!1quote:
Toch jammer dat je dat niet voor of na het wachtmuziekje vroegquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:49 schreef Crazy-M het volgende:
Godver, sommige opmerkingen moet je niet GELIJK maken
ik bel dell op, delletje stuurt me door naar servicedesk, wachtmuziek komt, ik zo wil je date? (stond toch al in de wacht) met gevolg dat collega en ik gelijk helemaal dubbel liggen van het lachen![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:53 schreef theKiD het volgende:
[..]
Toch jammer dat je dat niet voor of na het wachtmuziekje vroeg
Ooo okequote:Op woensdag 11 maart 2009 14:06 schreef hetzusjevan het volgende:
Nee, niet voor de vpn.. voor gewoon wireless als je op de uni bent.
Bij dell zijn ze altijd heel snel met ophangen enzo. Dus als je belt is het:quote:
Ik heb t weer eens rustig voor de verandering.. voor 1 dag maar though.. maar tochquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:19 schreef hetzusjevan het volgende:
En ik heb al 4300 woorden maar de richtlijn is 5000.. en ik moet nog een samenvatting van 150 woorden, de conclusie moet ik nog schrijven (2 kantjes ofzo?) en ik moet nog zeker 2 pagina's erbij gaan voegen. Oeps.
Ik moet het weekend ook zwoegenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb t weer eens rustig voor de verandering.. voor 1 dag maar though.. maar tochLeuk om andere mensen te zien zwoegen.. Morgen en het hele weekend zijn jullie weer aan de beurt om zo over mij te denken
![]()
t/m volgende week vrijdag aaneengesloten?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik moet het weekend ook zwoegen.
Als je een lezend oor zoekt mag je altijd een gil gevenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:19 schreef hetzusjevan het volgende:
En ik heb al 4300 woorden maar de richtlijn is 5000.. en ik moet nog een samenvatting van 150 woorden, de conclusie moet ik nog schrijven (2 kantjes ofzo?) en ik moet nog zeker 2 pagina's erbij gaan voegen. Oeps.
Serieus, zou jij ZIN hebben om een essay van 5000 woorden te lezen.. voor de lol?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je een lezend oor zoekt mag je altijd een gil geven![]()
hoeveel woorden waren die andere essayquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Serieus, zou jij ZIN hebben om een essay van 5000 woorden te lezen.. voor de lol?.
Dat andere essaytje was ongeveer 400-500 woorden. Mijn essay is zo'n 15 pagina's tot nu toe. Dat zijn echt geen 2 a4tjesquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoeveel woorden waren die andere essay
maar 5000 lijkt me idd 2 a4tjes ofzo ....
Waar moet over gaan?
Oo... Dit gaat echt nachtwerk worden morgenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Mja, wie niet...quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:07 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb een intense hekel aan ACVA.
ADHD leidt schijnbaar tot heel extreme vormen van SOGquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Serieus, zou jij ZIN hebben om een essay van 5000 woorden te lezen.. voor de lol?.
ik sluit me hierbij aanquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben straks wel nieuwsgierig naar je ding
Alle dagen heel dronken ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
ADHD leidt schijnbaar tot heel extreme vormen van SOG
haha, ik ook nietquote:
heb je iets fouts gedaanquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:39 schreef toma het volgende:
Heb vandaag hard gewerkt, maar ik ben niks opgeschoten
Nee ik moet iets maken voor m'n stage, maar dat is ook een half onderzoek want veel dingen zijn nog nooit gebruikt op mn stage adres. Dus ik heb vandaag de hele dag pogingen gedaan om iets voor elkaar te krijgen maar dat is niet gelukt. Ik ben dus weinig opgeschoten.quote:
nee, ik ben niet zo nieuwsgierig naar jouw 'ding'quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:41 schreef hetzusjevan het volgende:
Iedereen is nieuwsgierig naar mijn ding![]()
![]()
.
Het klinkt heel fout jongens en naar welk ding zijn jullie nieuwsgierig?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:41 schreef hetzusjevan het volgende:
![]()
.
Naar die ene piercing natuurlijkquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:41 schreef hetzusjevan het volgende:
![]()
.
die onderste jahquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oh
[ afbeelding ]
deze?
Of bedoelde je deze:
[ afbeelding ]
Die 2e had op de rug moeten zittenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oh
[ afbeelding ]
deze?
Of bedoelde je deze:
[ afbeelding ]
rug? waarom dat ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Die 2e had op de rug moeten zittenDan was ie wel
Je geweldige AcVa opdracht!quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:41 schreef hetzusjevan het volgende:
![]()
.
Pak em dan met goede kwaliteitquote:
niet je eigen frustraties nu gaan botvieren omdat je in eerste instantie faalde he!quote:
Ik faal niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
niet je eigen frustraties nu gaan botvieren omdat je in eerste instantie faalde he!
Dat is de ex-SPECO mentaliteit, daar hebben de docenten nu nog de pesthekel aan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
het leek er wel verdacht veel op vanuit mijn optiek...
Nippslipquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
BTW jeugd erotiek!
rond 1 minuut![]()
en 2 minuut 25
Dat zowiezo.. maar ik vind het wel mooi staan als ze dat op dr rug had gedaan..quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik stem toch voor het korset dat ook weer af kan
Ik ben zo trots op je!quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:02 schreef hetzusjevan het volgende:
geenzinmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer. sogpost.
hij is zo zat, hij geeft weer gas, ja dat is ruudje van de pas!quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat is de ex-SPECO mentaliteit, daar hebben de docenten nu nog de pesthekel aan.
Klinkt goedquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:24 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb ook geen zin om te koken.. en ook niet om naar de winkel te gaan. Ik heb nog kipfilet / hamlapje in de vriezer, heb nog gebakken piepers en een paprika.
kunt best een dagje zonder groente! zeker als je een soort roerbakschotel maakt met de kip en de paprika! uitje erbij als je die hebt!quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Zoals? Ik mis iets.. groente bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
kunt best een dagje zonder groente! zeker als je een soort roerbakschotel maakt met de kip en de paprika! uitje erbij als je die hebt!
aardappelen (indien vers) goed wassen en dan in partjes, even 3 minuten koken in een pan, dan in een oven schaal, peper zout erover, wat andre kruiden naar believen, beetje olie erbij, dan in de oven half uurtje 3 kwartier en smullen maar!
dan doe je dat of je nog steeds gewoon in de oven hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb echt geen verse lieverd. Gewoon van die schijfjes die je moet bakken
.
Ik dacht dat dat net als tomaat, fruit was?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:42 schreef krioro het volgende:
Sinds wanneer is paprika geen groente meer?
Hm zou best kunnen, wikipedia zegt vrucht. Maar ik vind het gewoon groente!quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat net als tomaat, fruit was?
Toffe docent that is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
hij is zo zat, hij geeft weer gas, ja dat is ruudje van de pas!
pepers en paprika's (en tomaten) zijn de vrucht van verschillende plantensoorten uit de nachtschadefamilie....quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:06 schreef krioro het volgende:
Ja en wat zijn pepers dan? Groente of fruit?
Maar zwarte en witte peper zijn ook weer bessen. Wil je het culinair bekijken of botanisch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:22 schreef krioro het volgende:
Gemalen zwarte en witte peper zijn specerijen ja, maar bijvoorbeeld rode pepers zijn toch echt vruchten zie ik nu.
Culinair!quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar zwarte en witte peper zijn ook weer bessen. Wil je het culinair bekijken of botanisch?
Hier kan ik me wel in vinden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:28 schreef Tegan het volgende:
Nouja. Kruiden en specerijen (zoals peper) gebruik je eten op smaak te brengen. Dus het ligt er aan hoe je paprika's gebruikt. Er bestaat bijvoorbeeld paprikapoeder om mee te kruiden, terwijl je dat niet echt hebt van de gemiddelde groente?! Zelfde met tomaten, die eet je niet als fruit, terwijl het wel een vrucht is, dus rekenen de meesten het als groente.
droplul eerste en tweede klas!quote:
Of hij is verandert, of we hebben gewoon een andere meningquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
droplul eerste en tweede klas!
goede docenten:
De Kok, Van den Dungen rest ben ik alweer vergeten
Baasquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:33 schreef Messenga het volgende:
[..]
Of hij is verandert, of we hebben gewoon een andere mening
Je bedoelt Robert Kok? Die is wel goed inderdaad. Van den Dungen werkt er dan vast niet meer
Oude Ophuis, da's pas een vent![]()
Sizelove is weggegaan met van Alphen, naar de VS.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Baas
Van den Nieuwehuijzen had je ook nog, miss Sizelove (ontzettende pornonaam)
wie is nog de directeur? als het nog steeds die lange kerel met een bril is dan kan ik je een geheim vertellen:
DIE HEEFT EEN LEKKERE DOCHTER!
Wie ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |