Klinkt als heel moeilijkquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:49 schreef automatic_ het volgende:
Even een vraagje:
Ik heb nu een nieuw account aangemaakt met mijn studentnummer. In mijn normale account staat de printer ook bij printers. Kan ik dan mijn nieuwe account verwijderen en als ik dan wil printen, dan verander in mijn normale account naam in mijn studentnummer....?
zal ik niet doen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:49 schreef automatic_ het volgende:
Even een vraagje:
Ik heb nu een nieuw account aangemaakt met mijn studentnummer. In mijn normale account staat de printer ook bij printers. Kan ik dan mijn nieuwe account verwijderen en als ik dan wil printen, dan verander in mijn normale account naam in mijn studentnummer....?
Voor jou: Goede morgenquote:
Ik kan me daar ook vaag iets van herinneren (tijd terug inmiddelsquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:49 schreef automatic_ het volgende:
Even een vraagje:
Hey kiddiequote:
Oke, dankje!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal ik niet doen.
Aan je gebruikersnaam zitten namelijk "rechten" verdeeld op bestanden op je pc. Als je dus je gebruikersnaam wijzigt heb je kans dat je niet meer overal bij kan.
Je inlognaam is dus kort gezegd meer dan alleen het eerste scherm
Wat zijn de heren hier toch weer goed bezig he Auto? Jou beschermen zodat je niks verneukt op de uniquote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:21 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat zijn de heren hier toch weer goed bezig he Auto? Jou beschermen zodat je niks verneukt op de uni
jah denk dat ik maar bij de uni ga zittenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:21 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat zijn de heren hier toch weer goed bezig he Auto? Jou beschermen zodat je niks verneukt op de uni
Ooo voor de VPN? Volgens mij zijn die nieuwe certificaten er al vanaf januari, en daarna heb ik hem gebruikt..quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:55 schreef hetzusjevan het volgende:
De UvT heeft een nieuwe Wireless ingevoerd en daarvoor moet je even het certificaat voor instellen oid kwam ik vanochtend achter. Misschien heeft het daarmee te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |