t/m volgende week vrijdag aaneengesloten?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik moet het weekend ook zwoegen.
Als je een lezend oor zoekt mag je altijd een gil gevenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:19 schreef hetzusjevan het volgende:
En ik heb al 4300 woorden maar de richtlijn is 5000.. en ik moet nog een samenvatting van 150 woorden, de conclusie moet ik nog schrijven (2 kantjes ofzo?) en ik moet nog zeker 2 pagina's erbij gaan voegen. Oeps.
Serieus, zou jij ZIN hebben om een essay van 5000 woorden te lezen.. voor de lol?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je een lezend oor zoekt mag je altijd een gil geven![]()
hoeveel woorden waren die andere essayquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Serieus, zou jij ZIN hebben om een essay van 5000 woorden te lezen.. voor de lol?.
Dat andere essaytje was ongeveer 400-500 woorden. Mijn essay is zo'n 15 pagina's tot nu toe. Dat zijn echt geen 2 a4tjesquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoeveel woorden waren die andere essay
maar 5000 lijkt me idd 2 a4tjes ofzo ....
Waar moet over gaan?
Oo... Dit gaat echt nachtwerk worden morgenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:19 schreef hetzusjevan het volgende:
En ik heb al 4300 woorden maar de richtlijn is 5000.. en ik moet nog een samenvatting van 150 woorden, de conclusie moet ik nog schrijven (2 kantjes ofzo?) en ik moet nog zeker 2 pagina's erbij gaan voegen. Oeps.
Mja, wie niet...quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:07 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb een intense hekel aan ACVA.
ADHD leidt schijnbaar tot heel extreme vormen van SOGquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Serieus, zou jij ZIN hebben om een essay van 5000 woorden te lezen.. voor de lol?.
ik sluit me hierbij aanquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben straks wel nieuwsgierig naar je ding
Alle dagen heel dronken ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
ADHD leidt schijnbaar tot heel extreme vormen van SOG
haha, ik ook nietquote:
heb je iets fouts gedaanquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:39 schreef toma het volgende:
Heb vandaag hard gewerkt, maar ik ben niks opgeschoten
Nee ik moet iets maken voor m'n stage, maar dat is ook een half onderzoek want veel dingen zijn nog nooit gebruikt op mn stage adres. Dus ik heb vandaag de hele dag pogingen gedaan om iets voor elkaar te krijgen maar dat is niet gelukt. Ik ben dus weinig opgeschoten.quote:
nee, ik ben niet zo nieuwsgierig naar jouw 'ding'quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:41 schreef hetzusjevan het volgende:
Iedereen is nieuwsgierig naar mijn ding![]()
![]()
.
Het klinkt heel fout jongens en naar welk ding zijn jullie nieuwsgierig?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:41 schreef hetzusjevan het volgende:
![]()
.
Naar die ene piercing natuurlijkquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:41 schreef hetzusjevan het volgende:
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |