Klinkt goedquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:24 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb ook geen zin om te koken.. en ook niet om naar de winkel te gaan. Ik heb nog kipfilet / hamlapje in de vriezer, heb nog gebakken piepers en een paprika.
kunt best een dagje zonder groente! zeker als je een soort roerbakschotel maakt met de kip en de paprika! uitje erbij als je die hebt!quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Zoals? Ik mis iets.. groente bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
kunt best een dagje zonder groente! zeker als je een soort roerbakschotel maakt met de kip en de paprika! uitje erbij als je die hebt!
aardappelen (indien vers) goed wassen en dan in partjes, even 3 minuten koken in een pan, dan in een oven schaal, peper zout erover, wat andre kruiden naar believen, beetje olie erbij, dan in de oven half uurtje 3 kwartier en smullen maar!
dan doe je dat of je nog steeds gewoon in de oven hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb echt geen verse lieverd. Gewoon van die schijfjes die je moet bakken
.
Ik dacht dat dat net als tomaat, fruit was?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:42 schreef krioro het volgende:
Sinds wanneer is paprika geen groente meer?
Hm zou best kunnen, wikipedia zegt vrucht. Maar ik vind het gewoon groente!quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat net als tomaat, fruit was?
Toffe docent that is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
hij is zo zat, hij geeft weer gas, ja dat is ruudje van de pas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |