die onderste jahquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oh
[ afbeelding ]
deze?
Of bedoelde je deze:
[ afbeelding ]
Die 2e had op de rug moeten zittenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oh
[ afbeelding ]
deze?
Of bedoelde je deze:
[ afbeelding ]
rug? waarom dat ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Die 2e had op de rug moeten zittenDan was ie wel
Je geweldige AcVa opdracht!quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:41 schreef hetzusjevan het volgende:
Iedereen is nieuwsgierig naar mijn ding![]()
![]()
.
Het klinkt heel fout jongens en naar welk ding zijn jullie nieuwsgierig?
Pak em dan met goede kwaliteitquote:
niet je eigen frustraties nu gaan botvieren omdat je in eerste instantie faalde he!quote:
Ik faal niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
niet je eigen frustraties nu gaan botvieren omdat je in eerste instantie faalde he!
Dat is de ex-SPECO mentaliteit, daar hebben de docenten nu nog de pesthekel aan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
het leek er wel verdacht veel op vanuit mijn optiek...
Nippslipquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
BTW jeugd erotiek!
rond 1 minuut![]()
en 2 minuut 25
Dat zowiezo.. maar ik vind het wel mooi staan als ze dat op dr rug had gedaan..quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik stem toch voor het korset dat ook weer af kan
Ik ben zo trots op je!quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:02 schreef hetzusjevan het volgende:
geenzinmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer. sogpost.
hij is zo zat, hij geeft weer gas, ja dat is ruudje van de pas!quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat is de ex-SPECO mentaliteit, daar hebben de docenten nu nog de pesthekel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |