En die nieuwe applicatie van Google? Werkt dat niet?quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha ok dan
krijg maar geen goede gps app voor htc gevonden
google maps laat me wel zien waar ik ben, maar niet hoe de route is geweest
ja is dat niet alleen op internet te zien dan ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:35 schreef toma het volgende:
[..]
En die nieuwe applicatie van Google? Werkt dat niet?
Life sucks en zoquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha ok dan
krijg maar geen goede gps app voor htc gevonden
google maps laat me wel zien waar ik ben, maar niet hoe de route is geweest
Dat kun je zelf instellen denk ikquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja is dat niet alleen op internet te zien dan ?
Nee applics sucksquote:
jah weet ook niet precies.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:41 schreef toma het volgende:
[..]
Dat kun je zelf instellen denk ik
Maar hoe heet die toepassing nou? Volgens mij is ie nog niet uit
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee applics sucks
toch heb ik de indruk dat ik hier bij de brw veel kan flikken![]()
Afdelingshoofd (vrouwlijk) staat voor het raam te wijzen naar collega alleen die reageerde niet ....
Ik zo tegen afdelingshoofd: Hij houdt niet van vrouwen achter het raam
Ze kwam de eerste paar minuten niet meer bij
nopequote:Op woensdag 11 maart 2009 09:43 schreef toma het volgende:
[..]die collega heette waarschijnlijk niet existenz
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee applics sucks
toch heb ik de indruk dat ik hier bij de brw veel kan flikken![]()
Afdelingshoofd (vrouwlijk) staat voor het raam te wijzen naar collega alleen die reageerde niet ....
Ik zo tegen afdelingshoofd: Hij houdt niet van vrouwen achter het raam
Ze kwam de eerste paar minuten niet meer bij
ik al vanaf 8:30 in EHVquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:01 schreef hetzusjevan het volgende:
Goeiemorregee ik zit al lekker sinds 9u vanochtend op de uni.
hoe is het met je essay afgelopen ? of nog mee bezig ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:25 schreef hetzusjevan het volgende:
Baggerrr.. ik wil printen vanaf mn laptop hier in de bieb, dus ik handleiding volgen.. moet ik een driver hebben maar nou weekniewelke want de handleiding is verouderd/de site van de driver vernieuwd. Nou kan ik nog niet testen of het werkt
.
haha, als er na gister niks meer is veranderd hoeft het nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:27 schreef hetzusjevan het volgende:
Die wil ik dus printen. Hoezo, wil je 'm nog een keer lezen
?
jah kloptquote:
quote:
Ja, daar zat ik gister in bad aan te denkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:25 schreef hetzusjevan het volgende:
Baggerrr.. ik wil printen vanaf mn laptop hier in de bieb, dus ik handleiding volgen.. moet ik een driver hebben maar nou weekniewelke want de handleiding is verouderd/de site van de driver vernieuwd. Nou kan ik nog niet testen of het werkt
.
Slim gedachtquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik gister in bad aan te denken
Als ik nu vanaf thuis mijn essay verzend naar de printer in P, dan kan jij hem daar printen
Maar goed; dat werkt (niet)?
Kan je mij een spoedlesje geven?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:04 schreef hetzusjevan het volgende:
Oke, ben er de hele ochtend mee bezig geweest, MAAR ik kan printopdrachten naar de printers versturen op de uni vanaf mn eigen laptop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |