tuurlijk welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja... Eigen schuld.![]()
![]()
Ik vind dat dan altijd zo stom dat je een verklaring moet gaan geven. Lekker belangrijk, die doet er toch niet toe.
nee die heb je niet!quote:
En, Nog op de uni ?quote:
net zo druk als hier dusquote:
Probeer ik al vanaf 8:30quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Nouja ik ben wel een poging tot aan het doen.
De eerste reactie noemen we dat ook welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:29 schreef hetzusjevan het volgende:
Nee, de fipo is de eerste post na de OP.
zo zijn wij bij mijn ouders een teckel verloren, die werd aangevallen en doodgebeten door een bouvierquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kom net terug van de dierenarts, mijn hond is aangevallen door een loslopende hond.
Geen zichtbare schade maar ik moet wel ieder uur zijn slijmvliezen checken om shocksymptomen uit te sluiten. Hij is net na de aanval een seconde of tien knock geweest en ik voel me echt ontzettend kut. (en het duurt nog zeker een uur voor Nint thuis is)![]()
Een kleine hond was inderdaad opgevreten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
zo zijn wij bij mijn ouders een teckel verloren, die werd aangevallen en doodgebeten door een bouvier
die teringlijer is gewoon doorgelopen en heeft nooit iets van zich laten horen!
Laten zien dat hij de baas is doet de onze soms ook, daarom zit hij altijd aan de lijn. Maar dat is iets anders dan van 30 meter afstand een sprint trekken om gelijk aan te vallenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:18 schreef VoreG het volgende:
Onze hond, een labrador, was altijd de macho van de buurt. Het is de liefste hond in de wereld, iedereen kan alles met hem doen en hij vindt niks erg, maar sommige honden moest hij altijd even laten zien dat hij de baas was.
Niet al eens eerder een ruzie geweest tussen de twee honden? Onze hond kan een paar honden echt totaal niet uitstaan en die wil hij het liefst aanvliegen. Gelukkig zit hij altijd aan de riem,omdat hij anders op z'n dooie gemakkie rond gaat lopen ipv het rondje dat wij willenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Laten zien dat hij de baas is doet de onze soms ook, daarom zit hij altijd aan de lijn. Maar dat is iets anders dan van 30 meter afstand een sprint trekken om gelijk aan te vallen
Deze honden lopen dus altijd los op dat kutveldje en luisteren nooit. Meestal zie ik ze op tijd en kan ik ze ontwijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet al eens eerder een ruzie geweest tussen de twee honden? Onze hond kan een paar honden echt totaal niet uitstaan en die wil hij het liefst aanvliegen. Gelukkig zit hij altijd aan de riem,omdat hij anders op z'n dooie gemakkie rond gaat lopen ipv het rondje dat wij willen..
Sterkte ophelia met de hondquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kom net terug van de dierenarts, mijn hond is aangevallen door een loslopende hond.
Geen zichtbare schade maar ik moet wel ieder uur zijn slijmvliezen checken om shocksymptomen uit te sluiten. Hij is net na de aanval een seconde of tien knock geweest en ik voel me echt ontzettend kut. (en het duurt nog zeker een uur voor Nint thuis is)![]()
Hoe komt ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:48 schreef automatic_ het volgende:![]()
Blegh, ik ben zo moe de laatste tijd!
Het lijkt wel oké te gaan, maar ik moet echt om de paar minuten even kijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Oooh Ophelia dat is kut! Ik zou helemaal over m'n toeren zijn waarschijnlijk als dat mij en m'n Puckie zou overkomen![]()
![]()
! Hoe gaat het nu met 'm?
Jammer...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hoe komt ?
Ophelia:
Eerste programma = FLOP (Movmap GPS Tracking
Ik ga gewoon door met zoekenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het lijkt wel oké te gaan, maar ik moet echt om de paar minuten even kijken![]()
[..]
Jammer...
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:57 schreef theKiD het volgende:
Hej Crazy.. u r right.. Hoe weet jij dat toch zomaar ineens
Hehe, dat hadden klasgenoten van mij in Breda ook gedaanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Ooh vriendin heeft auto bij zich en tis zo fijn hè.. we zouden bijna samen een bakkie kopen voor een prikkie die bijna klaar is voor de schroot, en dan zo nog ff twee jaar mee op en neer naar de uni knallen.
En waarom heb ik je niet op msn Kiddow !!!quote:20:12:55 10-03-09 GROUP-2 PRIO 1 6733 6751 CARNAVALSSTICHTING (TIL LAMBERT DE WIJSSTRAAT 46 B TILBURG OMS AUT (INC: 01)
1200817 BRW Tilburg (Centrum) (Springbemanning)
1200818 BRW Tilburg (Centrum) (Bezetting TS)
1200819 BRW Tilburg (Centrum) (Kazernealarm)
1201331 BRW Tilburg (Centrum) (1e TS)
1201332 BRW Tilburg (Centrum) (HW 6751)
1201336 BRW Tilburg (Centrum) (Besturing Kazerne)
1201975 BRW Tilburg (Centrum) (Lichtkrant)
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
jep. En soms niet alleen lezen maar ook reageren in de hoop dat ik daar dan weer op reageer..
Carnaval loopt daar nu pas uit de hand?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En waarom heb ik je niet op msn Kiddow !!!
Wat ben je in hemelsnaam aan t prutsen? En waar ben je nieuwschierig naar?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:23 schreef styliste het volgende:
mochten jullie je af vragen wat ik in hemelsnaam aan t prutsen ben.... kweetutooknie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |