Om nog even te zeikenquote:
en Neo en ik kunnen er bijquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:20 schreef sander89 het volgende:
De meeste lessers kunnen er wel uit want die hebben al hun rijbewijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 08:06 schreef popolon het volgende:
Ik ga van de zomer m'n rijbewijs halen en dan een tour maken door de VS. Gelukkig kost een rijbewijs halen in de VS maar $25.
Lessen? Wat is dat? Meteen afrijden.
Ga brommer rijden met je sneue plaatje man.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:07 schreef retuow82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen maar naar de kosten kijken en niet naar je veiligheid en hoe je die kunt behouden in noodsituaties....
Hopelijk leer je voor de $25 ook een noodstop en een uitwijkprocedure, die ga je vaak nodig hebben!
Wie zegt dat hij niet gaat oefenen? Hijzelf... lees zijn tekst eens door! "Lessen? Wat is dat? Meteen afrijden."quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
wie zegt dat hij, omdat het amerikaanse systeem anders werkt, hij niet om veiligheid geeft?
Wie zegt dat hij niet zal oefenen?
Wie zegt dat hij zomaar de weg op gaat?
Misschien wel, en dat vind ik ook niet zo verstandig, maar om meteen dit te gaan roepen....:N
Pak jij nu maar de brommer, motor moet je eerst een rijbewijs voor hebben en die heb je nog niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:45 schreef popolon het volgende:
Ga brommer rijden met je sneue plaatje man.
Wie zegt dat dat niet onder de aandacht komt?Maar goed, ik zal het even uitleggen want ik zie dat je het wel erg serieus neemt en voordat meneer nog meer leuke plaatjes gaat posten. Het betreft vier volle dagen, alles in één, praktijk, theorie en examen.
Harley 883 Sportster, here I come.![]()
quote:Het praktijkexamen voor de motor is er in twee categorieën, een lichte categorie (‘A beperkt’) en een zware categorie zonder beperkingen (‘A’). De examens Voertuigbeheersing en Verkeersdeelneming moet je afleggen in dezelfde categorie.
Als je jonger bent dan 21 jaar, moet je het examen afleggen op een lichte motor met een vermogen van minder dan 35 kW. De cilinderinhoud van deze motor moet meer dan 120 cc zijn en hij moet minstens honderd kilometer per uur kunnen rijden.
Ben je 21 jaar of ouder, dan mag je kiezen of je het examen wilt afleggen op een lichte motor of een zware. Zo’n zware motor moet een vermogen hebben van 35 kW of meer. Voor beide categorieën geldt dat de motor moet zijn voorzien van spiegels, richtingaanwijzers en een L-bord achter op de motor.
Volgens mij moet je beneden 21 alles op de " lichte motor" behalen, de zware mag je gewoon niet besturen. En zie ik in je verhaal >35 kw staan? Moet dat geen 25 kw zijn?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:08 schreef KoekjesTwister het volgende:
Even een vraagje.
De AVB en AVD moet je op een motor uit dezelfde klasse uitvoeren. AVD op zwaar afrijden mag enkel vanaf je 21e, maar AVB op een zware motor? Mag dat ook pas op je 21e?
[..]
Dit verhaal is van het CBR. Voor mijn 21e lessen op zwaar mag van mijn rijschool waarschijnlijk wel, anders gaat het helemaal lang duren voordat ik mijn rijbewijs op zak heb.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:03 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je beneden 21 alles op de " lichte motor" behalen, de zware mag je gewoon niet besturen. En zie ik in je verhaal >35 kw staan? Moet dat geen 25 kw zijn?
Dan denk ik dat jouw rijschool in overtreding is... Bij mijn instructeur waar ik toen leste mocht het nooit. Ik heb er gelukkig nooit geen last van gehad maar anderen waarmee ik les had zeker wel.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:38 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Dit verhaal is van het CBR. Voor mijn 21e lessen op zwaar mag van mijn rijschool waarschijnlijk wel, anders gaat het helemaal lang duren voordat ik mijn rijbewijs op zak heb.
Lolquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:30 schreef KoekjesTwister het volgende:
Het lijkt mij logischer dat je rijbewijs op je 21e verjaardag of na twee jaar rijervaring wordt omgezet naar A onbeperkt. Helaas is het CBR enkel op mijn geld uit.
Het huidige systeem is bizar. Als je perse een "snelle" motor wilt rijden, dan moet je voor je 19e je motorrijbewijs halen, anders kun je net zo goed twee jaar wachten met het halen van je rijbewijs.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:38 schreef sander89 het volgende:
[..]
Loldat is ook zo.
Of wat bedoel je?
Van je 18e tot je 21e zit je aan 25 kw vast, daarna is het vol vermogen volgens mij. Ik snap niet echt wat je bedoelt met "dan moet je het voor je 19e halen"....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:50 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Het huidige systeem is bizar. Als je perse een "snelle" motor wilt rijden, dan moet je voor je 19e je motorrijbewijs halen, anders kun je net zo goed twee jaar wachten met het halen van je rijbewijs.
Of klinkt dat logisch?
Als je na je 19e verjaardag maar voor je 21e verjaardag je rijbewijs haalt, dan mag je pas na twee jaar op vol vermogen rijden. Het is dan verstandiger om het rijbewijs pas op na je 21e verjaardag te halen, dan mag je sneller op een > 25 kw rijden. Een uiterst bizarre regeling.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:37 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Van je 18e tot je 21e zit je aan 25 kw vast, daarna is het vol vermogen volgens mij. Ik snap niet echt wat je bedoelt met "dan moet je het voor je 19e halen"....
En 25 kw wil niet zeggen dat je langzaam bent, ik ken genoeg 25 kw motoren die ook 190 km/u lopen en geloof me, dat rij je niet zo vaak hoor.
Als je na je 19e verjaardag maar voor je 21e verjaardag je rijbewijs haalt, dan mag je pas na twee jaar op vol vermogen rijden. Het is dan verstandiger om het rijbewijs pas op na je 21e verjaardag te halen, dan mag je sneller op een > 25 kw rijden. Een uiterst bizarre regeling.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:37 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Van je 18e tot je 21e zit je aan 25 kw vast, daarna is het vol vermogen volgens mij. Ik snap niet echt wat je bedoelt met "dan moet je het voor je 19e halen"....
En 25 kw wil niet zeggen dat je langzaam bent, ik ken genoeg 25 kw motoren die ook 190 km/u lopen en geloof me, dat rij je niet zo vaak hoor.
Je bent een motorrijder of je bent het niet... Die paar dingen zouden mij niet tegenhouden. En die politie, wat een onzin, alsof je 4 keer per dag wordt aangehouden, het staat niet achterop je jas dat je 25 kw rijdt ofzoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:12 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Als je na je 19e verjaardag maar voor je 21e verjaardag je rijbewijs haalt, dan mag je pas na twee jaar op vol vermogen rijden. Het is dan verstandiger om het rijbewijs pas op na je 21e verjaardag te halen, dan mag je sneller op een > 25 kw rijden. Een uiterst bizarre regeling.
Zelf wil ik niet met 25 kw rijden omdat ik geen zin heb in het gezeur dat er bij komt kijken. Dat je hem moet afknijpen, gezeur met kentekenbewijs, verzekering, politie. Daarnaast is 25 kw op een motor van 250 kilogram ook geen succes.
Ik had een paar maanden voor mijn 20e verjaardag pas mijn autorijbewijs, en toen heb ik dus besloten om een jaar met afrijden te wachten zodat ik een jaar eerder op zwaar kon (nogmaals: krankzinnige wetgeving als je het zo uitschrijft).quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:42 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Je bent een motorrijder of je bent het niet... Die paar dingen zouden mij niet tegenhouden. En die politie, wat een onzin, alsof je 4 keer per dag wordt aangehouden, het staat niet achterop je jas dat je 25 kw rijdt ofzo![]()
Gezeur met kenteken en verzekering is eenmalig en moet geen probleem zijn wanneer alles netjes is gedaan aan de motor. Lekker paar jaartjes rijden en dan weer verkopen aan een andere beginner. En 25 kw op een motor van 250 kg is nog steeds niets te klagen, je blijft de auto's gewoon voor.
Oh ja, de zwaarste ongelukken gebeuren juist met onervaren bestuurders op motoren die teveel kracht hebben... Is het nu echt zo erg om eventjes wat minder te hebben dan andere motorrijders?
Lol verdedigen? Ik deel alleen mij eigen ervaringen, volgens mij moet je het nog even nalezen:quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:22 schreef KoekjesTwister het volgende:
Verdedig het wat je wilt, de regeling is driewerf niks.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:19 schreef sander89 het volgende:
Al mag van mij de 25 KW regeling afgeschaft worden, maar dan moeten ze wel harder dat tuig aan pakken wat zich motorrijder noemt.![]()
Ben het helemaal met je eens of afschaffen of voor iedereen die ze A haalt 2 jaar beperkt vermogen.quote:Had het dan consequent gedaan: Iedereen twee jaar wachten. Of: na je 21e automatisch op zwaar mogen rijden. Maar niet een halfbakken regel zoals er nu is.
Ik had het over 140 is het echt acceleren wel afgelopen, 160 km/h haalt die wel.quote:Besides, 140, als ik op vakantie naar Duitsland wil ben ik van plan wel iets harder te gaan. Nee, ik ga niet racen, maar een tourmotor op 25kw is een enorme no-go.
Aya caramba, ik hou mijn hart nu al vast met de 500cc MP3, die je met rijbewijs B kan besturen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:36 schreef sander89 het volgende:
Het ergste vind ik nog wel dan dat iedereen met een B rijbewijs een 125 cc motor kan gaan rijden.![]()
![]()
Hier in Emmen ligt nog zat, leuk ritje voor jequote:Op woensdag 18 maart 2009 23:13 schreef Elwood1802 het volgende:
Nog meer mensen bij de Lidl geweest?
Ik wou hier in Almelo vanmiddag even kijken voor die handschoenen en rugzak, alles was helaasch al weg
Gister en maandag geen tijd gehad om langs te gaan en gelijk alles weg
Toch lullig dat je niet op 2 motoren tegelijk kan stappen....quote:Op zondag 22 maart 2009 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
32KWop mijn XT
65 KW op mijn Div 900
bij elkaar toch net wat meer dan de 95,4
Een Kawasaki ZZR1400 is sneller, dan ben je bij een ongeluk ook sneller dood.quote:
Daar heb je een punt. En daarnaast is er voor de Hayabusa ook een hoop aftermarket te krijgen. Veel verchroomde onderdelen, verlengde achterbrug, blinkende velgen, NOS. Natuurlijk belangrijk om je streetcred hoog te houden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:52 schreef fs180 het volgende:
maar die kent niemand, en kun je dus ook geen blits mee maken bij de lokale turk
lullig? lijkt me eerder kut (rijden)quote:Op zondag 22 maart 2009 17:18 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Toch lullig dat je niet op 2 motoren tegelijk kan stappen....
Probeer het eens om op 2 motoren tegelijk te stappen zou ik zeggen, dan weet je het zekerquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
lullig? lijkt me eerder kut (rijden)
ach, mijn Div heeft genoeg koppel om mee te kunnen overlegen
Was wel wennen trouwens. Een tijdje op de XT gereden en gisteren voor het eerst weer even op de Diversion gestapt en mèn! Wat zwaar ineens! En ineens wél vooruit komen als je gas geeft enzo!
Maargoed, de XT heeft ook zijn eigen stoerheid dan wel weer.. dát ook
oh, iedereen blijft me makkelijk voor hoor, ben een zeer rustige en beheerste rijderquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:57 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Probeer het eens om op 2 motoren tegelijk te stappen zou ik zeggen, dan weet je het zeker![]()
Er zit aardig wat koppel in een Diversion maar nog steeds kan ik je voorblijven. Maar ja, op zich ook niet gek natuurlijk, een RSV neerzetten tegenover een Diversion.
Post eens een foto van je XT, altijd leuk om te zien! Uit welk jaar komt je XT eigenlijk?
Ach, allemaal onzin. Je bent motorrijder of niet. Wat doe je nu dan? Fietsen? Scooter?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:12 schreef KoekjesTwister het volgende:
Zelf wil ik niet met 25 kw rijden omdat ik geen zin heb in het gezeur dat er bij komt kijken. Dat je hem moet afknijpen, gezeur met kentekenbewijs, verzekering, politie. Daarnaast is 25 kw op een motor van 250 kilogram ook geen succes.
Bij een toermotor is het koppel van de motor veel belangrijker. En dat heb je al bij lage toeren, wanneer de restrictie nog maar weinig doet. 25KW op een toermotor is heel wat minder erg dan 25KW op een motor met een laag koppel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:22 schreef KoekjesTwister het volgende:
Besides, 140, als ik op vakantie naar Duitsland wil ben ik van plan wel iets harder te gaan. Nee, ik ga niet racen, maar een tourmotor op 25kw is een enorme no-go.
Hahaha.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:39 schreef fs180 het volgende:
Vandaar dat een hoop crossers maar 7 kw hebben!
Nogmaals: Een jaar wachten en de perfecte motor kopen, of eerst twee jaar rondrijden op een motor die niet aan mijn wensen voldoet danwel twee jaar wachten: Ik weet het wel. En jij?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:15 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ach, allemaal onzin. Je bent motorrijder of niet. Wat doe je nu dan? Fietsen? Scooter?
Anyway, hier rijd ook een gozer rond op een Honda Fireblade met een 25KW setje. Hij rijdt een stuk beter dan jij straks op je 21e met je verse rijbewijs op een snelle motor.
Daar mee wel gezegd dat ik op mijn 41e met een vers rijbewijs op een snelle motor stapte. Maar ik rij ook al weer 15 jaar auto, dus verkeersinzicht is het probleem niet bij mij. En mijn rechterhand zit inmiddels wel aan mijn hersenen gekoppeld in plaats van mijn zak
.
Klopt. Maar een jaartje wachten of twee jaar wachten, doe mij maar een jaartje wachten.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:46 schreef fs180 het volgende:
Ja, maar als je geen A hebt kun je dat ook niet, en ook niet op je eigen
Ik snap best wat jij bedoelt maar het is echt niet zo dat er totaal geen leuke 25 kW motoren te vinden zijn. Je zegt net zelf dat kracht ook niet alles is. 2 jaar beperkt rijden en niet op pappa's motor mogen stappen of 1 jaar wachten en niet op pappa's motor mogen stappen en de rest van de motoren moet je ook laten staan... Ik denk dat wachten qua gevoel langer duurtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:25 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Nogmaals: Een jaar wachten en de perfecte motor kopen, of eerst twee jaar rondrijden op een motor die niet aan mijn wensen voldoet danwel twee jaar wachten: Ik weet het wel. En jij?
En ja, ook al is een motor goed te rijden op 25kw, je zit met het gezeik. Dat ik niet een weekend op paps 1000cc V-Twin kan rijden, dat ik niet een testrit op een leuke motor kan rijden. Dat je de motor moet laten afknijpen. Als ik dat gezeik met een jaartje wachten kan besparen, vind ik dat prima.
Daar gooi je wel een hoop geld mee over de balk, dan kun je beter gelijk je favoriete motor kopen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
'gezeik', het is maar hoe je het ziet.
Eerst een motortje kopen die al op 25kw staat voor een habbekrats. Beetje leren sturen enzo, en dan op zoek naar het echte werk
Die motor heeft nog altijd onderhoud, afschrijving, verzekering. Ik doe het liever in één keer goed, de motor kopen die goed bij mij past.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
je gooit geld over de balk door eerst ergens anders VOOR EEN HABBEKRATS op te leren sturen?
Regels zijn er om te breken. Zonder rijbewijs op een motor rijden is net zo strafbaar als op een 70cc bromfiets rijden, en hoeveel rijden er daar wel niet van rond?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
jij mag heul nog niet op motoren hebben gereden
En jij steekt vast wel eens je hand niet uit op die XT van je, boefje! Hahaha.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
punt is dat 't niet mag...en dat regels er zijn om aan gehouden te worden of aan te vechten op een officiele manier als je het er niet mee eens bent.....
succes met lessen
Je zit toch geen RSV Mille in de zeik te nemen he?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
je gooit geld over de balk door eerst ergens anders VOOR EEN HABBEKRATS op te leren sturen?
en die motor is een rsv mille?
Je bedoeld het goed maar zegt het verkeerd, ze zijn er wel op berekend, ontworpen en de constructie is er zeker voor gemaakt. Sterker nog, hij kan nog veel meer kracht af!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:31 schreef KoekjesTwister het volgende:
Maar op 25kw simpelweg niet te doen, je hebt dan slechts de helft van het vermogen, daar is de motorfiets niet op berekend, daar is hij niet op ontworpen, daar is de constructie niet voor gemaakt.
Mierenneuker!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:31 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Die motor heeft nog altijd onderhoud, afschrijving, verzekering. Ik doe het liever in één keer goed, de motor kopen die goed bij mij past.
De motoren waar ik het een stukje terug over had, de NightHawk 750 en de K75 zijn beide erg fijne motoren. Op beide al eens gereden, en het zijn nou niet echt motoren waar ik mij dood op rij. Maar op 25kw simpelweg niet te doen, je hebt dan slechts de helft van het vermogen, daar is de motorfiets niet op berekend, daar is hij niet op ontworpen, daar is de constructie niet voor gemaakt.
Goedkoop in aanschaf, en niet zo rbw inname gevoeligquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
pcies, koop een van >20 jaar oud. Classic verzekering, geen belasting en zulks
Dat is niet player-style.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
pcies, koop een van >20 jaar oud. Classic verzekering, geen belasting en zulks
Thanks!quote:
Je wilt niet weten hoeveel speakers je wel niet op een K75 kwijt kan! Dikke subwoofer in de koffers, 4" TFT scherm op je voorruitje.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
Een Nighthawk / k75 wel wou je zeggen?![]()
![]()
Hard werkenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:01 schreef Johnns het volgende:
[..]
Thanks!
Waar ik wel benieuwd naar ben, is hoe jullie moesten betalen voor jullie lessen. Toen ik voor auto bezig was betaalde ik steeds per 300 euro.
Maar vanmiddag werd mij even gevraagd of ik direct het volledige pakket wilde schokken.
KaWaReZ juhquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:16 schreef fs180 het volgende:
Ken iemand (moblo, zit ook op mf, kawarez dacht ik) met een aanhanger
hehe ik werk me al uit de naadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:17 schreef fs180 het volgende:
[..]
Hard werkenIk snapte toen meteen waarom zou weinig jongeren op hun 18e een rijbewijs + vervoer hadden.
Nee ik betaalde gewoon per les ja.
Met een krantenwijk kun je het je al veroorloven...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:17 schreef fs180 het volgende:
[..]
Hard werkenIk snapte toen meteen waarom zou weinig jongeren op hun 18e een rijbewijs + vervoer hadden.
Nee ik betaalde gewoon per les ja.
Dunno in wat voor wijken jij kranten hebt bezorgd maar met 4 keer een tientje per maand kom je er niet hoor...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:04 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Met een krantenwijk kun je het je al veroorloven...
400 a 500 euro per maand is met kranten wel te doen, dat zijn weer 10 lessen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:15 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
Dunno in wat voor wijken jij kranten hebt bezorgd maar met 4 keer een tientje per maand kom je er niet hoor...
Ik hoorde trouwens dat alles in een keer betalen lullig uit kan pakken als er iets met de rijschool gebeurd (failliet, instructeur dood, ik noem maar wat) want de kans dat je het nog terugkrijgt is dan nihil.
Ik heb gewoon per les betaald, en als ik het een keer niet had (moest er hard voor werken bij de plaatselijke super) dan betaalde ik de keer erop voor 2 keer.
Examen heeft mn instructeur voorgeschoten omdat mn geld op wasLieve man
Als je twee wijken neemt, goed vroeg opstaat, drie uur per dag loopt, dan kan dat prima. Dan ben je om 09:00 keurig op school.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:59 schreef fs180 het volgende:
Volgens mij verdien je in je jonge jaren niet zoveel met een krantenwijk als je ook nog school hebt?
Ik denk het, weet het niet zeker...quote:Trouwens, bezit jij toevalling een Dax replica?
- Kosten van wegenbelasting voor een jaar zijn 70 euroquote:Op zondag 29 maart 2009 14:46 schreef RiKe het volgende:
Zit heel erg te twijfelen om hem te halen.
Het weer is vaak een domper en ik wil graag een leuke motor om mee te beginnen (ben 21 dus zou gelijk op zwaar lessen)
Komen er ook niet veel kosten bij?
Buiten het rijbewijs om, zoals het pak en de helm enzo (wat kost dat ongeveer?)
Heb 2 jaar rijervaring met de auto en scooter.
Iemand die m'n vragen kan beantwoorden?
Dit is hoe Nolan het oplost:quote:Op zondag 29 maart 2009 15:51 schreef fs180 het volgende:
De HJC FS1 heeft ook ingebouwde zonnebril, en wat ben ik daar blij mee soms
Ik zit te denken aan een GSXR 750 of een CBR600, of deze CBR600Fquote:Op zondag 29 maart 2009 15:39 schreef retuow82 het volgende:
- Verzekering kan al vanaf een tientje per maand ofzo maar je kunt het zo duur maken als dat je zelf wilt.
Ik zal wel zo'n systeem MOETEN hebben aangezien ik een bril drager ben, zonnebril op sterkte is dan ook weer niet nodig (en soms erg onhandig, zoals bij wisselende omstandigheden tijdens het rijden)quote:Op zondag 29 maart 2009 15:39 schreef retuow82 het volgende:
- Helm moet je niet op bezuinigen want dat is je reddingsmiddel en een fijne helm van een A-merk heb je al voor +/- 300 euro. Tip, koop een helm wanneer de nieuwe modellen komen, mijn helm ging van 550 naar 300 euro. A-merken: AGV, Arai, Shoei, Schuberth, Shark Nolan en ik vergeet er nog wel een aantal. Als een helm niet lekker zit, niet kopen. Ook al is hij zo mooi en goedkoop je moet er altijd mee op je kop zitten en dan is comfort een pré. Kijk ook naar helmen met een ingebouwde zonnevizier, erg aan te raden, hoef je geen zonnebril meer op te zetten. Wel opletten dan sommige fabrikanten het zonnevizier aan de buitenkant van de helm monteren dus wanneer je hem wil gebruiken moet je de klep dichtdoen.Gezien ik vaak met de klep open rij heb ik een Schuberth R1 helm waar het zonnevizier binnenin de helm zit.
![]()
Is dat polamide-textiel een beetje veilig spul?quote:Op zondag 29 maart 2009 15:39 schreef retuow82 het volgende:
- Kleding: ik was voor 400 euro klaar. Broek met jas (geen vol lederen pak maar deels leer/polamide-textiel), schoenen en handschoenen. Ook hier kun je het zo gek maken als dat je zelf wil.
Is ook de reden geweest om voor de HJC te kiezen, was enigste model van Van Wijk die het ingebouwd had, leek me op dat moment erg handig voor de toekomst, vooral omdat ik van plan was veel tegen de avond te rijden, en met een lage zon is het ideaalquote:Op zondag 29 maart 2009 16:12 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Dit is hoe Nolan het oplost:
[ afbeelding ]
Wat een schijtsysteem, iedere keer je klep dichtdoen als je last hebt van de zon en als je het niet gebruikt staat het ding omhoog wind te vangen
En zo doet Schuberth het:
[ afbeelding ]
Heb je het zonnevizier niet meer nodig schuif je hem terug de helm in![]()
Spannend! Ik mag volgende week weerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:50 schreef Sequencial het volgende:
Toch nog binnenkort afrijden: AVD op 22 april!
Wat een verzekering precies kost kan ik je niet vertellen voor die motoren, is afhankelijk teveel factoren (leeftijd, verzekeraar, woonplaats enz.)quote:Op zondag 29 maart 2009 17:22 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan een GSXR 750 of een CBR600, of deze CBR600F
[..]
Ik zal wel zo'n systeem MOETEN hebben aangezien ik een bril drager ben, zonnebril op sterkte is dan ook weer niet nodig (en soms erg onhandig, zoals bij wisselende omstandigheden tijdens het rijden)
[..]
Is dat polamide-textiel een beetje veilig spul?
Dat het niet net als normaal textiel wegslijt als je een schuiver maakt bedoel ik dan.
heel veel succes!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:26 schreef Elwood1802 het volgende:
Morgenmiddag AVB
Moet em wel halen anders kan ik 21-04 niet op voor AVD
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:23 schreef Elwood1802 het volgende:
heuj! Avb is binnen..begon slecht met langzame slalom,geen koppeling gebruikt en 2e x tegen een pion. Daarna alles foutloos
Ah joh, maakt niet uit, pionnen kom je in het dagelijks verkeer nauwelijks tegenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:23 schreef Elwood1802 het volgende:
heuj! Avb is binnen..begon slecht met langzame slalom,geen koppeling gebruikt en 2e x tegen een pion. Daarna alles foutloos
Had, ik het laatst toevallig nog over, dat ze les moeten geven op een crosser, dan komt ie teminste tot zijn recht tussen de pionnen bij wegwerkzaamhedenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:03 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ah joh, maakt niet uit, pionnen kom je in het dagelijks verkeer nauwelijks tegen
Tussen de 800 en 5000 euro.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:14 schreef Repeat het volgende:
Wat kost een motorrijbewijs me als ik wel B al heb?
Dat zou nog wel eens kunnen tegenvallen. Ik dacht dat ook aangezien ik al een aantal jaren non-stop op de weg zat en al jaren mn rijbewijs B had.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:27 schreef Repeat het volgende:
Verkeersinzicht lijkt me niet van toepassing aangezien het bij de auto ookal gelukt is. Dus alleen nog even leren sturen etc.
Daar vergis je waarschijnlijk in, dacht ik ook toen ik ging beginnen met lessen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:27 schreef Repeat het volgende:
Verkeersinzicht lijkt me niet van toepassing aangezien het bij de auto ookal gelukt is. Dus alleen nog even leren sturen etc.
Ik heb er hier nog wel eentje liggen... twee tientjes!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:14 schreef Repeat het volgende:
Wat kost een motorrijbewijs me als ik wel B al heb?
Awwwwwwquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:27 schreef Repeat het volgende:
Verkeersinzicht lijkt me niet van toepassing aangezien het bij de auto ookal gelukt is.
Je kunt natuurlijk zelf inschatten hoe goed je met voertuigen bent, ik was met mensen aan het lessen die al 20 jaar auto reden en na 12 lessen nog van de motor afvielen omdat ze hem niet in balans konden houden. En dan bedoel ik niet tijdens het rijden maar gewoon nadat ze gestopt waren met de motor omvallenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:14 schreef Repeat het volgende:
Wat kost een motorrijbewijs me als ik wel B al heb?
Veiligheid kent geen prijs, vooral niet op de motor. Het is niet voor niets dat we hier zo'n uitgebreide opleiding hebben...quote:Op woensdag 1 april 2009 13:31 schreef Repeat het volgende:
Kost me uiteindelijk teveel geld dan, ik zie bedragen van meer dan 1000 euro voorbijkomen. Dan doe ik het ooit wel eens in het buitenland
Als je niet echt geld hebt dan moet je niet gaan motor rijden, voor je motorspullen (kleding etc.) ga je al snel richting de 1000 euro.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:31 schreef Repeat het volgende:
Kost me uiteindelijk teveel geld dan, ik zie bedragen van meer dan 1000 euro voorbijkomen. Dan doe ik het ooit wel eens in het buitenland
Als je op circuit rijdt kan ik begrijpen dat je dergelijke bedragen uitgeeft. Maar voor die paar ritjes per jaar is +/- 400 euro voor een complete set meer dan voldoende.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:44 schreef sander89 het volgende:
[..]
Als je niet echt geld hebt dan moet je niet gaan motor rijden, voor je motorspullen (kleding etc.) ga je al snel richting de 1000 euro.
Dan heb je nog geen eens een motor etc.
Ben ik niet met je eens, heb mijn pak 2ehands gekocht voor 125eur. Helm nieuw voor 280eur, handschoenen 80eur en laarzen voor 160eur.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:48 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Als je op circuit rijdt kan ik begrijpen dat je dergelijke bedragen uitgeeft. Maar voor die paar ritjes per jaar is +/- 400 euro voor een complete set meer dan voldoende.
Voor dat geld heb je nooit een (goede) complete uitrusting.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:48 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Als je op circuit rijdt kan ik begrijpen dat je dergelijke bedragen uitgeeft. Maar voor die paar ritjes per jaar is +/- 400 euro voor een complete set meer dan voldoende.
gefeliciteerd!quote:Op woensdag 1 april 2009 11:50 schreef Neo_ het volgende:
YESSSSS Geslaagd vanmorgen voor mn AVD!!!! Eindelijk van het oortje af
Heerlijk, maar ook een raar gevoel op de terugweg!
Examen was kort (+- 20 - 25 mín's) en lastig door de mist. Geeneens snelweg gehad.
anyway, ik ben rijles af!!!!
Voor iedereen die gaat examineren: SUCCES!!!!!
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:50 schreef Neo_ het volgende:
YESSSSS Geslaagd vanmorgen voor mn AVD!!!! Eindelijk van het oortje af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.let the games begin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:34 schreef Reintji het volgende:
Kee,Wat doe je hier nog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hear thunder but there's no rain
this kind of thunder breaks walls and window panes
Spannend, nog maar 2 weekjes!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:50 schreef Sequencial het volgende:
Toch nog binnenkort afrijden: AVD op 22 april!
AVD-lessen gaan best goed. Ik moet nog meer werken aan een vloeiende bocht, zet 'm vaak toch nog te laat in waardoor ik aardig in de buitenbocht uitkom of het een hoekige bocht wordt door extra bijsturen. Putdeksels moet ik nog beter om denken in bochten en dat ik er beter links langs kan als er rechts een rij geparkeerde auto's staat etc. En dat ik dan maar af moet dwingen dat een tegenligger stopt als er aan zijn kant een obstakel staat, in plaats van uitnodigend veel ruimte overlaten zodat het voor mezelf wat krapjes wordt als ie passeert.quote:Op maandag 6 april 2009 09:36 schreef Neo_ het volgende:
[..]
Spannend, nog maar 2 weekjes!
Hoe gaat het AVD'en? Nog punten wat je lastigvind, of gaat het van een lije dakkie?
Moet je voor de gein een van de komende lessen eens weer een 'bijzondere verrichting'' proberen, halve draai ofzo... denk dat het tegenvalt
Komt goed, het is mij ok geluktquote:Op maandag 6 april 2009 10:06 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Heb voor het examen nog een laatste uur les om er even in te komen, en wellicht de zaterdag ervoor nog. Fingers crossed...
Mooie tweewieler heb je gekocht man, ga je veel plezier aan beleven! Enne, we gaan proberen een keer samen te toeren deze zomer he!
Heb donderdag ook theorie-examen in Groningenquote:Op maandag 6 april 2009 02:14 schreef Twpk het volgende:
Eerste rijles: 14-03-09
Theorie: 09-04-09
AVB: 02-04-2009
AVD: onbekend
Rijschool : Oosterpoort Groningen
Lesmotor: Honda CB 500
Spannend! Allemaal Grunnegers! MOoi manquote:Op maandag 6 april 2009 12:48 schreef Johnns het volgende:
[..]
Heb donderdag ook theorie-examen in Groningen
Eerste les 18-04 bij Oosterpoort
Vergeet het niet he... Italiaanse fietsen houden van regelmatig onderhoud, hou je daar ook aan om er maximaal van te genieten.quote:Op zondag 5 april 2009 19:49 schreef Neo_ het volgende:
Jaa vandaag motor gekocht! Maandag of dinsdag ophalen, even afhankelijk van 't werk.
Het is een rode Ducati 750 SS geworden uit '96! Heerlijke fiets om op te sturen!!! Foto's volgen zodra ik 'm hier heb staan
Doe de groeten aan Rene, toffe gastquote:Op maandag 6 april 2009 12:48 schreef Johnns het volgende:
[..]
Heb donderdag ook theorie-examen in Groningen
Eerste les 18-04 bij Oosterpoort
quote:
Wacht maar tot je m hóórtquote:
Eerst kijken, en zorgen dat de prijs naar beneden gaat. Vind hem vooralsnog iets te duurquote:Op woensdag 8 april 2009 07:43 schreef Neo_ het volgende:
[..]
[..]
Wacht maar tot je m hóórt
Kijken kan zéker, laat je alleen de kop niet gekmaken21 april is al snel gelukkig!
quote:gefeliciteerd beide
Theorie in de pocket heeft inderdaad een hoge feelgood-factor!quote:goed gevoel he, theorie in de pocket! VOnd ik de lastigste!
Ik had vorige zomer na 1000 kilometer een grote schroef in mn achterband. Gelijk een nieuwe gehaald, ga geen risico lopenquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:56 schreef retuow82 het volgende:
Vandaag werd ik door een vriend gewezen op een mooie glimmende schroef met een lengte van 2 cm in mijn achterband![]()
Gelukkig was hij niet recht door mijn band maar in een bocht erin gekomen dus hij heeft hem niet doorboord en we konden hem er weer draaiend uit krijgen. Die band moet dit seizoen nog vervangen worden maar een 1500 kilometer moet nog met gemak te halen zijn, was toch zonde geweest als ik nu al een andere had moeten kopen.
Als ik de mannen en vrouwen in dit topic mag geloven kun je het beste zo snel als mogelijk afrijden.quote:Op zondag 12 april 2009 19:21 schreef 1517 het volgende:
Ik wil eigenlijk wel beginnen met lessen maar toch heb ik nog wat vragen.
Vroeger had ik een aantal scooters, heb ook vaak op 250cc crossers gereden. Ik snap hoe het werkt, in grote lijnen. In januari word ik 21 jaar.
Hoe zit dat nu met dat 25kw verhaal? Is het verstandiger om pas af te rijden als ik 21 ben?
Hoeveel geld zijn jullie gemiddeld kwijt geweest aan alleen de lessen?
En kun je meestal een motor gebruiken van de rijschool of die van jezelf? En hoe zit dat met de kleding/helm?
Wat is een leuke starters motor en wat ben je daar ongeveer voor kwijt?
En daar ben jij het duidelijk niet mee eensquote:Op zondag 12 april 2009 21:32 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Als ik de mannen en vrouwen in dit topic mag geloven kun je het beste zo snel als mogelijk afrijden.
Ik heb in de eerste week van mei m'n AVB, terwijl ik in september 21 word.quote:Op maandag 13 april 2009 00:17 schreef Elwood1802 het volgende:
Net doen als ik3 maanden voor je 21e beginnen en dan met 21 afrijden
Je hoeft niet perse zwaar te rijden maar de mogelijkheid is er wel. Heb je ook meer keus betreft motoren. Als je het eerste jaar niet hard wil rijden dan hoeft dat niet maar het kan wel
ik zou dan na de drukte van de zomer beginnen met lessen in januari afrijden voor de 2 onderdelenquote:Op zondag 12 april 2009 19:21 schreef 1517 het volgende:
Ik wil eigenlijk wel beginnen met lessen maar toch heb ik nog wat vragen.
Vroeger had ik een aantal scooters, heb ook vaak op 250cc crossers gereden. Ik snap hoe het werkt, in grote lijnen. In januari word ik 21 jaar.
Hoe zit dat nu met dat 25kw verhaal? Is het verstandiger om pas af te rijden als ik 21 ben?
Hoeveel geld zijn jullie gemiddeld kwijt geweest aan alleen de lessen?
En kun je meestal een motor gebruiken van de rijschool of die van jezelf? En hoe zit dat met de kleding/helm?
Wat is een leuke starters motor en wat ben je daar ongeveer voor kwijt?
Ik heb als het goed is volgende week een motor dus kan nog mooi het hele seizoen jagenquote:Op maandag 13 april 2009 14:14 schreef Johnns het volgende:
[..]
Ik heb in de eerste week van mei m'n AVB, terwijl ik in september 21 word.
Ik heb liever les in het voorjaar + lekker de zomer om te touren dan dat ik tot in de herfst moet lessen en daarna de winter heb om verder te rijden.
Neem de 25kw periode voor lief
Mwoah, er kwam geen lucht uit nadat we hem eruit hadden gedraaid, hij is door het rubber gegaan en niet door de gehele band. Als hij nu door het loopvlak was gegaan dan was het een ander verhaal.quote:Op zondag 12 april 2009 13:59 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik had vorige zomer na 1000 kilometer een grote schroef in mn achterband. Gelijk een nieuwe gehaald, ga geen risico lopen
Als je nu 18 of 19 was dan zou ik gelijk beginnen en afrijden maar nu zou ik pas gaan afrijden na je 21e, dan heb je alle keuze wat je wilt rijden.quote:Op zondag 12 april 2009 19:21 schreef 1517 het volgende:
Ik wil eigenlijk wel beginnen met lessen maar toch heb ik nog wat vragen.
Vroeger had ik een aantal scooters, heb ook vaak op 250cc crossers gereden. Ik snap hoe het werkt, in grote lijnen. In januari word ik 21 jaar.
Hoe zit dat nu met dat 25kw verhaal? Is het verstandiger om pas af te rijden als ik 21 ben?
Hoeveel geld zijn jullie gemiddeld kwijt geweest aan alleen de lessen?
En kun je meestal een motor gebruiken van de rijschool of die van jezelf? En hoe zit dat met de kleding/helm?
Wat is een leuke starters motor en wat ben je daar ongeveer voor kwijt?
In mijn korte leven heeft mijn rechterhand mij gelukkig een hoop plezier gegeven.quote:Op maandag 13 april 2009 17:59 schreef DABAMaster het volgende:
Wat mij een beetje stoort, is dat mijn halve omgeving (of bijna de hele) zegt dat ik het niet zou moeten doen vanwege het 'gevaar'. Het is zo gevaarlijk als je rechterhand
Nee ik begrijp jouw standpunt best hoor. Ik heb alleen gezegd dat als je 18 of 19 bent en gek van motoren bent dat je beter kunt beginnen want met 25 kw kun je ook lol hebben. Wanneer je een half jaar van je 21e af zit dan is het zonde om nog 2 jaar op 25 kw te moeten rijden.quote:Op maandag 13 april 2009 17:53 schreef KoekjesTwister het volgende:
Ja maar ja maar.... toen ik er over begon vond iedereen het absurd om te wachten.... *snip*
Great minds think alikequote:Op maandag 13 april 2009 17:59 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
In mijn korte leven heeft mijn rechterhand mij gelukkig een hoop plezier gegeven.
Ducati altijdquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:42 schreef Neo_ het volgende:Dit is 'm geworden, vandaag gehaald en lekker binnen gezet. Let niet op het karton, da's preventiefen lag er al van de auto's
:
ja dat is inderdaad heeeel erg irritant. Ook nu ik een paar maandjes rijd krijg ik steeds: "Rij voorzichtig!" naar m'n hoofd als ik wegga. Alsof ik zelf wel graag wil verongelukken!quote:Op maandag 13 april 2009 17:59 schreef DABAMaster het volgende:
Wat mij een beetje stoort, is dat mijn halve omgeving (of bijna de hele) zegt dat ik het niet zou moeten doen vanwege het 'gevaar'. Het is zo gevaarlijk als je rechterhand
Stuk-gaat-iequote:Op maandag 13 april 2009 18:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ducati altijd![]()
![]()
![]()
Alleen die spreuken altijd van de leukste thuisZoals:
Daar staat ie, kapot gaat ie, etc![]()
Apriliahahahahaquote:Op maandag 13 april 2009 18:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ducati altijd![]()
![]()
![]()
Alleen die spreuken altijd van de leukste thuisZoals:
Daar staat ie, kapot gaat ie, etc![]()
Nee hoor, ik durf de keuze wel te maken, alleen mijn bankrekening nietquote:Op maandag 13 april 2009 22:25 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Apriliahahahaha
Roestig Stuk Vuiligheid
Italiaanse degelijkheid, 100% zekerheid op defecten
Ik krijg die dingen ook naar mijn kop gegooid, het enige wat je daar op hoeft te antwoorden is dat ze zelf niet de keuze durven te maken voor zo'n motor en hem daarom maar in de zeik gaan nemen.
Ga maar lekker mee met de grote horde en lach de mensen met smaak en een eigen mening maar uit.
Ik doelde ook niet op jou hoor maar je hebt er gevallen bij zitten die al bij aankomst op het terras hun mond niet kunnen houden, prachtig hoe je die mensen op hun nummer kan zetten.quote:Op maandag 13 april 2009 22:34 schreef fs180 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik durf de keuze wel te maken, alleen mijn bankrekening niet
Ik zou een rijschool in de omgeving van Enschede/Hengelo zoeken, dan maak je het jezelf een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 14 april 2009 02:57 schreef 1517 het volgende:
Oke oke, klinkt zo als verwacht.
Maar nu welke rijschool? Ik zit in de omgeving Enschede/hengelo
Let wel even op dat de theorie tegenwoordig vrij tricky is, ben nu 2 keer gezakt met welgeteld 1 fout teveelquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:08 schreef Twpk het volgende:
Is het Theorie examen A, net als het auto examen, eigenlijk ook dusdanig veranderd na 1 maart 2009 dat je met een theorie boek uit <2009 niet meer uit de voeten kunt?
Afgelopen zaterdag nog een fijne les gehad in het zonnetjequote:Op maandag 20 april 2009 08:27 schreef Neo_ het volgende:
Wat een rust hier, lessen we niet meer??
@Sequential: alvast heeeeeel veel succes overmorgen!!!!! Woensdag is een mooie dag om af te rijden!
Wij wensen u heel veel succes!!!!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:26 schreef Elwood1802 het volgende:
Over 12 uurtjes examen
WIl het verdomme wel halen, geen zin om nog een maand te wachten
Mooi weer erbijquote:Wij wensen u heel veel succes!!!!!
quote:
Heb er ook echt zin in!quote:Op maandag 20 april 2009 09:09 schreef Sequencial het volgende:
een uurtje les er vooraan om er in te komen, en dan om 10:45 afrijden!
enquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:29 schreef Elwood1802 het volgende:
Zo, nog even een uurtjes les om 12 uur en dan om half 2 gassen met het examen
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:30 schreef Sequencial het volgende:
[..]
[..]
Heb er ook echt zin in!![]()
Dat was met afrijden voor E bij B wel anders, die heb ik dus ook niet gehaaldGroot verschil is dat dat een (cadeau gekregen) 1-daagse opleiding met examen was, best gestresst lessen met een flut-instructeur en fokking zenuwachtig voor het examen.
Al zal er morgen ook best wat spanning zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet, al 4 maanden nietquote:
Nu kan het nog, toch niet van jou!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:31 schreef DABAMaster het volgende:
En ja hoor, deze jongen heeft de lesmotor ook een keer laten kletteren. Deed de langzame slalom, instructeur zei nog: als je wilt afremmen: GEEN voorrem, en wat doe ikNou ja, ik ben nog heel
Dat wilde ik dus voorkomen bij de eerste keer trage slalom, even vergeten dat die rem daar voor niets zit tijdens de trage slalomquote:
Je kan gewoon je remmen gebruiken hoor in de bocht.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:49 schreef fs180 het volgende:
Ja, weet ik nog toen ik mijn theorie ging halen. Zat een man achter mij die niet wist waarom je niet in de bocht je voorrem moest gebruiken, ik raadde het aan het een keer te proberen.
Aha ik dacht al, ja daar heb je gelijk in, dat je dan beter niet je voor rem kan gebruiken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:34 schreef fs180 het volgende:
Ik bedoel tijdens langzame bochten, bijvoorbeeld een 8-tje draaien, dan ga je zeker weten onderuit!
Die helm heb ik ook!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
jaja, lessers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]huppakee, rijden met die handel!
HEb ook eentje die erop lijkt, de IS-10, maar heb wel direct die achterlijke HJC sticker verwijderdquote:
Ik heb nog wel de sticker, anders issie maar zo saaiquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:58 schreef Neo_ het volgende:
[..]
HEb ook eentje die erop lijkt, de IS-10, maar heb wel direct die achterlijke HJC sticker verwijderd
Hij heeft ook een mooi brede derrière, stiekem ben ik een beetje verliefd op dit model.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:58 schreef Elwood1802 het volgende:
Jep, 98 model, in 99 op naam gezet (DL) Motor is in 2004 ingevoerd en er zitten geen begrenzers meer op
Oja, het is de 750 versie dus met injectie, geen 600
eitje, eerste keer. Rijd al 7 jaar 150k+ met de auto, dus die verkeersregels en vooral dat inzicht is er wel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:13 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
Feli dan maar he, eitje of hakken over de sloot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |