abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:42:42 #51
168121 retuow82
Het is friet!
pi_67183262
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:12 schreef KoekjesTwister het volgende:

[..]

Als je na je 19e verjaardag maar voor je 21e verjaardag je rijbewijs haalt, dan mag je pas na twee jaar op vol vermogen rijden. Het is dan verstandiger om het rijbewijs pas op na je 21e verjaardag te halen, dan mag je sneller op een > 25 kw rijden. Een uiterst bizarre regeling.

Zelf wil ik niet met 25 kw rijden omdat ik geen zin heb in het gezeur dat er bij komt kijken. Dat je hem moet afknijpen, gezeur met kentekenbewijs, verzekering, politie. Daarnaast is 25 kw op een motor van 250 kilogram ook geen succes.
Je bent een motorrijder of je bent het niet... Die paar dingen zouden mij niet tegenhouden. En die politie, wat een onzin, alsof je 4 keer per dag wordt aangehouden, het staat niet achterop je jas dat je 25 kw rijdt ofzo

Gezeur met kenteken en verzekering is eenmalig en moet geen probleem zijn wanneer alles netjes is gedaan aan de motor. Lekker paar jaartjes rijden en dan weer verkopen aan een andere beginner. En 25 kw op een motor van 250 kg is nog steeds niets te klagen, je blijft de auto's gewoon voor.

Oh ja, de zwaarste ongelukken gebeuren juist met onervaren bestuurders op motoren die teveel kracht hebben... Is het nu echt zo erg om eventjes wat minder te hebben dan andere motorrijders?
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_67184296
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:42 schreef retuow82 het volgende:

[..]

Je bent een motorrijder of je bent het niet... Die paar dingen zouden mij niet tegenhouden. En die politie, wat een onzin, alsof je 4 keer per dag wordt aangehouden, het staat niet achterop je jas dat je 25 kw rijdt ofzo

Gezeur met kenteken en verzekering is eenmalig en moet geen probleem zijn wanneer alles netjes is gedaan aan de motor. Lekker paar jaartjes rijden en dan weer verkopen aan een andere beginner. En 25 kw op een motor van 250 kg is nog steeds niets te klagen, je blijft de auto's gewoon voor.

Oh ja, de zwaarste ongelukken gebeuren juist met onervaren bestuurders op motoren die teveel kracht hebben... Is het nu echt zo erg om eventjes wat minder te hebben dan andere motorrijders?
Ik had een paar maanden voor mijn 20e verjaardag pas mijn autorijbewijs, en toen heb ik dus besloten om een jaar met afrijden te wachten zodat ik een jaar eerder op zwaar kon (nogmaals: krankzinnige wetgeving als je het zo uitschrijft).

25kw is gewoon shit. Je bent veel minder vrij, je kunt niet even die leuke motor voor het weekend huren, een motor van een maat pakken of een testrit op een zware motor doen. Je blijft altijd gezeik hebben met afknijpen, ook al is het eenmalig.

En als ik die shit kan verkorten door een jaartje te wachten met afrijden, vind ik dat geen enkel probleem. De motoren waar ik naar kijk zijn gewoon niet te doen op 25kw. Denk aan BMW K75, CB750 NightHawk etc.
I hear thunder but there's no rain
this kind of thunder breaks walls and window panes
pi_67184626
De regeling was veel beter geweest als je simpelweg vanaf je 21e op zwaar mag rijden, en voor je 21e enkel op licht.

Twee jaar wachttijd is onnozel. Je kunt namelijk ook twee jaar op je luie reet gaan zitten en op je 20e een Hayabusa kopen. En het is helemaal onnozel dat als je door even te wachten eerder op zwaar mag rijden.
I hear thunder but there's no rain
this kind of thunder breaks walls and window panes
pi_67184962
25 KW rijden is best goed te doen hoor, je bent nog steeds erg snel op de 100 km/h, alleen het echte accelereren is bij de meeste 25 KW motoren wel dan bij 140 afgelopen.
Ook zijn er genoeg 25 KW motoren te huur dus dat is ook niet echt een probleem.
Wel natuurlijk als je op een motor van een vriend etc wil rijden want die zijn meestal niet 25 KW.

Zelf heb ik voor gekozen om gewoon me motor rijbewijs te halen, ook al moet ik een half jaar langer op 25 KW rijden. Vind het juist eerder debiel als je 1.5 jaar gaat wachten met motorrijden zodat je een half jaar eerder op vol vermogen kan rijden.

Natuurlijk is vol vermogen leuker om te rijden, maar jammer genoeg heb je aardig wat idioten tussen de motorrijders die denken dat NL een groot circuit is.
Al mag van mij de 25 KW regeling afgeschaft worden, maar dan moeten ze wel harder dat tuig aan pakken wat zich motorrijder noemt.

Zelfs zijn er super sport officieel op 25 KW te zetten, ook al is dan geen echt super sport meer.

Zoals de GSX-R600, nieuw kost die ¤ 11.990
............................
pi_67185196
Verdedig het wat je wilt, de regeling is driewerf niks.

Had het dan op zijn minst consequent gedaan: Iedereen twee jaar wachten. Of: na je 21e automatisch op zwaar mogen rijden. Maar niet een halfbakken regel zoals er nu is.

Besides, 140, als ik op vakantie naar Duitsland wil ben ik van plan wel iets harder te gaan. Nee, ik ga niet racen, maar een tourmotor op 25kw is een enorme no-go.
I hear thunder but there's no rain
this kind of thunder breaks walls and window panes
pi_67185840
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 21:22 schreef KoekjesTwister het volgende:
Verdedig het wat je wilt, de regeling is driewerf niks.
Lol verdedigen? Ik deel alleen mij eigen ervaringen, volgens mij moet je het nog even nalezen:
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 21:19 schreef sander89 het volgende:

Al mag van mij de 25 KW regeling afgeschaft worden, maar dan moeten ze wel harder dat tuig aan pakken wat zich motorrijder noemt.
quote:
Had het dan consequent gedaan: Iedereen twee jaar wachten. Of: na je 21e automatisch op zwaar mogen rijden. Maar niet een halfbakken regel zoals er nu is.
Ben het helemaal met je eens of afschaffen of voor iedereen die ze A haalt 2 jaar beperkt vermogen.
Het gaat zo goed als zeker in 2012 weer veranderen: http://auto-en-vervoer.in(...)-motorrijbewijs.html
Al is die nog steeds krom omdat je dan met 26 nog steeds meteen op een motor kan stappen met 150+ Pk.

Het ergste vind ik nog wel dan dat iedereen met een B rijbewijs een 125 cc motor kan gaan rijden.
quote:
Besides, 140, als ik op vakantie naar Duitsland wil ben ik van plan wel iets harder te gaan. Nee, ik ga niet racen, maar een tourmotor op 25kw is een enorme no-go.
Ik had het over 140 is het echt acceleren wel afgelopen, 160 km/h haalt die wel.
Al is dat natuurlijk niet erg hard voor op de autobahn.
............................
pi_67186108
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 21:36 schreef sander89 het volgende:

Het ergste vind ik nog wel dan dat iedereen met een B rijbewijs een 125 cc motor kan gaan rijden.
Aya caramba, ik hou mijn hart nu al vast met de 500cc MP3, die je met rijbewijs B kan besturen.

Verder, ook een leuke maas in de wet:



1130cc, 101PK, en je mag hem op je 18e met je rijbewijs B al berijden.

Overigens moet ik zeggen dat ik ervaring heb met motoren van boven de 25KW, en met een agressieve afstelling kan 25KW ook best leuk zijn. Maar een grotere motor die afgeknepen is tot meer dan de helft van het vermogen zonder verder aanpassing kan maar mijn opinie gewoon niet lekker rijden.
I hear thunder but there's no rain
this kind of thunder breaks walls and window panes
pi_67190773
Nog meer mensen bij de Lidl geweest?
Ik wou hier in Almelo vanmiddag even kijken voor die handschoenen en rugzak, alles was helaasch al weg

Gister en maandag geen tijd gehad om langs te gaan en gelijk alles weg
pi_67198886
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 23:13 schreef Elwood1802 het volgende:
Nog meer mensen bij de Lidl geweest?
Ik wou hier in Almelo vanmiddag even kijken voor die handschoenen en rugzak, alles was helaasch al weg

Gister en maandag geen tijd gehad om langs te gaan en gelijk alles weg
Hier in Emmen ligt nog zat, leuk ritje voor je
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_67200638
Wat is de prijs van die handschoenen? Ik kan er op de website niks meer over vinden helaas .
Fingerspitzgefühl
pi_67227613
19,95
pi_67243019
Net weer rijles gehad

31-03 op voor AVB
20/21-04 op voor AVD
  zaterdag 21 maart 2009 @ 19:50:14 #63
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_67275629
25kw
  zondag 22 maart 2009 @ 10:24:44 #64
168121 retuow82
Het is friet!
pi_67287008
95,4 kW

Vandaag denk ik nog maar eens een stukje gaan rijden
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_67287660
32KW op mijn XT
65 KW op mijn Div 900

bij elkaar toch net wat meer dan de 95,4

Vandaag niet rijden maar klussen
Ja doei.
pi_67293646
Ik ben zo langzamerhand op zoek naar een motor voor een euro of 3500-4000. Kan alleen weinig vinden. Veel Honda's kosten 4000 en dan komen ze uit 1995 terwijl een Suzuki GSX goedkoper is en uit 1999 komt.

Zit zelf naar een GSX uit 2000 te komen maar die zijn allemaal 5000eur
  zondag 22 maart 2009 @ 14:49:16 #67
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_67294005
waar zoek je precies?
pi_67294015
GSX600Fjes of wat oudere CBR's (ook onverwoestbaar) vind je genoeg in die prijsklasse anders..
Ja doei.
pi_67295685
Zoek geen F

Wil het liefst een nieuwe model (strakker,dunner) dan de oudere bollere modellen

Heb ook naar een SV gekeken, ben alleen bang dat ik daar niet oppas met 1.97
pi_67295712
als je een nieuw en strak model wilt, dan moet je je budget aanpassen

als je je budget niet aan kunt passen, dan moet je je wensen bijstellen.

als je persé wilt rijden, dan doe je dat laatste

als je niet persé wilt rijden, dan spaar je door en koop je er pas een als je het wél kunt betalen.

het is allemaal zo simpel..
Ja doei.
  zondag 22 maart 2009 @ 17:18:54 #71
168121 retuow82
Het is friet!
pi_67298698
quote:
Op zondag 22 maart 2009 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
32KW op mijn XT
65 KW op mijn Div 900

bij elkaar toch net wat meer dan de 95,4
Toch lullig dat je niet op 2 motoren tegelijk kan stappen....
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:07:20 #72
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_67363093
AVD gehaald vorige week donderdag!

Nu op zoek naar een motor maar heb werkelijk geen idee!!
FCT
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:25:34 #73
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_67363619
haajaaboeza
pi_67367667
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:25 schreef fs180 het volgende:
haajaaboeza
Een Kawasaki ZZR1400 is sneller, dan ben je bij een ongeluk ook sneller dood.
I hear thunder but there's no rain
this kind of thunder breaks walls and window panes
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:52:41 #75
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_67368195
maar die kent niemand, en kun je dus ook geen blits mee maken bij de lokale turk
pi_67368244
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 19:52 schreef fs180 het volgende:
maar die kent niemand, en kun je dus ook geen blits mee maken bij de lokale turk
Daar heb je een punt. En daarnaast is er voor de Hayabusa ook een hoop aftermarket te krijgen. Veel verchroomde onderdelen, verlengde achterbrug, blinkende velgen, NOS. Natuurlijk belangrijk om je streetcred hoog te houden.
I hear thunder but there's no rain
this kind of thunder breaks walls and window panes
  dinsdag 24 maart 2009 @ 23:37:31 #77
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_67377328
weeeeetttoggg
FCT
pi_67410564
Wat duurt het momenteel lang voordat je kunt afrijden zeg, pff. Op z'n vroegst eind mei pas ofzo. Mijn instructeur hoopt dat het CBR er binnenkort nog wat data tussendoor gaat gooien, anders schiet het niet op zo... heb nog maar weinig lessen nodig.
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_67417711
Raar, ik heb dinsdag AVB en 20 april AVD, niks gehoord ook verder van drukte?
  donderdag 26 maart 2009 @ 07:36:19 #80
146856 Neo_
I'm the one who knocks
pi_67418704
ligt eraan welke regio. Ik rijd af in Winschoten, wachttijd is aldaar zo'n 3 - 4 weken voor AVD.
  donderdag 26 maart 2009 @ 10:20:07 #81
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_67421607
Regio en afrijplaats maken erg veel uit ja, ook of de rijschool preventief examens inkoopt, sommigen doen dat niet, dan moet je lang wachten
pi_67421650
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:18 schreef retuow82 het volgende:

[..]

Toch lullig dat je niet op 2 motoren tegelijk kan stappen....
lullig? lijkt me eerder kut (rijden)

ach, mijn Div heeft genoeg koppel om mee te kunnen overlegen

Was wel wennen trouwens. Een tijdje op de XT gereden en gisteren voor het eerst weer even op de Diversion gestapt en mčn! Wat zwaar ineens! En ineens wél vooruit komen als je gas geeft enzo!

Maargoed, de XT heeft ook zijn eigen stoerheid dan wel weer.. dįt ook
Ja doei.
  donderdag 26 maart 2009 @ 10:47:35 #83
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_67422298
Wel erg anti-snelweg niet, zon Xt?
pi_67422357
ja! da's echt bikkelen.
Moesten hem ophalen uit A'dam vandaan, daarna naar Heerhugowaard voor de XL van mijn vriend en toen dus terug naar Nijmegen

Zit voor die stukken snelweg liever op mijn Div!

Maargoed, de XT is gekocht om te offroaden, niet om stukken snelweg mee te rijden, dus dat komt helemaal goed. Is soms onvermijdelijk om op een plek te komen óm te kunnen offroaden (11 april moeten we naar Ijmuiden) maar liever niet nee. Offroadbandjes slijten ook ene stuk sneller op het asfalt en elke keer nieuwe bandjes wordt een dure grap
Ja doei.
  donderdag 26 maart 2009 @ 11:57:52 #85
168121 retuow82
Het is friet!
pi_67424553
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

lullig? lijkt me eerder kut (rijden)

ach, mijn Div heeft genoeg koppel om mee te kunnen overlegen

Was wel wennen trouwens. Een tijdje op de XT gereden en gisteren voor het eerst weer even op de Diversion gestapt en mčn! Wat zwaar ineens! En ineens wél vooruit komen als je gas geeft enzo!

Maargoed, de XT heeft ook zijn eigen stoerheid dan wel weer.. dįt ook
Probeer het eens om op 2 motoren tegelijk te stappen zou ik zeggen, dan weet je het zeker

Er zit aardig wat koppel in een Diversion maar nog steeds kan ik je voorblijven. Maar ja, op zich ook niet gek natuurlijk, een RSV neerzetten tegenover een Diversion.

Post eens een foto van je XT, altijd leuk om te zien! Uit welk jaar komt je XT eigenlijk?
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_67425254
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 11:57 schreef retuow82 het volgende:

[..]

Probeer het eens om op 2 motoren tegelijk te stappen zou ik zeggen, dan weet je het zeker

Er zit aardig wat koppel in een Diversion maar nog steeds kan ik je voorblijven. Maar ja, op zich ook niet gek natuurlijk, een RSV neerzetten tegenover een Diversion.

Post eens een foto van je XT, altijd leuk om te zien! Uit welk jaar komt je XT eigenlijk?
oh, iedereen blijft me makkelijk voor hoor, ben een zeer rustige en beheerste rijder zelfs iemand met een Div600 en race-bloed zou me nog voorblijven. Ik heb daar gewoon geen behoefte aan





de XT hij is uit 1990
Ja doei.
  donderdag 26 maart 2009 @ 12:34:59 #87
168121 retuow82
Het is friet!
pi_67425792
Och er zijn ook genoeg motoren die mij inhalen en dat hoeven niet eens snellere te zijn, normaal hou ik me aardig rustig wanneer ik rij. Wel sportief en zeker niet onder de snelheidslimiet maar ook niet roekeloos en altijd boven het limiet. Ik heb mijn rijbewijs nog langer nodig...

Leuke XT trouwens, die dingen zijn echt voor het leuke ragwerk over niet geasfalteerde wegen! Ik zie trouwens ook geen knipperlichten, is dit nog steeds je handje uitsteken?
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_67425945
Geen knippers idd, die breken en trilllen alleen maar af dus handen en voetenwerk

Met mn Div rijd op de snelweg 140 op de teller (120 stukken) of 120 op te teller (100 stukken) en in de stad altijd 10km op de teller boven de max. Heb nog nooit een boete gehad en rijd niet als een watje maar ' gewoon ' en dat bevalt prima
Ja doei.
pi_67446020
Kijk, vorig jaar oktober mijn motorrijbewijs gehaald. Misschien wel leuk om een updateje te geven.

Ik heb inmiddels:

  • Redelijk leren bochten te rijden (Gij zult schuiven met de kont ).
  • Redelijk leren met de motor te 'gooien'.
  • Redelijk leren filerijden.
  • Beetje leren voordringen bij een stoplicht (ja, ik weet het, maar het is zo rottig om telkens zo langzaam op te moeten trekken ).
  • Beetje leren hard te rijden (op de Duitse autobahn natuurlijk. Ellebogen tegen je tank. ).
  • Al weer wat bonnen binnen gehad. Allemaal kleine bedragen, maar samen toch een heel bedrag.

    Plaatje. Ik zie dat ik onder de zonnebank moet en toch maar weer eens de kapper op mijn hoofd los moet laten .



    Nee, dus geen 25KW .

    Edit:

    Die bochel op mijn rug komt door de backprotector . Ik rij niet zonder.
  • pi_67446268
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 19:12 schreef KoekjesTwister het volgende:
    Zelf wil ik niet met 25 kw rijden omdat ik geen zin heb in het gezeur dat er bij komt kijken. Dat je hem moet afknijpen, gezeur met kentekenbewijs, verzekering, politie. Daarnaast is 25 kw op een motor van 250 kilogram ook geen succes.
    Ach, allemaal onzin. Je bent motorrijder of niet. Wat doe je nu dan? Fietsen? Scooter?

    Anyway, hier rijd ook een gozer rond op een Honda Fireblade met een 25KW setje. Hij rijdt een stuk beter dan jij straks op je 21e met je verse rijbewijs op een snelle motor.

    Daar mee wel gezegd dat ik op mijn 41e met een vers rijbewijs op een snelle motor stapte . Maar ik rij ook al weer 15 jaar auto, dus verkeersinzicht is het probleem niet bij mij. En mijn rechterhand zit inmiddels wel aan mijn hersenen gekoppeld in plaats van mijn zak .
    pi_67446430
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 21:22 schreef KoekjesTwister het volgende:
    Besides, 140, als ik op vakantie naar Duitsland wil ben ik van plan wel iets harder te gaan. Nee, ik ga niet racen, maar een tourmotor op 25kw is een enorme no-go.
    Bij een toermotor is het koppel van de motor veel belangrijker. En dat heb je al bij lage toeren, wanneer de restrictie nog maar weinig doet. 25KW op een toermotor is heel wat minder erg dan 25KW op een motor met een laag koppel.
      donderdag 26 maart 2009 @ 22:39:02 #92
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_67447200
    Vandaar dat een hoop crossers maar 7 kw hebben!
    pi_67448082
    quote:
    Op donderdag 26 maart 2009 22:39 schreef fs180 het volgende:
    Vandaar dat een hoop crossers maar 7 kw hebben!
    Hahaha. )

    Well, BMW's hebben een hoog koppel. Lijkt me minder erg om daar 25KW mee te rijden dan met een Suzuki GSX600R op 25KW.

    Wat ik natuurlijk bedoel is dat als je wil toeren, je met een motor met een hoog koppel veel relaxter kunt rijden. Ook al heeft 'ie weinig KW.
      donderdag 26 maart 2009 @ 23:13:25 #94
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_67448429
    Voordeel van een 2 pitter met klein vermogen
    pi_67460593
    Volgende week kijken bij een Z750!

    pi_67460809
    quote:
    Op donderdag 26 maart 2009 22:15 schreef RetepV het volgende:

    [..]

    Ach, allemaal onzin. Je bent motorrijder of niet. Wat doe je nu dan? Fietsen? Scooter?

    Anyway, hier rijd ook een gozer rond op een Honda Fireblade met een 25KW setje. Hij rijdt een stuk beter dan jij straks op je 21e met je verse rijbewijs op een snelle motor.

    Daar mee wel gezegd dat ik op mijn 41e met een vers rijbewijs op een snelle motor stapte . Maar ik rij ook al weer 15 jaar auto, dus verkeersinzicht is het probleem niet bij mij. En mijn rechterhand zit inmiddels wel aan mijn hersenen gekoppeld in plaats van mijn zak .
    Nogmaals: Een jaar wachten en de perfecte motor kopen, of eerst twee jaar rondrijden op een motor die niet aan mijn wensen voldoet danwel twee jaar wachten: Ik weet het wel. En jij?

    En ja, ook al is een motor goed te rijden op 25kw, je zit met het gezeik. Dat ik niet een weekend op paps 1000cc V-Twin kan rijden, dat ik niet een testrit op een leuke motor kan rijden. Dat je de motor moet laten afknijpen. Als ik dat gezeik met een jaartje wachten kan besparen, vind ik dat prima.
    I hear thunder but there's no rain
    this kind of thunder breaks walls and window panes
      vrijdag 27 maart 2009 @ 13:46:49 #97
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_67461471
    Ja, maar als je geen A hebt kun je dat ook niet, en ook niet op je eigen
    pi_67461854
    quote:
    Op vrijdag 27 maart 2009 13:46 schreef fs180 het volgende:
    Ja, maar als je geen A hebt kun je dat ook niet, en ook niet op je eigen
    Klopt. Maar een jaartje wachten of twee jaar wachten, doe mij maar een jaartje wachten.

    Overigens moet ik zeggen dat ik in mijn korte leven de grootste lol op een 125cc machine heb gehad, ondanks dat ik ook wel eens op +700cc machines met meer dan 80pk heb gereden. Power hoeft niet alles te zijn.
    I hear thunder but there's no rain
    this kind of thunder breaks walls and window panes
      vrijdag 27 maart 2009 @ 15:02:35 #99
    168121 retuow82
    Het is friet!
    pi_67463805
    quote:
    Op vrijdag 27 maart 2009 13:25 schreef KoekjesTwister het volgende:

    [..]

    Nogmaals: Een jaar wachten en de perfecte motor kopen, of eerst twee jaar rondrijden op een motor die niet aan mijn wensen voldoet danwel twee jaar wachten: Ik weet het wel. En jij?

    En ja, ook al is een motor goed te rijden op 25kw, je zit met het gezeik. Dat ik niet een weekend op paps 1000cc V-Twin kan rijden, dat ik niet een testrit op een leuke motor kan rijden. Dat je de motor moet laten afknijpen. Als ik dat gezeik met een jaartje wachten kan besparen, vind ik dat prima.
    Ik snap best wat jij bedoelt maar het is echt niet zo dat er totaal geen leuke 25 kW motoren te vinden zijn. Je zegt net zelf dat kracht ook niet alles is. 2 jaar beperkt rijden en niet op pappa's motor mogen stappen of 1 jaar wachten en niet op pappa's motor mogen stappen en de rest van de motoren moet je ook laten staan... Ik denk dat wachten qua gevoel langer duurt

    Maar zoals je al zegt, je wacht gewoon even om daarna op vol vermogen te stappen. Zolang je maar op een motor eindigd!
    Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
    retuow82 is mijn nieuwe held
    pi_67463909
    ik snap dat niet je rijdt toch om het rijden en als je graag wilt, dan maakt het toch niet uit of je even wat minder vermogen hebt?

    ok, nu kan ik niet oordelen, want heb zelf na mijn 21ste mn rijbewijs gehaald, maar denk dat als ik het geld eerder had gehad ook al was begonnen met lessen en gewoon 25kw was gaan rijden.

    Nu ben ik geen racer en zit ik totaal niet op 'kracht' en 'pk's' te geilen doe mij maar een berg koppel en comfort voor op lange vakantieritten maar toch..
    Motorrijden is motorrijden en je moet het toch ergens mee leren denk ik dan.

    Ben zelf op een Div600 begonnen, simpel dingetje, gewoon 's ff leren hoe dat nou moest, zelf rijden en da's heerlijk gelukt
    Ja doei.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')