gefeliciteerd!quote:Op woensdag 1 april 2009 11:50 schreef Neo_ het volgende:
YESSSSS Geslaagd vanmorgen voor mn AVD!!!! Eindelijk van het oortje af
Heerlijk, maar ook een raar gevoel op de terugweg!
Examen was kort (+- 20 - 25 mín's) en lastig door de mist. Geeneens snelweg gehad.
anyway, ik ben rijles af!!!!
Voor iedereen die gaat examineren: SUCCES!!!!!
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:50 schreef Neo_ het volgende:
YESSSSS Geslaagd vanmorgen voor mn AVD!!!! Eindelijk van het oortje af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.let the games begin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:34 schreef Reintji het volgende:
Kee,Wat doe je hier nog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hear thunder but there's no rain
this kind of thunder breaks walls and window panes
Spannend, nog maar 2 weekjes!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:50 schreef Sequencial het volgende:
Toch nog binnenkort afrijden: AVD op 22 april!
AVD-lessen gaan best goed. Ik moet nog meer werken aan een vloeiende bocht, zet 'm vaak toch nog te laat in waardoor ik aardig in de buitenbocht uitkom of het een hoekige bocht wordt door extra bijsturen. Putdeksels moet ik nog beter om denken in bochten en dat ik er beter links langs kan als er rechts een rij geparkeerde auto's staat etc. En dat ik dan maar af moet dwingen dat een tegenligger stopt als er aan zijn kant een obstakel staat, in plaats van uitnodigend veel ruimte overlaten zodat het voor mezelf wat krapjes wordt als ie passeert.quote:Op maandag 6 april 2009 09:36 schreef Neo_ het volgende:
[..]
Spannend, nog maar 2 weekjes!
Hoe gaat het AVD'en? Nog punten wat je lastigvind, of gaat het van een lije dakkie?
Moet je voor de gein een van de komende lessen eens weer een 'bijzondere verrichting'' proberen, halve draai ofzo... denk dat het tegenvalt
Komt goed, het is mij ok geluktquote:Op maandag 6 april 2009 10:06 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Heb voor het examen nog een laatste uur les om er even in te komen, en wellicht de zaterdag ervoor nog. Fingers crossed...
Mooie tweewieler heb je gekocht man, ga je veel plezier aan beleven! Enne, we gaan proberen een keer samen te toeren deze zomer he!
Heb donderdag ook theorie-examen in Groningenquote:Op maandag 6 april 2009 02:14 schreef Twpk het volgende:
Eerste rijles: 14-03-09
Theorie: 09-04-09
AVB: 02-04-2009
AVD: onbekend
Rijschool : Oosterpoort Groningen
Lesmotor: Honda CB 500
Spannend! Allemaal Grunnegers! MOoi manquote:Op maandag 6 april 2009 12:48 schreef Johnns het volgende:
[..]
Heb donderdag ook theorie-examen in Groningen
Eerste les 18-04 bij Oosterpoort
Vergeet het niet he... Italiaanse fietsen houden van regelmatig onderhoud, hou je daar ook aan om er maximaal van te genieten.quote:Op zondag 5 april 2009 19:49 schreef Neo_ het volgende:
Jaa vandaag motor gekocht! Maandag of dinsdag ophalen, even afhankelijk van 't werk.
Het is een rode Ducati 750 SS geworden uit '96! Heerlijke fiets om op te sturen!!! Foto's volgen zodra ik 'm hier heb staan
Doe de groeten aan Rene, toffe gastquote:Op maandag 6 april 2009 12:48 schreef Johnns het volgende:
[..]
Heb donderdag ook theorie-examen in Groningen
Eerste les 18-04 bij Oosterpoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |