quote:
Wacht maar tot je m hóórtquote:
Eerst kijken, en zorgen dat de prijs naar beneden gaat. Vind hem vooralsnog iets te duurquote:Op woensdag 8 april 2009 07:43 schreef Neo_ het volgende:
[..]
[..]
Wacht maar tot je m hóórt
Kijken kan zéker, laat je alleen de kop niet gekmaken21 april is al snel gelukkig!
quote:gefeliciteerd beide
Theorie in de pocket heeft inderdaad een hoge feelgood-factor!quote:goed gevoel he, theorie in de pocket! VOnd ik de lastigste!
Ik had vorige zomer na 1000 kilometer een grote schroef in mn achterband. Gelijk een nieuwe gehaald, ga geen risico lopenquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:56 schreef retuow82 het volgende:
Vandaag werd ik door een vriend gewezen op een mooie glimmende schroef met een lengte van 2 cm in mijn achterband![]()
Gelukkig was hij niet recht door mijn band maar in een bocht erin gekomen dus hij heeft hem niet doorboord en we konden hem er weer draaiend uit krijgen. Die band moet dit seizoen nog vervangen worden maar een 1500 kilometer moet nog met gemak te halen zijn, was toch zonde geweest als ik nu al een andere had moeten kopen.
Als ik de mannen en vrouwen in dit topic mag geloven kun je het beste zo snel als mogelijk afrijden.quote:Op zondag 12 april 2009 19:21 schreef 1517 het volgende:
Ik wil eigenlijk wel beginnen met lessen maar toch heb ik nog wat vragen.
Vroeger had ik een aantal scooters, heb ook vaak op 250cc crossers gereden. Ik snap hoe het werkt, in grote lijnen. In januari word ik 21 jaar.
Hoe zit dat nu met dat 25kw verhaal? Is het verstandiger om pas af te rijden als ik 21 ben?
Hoeveel geld zijn jullie gemiddeld kwijt geweest aan alleen de lessen?
En kun je meestal een motor gebruiken van de rijschool of die van jezelf? En hoe zit dat met de kleding/helm?
Wat is een leuke starters motor en wat ben je daar ongeveer voor kwijt?
En daar ben jij het duidelijk niet mee eensquote:Op zondag 12 april 2009 21:32 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Als ik de mannen en vrouwen in dit topic mag geloven kun je het beste zo snel als mogelijk afrijden.
Ik heb in de eerste week van mei m'n AVB, terwijl ik in september 21 word.quote:Op maandag 13 april 2009 00:17 schreef Elwood1802 het volgende:
Net doen als ik3 maanden voor je 21e beginnen en dan met 21 afrijden
Je hoeft niet perse zwaar te rijden maar de mogelijkheid is er wel. Heb je ook meer keus betreft motoren. Als je het eerste jaar niet hard wil rijden dan hoeft dat niet maar het kan wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |