Daar gooi je wel een hoop geld mee over de balk, dan kun je beter gelijk je favoriete motor kopen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
'gezeik', het is maar hoe je het ziet.
Eerst een motortje kopen die al op 25kw staat voor een habbekrats. Beetje leren sturen enzo, en dan op zoek naar het echte werk
Die motor heeft nog altijd onderhoud, afschrijving, verzekering. Ik doe het liever in één keer goed, de motor kopen die goed bij mij past.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
je gooit geld over de balk door eerst ergens anders VOOR EEN HABBEKRATS op te leren sturen?
Regels zijn er om te breken. Zonder rijbewijs op een motor rijden is net zo strafbaar als op een 70cc bromfiets rijden, en hoeveel rijden er daar wel niet van rond?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
jij mag heul nog niet op motoren hebben gereden
En jij steekt vast wel eens je hand niet uit op die XT van je, boefje! Hahaha.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
punt is dat 't niet mag...en dat regels er zijn om aan gehouden te worden of aan te vechten op een officiele manier als je het er niet mee eens bent.....
succes met lessen
Je zit toch geen RSV Mille in de zeik te nemen he?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
je gooit geld over de balk door eerst ergens anders VOOR EEN HABBEKRATS op te leren sturen?
en die motor is een rsv mille?
Je bedoeld het goed maar zegt het verkeerd, ze zijn er wel op berekend, ontworpen en de constructie is er zeker voor gemaakt. Sterker nog, hij kan nog veel meer kracht af!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:31 schreef KoekjesTwister het volgende:
Maar op 25kw simpelweg niet te doen, je hebt dan slechts de helft van het vermogen, daar is de motorfiets niet op berekend, daar is hij niet op ontworpen, daar is de constructie niet voor gemaakt.
Mierenneuker!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:31 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Die motor heeft nog altijd onderhoud, afschrijving, verzekering. Ik doe het liever in één keer goed, de motor kopen die goed bij mij past.
De motoren waar ik het een stukje terug over had, de NightHawk 750 en de K75 zijn beide erg fijne motoren. Op beide al eens gereden, en het zijn nou niet echt motoren waar ik mij dood op rij. Maar op 25kw simpelweg niet te doen, je hebt dan slechts de helft van het vermogen, daar is de motorfiets niet op berekend, daar is hij niet op ontworpen, daar is de constructie niet voor gemaakt.
Goedkoop in aanschaf, en niet zo rbw inname gevoeligquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
pcies, koop een van >20 jaar oud. Classic verzekering, geen belasting en zulks
Dat is niet player-style.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
pcies, koop een van >20 jaar oud. Classic verzekering, geen belasting en zulks
Thanks!quote:
Je wilt niet weten hoeveel speakers je wel niet op een K75 kwijt kan! Dikke subwoofer in de koffers, 4" TFT scherm op je voorruitje.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
Een Nighthawk / k75 wel wou je zeggen?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |