Wij wensen u heel veel succes!!!!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:26 schreef Elwood1802 het volgende:
Over 12 uurtjes examen
WIl het verdomme wel halen, geen zin om nog een maand te wachten
Mooi weer erbijquote:Wij wensen u heel veel succes!!!!!
quote:
Heb er ook echt zin in!quote:Op maandag 20 april 2009 09:09 schreef Sequencial het volgende:
een uurtje les er vooraan om er in te komen, en dan om 10:45 afrijden!
enquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:29 schreef Elwood1802 het volgende:
Zo, nog even een uurtjes les om 12 uur en dan om half 2 gassen met het examen
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:30 schreef Sequencial het volgende:
[..]
[..]
Heb er ook echt zin in!![]()
Dat was met afrijden voor E bij B wel anders, die heb ik dus ook niet gehaaldGroot verschil is dat dat een (cadeau gekregen) 1-daagse opleiding met examen was, best gestresst lessen met een flut-instructeur en fokking zenuwachtig voor het examen.
Al zal er morgen ook best wat spanning zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet, al 4 maanden nietquote:
Nu kan het nog, toch niet van jou!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:31 schreef DABAMaster het volgende:
En ja hoor, deze jongen heeft de lesmotor ook een keer laten kletteren. Deed de langzame slalom, instructeur zei nog: als je wilt afremmen: GEEN voorrem, en wat doe ikNou ja, ik ben nog heel
Dat wilde ik dus voorkomen bij de eerste keer trage slalom, even vergeten dat die rem daar voor niets zit tijdens de trage slalomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |