Je kan gewoon je remmen gebruiken hoor in de bocht.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:49 schreef fs180 het volgende:
Ja, weet ik nog toen ik mijn theorie ging halen. Zat een man achter mij die niet wist waarom je niet in de bocht je voorrem moest gebruiken, ik raadde het aan het een keer te proberen.
Aha ik dacht al, ja daar heb je gelijk in, dat je dan beter niet je voor rem kan gebruiken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:34 schreef fs180 het volgende:
Ik bedoel tijdens langzame bochten, bijvoorbeeld een 8-tje draaien, dan ga je zeker weten onderuit!
Die helm heb ik ook!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
jaja, lessers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]huppakee, rijden met die handel!
HEb ook eentje die erop lijkt, de IS-10, maar heb wel direct die achterlijke HJC sticker verwijderdquote:
Ik heb nog wel de sticker, anders issie maar zo saaiquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:58 schreef Neo_ het volgende:
[..]
HEb ook eentje die erop lijkt, de IS-10, maar heb wel direct die achterlijke HJC sticker verwijderd
Hij heeft ook een mooi brede derrière, stiekem ben ik een beetje verliefd op dit model.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:58 schreef Elwood1802 het volgende:
Jep, 98 model, in 99 op naam gezet (DL) Motor is in 2004 ingevoerd en er zitten geen begrenzers meer op
Oja, het is de 750 versie dus met injectie, geen 600
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |