heel veel succes!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:26 schreef Elwood1802 het volgende:
Morgenmiddag AVB
Moet em wel halen anders kan ik 21-04 niet op voor AVD
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:23 schreef Elwood1802 het volgende:
heuj! Avb is binnen..begon slecht met langzame slalom,geen koppeling gebruikt en 2e x tegen een pion. Daarna alles foutloos
Ah joh, maakt niet uit, pionnen kom je in het dagelijks verkeer nauwelijks tegenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:23 schreef Elwood1802 het volgende:
heuj! Avb is binnen..begon slecht met langzame slalom,geen koppeling gebruikt en 2e x tegen een pion. Daarna alles foutloos
Had, ik het laatst toevallig nog over, dat ze les moeten geven op een crosser, dan komt ie teminste tot zijn recht tussen de pionnen bij wegwerkzaamhedenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:03 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ah joh, maakt niet uit, pionnen kom je in het dagelijks verkeer nauwelijks tegen
Tussen de 800 en 5000 euro.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:14 schreef Repeat het volgende:
Wat kost een motorrijbewijs me als ik wel B al heb?
Dat zou nog wel eens kunnen tegenvallen. Ik dacht dat ook aangezien ik al een aantal jaren non-stop op de weg zat en al jaren mn rijbewijs B had.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:27 schreef Repeat het volgende:
Verkeersinzicht lijkt me niet van toepassing aangezien het bij de auto ookal gelukt is. Dus alleen nog even leren sturen etc.
Daar vergis je waarschijnlijk in, dacht ik ook toen ik ging beginnen met lessen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:27 schreef Repeat het volgende:
Verkeersinzicht lijkt me niet van toepassing aangezien het bij de auto ookal gelukt is. Dus alleen nog even leren sturen etc.
Ik heb er hier nog wel eentje liggen... twee tientjes!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:14 schreef Repeat het volgende:
Awwwwwwquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:27 schreef Repeat het volgende:
Verkeersinzicht lijkt me niet van toepassing aangezien het bij de auto ookal gelukt is.
Je kunt natuurlijk zelf inschatten hoe goed je met voertuigen bent, ik was met mensen aan het lessen die al 20 jaar auto reden en na 12 lessen nog van de motor afvielen omdat ze hem niet in balans konden houden. En dan bedoel ik niet tijdens het rijden maar gewoon nadat ze gestopt waren met de motor omvallenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:14 schreef Repeat het volgende:
Veiligheid kent geen prijs, vooral niet op de motor. Het is niet voor niets dat we hier zo'n uitgebreide opleiding hebben...quote:Op woensdag 1 april 2009 13:31 schreef Repeat het volgende:
Kost me uiteindelijk teveel geld dan, ik zie bedragen van meer dan 1000 euro voorbijkomen. Dan doe ik het ooit wel eens in het buitenland
Als je niet echt geld hebt dan moet je niet gaan motor rijden, voor je motorspullen (kleding etc.) ga je al snel richting de 1000 euro.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:31 schreef Repeat het volgende:
Kost me uiteindelijk teveel geld dan, ik zie bedragen van meer dan 1000 euro voorbijkomen. Dan doe ik het ooit wel eens in het buitenland
Als je op circuit rijdt kan ik begrijpen dat je dergelijke bedragen uitgeeft. Maar voor die paar ritjes per jaar is +/- 400 euro voor een complete set meer dan voldoende.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:44 schreef sander89 het volgende:
[..]
Als je niet echt geld hebt dan moet je niet gaan motor rijden, voor je motorspullen (kleding etc.) ga je al snel richting de 1000 euro.
Dan heb je nog geen eens een motor etc.
Ben ik niet met je eens, heb mijn pak 2ehands gekocht voor 125eur. Helm nieuw voor 280eur, handschoenen 80eur en laarzen voor 160eur.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:48 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Als je op circuit rijdt kan ik begrijpen dat je dergelijke bedragen uitgeeft. Maar voor die paar ritjes per jaar is +/- 400 euro voor een complete set meer dan voldoende.
Voor dat geld heb je nooit een (goede) complete uitrusting.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:48 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Als je op circuit rijdt kan ik begrijpen dat je dergelijke bedragen uitgeeft. Maar voor die paar ritjes per jaar is +/- 400 euro voor een complete set meer dan voldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |