Ik denk dat dat opvaltquote:
Foto is gemaakt (flits en geluid uitquote:Op maandag 9 maart 2009 12:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Feli Nem
@HT, dat het opvalt kan ons weinig schelen, kom op met die foto's
Ik vind dat ze een arrogante rotkop heeft, weet niet of het aan mij ligt of aan de rest van de wereld. Beoordeel later maarquote:Op maandag 9 maart 2009 13:03 schreef TradeMarkie het volgende:
We wachten rustig af
Ligt het trouwens aan jou of aan de rest van de wereld dat jij iemand ziet als trol en anderen als mooi?
Dat is wel pijnlijk jaquote:Op maandag 9 maart 2009 13:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel mensen van de SC er op lijken
Dat idee heb ik ook nog nooit gehadquote:Op maandag 9 maart 2009 14:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel pijnlijk jamaar geloof dat hier niet echt modepoppetjes zitten
Ik kan je vertellen dat ps absoluut geen modepopje isquote:Op maandag 9 maart 2009 14:47 schreef TradeMarkie het volgende:
PS komt denk ik dan het dichtste bij, maar die heeft geen arrogante rotkop
wycie dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Aha, nou dat ben ik zeker niet.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:05 schreef Etcetera het volgende:
Het soort dat niet zonder make up naar buiten kan 'want dan zie ik er niet uit' en dat minimaal een half uur met het haar bezig is en dan nóg zegt als ze een complimentje krijgt 'oh hihi mallerd ik zie er toch niet uit vandaag'
oh god ik krijg al jeuk als ik het type
Niks aanquote:
Eens.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niks aan
Alhoewel ze nu wel moeilijk kijkt, dat maakt iedereen een stuk lelijker
Bekend probleem.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Klacht: mensen die je aanspreken op MSN terwijl je Family Guy kijkt, waardoor je Family Guy op pauze zet en degene die het gesprek begon daarna niets meer zegt
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Als je die instelling nou vasthoudt, dat niet naast je schoenen gaan lopen, dan kom je er welquote:Op maandag 9 maart 2009 16:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en ik hoorde dat die klas waar ik voor uitgenodigd was, die presidents leadership class, dat dat een hele eer isDe mevrouw van het bemiddelingsbureau bleef maar zeggen wat voor eer dat was
En ik stond daar maar een beetje evrbaasd van: ohja, nouja, euh...
![]()
Er worden maar 50 mensen uitgenodigd, en ik denk dat er zich zo'n 15000 mensen (van binnen- en buitenland) zich in totaal aanmelden. Maar daarmee ben je nog niet aangenomen, natuurlijk....
En ik heb trek in komkommer
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
Ik ben geen modepopje, like, nah-ah!![]()
Dankje, Majo, van jou moet ik het hebben
Ja dąt deed ik natuurlijk expresquote:Op maandag 9 maart 2009 17:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Moet je het vooral zo brengen
Ik mocht zowaar m'n moeder meehelpen met afdrogen zonet
Dus we hadden eigenlijk niks hoeven zeggenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
We hadden trouwesns ook allebei van onszelf door dat we aan het happen waren
Omdat je denkt dat je het wel redquote:Op maandag 9 maart 2009 17:41 schreef MaJo het volgende:
Waarom rijdt de bus altijd weg als ik aan kom lopen
Die tasquote:
Family guy is sowieso belangrijker dan welk msn gesprek dan ook, dus die gaat hier niet op pauze.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Klacht: mensen die je aanspreken op MSN terwijl je Family Guy kijkt, waardoor je Family Guy op pauze zet en degene die het gesprek begon daarna niets meer zegt
Ja maar nee dat kan niet, dan raak ik in de warquote:Op maandag 9 maart 2009 17:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dus we hadden eigenlijk niks hoeven zeggen
[..]
Omdat je denkt dat je het wel red
Whahaha kennen jullie 'McVet' nog van Grey's? Die krijgt een van de hoofdrollen in de NCIS spinoff![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar nee dat kan niet, dan raak ik in de war
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Family guy is sowieso belangrijker dan welk msn gesprek dan ook, dus die gaat hier niet op pauze.
Geen holquote:Op maandag 9 maart 2009 20:14 schreef Soempie het volgende:
Nouja zeg.Wat maakt het nu uit hoe dat meisje eruit ziet?
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:17 schreef Soempie het volgende:
Volgende week moet ik een verslag inleveren samen met iemand. Vandaag afgesproken aan dat verslag te beginnen. Tussendoor had ik 3 uur college en daarna zouden we verder gaan.
Kom ik terug. Verslag al af.![]()
![]()
Moest alleen de vragen waar ze niet uit kwam nog even doen en we hebben afgesproken dat ik alle berekeningen nog eens na zou lopen.![]()
Heb daarna maar drinken voor haar gehaald.![]()
Met dat eerste ben ik het eens, ik join moeiteloos je oppervlakkige clubje (ja hoor es, daarom kijken we dit soort programma's, om naar mooie succesvolle mensen te staren). Callie vind ik echter niet irritantquote:Op maandag 9 maart 2009 20:37 schreef Etcetera het volgende:
Ik ook nietik vind Erica domweg niet aantrekkelijk (jaja, oppervlakkig, weet het
) en Callie vind ik irritant
Ik vond Callie zieligquote:Op maandag 9 maart 2009 20:45 schreef Etcetera het volgende:
True![]()
En Callie vind ik denk ik irritant omdat ik haar echt niet kon uitstaan toen ze nog met George gingOh voor George geldt hetzelfde
Gister alle drie de delen gevolgd.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:38 schreef Etcetera het volgende:
Damn![]()
Heeft iemand Hoezee voor Danny *O* gelezen? Het is echt te lachwekkend voor woorden
![]()
Samenvatting?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gister alle drie de delen gevolgd.![]()
Heb je al de posts van SHE in de slank-topics gezien?
Lijkt wle heel op op skull and bones enz. Volgend schooljaar zit PS bij de vrijmetselarenquote:Op maandag 9 maart 2009 16:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en ik hoorde dat die klas waar ik voor uitgenodigd was, die presidents leadership class, dat dat een hele eer isDe mevrouw van het bemiddelingsbureau bleef maar zeggen wat voor eer dat was
En ik stond daar maar een beetje evrbaasd van: ohja, nouja, euh...
![]()
Er worden maar 50 mensen uitgenodigd, en ik denk dat er zich zo'n 15000 mensen (van binnen- en buitenland) zich in totaal aanmelden. Maar daarmee ben je nog niet aangenomen, natuurlijk....
En ik heb trek in komkommer
Neequote:Op maandag 9 maart 2009 21:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gister alle drie de delen gevolgd.![]()
Heb je al de posts van SHE in de slank-topics gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |