quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Welnee, het valt gewoon dood bij afwezigheid van een paar personen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:43 schreef msnk het volgende:
En ik weet ook niet waarom het zolang duurde voordat de oude topic vol zat, 2009 zal wel heel saai zijn geweest.
Haal ze dan terugquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:48 schreef Sena het volgende:
[..]
Welnee, het valt gewoon dood bij afwezigheid van een paar personen.
In mijn geval is het geoorloofd en dan ben ik nog bescheidenquote:
Ja, ik twijfelde eerst, maar jij bent wel nieuw in deze reeks in in ieder geval.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:23 schreef Sena het volgende:
[..]
Hence de komma.
- Ben jij nieuw?
Oudgediende, Min-e..
Kan zo in het openbaar de exacte plannen natuurlijk niet bekendmaken.quote:
quote:
Jou krijgen ze niet klein!quote:Op zondag 8 maart 2009 01:26 schreef Min-e het volgende:
[..]
Kan zo in het openbaar de exacte plannen natuurlijk niet bekendmaken.![]()
Iets met totale heerschappij over de heren. Maar mondje dicht he...
Whehehehe.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kan iedereen zijn van de oude garde. Geen idee dus.
quote:Op zondag 8 maart 2009 01:35 schreef Sena het volgende:
[..]
Whehehehe.
Min-e, kusje op je broeierige lipjes.
Het was niet makkelijk hoor zonder jouquote:Op zondag 8 maart 2009 01:40 schreef Sena het volgende:
[..]
Ah, dat zinnetje heeft niets getriggerd. Houden zo.
quote:Op zondag 8 maart 2009 02:29 schreef Min-e het volgende:
[..]
Het was niet makkelijk hoor zonder jou![]()
Durf het nu wel toe te geven, ik heb je gemist
Moet je erbij? Even drie woorden over jezelf.quote:Op zondag 8 maart 2009 02:41 schreef msnk het volgende:
Wat is de helft van de mensen in de OP doen dan
Oeps, akelige typo. Wat moest waar zijnquote:Op zondag 8 maart 2009 02:44 schreef Sena het volgende:
[..]
Moet je erbij? Even drie woorden over jezelf.
Min-e, als jij er ook bij wil, graag 3 woorden. Mag ook wel meer, hoor.. Geen hele verhalen, tho.
quote:
quote:MrConsideration (1 uur geleden)
This is fucking amazing.
I can really feel Pikachu's pain.
Maar als er iets is wat je graag wil aankaarten...quote:Op zondag 8 maart 2009 19:19 schreef emokid het volgende:
Wie zijn hier NIET welkom?
flamers, pubers en Turken/moslim-bashers.
Ik ben heul niet van plan te rellenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:18 schreef Min-e het volgende:
Nu laat Goeroe ook weer eens zijn neus zien! Altijd in voor een relletje he???
Wat is 'tab' eigenlijk?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:46 schreef emokid het volgende:
Bevinden zich hier gitaristen? Ik zoek tabs voor Hani Benim Gencligim van Ahmet Kaya. Voor de saz mag ook.
Ah, okay. Gezocht op Google, maar niets gevonden.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:03 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Tablatuur: http://nl.wikipedia.org/wiki/Tabulatuur
quote:
Dat jij nou een trage, incompetente, labiele janksnor bent kan ik niets aan doen.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:22 schreef Min-e het volgende:
[..]
@Sena, hoe haal je het in je hoofd om zomaar een nieuw topic aan te openen?! Ik zit hier verdomme al bijna 3 maanden mijn tijd te verdoen zodat ik ook eens mijn kans kan grijpen. Vorige keer was die altijd zo ontzettend vervelende IHVK me ook al voor!
Hoewel deze opmerking niet aan mij is gericht wil ik wel even antwoorden: Je doet alsof het bizar en onwenselijk zou zijn als een salvar en een glitterjes bh aantrok. Ik denk dat we daar van mening verschillenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:22 schreef Min-e het volgende:
[..]
![]()
@ Msnk," Min-e is ook een vrouw, of iets in die trant"?!
Wat had je dan liever gezien? Dat ik mijn salvar met bijpassende glittertjes bh aantrok, onderwijl jullie een voor een, baklava voerend vanuit mijn navel!
Sultan Mohammed VI is afgezet hoor!
Heb je überhaupt wel een klomp borstjes om een BH mee te vullen?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:22 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wat had je dan liever gezien? Dat ik mijn salvar met bijpassende glittertjes bh aantrok
Ja. Mevlid kandili, eh.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:28 schreef msnk het volgende:
Bij jullie in de woonkamer ook 24/24 ilahi's (sp?) vanwege de verjaardag van de profeet of zo?
Snap nu dat jouw hele generatie van allochtonen ontspoord is!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:25 schreef Sena het volgende:
[..]
Dat jij nou een trage, incompetente, labiele janksnor bent kan ik niets aan doen.
Prijs de heer!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:29 schreef Min-e het volgende:
[..]
Snap nu dat jouw hele generatie van allochtonen ontspoord is!
Van mij mag jequote:Op zondag 8 maart 2009 20:25 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hoewel deze opmerking niet aan mij is gericht wil ik wel even antwoorden: Je doet alsof het bizar en onwenselijk zou zijn als een salvar en een glitterjes bh aantrok. Ik denk dat we daar van mening verschillen
Ja, mevlid kandili.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:28 schreef msnk het volgende:
Bij jullie in de woonkamer ook 24/24 ilahi's (sp?) vanwege de verjaardag van de profeet of zo?
Je hoeft niet zo te pochen hoor, dat jij nou met gemak een D cup vult!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:27 schreef Sena het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel een klomp borstjes om een BH mee te vullen?
Jij eerst!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:36 schreef Min-e het volgende:
@ goeroe, wil je als je je hebt omgekleed wel zo even een fotootje doen?
Ik?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:18 schreef Min-e het volgende:
Nu laat Goeroe ook weer eens zijn neus zien! Altijd in voor een relletje he???
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:00 schreef Sena het volgende:
[..]
Het enige wat niet klopt is dat Emrah niet zingt in dat clipje. Filmpje is mooi man.
Jepquote:Op maandag 9 maart 2009 18:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zo is dat. het leven is prachtigJij bent nieuw in dit topic?
Valt toch wel mee?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Je bent zo stilletjes de laatste tijd![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:04 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?Normaal ben je der als de kippen bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik cska + uefa zeg, dan zeg jij?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:08 schreef emokid het volgende:
Turks voetbal![]()
Turkse voetbalsupporters _____________________
Hey koerdisch voetbal is anders wel topquote:Op maandag 9 maart 2009 20:08 schreef emokid het volgende:
Turks voetbal![]()
Turkse voetbalsupporters _____________________
Oh, op die toer.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Hey koerdisch voetbal is anders wel top![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je eens de reacties lezen bij Turkse video's op YouTube. Zitten echt de gaarste gasten met de gaarste comments tussen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:15 schreef IHVK het volgende:
Turkse nieuwssites en reacties.![]()
Titel: Gaziantep'te bir evde televizyonun patlaması sonucu yangın çıktı.
Evdeki büyük tehlike!
Ya sizin evinizdeki de patlarsa...
Reacties:
1:
akp'nin dağıttığı tv lerdendir
2:
hay akp düşşün kafanıza
3:
herşeyden korkuyorum
Gewoon alles eraan is episch falend. Van nieuwsbericht tot alle reacties.
Volgens mij word je gek als je aan dat soort dingen denkt 24 uur per dag.quote:Maar wat nou als het dus inderdaad bij jou ook gebeurt? En dan zit je net te spelen op je Xbox 360 en vliegt je hoofd eraf.
Ja daar denk jij niet aan hè? Nee. Dat doe jij niet.
is emokid Koerd ?
Zaman.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:32 schreef IHVK het volgende:
Enige normale krant in Turkije is dan ook Zaman.![]()
Maar het is ook meteen de krant met de meeste lezers, kunnen de andere kranten voorbeeld aan nemen. In plaats van Telegraaf klonen te zijn.
Ze zijn wel partijdig. (net als alle kranten)quote:Zaman. Fettoş-krant. AKP-kontenlikkers.
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze zijn wel partijdig. (net als alle kranten)
Maar het is allemaal wat op een hoger niveau. NRC-Style partijdigheid.
Borsa dustu: ipv BORSA CILDIRDI!!! bijvoorbeeld.
Dat inderdaad.quote:
En maar schelden, onder elke youtube video worden er oorlogen uitgevochtenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Moet je eens de reacties lezen bij Turkse video's op YouTube. Zitten echt de gaarste gasten met de gaarste comments tussen.
Maar youtube reacties falen in het algemeen gewoon hard. Niet alleen bij Turkse reacties.quote:En maar schelden, onder elke youtube video worden er oorlogen uitgevochten
Bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:49 schreef Meh7 het volgende:
[..]
En maar schelden, onder elke youtube video worden er oorlogen uitgevochten
quote:
- - - - -
WindOfAnatolia
ikinci spiker cok yavas reaksiyonu var yaf hahahahah
spikerler berbat..
- - - - -
imamYALI
yunan köpeklerini böyle siktik işte
- - - - -
gthangoneoone
Atina göt den sikildi
Aminakodugumun götverenleri
Ne Mutlu Türküm Diyene
- - - - -
gab87172
bu maci omrumun sonuna kadar keyifle yasayacagim Yunanlilara fena soktuk.
Yunanlilar artik benimle futbol konusmaz olgular HAHAHAHA!!!
- - - - -
berkbbx3
lol, we fucked them 1-4 on there national holdiay:D
- - - - -
ulubozkurdum
no brother we are enemy forever!
- - - - -
cut3blondie
great
- - - - -
Girlmore
hahaha budur iste yaaa türkler koydumu böle koyar !!! Ooo pislik yunanlarda cenelerini tutsunlar yoksa bi yerlerine giricek o laflar.....
NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE
- - - - -
cimbomtube
Tuncay golu attiktan sonra.. Norveç bayragi cikiyo yaa
- - - - -
borakaner
burada küfür edenlerin Allah belalarını versin. Ahlaksız mahluklar !!!
- - - - -
Ja want VATAN is heel geloofwaardig altijd.quote:Zaman AKP krant..
Zelfs tekenfilms moeten eraan geloven
In elke krant van Dogan. (hurriyet, milliyet, vatan, radikal, posta)quote:heb je de tekst uberhaupt gelezen dat stond bijna in elke krant behalve in Sabah (AKP), en je kon natuurlijk die tekenfilm checke..
Wel gekocht, eerste paar bladzijdes gelezen zier er erg boeiend uit.quote:IHVK, heb je trouwens Zwaarden, paarden en ziektekiemen nog gekocht? Zo ja, hoe vind je het? Als je er al aan bent begonnen tenminste.
Dogan was eerste dikke maatjes met AKP. Pas sinds kort liggen ze met elkaar in de clinch en beginnen ze iets meer anti-AKP/anti-Erdogan uitlatingen te doen. Daarvoor waren de Dogan-media AKP-kontenlikkers #1.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
In elke krant van Dogan. (hurriyet, milliyet, vatan, radikal, posta)
Later bleek volgens mij dat het overdreven en niet waar was?
Ik ben geen AKP fan hoor, maar ik vind dat Dogan haar geloofwaardigheid heeft verloren.
Precies.quote:Dogan was eerste dikke maatjes met AKP. Pas sinds kort liggen ze met elkaar in de clinch. Daarvoor waren de Dogan-media AKP-kontenlikkers #1.
Ik zou het niet weten. Nu denk ik blanco, maar als ik in het stemhokje stond zou ik misschien toch op eentje stemmen. Alles beter dan AKP.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:09 schreef IHVK het volgende:
Erdogan heeft ze gebruikt totdat hij ze niet meer nodig had.![]()
Wat zou jij stemmen in Turkije TM? Ik blanco..
Erdogans aanvallen op de media zijn inderdaad niet goed. Vooralsnog is Dogan nog steeds nummer 1 in Turkije, dus in feite heeft Erdogan niks gedaan (behalve woorden)quote:je bedoelt dat AKP een Dogankontenlikker was, ze kunnen er niet tegen dat ze antiAKP schrijven en nu wil AKP Dogan kapotmaken, Turkije begint op Noord Korea te lijken..
Wat doen ze slecht in jouw ogen?quote:Ik zou het niet weten. Nu denk ik blanco, maar als ik in het stemhokje stond zou ik misschien toch op eentje stemmen. Alles beter dan AKP.
En ze staan voor alle legerinterventies en jarenlange onderdrukking. Taalzuivering. Cultuurpolitiek. Onderdrukking van minderheden etc.quote:ik zou op geen enkel partij stemmen, omdat iedereen zijn zakkenvult CHP/AKP/MHP, echt ongelooflijk, het woord Vatansever kan je uit de woordenboeken schrappen. maar als ik toch moest kiezen wordt het CHP.. CHP staat voor de grondbeginselen van de Republiek Turkije.
]http://www.hurriyet.com.tr/gundem/11165183.asp[/quote][/url]quote:O ja, hebben jullie dit al gezien?
[url=http://www.hurriyet.com.tr/gundem/11165183.asp
Een hoop dingen:quote:
In Duitsland, pakten ze eerst de communisten op.quote:Eerlijk gezegd I really dont care, ik behoor niet tot die minderheid maar eerder tot de jeweetztochsuperieure meerderheid.
Dit waren inderdaad ook mijn punten van kritiek ongeveer.quote:Een hoop dingen:
# Mensen veroordelen voordat het recht een uitspraak over hen heeft gedaan (Ergenekon-zaak).
# De mensen voorliegen dat het goed gaat met de economie, terwijl dat helemaal niet het geval is.
# Privatisering van bijna heel Turkije. Zoals: Türk Telekom, Tüpras, Turkcell, Garanti Bank, Oyak Bank. Meer dan de helft van de Turkse banken is in handen van buitenlanders, wat dus betekent dat Turkije haar financieel stelsel in handen van anderen heeft gelegd. Geen enkel ander Europees land heeft dat gedaan of zou dat doen.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet tegen privatisering, maar het moet wel met mate. Het is ook enorm lomp om een enorm winstgevend fabriek als Tüpras te privatiseren. Zo'n olieraffinaderij heb je er maar één van, wat een enorm inkomstenbron is voor de staat.
# De bedeleconomie die de AKP heeft opgericht. Ze hebben weer flink wat meubels, TV's, koelkasten, etc. uitgedeeld om stemmen te krijgen. Alsof ze het allemaal uit hun eigen zak betalen.
# Zakkenvullerij (niet alleen bij AKP trouwens): zie de zaak van Deniz Feneri die wel lang op zich laat wachten.
# Inmenging van religie in de politiek om zo zieltjes te winnen.
# En nog veel meer...
Wel sad ja. Gebeurt in Turkije bij elke regering helaas.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:34 schreef trifko het volgende:
privatisering, juist, was ik vergeten.. privatisering in mijn ogen, iets wat moest gebeuren, om de lasten op de schouders van de staat te verlichten, maar ik had liever al die staatsinstellingen in de handen gezien van Turken en niet buitenlanders.
daarnaast dit verhaal hierzo, wel toevallig dat al die zonen van de AKP ministers zo succesvol zijn:
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/10973753.asp
Schoonmaak?quote:zonder Kenan Evren was Turkije nooit zo geworden zoals het nu is, ik wil er zelfs niet aan denken hoe erg het met Turkije afgelopen zou zijn. Het was een fucking chaos in die tijd.. En een schoonmaak was een must.
Inderdaad zeg.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:36 schreef IHVK het volgende:
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/11173176.asp?gid=229
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/11173163.asp?gid=229
Dogan is weer bezig.
Ik zou Kenan Evren niet echt gaan steunen, die marionet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:37 schreef trifko het volgende:
zonder Kenan Evren was Turkije nooit zo geworden zoals het nu is, ik wil er zelfs niet aan denken hoe erg het met Turkije afgelopen zou zijn. Het was een fucking chaos in die tijd.. En een schoonmaak was een must.
Ja, ik wilde ook net gaan slapen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:47 schreef IHVK het volgende:
Kenan Evren school is ook laatst hernoemd trouwens.
Zullen we slapen Fokkertjes. Veel politiek ineens?
Ik heb enkele documentaires en een serie gezien die dit onderwerp behandelde.quote:als je het allemaal zo goed weet, vertel mij dan wat er was gebeurd als er geen staatsgreep was gepleegd op 12 september 1980, van toen tot nu.
Moet hij haar maar niet posten op het forum. Finders, keepersquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:51 schreef Min-e het volgende:
[..]
Afblijven hè van the magnificent's vriendinnetje
Een Turk is ook iets machtigs. Sla de geschiedenisboeken er maar op naquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:49 schreef Yel het volgende:
Jij bent raar..
Ff serieus.. Zoals jij bestaan er weinigen. Iedere Turk die ik ken doet alsof het iets machtigs is.
Daar midden in. Haarlem danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
Turken meet jongens. Maar niet in Amsterdam. Dat gaat tegen mijn principes als een Rotterdammer in
Hoezo? Jij bent toch diegene dat huilie doet omdat we een topic Turken op Fok noemen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:55 schreef Yel het volgende:
[..]
Je haalt dingen in de war. Het feit dat iemand kritisch is over bepaalde zaken, betekent niet gelijk verloochenen.
Jij hebt gestudeerd?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:50 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Een Turk is ook iets machtigs. Sla de geschiedenisboeken er maar op na
Ga door.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:01 schreef Yel het volgende:
Hap je al![]()
Turkije is een land waar geen enkel mens zijn mening kan uiten, tenzij je rechts bent. Dan ben je welkom en zul je geliefd zijn. In een land met zoveel culturen en meningen is dit gewoon belachelijk.
Belachelijk dat ook al die Turken die hier wonen in Turkije AKP of grijze wolven stemmen en hier verdorie SP stemmen... Loserts.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:49 schreef Yel het volgende:
Jij bent raar..
Ff serieus.. Zoals jij bestaan er weinigen. Iedere Turk die ik ken doet alsof het iets machtigs is.
Rotterdamquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
Turken meet jongens. Maar niet in Amsterdam. Dat gaat tegen mijn principes als een Rotterdammer in
Doe dan maar Utrecht of zo. Mooie stad. Of Nijmegenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:54 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Volgend topic ga ik wel een poll maken, goed?
Wat heeft je kritiek op het bestaan van dit topic te maken met een zogenaamde kritische houding? Zonder ook maar iemand uit dit topic te kennen (en de bedoeling achter dit topic te weten) doe je net of dit een plaats is waar een groepje ultranationalistische Turken hun superioriteit t.o.v. andere volkeren uiten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:55 schreef Yel het volgende:
[..]
Je haalt dingen in de war. Het feit dat iemand kritisch is over bepaalde zaken, betekent niet gelijk verloochenen.
Ben zelf Turks en had wel zin in een Rechts Links discussie. Doe nou gewoon mee joh.. Lekker gezellig.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat heeft je kritiek op het bestaan van dit topic te maken met een kritische houding? Zonder ook maar iemand uit dit topic te kennen (en de bedoeling achter dit topic te kennen) doe je net of dit een plaats is waar een groepje ultranationalistische Turken een superioriteit t.o.v. andere volkeren uiten.
Overigens bestaat er ook een 'Grieken op FOK!', 'Marokkanen op FOK!' en 'Surinamers op FOK!'. Het zijn gewoon reeksen waar mensen van Turkse, maar ook niet-Turkse komaf kunnen praten over Turken- en Turkije-gerelateerde zaken. Is wel zo leuk. Of heb je daar kritiek op met je kritische houding?
Stereotype 1: De Turk staat altijd klaar met zijn kritiek.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:11 schreef emokid het volgende:
[..]
Dan zit jij daar, tussen 5 rasechte nationalisten en maken ze grappen over klassiekers en het zal je allemaal ontgaan. Waarom? Omdat jij je cultuur hebt verloochend.
Ja, als ze het gaan hebben over Recep Ivedik dan zal ik er niks van snappen nee, maar klassiekers als Kemal Sonal, Cuneyt Arkin en zo ken ik wel hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:11 schreef emokid het volgende:
[..]
Dan zit jij daar, tussen 5 rasechte nationalisten en maken ze grappen over klassiekers en het zal je allemaal ontgaan. Waarom? Omdat jij je cultuur hebt verloochend.
Wat doe jequote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja, als ze het gaan hebben over Recep Ivedik dan zal ik er niks van snappen nee, maar klassiekers als Kemal Sonal, Cuneyt Arkin en zo ken ik wel hoor
Ah je bent dus wel Turks! Welk gebiedquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:13 schreef Yel het volgende:
[..]
Ben zelf Turks en had wel zin in een Rechts Links discussie. Doe nou gewoon mee joh.. Lekker gezellig.
Recep Ivedik kan je ook al om lachen zonder dat je Turks verstaat, alleen die gedragingen van die man al. Sahan Gökbakar is een baas. Ik hoop dat zijn show op TV terugkeert.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja, als ze het gaan hebben over Recep Ivedik dan zal ik er niks van snappen nee, maar klassiekers als Kemal Sonal, Cuneyt Arkin en zo ken ik wel hoor
Wees blij, anders had je niet eens Turks oop je paspoort staan. En liep je rond als n Arabier.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:14 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ataturk zou zich idd schamen om het TR van nu te zien. Maarja lekker belangrijk. Het wordt eens tijd dat Ataturk van zijn voetstukje valt. Hij wordt verafgodt. Schandalig hoe men met zijn persoon omgaat in Turkije
Het zal me een worst wezen wie of wat je bent. Het gaat er mij om dat je met een bepaalde toon dit topic hebt betreden. Daar stoor ik me aan. Anders sta ik altijd open voor discussie. Als je maar niet denkt dat wij hier de superieure Turk uithangen ofzo en dat we hier allemaal AKP-fanaten zijn, want dat is niet zo.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:13 schreef Yel het volgende:
[..]
Ben zelf Turks en had wel zin in een Rechts Links discussie. Doe nou gewoon mee joh.. Lekker gezellig.
Drogredenatie-alertquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:18 schreef Yel het volgende:
[..]
Wees blij, anders had je niet eens Turks oop je paspoort staan. En liep je rond als n Arabier.
Nope... Guess again. Zo in de buurt van Sivas. Ver, maar niet zo ver dus. Hoezo, wat ga je nu zeggen, Berg Turk?quote:
Msnk gaat zeggen: hemserim benim.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:20 schreef Yel het volgende:
[..]
Nope... Guess again. Zo in de buurt van Sivas. Ver, maar niet zo ver dus. Hoezo, wat ga je nu zeggen, Berg Turk?
Scherpquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Perhaps. Maar ik hoor het toch liever van hem
Ik kom uit Sivasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:20 schreef Yel het volgende:
[..]
Nope... Guess again. Zo in de buurt van Sivas. Ver, maar niet zo ver dus. Hoezo, wat ga je nu zeggen, Berg Turk?
Ik kom uit Sivasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:20 schreef Yel het volgende:
[..]
Vay.. ben je buurvrouw!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik kom uit SivasAlleen verblijven 'wij' wel in Kayseri.
Uhm.. Erzurum?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geef nu maar gewoon eerlijk toe dat je een Aleviet uit Erzincan/Tunceli bent, hebben we dat ook weer gehad. Je hoeft je er niet voor te schamen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geef nu maar gewoon eerlijk toe dat je een Aleviet uit Erzincan/Tunceli bent, hebben we dat ook weer gehad. Je hoeft je er niet voor te schamen hoor.
Als ik het zeg is toch niet leuk meer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:25 schreef xminator het volgende:
[..]Kom maar op..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij moet ook aan je trekken komen toch..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:29 schreef Yel het volgende:
Hehhee.. Ik wachtte daar al op..
Nu komen de opmerkingen, ontmaagd hoertje dimi...
Er zit al geruime tijd wat aan mijn linkervingertjeHussss bakim.
Emokid is een koerdische Turk die pretendeert het communistische gedachtengoed hoog in het vaandel te hebben.quote:
Als je met die stereotyperingen in je hoofd zit wil ik wel een dergelijke opmerking maken om je vooroordelen te bevestigen hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:29 schreef Yel het volgende:
Hehhee.. Ik wachtte daar al op..
Nu komen de opmerkingen, ontmaagd hoertje dimi...
Er zit al geruime tijd wat aan mijn linkervingertjeHussss bakim.
Ga jij maar In Flames luisteren.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:30 schreef msnk het volgende:
emokid is denk ik kerken in brand gaan steken.
I did no such thing. Tochquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:30 schreef IHVK het volgende:
Alle bagger is met alle liefde verwijderd. Serieus: iedereen: doe normaal. Bijna iedereen heeft namelijk gebaggerd. Behandel elkaar met respect, echt niet zo moeilijk.
yes Sir!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:30 schreef IHVK het volgende:
Alle bagger is met alle liefde verwijderd. Serieus: iedereen: doe normaal. Bijna iedereen heeft namelijk gebaggerd. Behandel elkaar met respect, echt niet zo moeilijk.
Op wie? Op mij? Mag wel hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:32 schreef Yel het volgende:
Oeh... Zou BIJNA reageren.
past niet.. (als in Yakismaz) ik zeg niets
Ik niet tochquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ook een paar van jou weg.
*diep teleurgesteld
Jij ouwe stiekemerd... Hehehe.. Posts doorlezen!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:33 schreef trifko het volgende:
he Yel ik heb nog een secretaresse nodig..
Sorryquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ook een paar van jou weg.
*diep teleurgesteld
Ik ook niet. Maar zeg maar niets meerrrrr.. (Nou moet ik aan a. hazes denken.. maakt me dat Hollands?)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Op wie? Op mij? Mag wel hoor.Ik bijt niet.
Geef maar.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Btw IHVK, kan ik deze naar C&H schoppen?
Hoeveel hebben Turken en Mongolen gemeen?
Heeft weinig met WFL te maken namelijk.
Ik probeer nog n discussie op niveau aan te gaan.. Die snoeperd gaat ouwe zooi lezen om conclussies te trekken. ben ik nog best lief toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:37 schreef IHVK het volgende:
Yel en trifo dus aub normaal doen tegen elkaar.
Je fobie voor nationalisme misschien wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:37 schreef Yel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar zeg maar niets meerrrrr.. (Nou moet ik aan a. hazes denken.. maakt me dat Hollands?)
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:38 schreef Yel het volgende:
[..]
Ik probeer nog n discussie op niveau aan te gaan.. Die snoeperd gaat ouwe zooi lezen om conclussies te trekken. ben ik nog best lief toch?
Vind jou wel lief hoor.
Ohh just shut up. Er is zoveel mis aan je mening dat ik niet eens weet waar ik moet beginnenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:41 schreef Yel het volgende:
Nee, hoor.. Verveelde me een beetje zo alleen thuis en dacht laten we een beetje pesten. k weet dat Turken zich snel aangevallen voelen. Ik ook dus. Ik ben zelf nationalistisch. Maar dan wel een linkse open minded one of hoe je het wil noemen. Geen fobie dus.
BTW: Wilders staat nummer 1 en dat verdient die man ook.. Ik vind hem geweldig, hoe hij al die mensen bespeelt, zijn media geilheid.. Zijn mening deel ik niet, maar toch echt chapeau!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:42 schreef trifko het volgende:
iedereen hier uit Rotterdam, Amsterdam yok mu..
Jawel.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:42 schreef trifko het volgende:
iedereen hier uit Rotterdam, Amsterdam yok mu..
Jij wilde ons en jezelf een spiegel voorleggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:41 schreef Yel het volgende:
Nee, hoor.. Verveelde me een beetje zo alleen thuis en dacht laten we een beetje pesten. k weet dat Turken zich snel aangevallen voelen. Ik ook dus. Ik ben zelf nationalistisch. Maar dan wel een linkse open minded one of hoe je het wil noemen. Geen fobie dus.
BTW: Wilders staat nummer 1 en dat verdient die man ook.. Ik vind hem geweldig, hoe hij al die mensen bespeelt, zijn media geilheid.. Zijn mening deel ik niet, maar toch echt chapeau!
wie jij.. jij komt ook uit 010 toch?quote:
Welke vraag?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:42 schreef msnk het volgende:
Heb pás 16 notes. Schiet ook niet op hè.
IHVK geef antwoord op mijn vraag dan.
Het mooie van een mening is dat omdat je vrij bent vinden wat je wil je daarbij wel een degelijke beargumentering moet geven. De meningen die jij tentoonspreidt hebben geen valide beargumentering of de beargumentering tegen is velen malen meer validequote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:43 schreef Yel het volgende:
GoeRee, dat is juist het mooie van een mening.. Er kan van alles aan mis zijn in jouw ogen.
Je mag er over praten hoor?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een hoop dingen:Mensen veroordelen voordat het recht een uitspraak over hen heeft gedaan (Ergenekon-zaak). Mensen die in het verleden kritisch ten opzichte van AKP zijn geweest bij de zaak Ergenekon betrekken. Zo is er in Turkije een sfeer van een totalitair regime ontstaan, waarin mensen bang zijn geworden om zich nog uit te spreken tegen AKP. De mensen voorliegen dat het goed gaat met de economie, terwijl dat helemaal niet het geval is. Privatisering van bijna heel Turkije. Zoals: Türk Telekom, Tüpras, Turkcell, Garanti Bank, Oyak Bank. Meer dan de helft van de Turkse banken is in handen van buitenlanders, wat dus betekent dat Turkije haar financieel stelsel in handen van anderen heeft gelegd. Geen enkel ander Europees land heeft dat gedaan of zou dat doen.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet tegen privatisering, maar het moet wel met mate. Het is ook enorm lomp om een enorm winstgevend fabriek als Tüpras te privatiseren. Zo'n olieraffinaderij heb je er maar één van, wat een enorm inkomstenbron is voor de staat. Nog belangrijker is dat deze van strategisch belang is voor de staat.De bedeleconomie die de AKP heeft opgericht. Ze hebben weer flink wat meubels, TV's, koelkasten, etc. uitgedeeld om stemmen te krijgen. Alsof ze het allemaal uit hun eigen zak betalen. Zakkenvullerij (niet alleen bij AKP trouwens): zie de zaak van Deniz Feneri die wel lang op zich laat wachten. Inmenging van religie in de politiek om zo zieltjes te winnen. En nog veel meer...
Trouwens jij hebt mijn mening in AKP weer helemaal negatief doen worden. Ik ben in de war nu.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Yel, om toch maar een gespreksonderwerp aan te zwengelen, deel je mijn mening w.b.t. AKP nadat IHVK mij gisteren vroeg waar ik me bij hen aan stoor?
[..]
Ik geloof je niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Welke vraag?
Ja jij had ook paar reacties op bagger met bagger. Wil je graag note's dan?
waar van Amsterdamquote:
Wellus.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik geloof je niet.
Tenzij je bedoelt dat ik inhoudelijk op bagger heb gereageerd! Maar dat maakt mijn posts nog niet bagger!
quote:
COMPLEET. Vooral hun actie om wasmachines en koelkasten te bezorgen in Tunceli. De enige plek waar zij geen meerderheid vormen... Zieltjes winnen ipv banen te creeeren! Ik weet niet eens hoe ik het netjes moet verwoorden.. Ik snap niet dat het Turkse volk daarop heeft gestemd! Ik snap dat echt niet!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Yel, om toch maar een gespreksonderwerp aan te zwengelen, deel je mijn mening w.b.t. AKP nadat IHVK mij gisteren vroeg waar ik me bij hen aan stoor?
[..]
niye agliyorsun, pauper mahallesi mi?quote:
Ik vind dat je tot een bepaald niveau gelijk hebt hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:47 schreef Yel het volgende:
De Nationalisme van de zogeheten Europese Turken is te erg. De mooiste discussies ga ik graag aan met de Echte Turken. Die daar geboren en getogen zijn. Zonder ruzies, zonder schelden geven ze hun meningen en ook zonder je aan te vallen.
Europa is allang niet meer open minded. Vind het hier wel heel erg worden.. Merk het zelf ook. Ik word NIET GOED van die vragen en opmerkingen over moslims/turken/marokkanen etc. Elke dag krijg ik wel een vraag of opmerking te horen.
maar is wel leuk toch dat ik zo stom doe.. Beetje leven in de brouwerij.. Was wat saai hier.
NOGAL. Waar kom jij vandaan dan? De Baarsjes ken je toch wel..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:51 schreef trifko het volgende:
[..]
niye agliyorsun, pauper mahallesi mi?
In Izmir en Trabzon zijn de ook niet nummer 1 hoor. Daar heeft CHP een meerderheid.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:50 schreef Yel het volgende:
[..]
COMPLEET. Vooral hun actie om wasmachines en koelkasten te bezorgen in Tunceli. De enige plek waar zij geen meerderheid vormen... Zieltjes winnen ipv banen te creeeren! Ik weet niet eens hoe ik het netjes moet verwoorden.. Ik snap niet dat het Turkse volk daarop heeft gestemd! Ik snap dat echt niet!!
Het Turkse volk heeft elke andere partij ook al geprobeerd. Die hebben het vertrouwen van het Turkse volk tot op heden diep geschaadt. De AK Paritj is de enige waarbij Turkije enigzins een goede richting lijkt op te gaanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:50 schreef Yel het volgende:
[..]
COMPLEET. Vooral hun actie om wasmachines en koelkasten te bezorgen in Tunceli. De enige plek waar zij geen meerderheid vormen... Zieltjes winnen ipv banen te creeeren! Ik weet niet eens hoe ik het netjes moet verwoorden.. Ik snap niet dat het Turkse volk daarop heeft gestemd! Ik snap dat echt niet!!
ja Baarsjes vlakbij Mercator..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vind dat je tot een bepaald niveau gelijk hebt hoor.
Het is alleen dat jij ook wel weet te overdrijven over bepaalde dingen en uiteindelijk precies doet wat je haat
Ik vind het ook niet leuk hoe de meeste Turken die ik ken zo ongelooflijk verdedigend worden over van alles en nog wat, Turken doen nooit iets fout. Ik leerde als kind dat de hele wereld erop uit was om Turkije te vernietigen, en heel veel Turken geloven dat ook echt.
Vooral als je uit een dorp komt als dat van mij.
[..]
NOGAL. Waar kom jij vandaan dan? De Baarsjes ken je toch wel..
Het heel de wereld wil Turkije vernietigen principe, stamt uit de eerste wereld oorlog ben ik bang. Toen wilde de hele wereld namelijk Turkije vernietigenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vind dat je tot een bepaald niveau gelijk hebt hoor.
Het is alleen dat jij ook wel weet te overdrijven over bepaalde dingen en uiteindelijk precies doet wat je haat
Ik vind het ook niet leuk hoe de meeste Turken die ik ken zo ongelooflijk verdedigend worden over van alles en nog wat, Turken doen nooit iets fout. Ik leerde als kind dat de hele wereld erop uit was om Turkije te vernietigen, en heel veel Turken geloven dat ook echt.
Vooral als je uit een dorp komt als dat van mij.
[..]
NOGAL. Waar kom jij vandaan dan? De Baarsjes ken je toch wel..
De Aker. Daar heb je écht veel Turkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:53 schreef trifko het volgende:
[..]
ja Baarsjes vlakbij Mercator..
ik woon in Osdorp, de Aker..
Alevieten maken mooie muziek.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:54 schreef Yel het volgende:
En zo ben ik dus niet opgegroeid. Ik ben alevietisch. Dan groei je op met n ander idee, hoe stom dat ook klinkt.
Ik kijk ook anders tegen Turken aan. Want ik heb heel wat opmerkingen moeten incasseren, door onwetendheid.
Ik overdrijf idd, ben er trots op Turk te zijn.. Alleen ik ben wel in staat om ook kritiek te kunnen geven.
Ohh maar er heerst ook ontzettend veel ontwetendheid onder Turken, helaasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:54 schreef Yel het volgende:
En zo ben ik dus niet opgegroeid.. Ik ben alevietisch. Dan groei je op met n ander idee, hoe stom dat ook klinkt.
Ik kijk ook anders tegen Turken aan. Want ik heb heel wat opmerkingen moeten incasseren, door onwetendheid.
Ik overdrijf idd, ben er trots op Turk te zijn.. Alleen ik ben wel in staat om ook kritiek te kunnen geven.
Trabzon ook?... Oh. Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
In Izmir en Trabzon zijn de ook niet nummer 1 hoor. Daar heeft CHP een meerderheid.
Trabzon is ook ten prooi gevallen aan AKP.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:56 schreef Yel het volgende:
[..]
Trabzon ook?... Oh. Dat wist ik niet.
yes, maar in Tunceli zal geen enkele rechtse partij de meerderheid halen. Dat is altijd al zo geweest.. Helaas, de wasmachines en koelkasten hielpen niet.
Zag beeld van een wasmachine met n radeloze vrouw er naast. Er was geen stroom voor de machine.
Zucht...
Je was wegquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:57 schreef Min-e het volgende:
Allemachtig waarom roept niemand mij er even bij!!
Min-e is er jongens. Iedereen verstoppen!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:57 schreef Min-e het volgende:
quote:Adil Gür’ün yorumu: AKP, yüzde 40’ın altına düşebilir. Seçmenin AKP’nin karşısında birleşmesi yüzünden elindeki belediyelerin bazıları gidecek. Bu belediyeler: Antalya, Gaziantep, Uşak, Afyon, Erzurum, Adana ve Malatya...
Was je weer dizi's kijken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:57 schreef Min-e het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat is het alternatief voor de AKP mensen?
Verdorie zeg, rellen zonder mij, de lef!quote:
CHP niet, AKP niet, MHP niet, en die bagimsiz gevallen ook niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat is het alternatief voor de AKP mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |