Maar als er iets is wat je graag wil aankaarten...quote:Op zondag 8 maart 2009 19:19 schreef emokid het volgende:
Wie zijn hier NIET welkom?
flamers, pubers en Turken/moslim-bashers.
Ik ben heul niet van plan te rellenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:18 schreef Min-e het volgende:
Nu laat Goeroe ook weer eens zijn neus zien! Altijd in voor een relletje he???
Wat is 'tab' eigenlijk?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:46 schreef emokid het volgende:
Bevinden zich hier gitaristen? Ik zoek tabs voor Hani Benim Gencligim van Ahmet Kaya. Voor de saz mag ook.
Ah, okay. Gezocht op Google, maar niets gevonden.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:03 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Tablatuur: http://nl.wikipedia.org/wiki/Tabulatuur
quote:
Dat jij nou een trage, incompetente, labiele janksnor bent kan ik niets aan doen.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:22 schreef Min-e het volgende:
[..]
@Sena, hoe haal je het in je hoofd om zomaar een nieuw topic aan te openen?! Ik zit hier verdomme al bijna 3 maanden mijn tijd te verdoen zodat ik ook eens mijn kans kan grijpen. Vorige keer was die altijd zo ontzettend vervelende IHVK me ook al voor!
Hoewel deze opmerking niet aan mij is gericht wil ik wel even antwoorden: Je doet alsof het bizar en onwenselijk zou zijn als een salvar en een glitterjes bh aantrok. Ik denk dat we daar van mening verschillenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:22 schreef Min-e het volgende:
[..]
![]()
@ Msnk," Min-e is ook een vrouw, of iets in die trant"?!
Wat had je dan liever gezien? Dat ik mijn salvar met bijpassende glittertjes bh aantrok, onderwijl jullie een voor een, baklava voerend vanuit mijn navel!
Sultan Mohammed VI is afgezet hoor!
Heb je überhaupt wel een klomp borstjes om een BH mee te vullen?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:22 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wat had je dan liever gezien? Dat ik mijn salvar met bijpassende glittertjes bh aantrok
Ja. Mevlid kandili, eh.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:28 schreef msnk het volgende:
Bij jullie in de woonkamer ook 24/24 ilahi's (sp?) vanwege de verjaardag van de profeet of zo?
Snap nu dat jouw hele generatie van allochtonen ontspoord is!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:25 schreef Sena het volgende:
[..]
Dat jij nou een trage, incompetente, labiele janksnor bent kan ik niets aan doen.
Prijs de heer!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:29 schreef Min-e het volgende:
[..]
Snap nu dat jouw hele generatie van allochtonen ontspoord is!
Van mij mag jequote:Op zondag 8 maart 2009 20:25 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hoewel deze opmerking niet aan mij is gericht wil ik wel even antwoorden: Je doet alsof het bizar en onwenselijk zou zijn als een salvar en een glitterjes bh aantrok. Ik denk dat we daar van mening verschillen
Ja, mevlid kandili.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:28 schreef msnk het volgende:
Bij jullie in de woonkamer ook 24/24 ilahi's (sp?) vanwege de verjaardag van de profeet of zo?
Je hoeft niet zo te pochen hoor, dat jij nou met gemak een D cup vult!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:27 schreef Sena het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel een klomp borstjes om een BH mee te vullen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |